+ + + JOULUKUUSSA PLUSSAAVAT, tammikuuta suunnittelevat + + +

Mun nyt teillekki täytyy kertoa minkä tuolla toisessaki pinossa kerroin ja toivon et ymmärrätte...
Joku aika sitten paljastu et täällä palstalla käy mun pari tuttua ja ne tietää mun nimimerkin täällä... Ja mä ku haluaisin pitää tän toisen lapsen yrityksen ja sitten jos raskaaksi tulen niin senki salassa ainaki ekaan ultraan... Niin joudun kirjottelemaan toisella nikillä etten paljastus... :whistle:
Onhan tää vähän tyhmää mut ajattelin et viisain näin...

Te joilla on lapsi/lapsia ennestään, minkä ikäsiä? =)

macy gray
Mä kans mietin voisko olla jotain kiinnittymisvuotoa... Kuitenki sitä tuli vaan vähän ja ei ollu semmosta veristä. Ovulaation aikoihin ilmeisesti voi tulla sitten jotain vuotoja...
Mulla ei ennen ole tämmösiä ollu. Voihan toki varmaan johtua siitäki ku menkat tullu niin vähän aikaa ja jos tuo imetys vielä sotkee...
 
undercovergirl > Tänään en malta tutustua tuohon systeemiin, mutta joskus ehkä voisin. :) Ei kai se mesetystä kummempaa ole ja anonyyminä voi pysyä.

Salainen toive > Minä ainakin ymmärrän. Itse asiassa itsekin palstailen myös toisella nimimerkillä jonka osa lähipiiristäni ja tuttavistani tietää. :D Tämä toinen nimimerkki on ihan sen vuoksi, että voin avoimemmin keskustella paljastumatta lähipiirilleni ennen kuin itse haluan. Mies tietää molemmat nimimerkit, mutta ei hän kirjoituksiani käy lukemassa. Itse välillä kerron. :LOL:

Se unohtui mainita, että mulla on ennestään 3-vuotias lapsi. :heart:
 
Joulun vietosta... Mä oon aina ollu jouluihmisiä :) Teen itse kaikki laatikot ja muut jouluruuat. Koristelussa olen kuitenkin aika maltillinen, mutta jouluvalot ja kynttilät on ihan must! Tämä Joulu tulee kuitenkin olemaan ihan erilainen. Lähdetään nimittäin matkalle =) Mä olin aina ajatellu, etten haluaisi koskaan olla Joulua pois täältä, mutta viime keväänä tuli sitten tällanen idea. Varattiin matka kauas lämpimään =) Lähdetään paria päivää ennen joulua ja tullaan takasin sitten ennen loppiaista. Parin viikon matkasta on siis kyse. Myös mun vanhemmat lähtee mukaan. Saa sitten miehen kanssa sitä kahdenkeskeistäkin aikaa siellä :D Ootan niin kovasti tuota matkaa :heart: Pitäsköhän pakata r-testikin matkalaukkuun mukaan :whistle:

muoks. Unohtu mainita, että meillä on 2-vuotias poika :heart:
 
Viimeksi muokattu:
SiSa
Mä harrastan kans tuota samaa... Siis tuota linnanjuhlien pukuarvosteluja kotisohvalla gollarit jalassa :D


Nyt täytyy painua nukkumaan et jaksaa huomenna...Poika kuitenki herättää taas yöllä monta kertaa... Viime yönä heräili eikä meinannu millään rauhottua...Mulla on selkä jostain syystä jumissa niin väsyneenä vieläkin inhottavampi sitten olla...

Hyvää yötä :wave:
 
Viimeksi muokattu:
Kamikaro se on ihan hyvä että kyselee ku joillekin se tuntuu sellaiselta ”pakkotyöltä” ;D Onnea kihlauksen johdosta(sori jos menny jotain ohi...)
Undercovergirl tervetuloa joukkoomme =) Pää pystyssä uuteen kiertoon sitten!!!ja ellei täti saavu niin toivoa vielä on ;) Mie kyllä luin ihan oikeen tuosta että sinä 25 ja mies 27:confused:...Toi reaalichatti ei oikee inspaa avikka itekki paljon täällä notkun mut varsinki ku laps on kotona niin aikaa ei juuri riitä..etkö saisi lääkkeillä nukuttua jos nukkuminen tuo ongelmia?eihän tuo pidemmän päälle terveellistä ole ja turhaa stressiä..
Iloksi hieno rivistö :D
Viikonlopusta Minä ahkera työnraataja,töissä vklopun mut rahaa tietää ;) ma onneks lepoo =)
Joulun poika isänsä luona ja menemme avokin kanssa sitten minun äitini luo,aatto vapaana töistä joten edellisenä iltana tai aamulla matkaan =)
Salainen toive:wave: tervetuloo tällekin puolelle ;)
 
Itsenäisyyspäivän suunnitelmat: Viikonloppu menee töitä tehdessä. : / Maanantai onkin vapaapäivä, mutta varmaankin ihan kotosalla ollaan miehen ja poikasen (3v.) kanssa. Viikonlopun poika on isällään.

Joulu on pitkästä aikaa vapaa minulla, joten se menee varmaan sukuloidessa... Aamulla mummolaan puurolla, päivällä toiseen paikkaan syömään, aattoilta varmaan sitten kotona kullan kainalon vieressä. Ah, tuskin maltan odottaa. :heart:

Meillä on välillä näkemiset miehen kanssa kortilla, kun molemmat tekee vuorotyötä, minä kolmea ja herra kahta... Joskus menee viikko, että nähdään vain aamuyöllä pari-kolme tuntia. :|

UUSILLE TERVETULOA! :flower:

Undercovergirl: Mulla ei valitettavasti ole aikaa tuohon reaalichattiin. :(
iloksi: Hienot testit!! :) Positiivinen asenne auttaa varmasti. Toivotaan parasta. :heart:
SiSa78: Pakkaa vaan se testi! :D Aika niukalta tuo vuoto kuulostaa...hmm...:confused:
Salainen toive: Ymmärrän hyvin "salailusi". :) Mulla kanssa alkaa väsyneenä paikat särkemään, etenkin polvet... :|
mg: Ihanat suunnitelmat, voi että olisikin ihana päästä saunaan!!!

Ja dpo 8 täällä. Lämmöt nousi hulppeat 0,1 astetta eilisen dippauksesta. :( Vähän on jotenkin usko mennyt...no, onhan tässä vielä jännäpäiviä jäljellä. Testausta olen yllättäen miettinyt tietenkin kuitenkin :D :D :D ja ajattelin kastaa tikun sunnuntai-aamuna. Silloin siis dpo 11, voi olla ettei mitään edes näy...mutta minkäs teet kun on niin malttamaton... :ashamed: (on tekemistä että malttaa sinne asti)
 
Hui, kun oli tullut tekstiä! Ihanaa :)

undercovergirl hienoa, että rohkaistuit! kiva saada lisää juttelijoita, tervetuloa :) ja Salainen toive JiiMiitä toistan, eli kiva nähdä sinua täälläkin ;)

mg joo, päivittelen ainakin perjantaina, pe-su meille tulee vieraita, mutta sunnuntaina varmaan ehdin sitten kanssa. Ei ongelmia :)

Iiihanasti ovisplussia! d:)b kaikille tasapuolisesti

Lapsia on yksi ennestään, ihana terrible two :headwall: :heart:

Itsenäisyyspäiväviikonlopuksi meille tulee siis vieraita, ja tarkoitus on ihan vaan rentoutua kotona. Miehen reissutyö vaatiin veronsa… ei sitten lomilla hirveästi huvita reissailla. Joulua puolestaan vietetään molempien vanhempien luona, laitetaan pyhät puoliksi.

Mitähän vielä... kp 2 ja just niin paljon asiaa :D Ei ole pitkä matka enää viikonloppuun :heart:
 
G: Itsenäisyyspäivänä nautitaan mihen kanssa kahdestaan kotona hyvästä ruuasta ja jos menkat alkaa ni myös juomasta =)
Jouluna käydään aattona mun vanhemmilla ja mammalla. Joulupäivänä miehen vanhemmilla. Molemmat illat nautitaan kotona joulun rauhasta.

On: näin viime yönä unta KOLMESTA negatiivisesta r-testistä ja silti aamulla piti testi mennä tekemään vaikka huomiseen asti piti malttaa :stick: No, negahan se oli. Taitaa täti vaan olla myöhässä. Voisko olla, että ovis oli myöhässä (kp20) ni menkatkin tulee myöhemmin? Tämä kierto oli eka, jossa ovista testasin ni en tiedä millä kp:llä ovis on aikasemmin tullu.
 
Samat jutut tulee kirjotettua, ainaki Mirage ja JiiMii joutuu sitten tuplana ne lukemaan :whistle:

Meillä yö meniki tosi hyvin! Esikoinen heräs vasta puol6 syömään... Jee =)
Mut tosiaan...Tissit ei oo yhtään kipeet! Esikoisesta ne oli jo dpo9 ja nyt siis dpo11.
Tuntuu et tää ei enteile hyvää... Meinasin et olisin testannu huomenna aamulla. Ukko lähtee pikkujouluihin, ovat jossain mökillä yötä tulee sitten vasta lauantaina päivällä kotiin...
Mut eipä tässä taija vaikuttaa testata :(
 
Tänään aamulla tuli paha vihlasu kipu vasemmalta puolelta (uutta), tosin mulla on tullut niitä kystien sekä menkkojenkin alkaessa, mutta vain ja ainoastaan oikealta puolelta. en noteerannut sitä sen enempään kun tuntuu välillä että olisi teinin kroppa ja en tiedä missä mennään mikä maa ja valuutta:D. Onko muille tuttuja noi vihlasu kivut ennen menkkoja? Kiitos mg kauniista päivityksestä, tuli itselläni aivan ihana joulu fiilis<3
 
Undercovergirl No toisaalta sehän on hyvä ettei tässä vaiheessa saavukaan ku ei ole tarpeeksi pitkä tuo luteaalivaihe ja sit raskautumisen mahd olisi pieni...jospa olisikin muita oireita ;) toivotaan niin ja aika aikaisessa vaiheessa olet testaamassa(mikä minä olen sanomaan ku iteki testailin jo melkee vk sitte:LOL: ) maltti on valttia(ja edelleen hyvä minä xD)Nyt pidännäppini irti sunnuntaille asti =P
 
Shiny
Jospa se nega muuttus plussaks! Tiiätkö yhtään millon ovis olis voinu olla?

undercovergirl
Tosiaan päiviä on vielä jälellä, jospa sieltä plussa tulee...


Täällä huimaus jatkuu... Ja tiettekö mulla vähän etoo... Pitää mennä syömään jos se johtuu vaan siitä...
 
Mä taidan kyl olla heittänyt jo kirveen kaivoon tän kans. Varsinki nyt ku tulee muutto ni ei sit päästäkkään lapsettomuuspolille maaliskuussa vaan taas saa venata puol vuotta uutta aikaa ku sairaanhoitopiiri vaihtuu. Pirhanan pirhana!
 
ei enää epäselvyyksiä täti tuli !!! No nyt vaan uus kierto ja uutta matoa koukkuun, on muuten semmoset kivut että huh huh ! oli ihana lääkäri tänään, tiistaina kun kävin sanoin että semmosia lääkkeitä sitten mitkä käy myös raskaana olijalle kun tässä jännätään ni sitten kun tänään menin ja hieman tuskailin tilannetta ni se sano vaan et lopettakaa yrittäminen ja siinä kun päivittelin tilannetta et miks en ajoissa aloittanu lepoa ni se sano että kun nämäkin oireet muistuttaa raskautta...

Itsenäisyyspäivä ollaan ihan kotosalla oman perheen kesken se on kyllä parasta ensi viikolla esikoinen täyttää 6-vuotta ja kahdet juhlas olis, samalla mieheni valmistumista, opiskeli jonkun lisätittelin työnohessa. 12.12 Helsinki voittaja näyttelyyn koiran kanssa sitä odotan kovin.... Oon vähän ajatellu laittasinko sillo 17- viikonloppu lapset johonkin et voitais isin kanssa keskittyä ovikseen ;)

Voihan joulu, meillä se on yhtä suurta perhejuhlaa aattona mieheni kotipaikalle heti aamusta ja aattoillasta äitini luokse joulupäivänä isäniäidin luo ja tapanina äitiniäidin luokse... en ihan kamalasti odota kun tänä vuonna joulu on vaan viikonloppu ja ihan oman perheen aika jää vähäiseksi. Tää vauva projekti on ihan koko meidän perheen en maltta odottaa että pääsisin lapsille kertomaan vauvasta ja mentäis ultraan jne. oon jo salaa ajatellu kuinka lapsille sen kertoisin... elikkä otettais koko perhe vapaata kun olisi ensimmäisen ultran aika ja lapset pääsisi siellä konkreettisesti näkemään ja kuulemaan perheen lisästä. Se olisi kyllä niin mahtavaa =) tyttäreni 4-vuotta on luvanne et jos äitille vauva tulis hän siivois laittais ruoat pesis pyykit =) eilen selitti sitä mummille ihan innoissaan ja sano sitten että vauva vois tulla ennen kuin hän täyttää 8-vuotta, joten armon aikaa meillä on.

Pahoittelen omanapaisuuet tarinoinnissani mutta tuli kumma tarve päästä valoittamaan tätä meidän elämän matkaa ja vauvaunelmaa =)
 
mgsuuret kiitokset jälleen kerran uudesta hienosta pinosta!!!!
ja tervetuloa kaikille uusille kuumeilijoille tasapuolisesti:wave:

Ajattelin nyt tulla lueskelemaan mitä tänne teille kuuluu... Saa sitten itsekkin vähäksi aikaa muuta ajateltavaa ja purkaa tuntemuksia kun tuntuu että tämä surutyö käy aivan liian raskaaksi...:'( Ei meinaa enää itseltäkään sanoja/ajatuksia tulla... Kaikki sanoo että "kaikella ja tälläkin oli tarkoituksensa" mutta PAS..T!!!! Mikä tarkoitus vaan voi olla siinä että joku lähtee täältä AIVAN LIIAN AIKAISIN!?!?!?!

Saapi nähdä miten käy tämän kierron suhteen omalta osalta...miten on voimia ja miten jaksaa... No jos kierto viime kuun lyhyen kierron jälkeen hyppäisi normaaliin, niin ovista odoteltaisiin ensi viikon tiistaiksi noin... En usko jotta tässä kierrossa ovis aikaistuisi, koska ei ole mitään tuntemuksia...mulla kun nuo oviskivut olkaa jo hyvissä ajoin...olisihan se plussa raskaustestissä maailman ihanin joululahja mutta...katsellaan...

Joku kyseli lapsista ja olikohan niiden iätkin kysymyksessä??? No vastaan nyt sitten kuitenkin, eli kaksi lasta, poikia ja iät ovat 4- ja 6-vuotta!

Mutta menen tästä taas....
 

Yhteistyössä