++++++JOULUKUUSSA PLUSSAAVAT, tammikuuta suunnittelevat+++++ (vol 3 kk vaihdettu)

Apuva!!Mulla ei ole ollut minkäänlaisia oireita (väsymyksen ja palelun lisäksi)! Nyt sit päätin kuitenkin varmuuden vuoksi testata...ja siihen testiin piirtyi viiva :heart: :heart: :heart: OMG! Ekana ajattelin et ei se varmaan voi pitää paikkaansa, mut kyllä se siinä ihan selvästi on :D tuo testi on vieläpä 25 mIU/ml ja huomenna vasta pitäis menkkojen alkaa :eek:
Pakko tehdä huomenna varmistustesti!!!!!

Oikein paljon onnea myös muille plussanneille, toivottavasti plussia tulee paljon lisää, onhan tämä aika hieno joululahja :heart: :heart: :flower:

En uskalla vielä leijua taivaissa, mut jospa se tässä viikon aikana selviäis!!
Olkoon tämä kannustuksena myös muille "oireettomille" ja oireellisille :LOL:
 
Huisi ja Ruuth Onnea Plussasta! :heart:

ON: Turvottaa!!! Aivan kamalasti. Varsinkin iltaisi. Ja nyt täytyy sanoa, että ei voi johtua syömisestä. Pelkkää salaattia oon syöny pari iltaa. Nippailuja edelleen ja nyt ne nippailut on myös nivusissa. Alaselkä on välistä myös kipeä. Miksi pitää olla tällaisia oireita ku mahikset luomu plussaan on yhtä suuret ku on voittaa 5 miljoonaa lotossa...
 
Piupula,mä soudan ja huopaan,laita mut taustalle,mikä lie hormoonihärö :| Mä yritän nyt hiukan hillitä tätä nettailua ja palaan kun jotain kerrotavaa(tai aiemmin ;) )

Ansku,testaa,pliis! :heart: Musta tuntuu että oot jo voittanut lotossa :hug:
 
Nyt mä kyllä varmaan kuvittelen... mulla on nälkä.. ja meinaa tulla huono olo... :ashamed: ja koko päivän on nippaillu mahaa enemmän ja vähemmän.... :/ voiskohan huomenna jo testata.. huomenna ois kp26.. ostin sen apteekin testin...
 
Testiä kehiin vaan :) Mää täällä testailen teidänkin puolesta. :LOL: :LOL: :whistle:
Nyt on tää tyttö ihan ulapalla.. Nyt kun taas tein sylkiovistestin niin se näytti plussaa, ihan selkeät saniaiskuvat tuli taas... :eek: :eek: Siis mitä ihmettä.. Oli pakko tulla tänne kirjottaa saman tien :ashamed: :headwall: Noh, yksi päivä piinaa edessä :p
 
Tiistai 8.12


Ilmatar.........................kp 65/28...............................................yk3
KS09............................kp 54/40.............21v............2.lapsi......yk4
mammuli77..................kp 53/27.............31v...........3.lapsi.......yk2
Markke.........................kp 52/?................27v...........1.lapsi .......yk3
Sintsu78......................kp 37/27-34......31v...........4.lapsi........yk10
UuTeEnNoUsUUn.....kp 36/28-30 ..........................................yk5
Annmari-76.................kp 35/28-34...........33v...........2.lapsi.........yk
Piupula.................kp (2)33/30-39......23v........1.lapsi......yk4 (5)
Ansku-82..................kp 28/30..............27v...........1.lapsi.........yk12
Danuli79....................kp 26/28-35................................................yk9
Hyväsetti.......................kp 26/ ?............30v..........3.lapsi..........yk1-2
piprane ema.................kp 25/30.............32v..........3.lapsi........yk5
icefairy.........................kp 22/26-35........22v...........2.lapsi.......yk3
erka..............................kp 22/28-31..........36v...........3.lapsi........yk2
Kerrostalokyttääjä........kp 14/30........................3.lapsi..........yk2
Lily-Jane.....................kp 14/28-32.........24v.........1.laps...........yk2
Tellu30........................kp 13/30.......................5.lapsi...................yk2
MaybeSomeday..........kp 11/28-30............23v...........1.lapsi........yk8
Mahdotontako.............kp 10/27-29..........................................yk3
Ella-83.........................kp 4/24-61.........................................yk13
Riemu..........................kp1(3)/28..............32v.........5.laps i.........yk1

Tulisit jo pieni.............kp ?/?.................................................... yk10
auringonkukaksi..........kp ?/?...................................5.lapsi..........yk
Kotiäiti75.....................kp?/?.................................. .5.lapsi.........yk



Taustalla


Katinka-82,..............................höyrypää
very important baby, ............Ilolintu
Katinka-82, .............................HayLina
Aurella, ...............................Sanelma
Ainoska ,..................................Neila
Kaapo80, ..............................Lilianne
Dreaming86 ,..........................marrr
wannabemama,.......................JKVY
Marta, ...................................Cladoceran


Plussanneet


Celestial.......3.11..pk 33/28......yk1
hipsu2010..6.11.kp 35/30-35(38)..31v.2.lapsi....yk1
amati..........6.11.........kp 30/23-33.......37v........7.lapsi........yk3
Bebek........10.11........kp 37/?(41).......23v............1.laps.........yk2
Päpsy.........12.11................................................... .....................
Bambina.....12.11.......kp 32/26-31..........................................yk3
Laura-vm86................................................................. ...............
juuliai.........16.11.......kp 26/26-30...........................2.lapsi.......yk2
Enkelinäiti....17.11.....kp 26/25-26 ........................
Satsuki...20.11..kp 26/28......33v....2.lapsi.....yk1
Zirppa......21.11......kp 32/34-35..........24v............2.lapsi......yk2.
Selmiina...23.11..... kp 29/31.............19v............................ yk 5.
bebetobee....28.11.....kp 23/28
Huisi.............vk 49
ruuth81......7.11......kp 28/28...................................................yk2



 
Terve kaikille pitkästä aikaa..!

Oon taustaillut kun tää mun kroppa ei ota toimiakseen.. Tänään alkoin kp1/27-28 ja yk4. Terot apuna vuodon saamiseksi ja samalla toivotaan et oma hormonitoiminta tästä alkais heräilee horroksestaan ja toimia.. Mut minut voi laittaa tonne taustailijoihin kun ei tätä nyt varsinaiseksi yritykseksi vielä voi sanoa.. =)
 
Täällä dpo7. Tarttihan mun tehdä vilja sensitivetesti kun eilen postisetä toi. Negaa tuo näytti . Olis mielenkiintoista tietää onko joku saanut kaksi viivaa tuohon testiin jo dpo 6-7. Siis viime kierrossakin pähkäilin samaa. Tuo testi lupaa että jo dpo6-7 vois näkyä . Onkohan ne jotain harvinaislaatuisia tapauksia kun noilla kiertopäivillä on näkynyt??. Se hyvä puoli tässä aikaisessa testaamisessa mun kohdallani on että pettymys iskee jo näin varhain niin ei odottele jatkosta liikoja. Niin kovasti toivoin edes jotain haamun haamua. Ei mulla mitään raskausoireitakaan ole . Viikon päästä pitäis menkkojen alkaa.
 
Onpa tullut ihana määrä uusia plussia sitten viimekerran. Olen tosiaan pitänyt hieman taukoa tästä palstailusta. Vaikka niin yrittää sen raskautumisen heittää mielestään, kroppa keksii siltikin raskausoireita! Tai mitä nyt sitten ovatkaan!

Yk 13 siis menossa, kp22/29 menossa. Yleensä ovis ollut tuossa kp14 tienoilla, mutta limojen perusteella luulen olleen pari päivää aikaisemmin. Testaillut siis en ole varmaan enää 4 kuukauteen. Nytkin jään taustailemaan vain tänne palstalle.

Tässä kierrossa rinnat olleet arat aina kp9 lähtien, tänäänkin aamulla taas mega-arat. Yleensä arkuus loppuu oviksen jälkeen ja alkaa taas pari päivää ennen kuukautisia. Nyt siis siltä osin poikkeava kierto. Toiveajattelua että se tarkoittas jotain. Myös muutaman kerran käynyt niin, että heti aamulla herätessä alkaa pyörryttää. Ei ehdi kun vähän päätä tyynyltä nostaa kun meinaa taju mennä :)

No, tulipahan stooria. Kirjoitan taas uudemman kerran mikäli jotain mullistavaa tapahtuu. Hoitoihin en ajatellut vielä hakea. Ehkä sitten keväällä.
 
KS Juu tänään aamusella kerkesin testailee, mutta ehdin sen 5min tuojotella niitä testejä, eikä niihin näyttänyt tulevan mitään.. :/ Aamulla todin sylkitesti oli positiivinen, että ota tästä nyt sitten selvää :headwall: :headwall: :LOL: Mutta huomenna on onneksi gynelle aika, niin se kertoo fiksumpana mulle sitten, että missä mennään. :D Ihanaa, kun jaksat tsempata sieltä! :hug: :flower:

Ilolintu Kuullostaa lupaavilta noi sun oireet, eli testiä vaan kehiin! :) Wautsi :heart:
 
Piupula olitkos se sinä, kun sanoit, että muukin sukus on saanut vasta myöhäsiä plussia? Kun mulla oli tuo tilanne päällä, vähän kyselin, niin jollakin näytti pissatesti plussaa vasta joskus rv8 :eek: Onneks sulla on huomenna gyne aika, niin varmasti saat selvyyden, jos ei muuten niin pyydä säkin ne verikokeet =)
*peukut pystyssä*

ilolintu Hyvältä kuulostaa sullakin! pidetään peukut sinnekin päin pystyssä =)
 
juu, mulla oli yk 3 jollloin tärrpäsi, edellinen raskaus päättyi siis keskenmenoon elokuun vikapäivä, toinen tilauksessa , esikoinen on tyttö syntynyt 07/09

tsemiä jännäilijöille ja muille plussanneille :heart:
 

Yhteistyössä