++++++JOULUKUUSSA PLUSSAAVAT, tammikuuta suunnittelevat+++++ (vol 3 kk vaihdettu)

Hei vaan ja kiva kun on uutta pinoa laitettu. :heart:
Mä taidan pyöriä täällä vaikka kuinka kauan ku tuntuu et noi kierrotkin vaan venyy ja paukkuu :kieh: Eikä oo yhtään kivaa :headwall:

KS09 Missä päin te asutte.Eikö siellä voi vaan kävellä jonkin synnärin päivystykseen katsomaan tilanne? Täällä(pk seutu) ainakin saa mennä päivällä päivystyksen kautta ultraan jos on jotain tuollaista epäselvyyttä.Vaikka aika heikosti ne sitä mainostaa :kieh: Ku jos on keskeytynyt keskenmeno (vaikkakin ihan alkuraskaudessa)niin voi sen lääkkeillä hoitaa loppuun. :hug:
 
Ovistestillä VOI nähdä merkistä riippuen raskauden. Mulla nyt 6+ viikot menossa ja edelleen yksi ovistesti ei näytä toista viivaa,kun taas Onestep näyttää paaaljon paksumman ja voimakkaamman värisen testiviivan mitä kontrolli on. Voin yrittää näpsästä kuvaa..



kuvassa Onestep ovistikku,tehty oletettuna menkkojen alkamispäivänä. Ja vieläkään ei Eggen -niminen tikku näytä mitään. (Mulla jäi kasa ovistikkuja yli, siksi niillä tsekkaillu)
 
sintsu78 Sepä se, me asutaan niin pienellä paikkakunnalla, että synnyttämäänkin pitää lähteä 70 kilometrin päähän... Ja sinne ultraan eivät ota, ellei täältä ole lähetettä, ja sitä lähetettä eivät anna kun uskovat vuodon alkavan joskus itestään... Täällä sitten taas niin huonot ultra laitteet, ettei niillä näy oikea raskauskaan vasta kun joskus rv10 eteenpäin...
:(
 
icefairy luin jostain että siitä hetkestä kun ovistestiin on tullut plussa niin jopa 48 tuntia on hedelmällisintä eli yhdynnän tulisi sijoittua sen ajan sisään joten sekä ovistestiplussapäivänä, ovispäivänä että ovista seuraavana päivänä kannattaa heilutella peittoja. Itse varmistelen vielä senkin jälkeen :LOL: ihan vaan varmuuden vuoksi pari päivää ;) Kun ottaa huomioon että munasolu voi säilyä jopa 24 tuntia helelmöitymiskykyisenä (yleensä kuitenkin 12 h, joskus vain 6h).
 
En mä mitään plussaa :D Nyt ihan menkkaolot :D Alkaisi nyt vaan,niin päästäisiin niistä.Mä voin olla kakkospäivittäjä =) tää mun testeillä pelaaminen alkaa lähennellä neuroottisuutta :headwall: tuplapaketti taas lähti mukaan :ashamed: Ja en mä usko siihen aamun häälyvään viivaan.... :headwall: :LOL: :kieh: :p Sekoo
 
Nääh,.. en kyllä tiedä tuleeko plussaa testinn, vai kurvaako täti paikalle :) Tosiaan jos joutuu 10päivää odottaa et menkat on myöhässä ennen kuin näkyy, niin kuin äitillä niin hulluksihan tässä tulee :D :D
 
Kertokaahan...(luvassa limainen kysymys ). Eli ovislimoista: tuleeko sitä ovislimaa ennen vai jälkeen ovulaation vai juuri sillloin kun munasolu irtoaa? Mulla ei yleensä tule mitään limoja mutta nyt tuli jotain limaista ja ovistestillä sain maanantaina plussan joten oletan että ovis oli tiistaina tai varhain keskiviikkona. Eli voiko olla että näin jälkeenpäin tulee ovislimat vai onko ovis kuitenkin vasta nyt?. LH-huippu siis kuitenkin oli maanantaina cb:n digillä testattuna. Mulla ei myöskään ole juuri mitään tuntemuksia oviksen aikaan yleensäkään.
 
Yleensä ovislimat tulee ennen ovista, sillä niiden tarkoitus olisi säilöä simppoja ovikseen asti. Perhesuunnittelun sivuilta oon lukenut, että jos limapäiviä useampia niin ovis olisi viimeisenä niistä. Oviksen jälkeen limakalvo kuivahtaa kohta estrogeeni ei enää hallitse vaan progesteroni. Progesteroni taas saa aikaan oviksen jälkeisen lämmönnousun.

Eikä ole tavatonta sekään, että LH-huipun jälkeen meneekin useampi päivä ovikseen vaikka tyypillisimmin se on 1-2 vrk:n päästä huipusta mutta voi olla myöhemminkin.
 
Noniin ja pyydän jo etukäteen tarkkaa kuvausta anteeksi, mutta nyt rupeaa toivo jo nousemaan :headwall: eli nyt tuli rusehtavaa vuotoa, tai niinkään vuotoa vaan todella kirkasta vähän niinkuin kanamunan valkuainen (raaka), jossa mukana sellasta vaal.ruskeita "hippusia" ja sitten sellasia, jotka näytti vähän verisuonen pätkiltä oleviä juttuja xD (tiedän tosi ällö kuvaus mutta, mitenkä sitä muuten kuvailemaan) olisko tää voinut olla kiinnittymisestä aiheutuvaa? kun loppu kuin seinään! en tiedä sitten jatkuuko vielä yöllä / aamulla, mutta nyt ei ainakaan enää mitään tule :D

*muoks* oletetusta oviksesta siis dpo 12-14

ja Erka omalla kohdalla ovislimat tulee 3-4 päivää ennen ovista, silleen tosi runsaasti, ei voi olla huomaamatta.. Ja testeillä olen saanut bongattua aikalailla päivää aikaisemmin, ennen ovista ja sylkitestillä pari päivää aikasemmin. ja sitten vuoto on loppunut kokonaan, eli ns. kuivakausi alkanut. :) nyt pari kiertoa olen huomannut kanssa sen kipuilun alavatsalla ja selällä :) Lämmöt kun nousee, niin on jo liian myöhäistä, kun ne nousee päivä oviksen jälkeen :) mutta sekin on tosi epävarmaa se lämpöjen mittailu, kun pitäs olla aina sama aika ja olosuhteet siihen :) Ja saman tien kun silmät aukasee, ennen kun nousee sängystä.
 
JKVY haamuviivan mäkin siinä sun testissä näin, toivotan et se vahvistuu tai sit et alkas vuotaas, mut että saisit jonkun selvyyden, ypäselvyys on niin kurjaa!

Erka mulla ovislimoja tulee kans noin 3-4 päivää ennen ovista. Nyt tais olla et tuli 3 päivää limoi ja sit alko 3 päivän kuivakausi. Oletan et ovis ois ollu tos kuivan kauden ekalla tai tokalla päivällä. Me heiluteltiin peittoi sen päivän iltana ku aamul sain ovisplussan, ja plussaa edeltävä iltana, ku sain jo sillo illalki plussan, ku en malttanu aamuun oottaa, ku alko olla jo niin ovis oireita :p toivon kovasti et ajotus ois osunu, ku oishan sitä pitäny varmaan viel yhtenä päivänä heilutella, mut ei enää jaksanu :whistle:
 
Piupula kiinnittymisvuoto tulee yleensä hiukan aiemmin,jostain luin haitarilla dpo5-10
,mutta voihan se olla sitä itseään :D Toivotaan parasta :heart:

danuli79 kiitos.Sitä itsekin tosiaan toivon,selvyyttä asiaan!

Jännää huomata itsessään uusia piirteitä :D Tämä vauvatoive on tuonut nöyryyttä mulle nykyajan "kaikkimullehetitässäjanyt"ihmiselle!
Huomaan etten voi olettaa aina kaiken menevän kuten itsehaluaa vaan täytyy yrittää heittäytyä elämän vietäväksi :eek:
Mullahan on jo lapsia suotu ja kaikki mennyt kivasti,joskus täytyy munkin odotaa vuoroani :D
Vaikkei se helppoa kuitenkaan ole :ashamed:
 
No niin,huomenta vaan!
Aamulla testattu find out-prisman testillä samanlainen haamu kuin eilen ja......
...Seuraavalla vessakäynnillä kp 1 :D

Noita testejä en kyllä enää ikinä osta! :headwall:
Ja nyt juhlallinen lupaus,tässä kierrossa en sorru testailemaan :ashamed: :D

Piupula laitapa mut listaan takaisin kp 1/(25)30 ja yk 5(voi hyvänen aika sentään....)

Ja Piupula,mitä testi näyttää???? :heart: :hug:

Ps täytyy kyllä sanoa että näiden kaikkien testien taso on epäilyttävä....
Olen mä ennenkin elämäni aikana testaillut ja negat olleet negoja ja plussat plussia...Nyt saanut suuren määrän kummia tuloksia.Mulla ei ole mitään kipuja vaikka menkat alkoi joten liekö siis kuitenkaan kemiallinen,vaan oli virheellisiä testejä tai sitten mulla joku munasarjasyöpä joka ohjeiden mukaan saattaa aiheuttaa aiheettoman plussan :ashamed:
 
Ja katsokaa,molemmat tänä aamuna tehtyjä .Toinen testi(puikko)herkkä gravidan ja toinen prisman find out 25ui
Molemmissa haamu ja silti menkat alkoi,kuva ei parhain mahdollinen,mutta silmin nähtävät haamut,heti testeissä näkyvissä.
 
Hip"

Nyt vaan nopeasti. kamalan kiirus päivä, teen päivityksen hieman myöhemmin.. Mutta testiin tuli tänä aamuna viivanpaikka,mitä ei tullut eilen, mutta negaa se vielä näytti. :) mutta ei se haittaa, kun ei kuienkaan mikään hätä vielä ole ;) Jos onkin ovis ollut hieman myöhemmin yms.. Mutta kyllä nyt pääni syön, jos en raskaana ole, kun ei tollasta vuotoa ole ullut ikinä ja loppu kuin seinään.. mutta nyt kiire->
 
Dpo 3 täällä ja sitä "kuivaa kautta" odottelen :whistle: . Ei ole vielä ainakaan alkanut. Minä en kyllä pysty päättelemään mitään näistä mun eritteistäni :x :D . Jospa mulla ei irtoo se munasolu ollenkaan!!!!?! :whistle: . Päivät matelee ja eilen illallakin varmisteltiin vielä ja ehkä tänäänkin...alkaa vaan puhti isännästä loppua, sen verran koville olen hänet laittanut ;) . No, saapahan sitten "lomailla" näistä puuhista pari viikkoa jos haluaa :LOL: ennen kuin häntä taas tarvitaan.
 
Perjantai 3.12



Cisu............................kp 105/32-35..........................................yk
Oravannahka..............kp 102/28-?............................................yk1
kapa............................kp 100/32...............................................yk8
Huisi...........................kp 85/30...............................................yk1
Neila...........................kp 81/28...............................................yk2
Ilmatar.........................kp 61/28...............................................yk3
KS09............................kp 50/40.............21v............2.lapsi......yk4
mammuli77..................kp 49/27.............31v...........3.lapsi.......yk2
Markke.........................kp 48/?................27v...........1.lapsi .......yk3
Katinka-82..................kp 44/31-42..............................................yk5
Sintsu78......................kp 33/27-34......31v...........4.lapsi........yk10
UuTeEnNoUsUUn.....kp 32/28-30 ..........................................yk5
Annmari-76.................kp 31/28-34...........33v...........2.lapsi.........yk
Piupula........................kp 29/30-39......23v...........1.lapsi.........yk4
very important baby... kp 26/29-33, ........29v...........3.lapsi.........yk4
ruuth81........................kp 25/28...................................................yk2
Ansku-82..................kp 24/30..............27v...........1.lapsi.........yk12
Danuli79....................kp 22/28-35................................................yk9
Hyväsetti.......................kp 22/ ?............30v..........3.lapsi..........yk1-2
piprane ema.................kp 21/30.............32v..........3.lapsi........yk5
icefairy.........................kp 18/26-35........22v...........2.lapsi.......yk3
erka..............................kp 18/28-31..........36v...........3.lapsi........yk2
Kerrostalokyttääjä........kp 10/30................................3.lapsi..........yk2
Lily-Jane.....................kp 10/28-32.........24v.........1.laps................yk2
Tellu30........................kp 9/30.......................5.lapsi...................yk2
MaybeSomeday..........kp 7/28-30............23v...........1.lapsi........yk8
Mahdotontako.............kp 6/27-29..........................................yk3
JKVY...........kp 1/(25)30........8.lapsi.....yk5


Tulisit jo pieni.............kp ?/?.................................................... yk10
auringonkukaksi..........kp ?/?...................................5.lapsi..........yk
Kotiäiti75.....................kp?/?.................................. .5.lapsi.........yk
Riemu..........................kp?/?.....................32v.........5.laps i.........yk







Taustalla


Katinka-82
Aurella
Ainoska
Kaapo80
Dreaming86
wannabemama
Marta
höyrypää
Ilolintu
HayLina
Sanelma
Lilianne
marrr
Ella-83
Cladoceran





Haamujengi:

Neila..........................kp?/28..................................... ...yk?


Plussanneet


LillaMy83..................8.7.......(kp 24/25-30).....DPO 9......yk3
ÄitiysLomaIainen......11.7.....(kp 28/27-28)......................yk1
Minna77....................11.7......(kp ???18/26-30)................yk9
nan-nan-naa...............12.7......(kp 19/28-30).....................yk1
Hemmi......................26.7...
JääKyynel.................31.7...
Quukkeli...................20.8...
Varanikki..................23.8.......(kp 30/28)...........................yk4
Katyana.....................25.8......(kp 41/??)............................yk1
Monkey....................12.9.......(kp ?/?)................................yk2
Adalia86...................25.9......(kp28/31-33 )...................... yk1
Jonnas1984...............28.9.......kp 27/28-29(?)....................yk2
Juupeli......................12.10.....kp30/28............................. ..yk6
Griffski73.................13.10.......................................... ......
SisunÄiskä...............14.10.....kp36/30-32.................... . .....yk1
Vaahtera-82.............17.10.....kp30/28-30...........................yk1
oliivitar..................................kp ?/28-30............................yk2
marjukka-82.............21.10....kp 31/25-31 ..........................yk3
Star86.......................26.10....kp24/25-28...................... ....yk1
Chili24.........27.10........
tyhmäblondi73...25.10....
Celestial.......3.11..pk 33/28......yk1
hipsu2010..6.11.kp 35/30-35(38)..31v.2.lapsi....yk1
amati..........6.11.........kp 30/23-33.......37v........7.lapsi........yk3
Bebek........10.11........kp 37/?(41).......23v............1.laps.........yk2
Päpsy.........12.11................................................... .....................
Bambina.....12.11.......kp 32/26-31..........................................yk3
Laura-vm86................................................................. ...............
juuliai.........16.11.......kp 26/26-30...........................2.lapsi.......yk2
Enkelinäiti....17.11.....kp 26/25-26 ........................
Satsuki...20.11..kp 26/28......33v....2.lapsi.....yk1
Zirppa......21.11......kp 32/34-35..........24v............2.lapsi......yk2.
Selmiina...23.11..... kp 29/31.............19v............................ yk 5.
bebetobee....28.11.....kp 23/28
 
noniin, nyt hieman enemmän aikaa.. :) niin tuli tuo vuoto, ihan pikkiriikkisen ja se oli muuten kirkasta, paitsi oli niitä kappaleita xD HUH! tänään oli aamulla esitys luokalle ja sen jälkeen kaksi koetta ja vielä päivä jatkuu :) Eilen tuli yöllä myös kova vihlasu ja sitten ei taas mitään. Jos toinen on vaan sitten viihtynyt munasarjassa hetken aikaa :D:D nyt sitten kait pitää viikko odotella ennen kuin mitään testissä rupeaa näkymään, jos tosiian vasta kiinnittyi eile.. tiedä nyt sitä sitten :D ja JKVY :hug: hyvä että tilanne sielä selvisi :) ja KS :hug: toivottavasti sielläkin rupeaisi jo helpottamaan!
 
erka hahah. :D

No meillä jäi nyt sit puuhat tekemättä, pläh. Eli ainoo päivä, ovis millo touhuttii. Et saa nyt sit nähä!

Apua mä sekoon nii jännityksestä, kaveri on synnyttömässä ja 9 aikaa viimene viesti et on saanu epiduraalin ja mä sekooon heheh. :) Pieni prinsessa pitäs tulla ja jos isän ulkonäköä perii ni ruskeet silmät ja tumma tukka. :heart:
 
No ei mun kauaa tarvinnu oottaa, melkee heti tuin kirjotettua tuli soitto että prinsessa ulkona ja juuri niinkuin kuvailin ja on kuulemmat pitkär ripsetki!! Mä en jaksa oottaa et pääsen tuksuttelee vaavia, ja oma kuume varmaa vaan nousee 10000 asteesee. :D
 
Miten sitä jaksais oottaa sunnuntaihin.... oireita on alkanut kovasti nyt ilmetä kaiken lisäksi. Mua väsyttää ihan hirmuisesti ja on hyvin nukuttu yö takana, päätä särkee, viluttaa/kuumottaa ja jomottelee. Toisaalta nämä oireet ei kerro yhtikäs mitään, koska samoja voi mulla olla ennen tätiäkin. tekisi mieli kirjoitella pitkät pätkät, mutten ehdi kun lapset ovat tässä hoideltavana, joten palailen asiaan taas myöhemmin:)
 

Yhteistyössä