joululahja työnantajalta?

Tööt
Mä oon yrittäjänä (naisena) saanu kivoja lahjoja asiakkailta, itsetehdyt pukit oli tosi kivat (yks miesasiakas oli itse sirkkelillä tehny) ! Laitan ne joka joulu ja aina tulee se asiakas lämmöllä mieleen. Mutta miehet ei ehkä oikein lämpene näille itsetehdyille...
 
Joskus aikaisemmalta työnantajalta olen saanut fleecetakin, ulkoilutakin, lahjakortin urheiluvälinekauppaan, delicard-lahjakortin, mp3-soittimen, repun, termarin ja kaakaojauhetta (kuulin että esimiestehtävissä olevat olis saanu jonkun alkoholipitoisen pullon samassa repussa).

Nykyinen työnantaja ei kuulemma osta joululahjoja/järjestä pikkujouluja/tarjoa edes joululounasta.
 
plm
Voi me ollaan saatu vaikka mitä :)
Löytyy ainakin Fiskarsin veitsisettejä, termari, HotCool-mukeja, torkkupeitto, pipo, takki, reppu, Alkon lahjakortti, Ainot tai Reinot, Hukka-makkaraputket, Finlaysonin pussilakanasetit, Finlaysonin jättipyyhkeitä jne. Ja suklaata ja viiniä ollaan saatu aina.
Joululounas saadaan aina.
Tänä jouluna ei varmaan saada lahjoja koska yt:t päättyi juuri ja ihmisiä irtisanottiin.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ertsi:
Eli tapaatteko saada lahjaa jouluna työnantajalta? Mitä olet saaneet? Mitä miehesi on saanut? ja mikä on ollut se mieluisin? Entäs karmein?

Taas pitäisi ideroita löytyä et mitä laitettais..
Meillä on firma antaa joka vuosi juustolaatikon, jossa erilaisia juustoa. Kiva sinänsä kun en itse syö juustoa ollenkaan ;)

Mies on saanut, erillaisia eväskoreja, viina- tai viinipulloja, vaatteita.
 
Peruslahja on se suklaarasia...Mutta enpäs valita, kun suklaa on herkkua :p Aaltomaljakon olen saanut joskus...

Mies on saanut joulukinkkuja, viinapulloja, rahaa eläkesäästötilille, kynttilälyhtyjä, ulkoilupukuja yms.
 
Ei meidän firmassa mitään joululahjoja saada, eikä taida tänä vuonna olla pikkujoulujakaan (viime vuonna pikkujoulut oli jääkiekkomatsi :LOL: ). Mies saa työpaikaltaan vaikka mitä - useita viinipulloja, glögiä, pipareita, suklaata jne. Parina viime jouluna saanut myös aterinsetin. Saa nähdä, vaikuttaako firman huonompi menestys joululahjaan, bonukset ainakin tippuu.
 

Yhteistyössä