++++++JOULUKUUSSA PLUSSAAVAT, tammikuuta suunnittelevat+++++ (vol 3 kk vaihdettu)

Mä otin nyt härkää sarvista kiinni ja varasin ajan yksityiselle gynelle! Kun tota mahakipuiluakin on ollut jo niin pitkään, vaikkei vuoto ole alkanutkaan, nyt tämä väsy ja kaikki muu. Saavatpahan nyt selvittää asian perinpohjasesti!
Hyvä tuuri kävi, kun sain ajan jo maanantaille, ellei vuoto ala ennen sitä :ashamed: Saa jouluksi mielenrauhan :)
 
KS Noniin :)saat sitten selvyyttä siihen, mitä tapahtuu, ja koska edes voisi tapahtua :) Saa myös vähän kevennettyä mieltä ja kysyttyä asioita, mitlä painaa :) Itsellä ainakin olo kevempi keskustelun jälkee. Täällä odottelen sun kanssa vuotoa sitten alkavaksi :p
 
moi, pääseekö mukaan tähän ketjuun? :wave:

Mulla esikoinen 8kk ja toista kuumeillaan. tänään on kp 5 ja yk 2 pyörähtänyt käyntiin. kierto on yleensä 29 päivää, mutta viime kierto jäi jostain syystä lyhyeksi (vain 22 päivää). Ovistikkujen kanssa täällä odotetaan nyt sitten seuraavaa h-hetkeä. =)
 
Kuulkaas tyttöset, tätä ette usko! Mä sain aamulla sylkiovistestiin plussan :eek: Siis joko mulla on ovis, vaikka edellinen ei ole vuotanut vielä ulos, tai sitten ole raskaana, vaikka edellinen ei ole vuotanut vielä ulos, tai sitten se on ihan sekasin :LOL:
Ei ole helppoa elämä, ei :kieh:

Mietin vaan, että jos nyt on ovis, niin eihän se maanantaina vielä näy onko tärpännyt vai ei! Ja jos saan vuodon alottavat lääkkeet, niin enpä kyllä uskalla niitä heti aloittaa...

Ja tervetuloa Leli82 mukaan :flower:
 
Ansku :hug:

KS no jopas omituiseks homman vetää. Oishan se aika veikeetä jos sulla ois ovis, ja nyt nappais, vaik vuoto ei oo alkanut, tai sit sä oot raskaana :) Toivottavasti saat maanantaina jonkin selvyyden, aika monimutkaista tuo nyt on ;)
 
KS ymmärsin että oot menossa gynelle maanantaina!?! KYllä siellä taatusti selviää ja siellä varmaan ultrataankin alakautta jolloin varmaan jo näkyy jotain jos siellä jotain on...onhan siitä jo aikaa aika paljon kun kun viimeksi sulla vuoto oli.

Täällä dpo9 ja negaa :kieh: . Alan oleen aika tympääntynyt noihin negatuloksiini! Sen siitä saa kun aloittaa testaamisen aina liian aikaisin. Nyt loppuivat viljasensitivet ja huomenna testaan acon 10:llä.
 
Torstai 10.12.2009


Ilmatar.........................kp 67/28...............................................yk3
KS09............................kp 56/40.............21v............2.lapsi......yk4
mammuli77..................kp 55/27.............31v...........3.lapsi.......yk2
Markke.........................kp 54/?................27v...........1.lapsi .......yk3
Sintsu78......................kp 39/27-34......31v...........4.lapsi........yk10
Annmari-76.................kp 37/28-34...........33v...........2.lapsi.........yk
Piupula..........................kp 35/30-39......23v........1.lapsi......yk4
Danuli79....................kp 28/28-35................................................yk9
Hyväsetti.......................kp 28/ ?............30v..........3.lapsi..........yk1-2
piprane ema.................kp 27/30.............32v..........3.lapsi........yk5
icefairy.........................kp 24/26-35........22v...........2.lapsi.......yk3
erka..............................kp 24/28-31..........36v...........3.lapsi........yk2
Kerrostalokyttääjä........kp 16/30........................3.lapsi..........yk2
Lily-Jane.....................kp 16/28-32.........24v.........1.laps...........yk2
Tellu30........................kp 15/30.......................5.lapsi...................yk2
MaybeSomeday..........kp 13/28-30............23v...........1.lapsi........yk8
Mahdotontako.............kp 12/27-29..........................................yk3
Ella-83.........................kp 6/24-61.........................................yk13
Leli82........kp 5/29..........2.laspi...yk2
Riemu..........................kp3(5)/28..............32v.........5.laps i.........yk1
UuTeEnNoUsUUn.....kp 3/28-30 ..........................................yk7
Ansku-82..................kp 2/30..............27v...........1.lapsi.........yk13



Tulisit jo pieni.............kp ?/?.................................................... yk10
auringonkukaksi..........kp ?/?...................................5.lapsi..........yk
Kotiäiti75.....................kp?/?.................................. .5.lapsi.........yk



Taustalla


Katinka-82,..............................höyrypää
very important baby, ............Ilolintu
Katinka-82, .............................HayLina
Aurella, ...............................Sanelma
Ainoska ,..................................Neila
Kaapo80, ..............................Lilianne
Dreaming86 ,..........................marrr
wannabemama,.......................JKVY
Marta, ...................................Cladoceran


Plussanneet


Celestial.......3.11..pk 33/28......yk1
hipsu2010..6.11.kp 35/30-35(38)..31v.2.lapsi....yk1
amati..........6.11.........kp 30/23-33.......37v........7.lapsi........yk3
Bebek........10.11........kp 37/?(41).......23v............1.laps.........yk2
Päpsy.........12.11................................................... .....................
Bambina.....12.11.......kp 32/26-31..........................................yk3
Laura-vm86................................................................. ...............
juuliai.........16.11.......kp 26/26-30...........................2.lapsi.......yk2
Enkelinäiti....17.11.....kp 26/25-26 ........................
Satsuki...20.11..kp 26/28......33v....2.lapsi.....yk1
Zirppa......21.11......kp 32/34-35..........24v............2.lapsi......yk2.
Selmiina...23.11..... kp 29/31.............19v............................ yk 5.
bebetobee....28.11.....kp 23/28
Huisi.............vk 49
ruuth81......7.11......kp 28/28...................................................yk2

 
KS en halua lannistaa, mutta nyt kun mulla on tässä kierrossa vähän noi hormonit sekasin, niin oon kanssa saanut pari päivää sylkiovistestiin plussaa. :( toivotaan kuitenkin parasta. Eilen tässä pohdiskelin, että, kun gyne ei nähnyt keltarauhashormonia, että jos sitten jostain syystä estrogeenia on vaan sitten enemän yms.. :p en tiedä, menkkoja odotellessa :headwall:
 
Joo, en mäkään tiedä mitä tää nyt on, jotakin kuitenkin, kun plussaa näyttää! Hormonaalinen häiriö tai jotain muuta, ei voi tietää...
erka tarkotin sitä, että jos nyt on ovis (että tulis, vaikkei vuotoa ole ollutkaan välissä) ja jos tästä tärppäis, se ei vielä maanantaina näkyis missään.
Mutta selvitellään ja ihmetellään lääkärin kanssa sitten yhdessä :D
 
KS09 Joo kyllä lääkäri sen lähestyvän oviksenkin näkee =) mut minä ajattelin et olisit raskautunut jo aikaisemmassa kierrossa niin sitten näkyis jo alkiokin ehkä. Eikös joskus voi kuukautiset vallan jäädä välistä pois ja tulla uusi ovis???!ihan ku olisin jostain joskus kuullut. Kun voihan samankin kierroon aikana joillakin olla useampi ovis...harvinaista tosin mut silti.
 
Olen nyt vakaasti päättänyt et tän kierron päätyttyä mut voi siirtää taustailemaan. Just luin että joku lääkäri oli sanonut stressin olevan melkein täydellinen ehkäisykeino. Joten yritän olla vähemmällä vauvakuumestressillä ens kierrosta lähtien jos se vaikka auttais.
 
erka juu, näin mäkin olen kuullut, että menkat voi jäädä välistä poies kokonaan. Mutta mullahan kun oli se varhanen keskenmeno, joka ei sekään ole vuotanut vielä pihalle... Siks tämä niin kummallinen tilanne onkin :D
No mutta, josko se gyne sitten maanantaina osais sanoa jotain suuntaan taikka toiseen, kunhan selitän sille kaikki mutkat mitä tässä matkassa on ollut...
 
Mä mietin tässä omaa olotilaani ja totesin, että ehkä mulla vois olla ovis nyt, tai just tuloillaan...? Tänään alkoi rintoja kihelmöimään taas, ja kun se sylkitestikin oli postiivinen... Jos ovis on muutaman päivän sisään, onko mitää'n järkeä mennä maanantaina gynelle, ja maksaa itsensä kipeäksi? koska mahdollinen raskaus ei silloin vielä näytä miltään, eikä edes veren hcg arvo olisi vielä noussut...
 
Juu, kyllä mä varmaan kuitenkin sinne gynelle menen, koska en halua ottaa sitä riskiä, että tämä on taas vain häikkää häikän perään ja omalla toiminnallani vain pitkittäisin vuodon alkamista :(

Mua alkoi turvottamaan :x Hitsin pitsi, kun en halua kuvitella mitään! Koska sehän olis ihan mahottomuus, että olisin raskaana! Mutta jos kuitenkin miettii näitä mun oireita: Pari päivää ollut pää kipee, hirveä väsymys, tänään alkoi rintoja kihelmöimään, ja nyt tämä turvotus. Enää uupuu aamupahoinvointi ja oireet olis ihan samat kun sillon, kun edellisen plussan tein |O
Mutta ei, ei se voi olla :ashamed: En halua pettyä karvaasti gyne käynnin jälkeen pelkästään sen takia, että olen taas luonut itselleni ihme haavekuvia...
 
Mulla kp 28 eikä vielä näy merkkejä menkoista.. lauantaiaamuna testailen uudelleen jos tarve vaatii...
Meillä ois lauantaina kylpylään lähtö, ja molemmat lapset on flunssassa, ei kuumetta, mut nuha ja yskä, ja nyt toinen valittaa korvaa . Toivottavasti ne ei koko lomaa sairasta.. :(
ai niin.. väkisin yritän syyä karjalanpiirakkaa ja munavoita ku ei oikein meinaa maistua... kertoiskohan se jostain... :snotty:
 
Moro! Tärisevin käsin tässä kirjoittelen....sain haamun )punaisen) aconin herkkään testiin testiajan SISÄLLÄ ja myös vähemmän herkällä (pregent stick) testillä . Mutta siis ei kannata nuolaista ennen kuin tipahtaa. Jos tää olis totta niin se vauva sijoittuis just isännän karhujahtiin eli just silloin kun isäntä sano ettei ainaskaan . Oon kyl hälle sanonu et senkus painut sitte...mää aion saada vauvoja ja ambulanssit ym on keksitty.
 

Yhteistyössä