***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009*** marraskuussa

Meilläpä onkin tänään jouluruokaa tiedossa, kinkku on uunissa :LOL: kun ei yhtiäkään pikkujouluja nyt tuu vietettyä niin pietään sitten omat pikkujoulut sapuskan merkeissä, laatikot ihan saarioisten äitien tekeleitä. Jos oon sairaalassa jouluna, niin onpahan sitten saanut ees kerran syödäkseen jouluruokaa. No siis jouluna ois jo 42+0, et toivotaan ettei sinne asti mee.

Tuolla vauvapalstan sivuilla oli meidän kuun eka vauva syntynyt jo :heart:

Mulla särkenyt nyt myös päätä jo muutaman päivän, turvotustakin kai on, en yleensä sormuksia pidä, mut vielä alkusyksystä sormessä pyörinyt sormus ei mahdu ollenkaan. Ja yks kerta nilkat oli kuin puupölkyt. Tosin on mulla niskatkin ihan jumissa, mies yrittänyt varovasti nyt hieroa jo parina päivänä, mut aina vaan yhtä himskatin kipeet. Vähän meinaa nenäkin vuotaa/tukkoisuutta havaittavissa.

Noh tää lähtee nyt auttaa miestä pinnasängyn hionnassa... Jos sen sais valmiiksi ennenkuin vauva syntyy... Haluaisin jo laittaa sängyn verhokatoksineen ja lakanoineen valmiiksi.

ansku 35+1
 
Ihan totta että hyvä olisi pienten pysyä masussa vielä vähän aikaa. Mun puolesta tervetuloa vauva rv 38+0, mutta sitä ennen ei. On kuitenkin monesti keuhkot/suolisto jne. niin kehittymättömät, että ennen syntyminen tietää hirveästi lisää huolta ja vaivaa, vaikka nyt itse haluaisikin päästä vähän helpompaan olotilaan.

Mua ei yleensä haittaa nuo yölliset masukin myllerrykset. Saatan kyllä huomata ne kun muuten herään, mutta ei ne estä nukkumista mitenkään. Jotenkin niihin on kai niin tottunut kun ovat hitaasti voimistuneet. Sama oli esikoisesta.

Mutta viime yönä kyllä valvoin varmaan tunnin kun aloin muistella ja mietiskellä noita synnytysjuttuja. Mua ei synnytys sinällään pelota, mutta lähinnä sitä muistelin, miten kipeänä olin viimeksi synnytyksen jälkeen. Ainakin viikko meni että pystyin olemaan yhtään muuten kuin makuuasennossa, sen verran kova oli kipu ja paine heti noustessa. Eikä se ylös nouseminenkaan sujunut edes niin helposti kuin ison mahan kanssa. Panacodia ja Ibumaxia sitten aina vuorotellen muutaman tunnin välein, eivätkä auttaneet pitkäksi aikaa. Ja kuitenkin mulla oli ihan normi synnytys, eppari kyllä leikattiin ja siihen tuli iso mustelma, mutta muuten.

Ollaan lähdössä tytön kanssa naapuriin leikkimään, kunhan herää päikkäreiltä. Koko aamu on mennyt siivotessa ja nyt kyllä tuntuu, että voisin mielellään maata loppupäivän...

Bellona 33+5
 
:wave:
Täällä just kakkupohjan otin uunista ja pistin lihapullat tilalle. Mies kuori potut muussia varten. Ruskeakastike kyytipojaksi ja herkutteleen :p
Kakku siis huomista isänpäivää varten :heart:

haltia ai kamala, toivottavasti ei ollut lapsivettä. Eikös sitä sanota että jos lapsivesi vihreää (?) niin kaikki ei oo vauvalla hyvin? Oma veteni esikon aikaan nimittäin oli ihan vettä vaan, väritöntä siis.
Niin ja onnittelut rouviintumisesta, en ole muistanutkaan onnitella.

Mäkin ajattelin alkaa tekeen porkkana- ja lanttulaatikot valmiiks pakkaseen. Meillä menee niitä aivan jumalattomasti kun tuo mies niitä niin rakastaa.. Tosin pakkanen on ihan täpösen täynnä, en tiedä mihin saan mitään mahtumaan.. Ens vuonna en kyllä osta kahta poroa kerralla, en takuulla. Ei mitään järkeä, kun saahan niitä ostettua myöhemminki.

jouluksi vauva toivottavasti ei sulle sikamaisia oireita tule! Olis se kurja raskaana sairastaa..

Olipa ihana nukkua yö kunnolla! 12 aikaan laitettiin miehen kans nukkuun (kerranki yhtä aikaa ku sanoin ettei oo kiva herätä ku se tulee sänkyyn just ku oon saamassa unen päästä kii) ja puol kuuden maissa heräsin vasta ekan kerran ku poika huusi peittoa. Toivottavasti se lopettaa tuon peiton huutamisen yhtä äkkiä ku aloittiki. Ei nimittäin kotona sitä oo huudellu, tuolla anoppilassa aloitti ku siellä niin kylmä.

Kävin mummolassa (mun isovanhemmat siis asuvat tuossa naapurissa kiven heiton päässä), ja mummolle sanoin että tulen sitten samaa matkaa Rovaniemelle kun äiti käyttää mummoa sairaalassa 25.11. Mummo oli kovasti sitä mieltä että kyllä minä siihen mennessä olen synnyttäny (la siis 10.12.) Toivottavasti ei menny maalailemaan piruja seinille..

Jaaha, palattava se on tuonne kyökin puolelle..

Myräkkä ja keiju 35+2
 
haltia onnea synttäreitten johdosta. Ootko aatellu et oisko maha pienentyny/pehmentyny? vielkö supistellee.. tuli vain mieleen et olithan pessy sen ammeen ennen ku sinne menit, ettei siin ammeen pinnassa olis ollu jotain suoja-ainetta tms? soita äippäpkl jos mietityttää!!
Myräkkä: ei se masu taida tuosa kylmästä tulehtua, mut oisko samoin ku rintojen kohdalla alkaa kylmä vihloa, ni samoin kohtu reagoi kylmään?

Täälki synnytys alkanu pyöriä mielessä.. eilen sanoinki isännälle et jos meil viel seuraava vauva tulee, ni mä voin sen 9kk kantaa sitä, mut et isäntä saa ponnistaa sen ulos.. meinas, et hän on sen sisään laskenu ni mun tehtävä ois saaha se ulos :snotty: sen mielestä kuulemma 2vk päästä syntyy.. kääk.
Eilen kävin kanupassa ni samalla ostin pikkuvaippoja, kiitos ku muistutitte nuista korvikkeista, pitänee jotain ostaa varastoon. ja kai se häätyy nes viikolla vähän miettiä et mitä tuonne sairaalakassiin pakkailee. Neuvolakortin ku muistaa ottaa mukaan, ni siinäpä se tärkein.. muun kyl kerkeää! Oon miettiny sitä, et jos kovin oon kippee, ni menen ite edellä ambulanssilla ja saa isäntä tulla perässä, ku on vieny esikon hoitoon (riippuen mihin aikaan lähtötulee), toivottavasti päästään lähteen päiväsaikaan.. kait se pitäs jotain kamppeita katella sivuun esikon mahd. yöreissua varten (jos käy niin ettei tänne saaha ketään läheltä hätyytettyä).
Äsken käytiin neitin kans navetassa ottan joulukortti kuvia (neiti + pikkurattori + lehmät + kissa). Unelma vain olis, et vaavi kerkeis syntyä ennenku on postitusaika, ni sais näinstä yheteisen joulukorttikuvan sukulaisille

Nyt isänpäiväkorttien pariin (illalla appilaan ja huomenna oman isän luo)
sukkis 35+5 :heart:
 
2 päivää menny aika vauhdilla, tai no 1,5 päivää. Ilman sen kummempia lepäämisiä. Niin nyt kyllä sattuu häpyluuhun. Todella kipeää tekee. Selkään sattuu eikä kumartua pysty ku sattuu häpyluuhun suoristaa selkä. Oi tätä autuuttaa :headwall:
Sanoin miehelle että koskee, niin mies kysyi että miksi sitten oikein touhuan. Että sanon vain hänelle niin kyllä hän tekee.. En voinut muuta kuin nauraa :LOL:

Neljältä pitäis kummitytön pikkuveljen 1v synttäreille. Saas nähdä päästäänkö lähtemään.. Miehellä viideltä vpk:n harjotukset, niin ei voi oikein lähteä mukaan eikä kai viedäkään meitä.
 
heippali vaan

joku kyseli kuis käynnstettään.. juu käynnistetään cytotec pilleri siruilla.. siis kypsytellään kohdunkaulaa vai mikä se nyt on ja toivotaan hyviä ei liian napakoita supistuksia.. :/

8v siten meni ihan kivasti..ei liian kovasti supistellut ja oli aika iisi siis rauhallinen synnytys.. 4v sitten oli kans samoilla käynnistelyä ja tuli yksi pitkä ja kipee supistus ja poika luikahti vesien mukana synnärin sängylle..synnytys kesti 1h50min.. kaks vuotta sitten taas cytotec kypsyttely..yks kauhee supistus joka ei laukee millään.. ja sitten piti puskee 'hengenhädässä' kun oma happi oli heikolla ja pojan sydän äänet hiljeni..lopuillakin sitten kontatusasennosta suoraan telineisiin ja imukupilla poika ulos ja elvytykseen, kun ei hengittänyt..eli ei kauheen hirveesti kiinnostaa mikään käynnistely kun jos lyö sellasen super supparin niin siinä voi taas revetä istukka ennen aikojaan..eikä siitä seuraa ainakaan rauhallista synnytystä..

anteeksi vaan hurjat jutut.. :ashamed: tämä on tätä nyt tämän marraskuun lopun.. |O ..ensin olin kiikunkaakun rokotuksen kans ja nytten sitten alatiesynnytys vastaan sektio!!! :headwall:

ja nyt katsomaan pelastakaa willy elokuvaa.. pienillä pojilla on kalasta hätä
 
synttärit juhlittu.

Haltia, sinuna kävisin tarkistuttamassa että eihän ole lapsivedet menny, ei sitä välttämättä ammeessa huomaa. toivotaan että ei oo menny.

Täällä on ihan hirvee olo, tiedä taas miten päin olis, maha on päivän aikana jatkanu tippumistaan, on kohta polvissa ennen ku huomaankaan.
Pennut rallas mönkijällä pellolla pariinki otteeseen, sai serkkupoikaki ajella :D

Myräkkä, tiedän tuon kun ei pääse kumartumaan, mulla on tuohon lisäks se että kun kumartuu niin tuntuu että joku valuuvaluu ja plumps vähintään, sama jos koittaa kyykistyä.. molempia vältän viimeiseen asti kyllä.
 
Moi!

haltia Minäkin varmasti kävisin "näytillä" jos oiskin ollu lapsivesi ja se ois ollu vihertävää.. Toivotaan kuitenkin ettei!

Mullakaan ei ole turvotusta ollut koko aikana, sormus mahtuu edelleen. Ei ole kahdesta aikasemmastakaan..

Tänne satoi tosiaan eilen ensilumi, nyt on ollu niin plussan puolella, että taitaa lähteä yhtä nopeesti kuin tulikin.. :/

Tässä meidän "kylällä" yhdellä äidillä ois ollu la. viikkoa ennen mua, oli tällä viikolla vaan yhtäkkiä menny vedet autossa ja vauva syntynyt loppujen lopuksi hätäsektiolla samana päivänä. Pisti miettimään, että tosiaan ei tätä synnytystä voi etukäteen suunnitella. Vaikka fiilis on se, että la:n jälkeen vasta syntyy mutta....

Oikein mukavaa Isänpäivää kaikille! :wave:


Miracles ja Tyyne 36+6 :heart:
 
Shop shop oltiin tänään ja vihdoinkin; Hoitopöytä: check! Rintapumppu: check! Hoitopöydän alusta: check! Mobile pinnikseen: check! Eisbärchen kaukalon lämpöpussi: check!

Jeiiiii, nyt alkaa kaikki olla hankittuna!
Pinnis ja hoitopöytäkin kasattiin ja laitettiin valmiiksi. Pinniskin on lakanoiden laittoa vaille valmiina, voi että!

Mies kattoi mobilea, väänsi sen soittorasian soimaan ja sano mulle, että "Rakas ajattele, meillä on oikeasti kohta oma pieni joka tätä kattelee ja kuuntelee."
Voih, mun sydän suli noihin sanoihin ja siihen rakkauteen ja ylpeyteen mitä miehestä huokui :heart:

Tetasha :heart: Milli 35+4
 
Täällä viellä koossa, tosin yöllä heräsin kertaa X kun tuntui että perä repee ja selkä palaa.
ja supistelut vaan jatkuu |O

Pitäs anopppilaan lähtee isänpäivän kunniaks, ei vaan jaksas kun eilen kävivät täällä.. :ashamed:
Päätäki särkee..
 
Tänne ei kummempaa, isänpäivää vietellään. :) kakkua syötiin heti herättyämme, kun tein sen illalla jo valmiiksi. :) ostin miehelle kirjan lahjaksi, tuntu tykkäävän, ku ite siitä on puhunukki et ois se kiva ostaa :D

tääl eilen veteli taas joistai hermoista kuin noidannuolia ois iskeny |O eipä sen kummempaa, vauva myllää...

Upp3 ja masukki 33+5
 
Tetasha me ostettiin kans tuo Eisbärchen. Nyt aloin vain jälkeenpäin miettiä, että voiko sitä käyttää vaunuissa? Tai siis ihan pienellähän voi, mutta entä kun vauva oppii kääntyilemään - saako nuo 5-pistevaljaat siihen kiinni? Autoon ainakin myyjä puhui sopivan.

Paras isänpäivälahja tytöltä, nukuttiin melkein kasiin asti. Muuten ei olla hirveästi juhlittu, kakkua syöty aamulla mutta melkeinpä se siinä. En ole jaksanut enää yhtään mitään isänpäiväjuttuja värkkäillä.

Bellona 33+6
 
:) huomenta.. eka herätys oli 6.00 kun piti herätellä esikoine koris reissulle..JOENSUUHUN ASTI :headwall: ..siis mie olen ian sydän sykkyrällä siihen asti kunnes ollaan kakki koossa jälleen..ja tämä pienimmäinenkin on niin vähän liikkunut .. :| ..ja 2v on ihnan räkänen ..4v siinä ja siinä.. 8v:n ääni murisee vilä ja kurkkuun sattuu.. 11v on kanssa ihan oikeesti 'niiskuneiti'..*syvä huokaus*..

kohta väkerretään papan luumuhillolla ja rahkalla täytetty kääretorttu..ja sitten sellanen kermakakku kans..ja kohta nautiskelen perunapiirakooita jotka on voideltu ihan oikealla voilla :p ..

mies tunnusti eilen ihan suoraan etä häntäkin tuleva synnytys pelottaa..siis että kuinka minä jaksan ja että selviääkö lapsi.. :heart: ..luulin että ei ole moksiskaan :ashamed: ..

no huomenna soitellaan juttelu aikaa asiasta.. äiti lupas hoidella pienimmät että päästään ihan kaksitaan purkamaan murheita..

ja nyt rauhottamaan nuhanenät..miks ihmeessä ne on noin levottomia..

:xmas:

Dare+maradona 34+6
 
Täällä olisi pipareiden leipomisoperaatio tiedossa. Ja ties vaikka muutakin tulee vielä pakkaseen tehtyä, kun on uuni kuitenkin lämmin. Kelpaa meille sitten vieraiden tulla. Jokin päivä kun saisi aikaiseksi leipoa pullaa ja sämpylöitä. Ehkä se ajatus vielä muuttuu todeksikin.

Kattiina ja Möykky 37+3
 
Huomenia,en ole käynyt lukemassa teidän kuulumisia taas vähään aikaa..ja hyvää isukin päivää ! masukki jaksaa hyvin,ja tää nuha jatkuu..toista viikkoa jo..ei kivaa..pojat ovat olleet kuumeisia sen piikin jälkeen..
mulla suututtaa siskoni,meillä ikää eroo pari vuotta,on aina mun elämää kommentoinut,negatiivisesti..nyt sit kun saan vaavin yksin,on ihan kauhuissaan ja raivoaa et aloitkin tekeen..yms.. :ashamed: et väsyt pikkusen kans ja et jaksa..tympiää tommonen..

odotan jo innolla 17.11 ultraa äitipolilla :heart: näen pikkusen :heart:
alan lukemaan teidän jutut,ihanaa pv kaikille !!

mamma ja mussukka rv ensi viikolla jo 33 !
ja pojat ensi kuussa toinen 10vee ja 6vee
 
Täällä isänpäivä ja kaikkia laiskottaa :D Vaan sepä ei oo vaarallista :)

Illalla en pystynyt enää kävelemään, sattu tuonne häpyluuhun niin paljo. Tuntu et se halkeaa, polvista ylöspäin en kehannu jalkoja liikuttaa erikseen.. Makuulle ku menin niin tuntu et pikkunen puskee itteään alas. Tai ihan ku olis supistellu ku niin tasaseen tuli se tunne, ilkeän tuntunen. Mut en sit kokeillu onko maha kovana, nukahdin ku aikani kärvistelin siinä..

Isyyspakkaus annettu, kakku odottaa vielä vuoroaan (ruoan jälkeen sitten)
Poika houraa isänsä kanssa lenkille :D Vaan eipä tuolla pihaa kauemmas pääse ko on niin jumaleissonin liukasta..
Mie en oikein tiedä miten käyttäisin sen ajan ku noi on ulkona, kai se pitäs levätä.. Ei vaan tunnu tuo makoilu mukavalta, varsinkaan ilman lakanoita (vaihdan nyt lakanat, niin onpa vaihdettu).

Myräkkä ja keiju 35+3
 
Moi kaikille! Edelleen ollaan nettipimennossa uudessa talossa niin oon pihalla ku lumiukko teijän jutuista. Sikarokote on otettu ja ei siitä muuta tullu ku kipee käsivarsi pariksi päiväksi.

Vauva on nyt ruvennu pyörimään mahassa ihan hirveesti. Pitkään oli samassa asennossa raivotarjonnassa ja tällä hetkellä ei oo kyllä oikein havaintoa miten päin tuolla majailee kun en hahmota jalkojen paikkaa ollenkaan. JOko tuo on pylly tuossa kyljen alla tai sitten pää. Jospa se tiistaina neuvolaterkka osais tunnostella miten päin on. Toivottavasti ei oo ainakaan perätilaan kääntynyt enää näillä viikoilla.

Vauvalle oon nyt pessy jo vaatteita valmiiksi lipastoon mut vaunun koppa ja turvakaukalo sun muut on vielä edelleen mun lapsuudenkodin ullakolla. PItää varmaan parin viikon päästä kaivella ne esiin, kunhan sais tuota taloa vielä enemmän järjestykseen. Lauantaina ois pojan 2v synttärit niin menee varmaan viikko niitä suunnitellessa, siivotessa ja leipoessa. Kyllä sitä huomaan ettei sitä yhtenä päivänä enää paljoa jaksa, vaikka supistele ei, niin jalat kipeytyy jos ei muista lepäillä ja alapäätä rupee jomottamaan. Aamuöinen edellis raskaudesta tuttu unettomuuskin on taas ilmaantunut joten pitää melkein päikkärit päivittäin ottaa.

Sanle ja Veturi 33+3
 
Isyyspakkaus annettu ja kyllä oli mies mielissään eikä osannut odottaa ollenkaan, ihana kun sai yllätettyä! :heart: Paketoin lahjoja eilen puolitoista tuntia yöllä ja tänään kun mies näki pakettimäärän, niin sanoi että tämähän on ku jouluna (mie kun halusin nimittäin paketoida kaikki pakkauksen lahjat omiin paketteihinsa ja sit keräsin kaikki iiiiisoon lahjapussiin) :)

Kakkua en tehnyt, kun viikko sitten syötiin täytekakkua pikkusiskon synttäreillä, niin mies tuumasi ettei tehdä ja fiksuin se niin onkin, kun eihän meitä syöjiä olis kuin kaksi niin kauhia kakun mättäminen ois ollu. Mutta jotain kuitenkin tein, nimittäin herkkuaamiaisen; nakkeja, lihapullia, pekonia (ite en tykkää mut miehen herkkua), munakokkelia ja tuoresalaattia. Olipa vain herkut ja hyvin maistui :)

Bellona: Minusta siinä pussin esittelyssä luki, että käy myös vaunuihin ja 5-pistevaljaisiin toi lämpöpussukka :) Kokeilemallahan se sit selviääpi.

Täällä tuntuu monella olevan tuota, että jos/kun yöllä/aamuyöllä herää vessareissulle, niin uni ei meinaa enää tulla. Onkohan tuolle mitään loogista selitystä?
Itellä ei ennen raskautta ole ollu vessareissujen jälkeen mitään hankaluuksia nukahtaa, mutta nytpä on loppuraskaudesta ollu ja näköjään niin on muillakin. Varför, kysyn mie? :)

Pienokainen myllänny masussa aamusta asti ihan mahoton, äsken painoi kylkeen jalalla ja kun mie silittelin jalan kohdalta niin vauhilla lähti jalka jonnekin masun uumeniin ja pian painoi eri kohtaan, hihi! Pikkunen on ihan villillä tuulella tuolla masussa vissiin :D

Tetasha :heart: Milli 35+5
 
Tetasha ja Bellona: Mulla kans toi lämpöpussi ja menee 5-pistevaljaisiin kaukaloon, niin miksi ei vaunuihin. Siinä kun on noi sivut kokonaan auki sillä tarrallla.... Jos teillä siis on samanlainen....

Isänpäivää täälläkin vietetty. Poika oli tehnyt hoidossa mukin ja kortin ja minä tein sitten herkkuruokaa ja kakun. Nyt on ollut kiva, kun esikoinen siinä iässä että tykkää itse maalata ja väsätä noita kortteja, niin on saanut kaikki pappaa, vaaria ja iso-pappaa myöten itse tehdyt taidekortit =)

Oma olo on ihan ok. Väsyttää vaan kovasti, joten taidan mennä pötköttämään hetkeksi ennen kuin poika heräilee uniltaan.

Enni ja pikkuinen 36+1
 
Moikka moi!

Heti ekaks kommentoin tota koksin tutustumista...
Olin ite tosi innoissani menossa sinne tutustumaan, ni oli tosi iso pettymys mulle koko kierros.
Ensinnäkin meitä olisiellä varmaa 10-15paria ja yks kätilö kierrätti meitä. Sitten se kätilö vaan tosi nopeesti näytti synnytys salin ja pari muuta huonetta. (en oikee ees kuullu mitä se niistä selitti ku se ei ees oottanu et kaikki olis kerenny huoneesee ennenku alkoi puhumaan). Sitten mentiinkin jo hissillä synnyttäneiden puolelle miss ei näht muutakuin semmonen yhteinen ruokailutila, huoneita ei päästy edes kattomaan kun kaikissa oli ihmisiä.
Lopuksi se sitten kysyi että onko mitään kysyttävää ja tietysti kukaan ei kehdannut mitään edes kysyä ku oli 30 vntovierasta ihmistä ympärillä. aikaa tähän kierrokseen meni ehkä 15minuuttia. :( Et ei siintä kyllä hirveesti irti saanut. Täytyy kysyä ku se kätilö sanoi että neuvoloissa olisi esittelyvideo mitä saa lainata, jos siitä olis jotain iloa.

Mitäs muta mun piti kertoilla... Ei nyt muista. Ainiin olotila kommentti: miksei kukaan kertonut ettää raskausaika on näin rankkaa? paha olo vaivaa vieläkii, yöllä ei saa unta, kaupassakaa ei pysty käydä ku seisoessa masukki painaa ihan älyttömästi rakkoa niin että meinaa itku tulla jos ei heti pääse vessaa ja päätä särkee ihan kokoajan. Noh ei olisi enääm kauaa jälellä. Odotin vaan jotenkin että olisi pystynyt edes vähäsen nauttimaan jo tästä raskausajasta.


Semmoiset valitukset tänään.. ens kerralla jotain ilosempaa =)

jenninho+masukkipoika 33+0 pokspoks
 
jenninho, ei se raskaus aina oo niin rankkaa.. Mulla oli esikon raskausaika melko helppo, en joutunu makoilemaan enkä tuntenu moiselle tarvettakaan. Olin elämäni kunnosa (vai kultaakohan se aika muistot :D )
Nyt ei sitten enää kävellä pysty ku sattuu niin kauheesti, yöt on yhtä pyörimistä ja kyllä, vessassa saa laukata yhtenään. Jos yhtään sattuu oleen pissaa rakossa ku supistus yllättää niin |O
 
Mun raskausaika on ollu kans ihanan helppo, mistään vaivoista ei tietoakaan :) Tosin tää nyt tuskin lohduttaa niitä, joilla niitä vaivoja on...Mutta olen kyl kans elämäni kunnossa ja kaikkea pystyy kyllä edelleenki tekemään hyvin. Mulla on kyllä viikkoihin nähden pieni vatsakin, joten sekin varmaan helpottaa oloa.

Täällä myös 33+0 POX.
 
Heippa!

Isänpäivä lusittu. Aamulla isukki sai lahjat ja omatekemät kortit sänkyyn. Aamiaisen tein sankarin toiveiden mukaan, munia, pekonia, nakkeja yms..
Kakku tehtiin sitten tyttöjen kanssa aamupalan jälkeen.
Mun vanhemmat tuli sitten meille syömään ja kakkukahville iltapäivällä.
Eli koko päivän olen touhunnut/seisonut keittiössä ja sen kyllä huomaa. :kieh: Supistelee ja alaselkää juilii niin prkleesti. Otin äsken vaahtokylvynkin josko ois auttanut.

Mulla on kaksi edellistä raskautta ollut täysin kivuttomia ja I H A N I A. :heart: Ihan loppuun asti. Nyt kyllä huomaa, että joko ikä tekee tehtävänsä tai kolmas on jo kolmas.
Vaikka rakastan yli kaiken olla raskaana, ja itku pääsee kun ajattelen, että tämä on meidän viimeinen, enkä koskaan saa enää kokea tätä ihanaa massua ja liikkeitä, niin odotan kyllä sitä hetkeä kun vauvan saan syliini. :heart:

Meillä on vielä amme, hoitoalusta, pinnasuojat yms. pientä hankkimatta.. Pinnasuojaa en kyllä ostakaan ennen syntymää. Meillä on musta Brion pinnis, niin haluan siihen sitten täysin tytön/pojanvärisen pirtsakan (pinkki tai lime) reunapehmusteen.
Ja nukutetaan vauva ensin kuitenkin pienemmässä rottinkisängyssä, niin eipä noilla kiire ole. Korisänkyyn on valmiina Pupujussikat pehmuste+päiväpeitto. =)

Jassoo se ois BB-Talk Show, on NIIN tylsä kyllä tämä kausi, mutta jostain syystä sitäon vaan töllättävä. :kieh:


Miracles ja Tyyne 37+0 POKS :heart:
 

Yhteistyössä