++++++JOULUKUUSSA PLUSSAAVAT, tammikuuta suunnittelevat+++++ (vol 3 kk vaihdettu)

Täällä menkka nippailut jatkuu vain. Oikea puoli jomottelee (se on se puoli jossa oli hiukan edes torvissa virtausta...), öisin en saa nukuttua ja parina yönä oon noussu pissalle (moista en normaalisti harrasta ja nukun kuin tukki). Nenä on ollut tukkoinen ja vilustuttaa ja on nuhainen olo... Luonnollisesti oon väsyny ku mikä (se nyt ei oo epänormaalia :LOL: ). Lämmöt on normaalia korkeemmalla... Ja miten niin lapsettomaksi luokiteltu on taas saanu aikaiseksi tällaisen oirevuoren ja toiveet korkeelle? :ashamed: Ai niin ja sit tietty oli taas pakko ovislaskurilla käydä kattoon niin eiköhän sitte sieltä pärähdä näyttöön päivä joka sopisi kuin nappi otsaan.... Miksi oi miksi pitää ihmislapsen kiduttaa itseään?
 
JKVY :hug: Hyvä nyt kuitenkin kun tuli selvyys asiaan... Kurja juttu silti, liekö kemiallinen kyseessä?
Ja vielä lisäks, ollaan me vaan sitten seuraavat plussaavat päivittäjät :LOL:

Ei vuoto ole vieläkään alkanut täällä päin...
 
Mulla ei oo siis minkäänlaisia oireita ja kierto on jo siinä vaiheessa, että kohta vois alkaa testaileen :( outoa. Oudointa tässä on se, että oon ihan rauhallisin mielin, enkä varmaan edes osta testiä ennen perjantaita :eek:
Tiedän kyllä että pettymys on ihan mieletön menkkojen alettua, mutta eipä sille minkään voi (parhaamme on yritetty) =)

Toivotaan että teillä muilla on vähän parempi tuuri, ainakin oireista voisi näin päätellä :)
 
Plaah.. Taitaa kyllä täti huomenna kyläillä.. enpä tiedä.. :/ Maalaan jo nyt piruja seinälle. r-testi nega edelleen ja ovistestiin sain äsken tosi haaleen viiva, mitä ei ole muutamaan päivään näkynyt :( sylkitestiä en kerennyt tänään tekemään, kun pitkä päivä takana, nyt vasta kotio pääsin. Mutta jos nyt ei mitään tapahdu, niin varaan kyllä gynelle ajan ja meen kyselemään, että mistä voisi johtua? Tänään tuli samanlaista ihme klönttää (kirkaslima+vesisuonennäkösiä viiruja), niin nyt on kyllä tämä nainen ihan pökerryksissä, koska ei ikinä ei ikinä ole moista tullut...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ansku-82:
Miksi oi miksi pitää ihmislapsen kiduttaa itseään?
Tätähän me kaikki harrastamme,kovaa itsekidutusta =) Eikä opita mitään :eek:
Mutta lupaavia oireita oot kyllä bongannut :hug:

KS09 ja Ella teidän kohdalla saa varmasti toivottaa pikaista vuodon alkamista,vaikka sitä tällä puolen harvemmin toivotaan :D :hug:

Piupula älähän nyt vielä lannistu :hug: Mitäs tänään aamulla testi näyttää?+++++++++++++++++++ :whistle:

).( Kiduttaminen jatkuu :eek: Ei ne menkat alkaneet :eek: Pari pyyhkäisyä paperissa on tähän astinen saalis :eek: Nekin eilen aamulla....
Ja lämmötkin on kaiken aikaa ylhäällä,37+
 
Tavoitteena tammikuun plussa, jos tulee lyhyt kierto niin mahis plussaan vielä joulukuun lopussa.. Mies-parka tulee joutumaan koville tässä kierrossa :D
Ilmeisesti kolme kiertoa sitten ovuloin viimeksí, joten senkin puolesta alkais taas olla oviskierron aika..
 
Ella Onnittlet uudesta kierrosta, vaikka siitä kyllä harvemmin onnitellaan, mut sun kohdalla se on hyvä asia toi uusi kiertoa! :)

Piupula mitä tän päivän testi näyttää! Älä vielä lannistu, toivon kovasti että plussaksi muuttuu ja vahvistuu! Mut jos ei täs selvii niin varmaan hyvä kysyy lekurilta et mitä toi on. Tsemppiä!

ON: jotenkin eilisestä lähtien pessimistinen olo. Kun mul tosi selkeet ovis oireet;limat, turvotus ja rinnat tosi kipet. Niin se on aina niin masentavaa kun rinta kipu ym oireet häviää, kun sit taas tulee tunne et ei se taaskaan tärpänny, jännä et aina sitä jaksaa innostuu oviksen aikoihin ja sit taas masentuu...

Mukavaa viikonloppua kuitenkin kaikille!
 
Ella Onnea vuodosta :D Monta päivää sulla kesti tuo kierto?

JKVY ++++++++++++++ :whistle: Samoten Piupulalle Oottele vielä jonkin aikaa, jos se plussa vielä tulis. Toiset voi kuulemma saada plussan tetsiin vasta joskus rv 6-8 :eek: Mutta sitten kun menkat alkaa olee paljonkin myöhässä käänny jonkun puoleen, joka voi vaikka verestä ton raskauden katsoa =)

).( Tänään oli pikkiriikkisen verran rusehtavaa vuotoa valkkarin seassa, josko se vuoto pian täälläkin päässä, edes muutaman päivän sisällä :ashamed:
 
KS09 kierto kesti 61 päivää! Tätä ennen pisin kiertoni on ollut 46 päivää.. Testaamisten kannalta inhottavaa, että nyt mulla vaihteluväli on 24-61 päivää. Etukäteen kun ei voi tietää, onko kysessä lyhyt, pitkä vai megapitkä kierto..
 
Oman navan ihmettelyä.Ei pisaraakaan punaista,ei koko päivänä.Mikä mun kroppaa vaivaa? :headwall: Mä palelen ja nukuin 2 h päikät,lämpö on yli 37.Oonko tulossa kipeäksi?
Mä voisin vannoa olosta että oon raskaana,vaan ei noi testit ole näin ennen temppuilleet,plus on ollut plus ja nega nega....Ja jos menkat alkamassa,on ne aina alkanut(muutama päivä tiputtelua ja sitten kunnolla,mut nyt tuli pyyhkiessä eilen kerran kaikki saalis eikä sen jälkeen enää mitään...)
Meillä lapsilla yökyläkavereita,talossa 10 lasta ja mä oon ihan naatti :D
 
Lisää ihmettelyä.Luin ton pinon tuosta alta,"Voihan ovistestit vs r-testit..."
Ja siinä aloittajalla käynyt niin että r-testi näyttänyt haamun oviksen aikaan ja on nyt 2 viikkoa myöhemmin raskaana...
Jos mulla olisi niin että ovis ollut vasta silloin kp 22....Mietin vaan ettei meillä ollut mitään petipuuhia kuin kp 17 viimeksi...Olisko ne simpat voineet muka niin kauan elää ja vielä hedelmöittää?Meillä itseasiassa kammarin puolella ollut ihan hiljaista tuosta kp 17 alkaen,kun on veto ollut niin pois :|

En mä kyllä jaksa uskoa,vaikka ihan päätös tuossa ollut samanlaisella tarinalla.
Ei,ei mulle niin käy :headwall:

Mut kiitos vaan KS09 :flower: ja sulle niitä menkkoja toivon sormet ja varpaat ristissä :D
 
JKVY Sulla kroppa temppuilee.. tai.. :)

Ella83 jee :flower: Tässä kierrossa sitten kaikki kehiin!!

Joku täältä taisi mainita kuinka tää on opettanut kärsivällisyyttä.. Sama täällä, mäkin uskoin että tulisin raskaaksi heti naks poks ennen, koska mun äidin ja isän suvut molemmat tosi sikiäviä.. Mut ei. :) Siis nythän mulla on vasta yk2, mut aloitettiin alunperin yritys vuosi sitten, se piti vaan laittaa katkolle noiden papa-juttujen takia. Nyt on enemmänkin sellainen olo, että sitä plussaa saapi sitten odotella. Nyt on kp 11 ja ovista odotellaan. Muutetaan maanantaina joten en ajatellut testailla ovista, ehkä loppuviikosta jos ei oo sellainen olo että se tulisi.. Viimeks ovis kp 19, aika myöhään. Ehkä tässä kierrossa vähän aikaisemmin.. We'll see :)

Plussatuulia kaikille +++ :whistle: :whistle:
 
Täällä on usealla kierrot miten sattuu ja kroppa huijaa minkä kerkiää :kieh: Mistäköhän moinen |O Itselläkin kiertopäivät jo yli kolmenkymmenen ja eilen oli luultavasti ovis.Onneksi sitä ennen puuhailtiin et ajoitus on ainakin kohdillaan...siis jos se nyt oli :p Ei vielä näin myöhään ole ollutkaan.Kierto siis venyy lähemmäksi viittäkymppii :eek:

No mut olis tiedossa ihanat joululahjat :D
Joten paljon +++++++++++:ssia pakettiin+++++++++++ :whistle:
 
Ihan nopsaa vaan aamusta.
Piupula,oletko kiltti ja päivität mulle kuitenkin kp 32/25-30 ja yk 4:sta edelleen,sillä ei ne menkat alkaneet.Menen ensiviikolla verikokeille sitten,mitä hemmettiä tämä sitten on :eek:
 
Hyvää itsenäisyyspäivää
!

Täällä dpo5 eikä mitään kummempaa paitsi että eilen tuntui jo ihan kuin ensimmäiset kuukautisoireet olis tulossa (mulla oirehtii jo reilu viikko ennen menkkojen alkua ja sitten pitää taukoa) että se veti mielen matalaksi. Rinnat vihloihat aavistuksen eilen. Ens viikon puoleen väliin mennessä postisetä tuo taas niitä viljasensitive r.testejä että pääsen testailemaan :D
 
JKVY hyvä että meet selvittää tilannetta verikokeella, tosi stressaavaa tollanen ku ei tiedä mikä on meneillään, toivon kuitenkin parasta! :)

Erka toivotaan että pääset plussia testaamaan! :)

Sintsu toivotaan et ois ovis ollu, ja ajotus siten loistava! Oishan se paras joululahja saada kaksi viivaa r-testiin!

Täällä ei mitään oireita, et tädin tuloon tässä rupeen valmistautumaan :ashamed: vaik siis viikko siihen viel on, mut ei nyt kauheen suuria odotuksia, kun mitään oireitakaan ei oo. Ei tärppää, niin ei tärppää...

Hyvää itsenäisyyspäivää kaikille!
 
Sunnuntai 6.12



Cisu............................kp 107/32-35..........................................yk
Oravannahka..............kp 104/28-?............................................yk1
kapa............................kp 102/32...............................................yk8
Huisi...........................kp 87/30...............................................yk1
Neila...........................kp 83/28...............................................yk2
Ilmatar.........................kp 63/28...............................................yk3
KS09............................kp 52/40.............21v............2.lapsi......yk4
mammuli77..................kp 51/27.............31v...........3.lapsi.......yk2
Markke.........................kp 50/?................27v...........1.lapsi .......yk3
Katinka-82..................kp 46/31-42..............................................yk5
JKVY.......kp 32/(25)30........8.lapsi..yk4
Sintsu78......................kp 35/27-34......31v...........4.lapsi........yk10
UuTeEnNoUsUUn.....kp 34/28-30 ..........................................yk5
Annmari-76.................kp 33/28-34...........33v...........2.lapsi.........yk
Piupula........................kp (1)31/30-39......23v...........1.lapsi.........yk4(5)
very important baby... kp 28/29-33, ........29v...........3.lapsi.........yk4
ruuth81........................kp 27/28...................................................yk2
Ansku-82..................kp 26/30..............27v...........1.lapsi.........yk12
Danuli79....................kp 24/28-35................................................yk9
Hyväsetti.......................kp 23/ ?............30v..........3.lapsi..........yk1-2
piprane ema.................kp 23/30.............32v..........3.lapsi........yk5
icefairy.........................kp 20/26-35........22v...........2.lapsi.......yk3
erka..............................kp 20/28-31..........36v...........3.lapsi........yk2
Kerrostalokyttääjä........kp 12/30.................3.lapsi..........yk2
Lily-Jane.....................kp 12/28-32.........24v.........1.laps........yk2
Tellu30........................kp 11/30.......................5.lapsi...................yk2
MaybeSomeday..........kp 9/28-30............23v...........1.lapsi........yk8
Mahdotontako.............kp 8/27-29..........................................yk3



Tulisit jo pieni.............kp ?/?.................................................... yk10
auringonkukaksi..........kp ?/?...................................5.lapsi..........yk
Kotiäiti75.....................kp?/?.................................. .5.lapsi.........yk
Riemu..........................kp?/?.....................32v.........5.laps i.........yk







Taustalla


Katinka-82
Aurella
Ainoska
Kaapo80
Dreaming86
wannabemama
Marta
höyrypää
Ilolintu
HayLina
Sanelma
Lilianne
marrr
Ella-83
Cladoceran





Haamujengi:

Neila..........................kp?/28..................................... ...yk?


Plussanneet


LillaMy83..................8.7.......(kp 24/25-30).....DPO 9......yk3
ÄitiysLomaIainen......11.7.....(kp 28/27-28)......................yk1
Minna77....................11.7......(kp ???18/26-30)................yk9
nan-nan-naa...............12.7......(kp 19/28-30).....................yk1
Hemmi......................26.7...
JääKyynel.................31.7...
Quukkeli...................20.8...
Varanikki..................23.8.......(kp 30/28)...........................yk4
Katyana.....................25.8......(kp 41/??)............................yk1
Monkey....................12.9.......(kp ?/?)................................yk2
Adalia86...................25.9......(kp28/31-33 )...................... yk1
Jonnas1984...............28.9.......kp 27/28-29(?)....................yk2
Juupeli......................12.10.....kp30/28............................. ..yk6
Griffski73.................13.10.......................................... ......
SisunÄiskä...............14.10.....kp36/30-32.................... . .....yk1
Vaahtera-82.............17.10.....kp30/28-30...........................yk1
oliivitar..................................kp ?/28-30............................yk2
marjukka-82.............21.10....kp 31/25-31 ..........................yk3
Star86.......................26.10....kp24/25-28...................... ....yk1
Chili24.........27.10........
tyhmäblondi73...25.10....
Celestial.......3.11..pk 33/28......yk1
hipsu2010..6.11.kp 35/30-35(38)..31v.2.lapsi....yk1
amati..........6.11.........kp 30/23-33.......37v........7.lapsi........yk3
Bebek........10.11........kp 37/?(41).......23v............1.laps.........yk2
Päpsy.........12.11................................................... .....................
Bambina.....12.11.......kp 32/26-31..........................................yk3
Laura-vm86................................................................. ...............
juuliai.........16.11.......kp 26/26-30...........................2.lapsi.......yk2
Enkelinäiti....17.11.....kp 26/25-26 ........................
Satsuki...20.11..kp 26/28......33v....2.lapsi.....yk1
Zirppa......21.11......kp 32/34-35..........24v............2.lapsi......yk2.
Selmiina...23.11..... kp 29/31.............19v............................ yk 5.
bebetobee....28.11.....kp 23/28

 
Anteeksi jäi päivä välistä! Hyvää itsenäisyyspäivää kaikille!

*muoks* Taisi menkat alkaa eilen tai jotain, tuli eilinen taas kunnon tuhrua ja tänään vaan pyyhittäessä paperiin??? Taidan sen gyne ajan varata huomenna ja otan ensimmäisen ajan, minkä vaan saan :) En kyllä tiedä mitä tämä on? Viimeksi tullu tollasta tuhrua 15vuotiaana, kun ekat menkat tuli... Et nyt oj jotenkin sellanen olo, että kaikki ei ihan kunnossa ole tuolla, mutta saa nyt sitten nähdä kun lääkäriin pääsee :) ja vaikka kaikki olisikin hyvin, niin saa ainakin varmuuden ja mielenrauhan, kun tietää ja jos ei ole, niin sitten ainakin saa jotain, millä asiaa parantaisi :) Ja testi edeleen nega...
 

Yhteistyössä