¤¤¤JOULUMURUT 2005 MAALISKUUN PINOON¤¤¤

JOULUTÄHDET 2005 MAALISKUUSSA









Hannamari 14.11 Vili Valentin**, Pirkkala
Parpapapa 1.12 Jami Aaro Jalmari, Siilinjärvi
lumikarpalo 2.12 Joel,**
Naakka 3.12 Sanni Tuulia**
Gerbera 4.12 Julius Weeti Elmeri***, Kuopio
MammaRiia2 4.12 Maria Hanna Almira****, Kiuruvesi
Hannele 5.12 Niilo Elmeri**, Tampere
JemiJassu 5.12 Juulia Lumi Linnea, Turku
Maria 5.12 Elina******
Hannele 5.12 Niilo Elmeri**, Tampere
jemma 6.12 Lisen Amanda***, Ahvenanmaa
mamma-83 7.12 Eino, Helsinki
smirgelaine 7.12 Sami Antero**, Espoo
Danjuska 10.12 Tatu Onni Oskari**, Oulainen
Metku 10.12 Atte Matias**, Jyväskylä,
MM-70 10.12 Topi Tapani***, Itä-Suomi
Neve05 10.12 Vera Fanny Margareta***, Porvoo
SippeSirkku 10.12. Viljami Onni Elmeri
koivunkäpy 11.12 Ville Valtteri***, Kontiolahti
nasuliino 11.12 Jone Topias*
Siiri-Miina 14.12 Jimi Juhani Waltteri
Kattinka 17.12 Otto Georg Valtteri***, Norja
Petra 18.12 Vanessa Marina*, Porvoo
Tigru78 18.12 Atte Eemeli**
Mammatuulia 19.12 Noel Luka Ariel*, Helsinki
siru2006 19.12 Otto**
Epeli 21.12 Lauri Artturi*
Kristiina 80 23.12 Sauli Otso**, Tampere
Tanskuliini 23.12 Veera-Elisa Matilda****, Helsinki
Jonna79 25.12 Wilhelmiina Valpuri**, Loviisa
Lillukka76 26.12 Onni Anssi Eemeli**, Savo
Niiskuneiti82 27.12 Joonas Mikael**, Varsinais-Suomi
Kaiza80 28.12 Matias Juhani**, Turku
taaperotx5 28.12 Janette Sofia, Turku
Peppi85 29.12 Joonatan Antti Mikael**, Espoo
katbe 30.12 Juuso*, Salo
Naanu86 31.12 Onni Eemil Johannes*, Oulu
kuusikon äiti Elina ********
Ametisti 2.1 tyttö***
Tinttamooses7 2.1 Oskari***
Tiukuliini 3.1 Eetu*
jellona78 4.1 Miikka Henri Joonatan**, Mikkeli
Uneton 5.1. Peppi***
Taivaanvuohi 6.1 Anni Catriina**, Kittilä


Kaksplus -kerho:
http://kaksplus.fi/kerhot/
 
Täällä alkoi aamu taas noin klo 7.00 mutta Julius oli jo kyllä klo 5 asti hereillä jos en aivan väärin muista..siinä mun vieressä hän vaan katteli ja naureskeli tyytyväisenä :heart:

Huomenna lähetäänkin sitte sinne Tampereelle aamu 7 junalla.Tulee varmasti mukava päivä kun pääsee pitkästä aikaa vähän muihin maisemiin ja shoppailee ja tapaamaan muita vauvoja.

TULKAA MUUTKIN KIRJOITTELEMAAN KUULUMISIANNE
 
Kiitos taaperolle uudesta pinosta :flower:

Jellona kiitos huhuilusta :wave: :hug: En ole viitsinyt kirjoittaa kun se ois ollu vaan valitusta ja :headwall: :headwall: :headwall:

Meillä oltiin jopa 1 viikko terveinä ja nyt sitten sunnuntaista lähtien on ollut kuumetta, virusta ja eilen kaiken kruunasi oksennustauti |O |O
Mä oon henkisesti ja fyysisesti niin puhki että ohhoh.

Kävylle kovasti jaksuhaleja!!!!

Danjuskalle ja Jennalle myös erityisesti jaksuja!

Oonan 10-vuotis juhlat meni hyvin, ne saatiin sentään pidettyä :heart:
Perjantaina onkin sitten 7. hääpäivä =)


Voikaatten hyvin :wave:
 
täällä ollaan koossa, mitä nyt lunta on satanu kahdessa päivässä reilu 20cm, anna on ollu kuumeessa sunnuntaista asti, netti oli 5vrk pimeenä, juho on pantannu pskaa reilu viikon..
jospas se tästä. opettelin eilen käyttää mönkijää lumitöissä, joku jos ois nähny ni ois varmaan nauruun kuollu.
Mikä lie muuten liikenteessä, annahan oli viikon kuumeeton, ja nytkään ei oo muuta ku kuumetta ja ihottumaa, tulirokkoa epäilivät muttei oo sitä labrojen mukaan..
 

Heipä hei kaikille!

Ajattelin käydä tänne(kin) vähän purkautumassa...
Minulle ja miehelle tuli ero :'( :'( :'( :'( Ihan yhtäkkiä mies vaan ilmoitti, ettei enää rakasta minua ja että haluaa erota. On asunut nyt reilun viikon omassa kodissaan. Minä jäin poikien kanssa meidän kotiin asumaan, näin tulee pojille vähemmän muutoksia.
Tää on niin tuskallista :'( Olen aina niin luottanut meidän rakkauteen ja ollut varma, että me elellään vielä vanhuuden päivinä yhdessä, mutta näinpä ei sitten käynytkään. Mies ei osaa/halua kertoa milloin tunteet on hänellä hiipuneet, joten kysymykset ja itsesyytökset pyörii ajatuksissani. Ihan pienen pieniä hetkiä on, että uskon tästä kaikesta selviäväni, mutta sitten taas heikkous ja itku tulee ja tuntuu, etten sitten millään jaksa eteenpäin. Onneksi lapset pitää arjessa kiinni ja antaa niitä ilon hetkiäkin tähän harmauteen.
Julius pohtii asiaa mielessään paljon ja kyseleekin joka päivä samat kysymykset. Werneri näyttää ikävänsä takertumalla minuun ja nukkumalla öisin vähän kehnosti. Aleksi ei vielä reagoi mitenkään, mutta uskon, että sekin aika tulee...

Minä häivyn nuolemaan haavojani :'( Ehkä joskus taas hymyilen.

-Gerbera-
 
Gerberalle :hug:
Sanattomaksi vetää ja ei oiekin tiedä mitä sanoa, mutta älä ainakaan itse syytöksiin sorru! :hug: Todella surullista kuulla. Voimia kovasti sinulle ja lapsille.. Ja muista pyytää apua esim. sukulaisilta kun siltä tuntuu.

Käpy: Sais tosiaan tämä lumen tulo jo riittää |O vaikka vielä kuukaus sitten halusin lunta lisää ja olin onnellinen kun on ollut kunnon talvi, niin nyt tuntuu että ei kiitos enää.

Uneton: mites teillä voidaan??

Taaperolle kiitokset uudesta pinosta!

Meiltä lähtee sitten kissa :( jenna sai pahan reaktion su iltana ja lääkäri arveli (aivan niin kuin itsekkin ) että kissasta aika varmasti johtui.
La-su välinen yö meillä nukuttiin jo suhteellisen hyvin. Nyt taas mennyt yöt enemmän pyöriessä kun kutisee. ja hampaita pukkaa päälle :whistle: reppanalla ei helppo olo..

Tatu on kamalan kiinostunut kirjaimista ja koko ajan kyselee edelleen millä mikäkin sana alkaa =) Muutenpa potsulle ei kovinkaan uutta kuulu..
eilen oli kerhokuvaus Tatulla ja tänään otettiin perhekerhossa sisaruskuva.

Sitten kysymystä että sanokaas miten ihmeessä saan jennan synttäreille semmoisen kakun, jossa ei ole viljoja, maitoa, eikä kananmunaa????? :eek:
perunajauhostahan onnistuu toki kakkupohja tehdä mutta siihen minun tietämys jääkin.. pitänee vähän googletella :whistle: Ajattelin vaan että oishan se sankarinkin jonkunnäköinen pieni herkku kiva saada.. Oikean täytekakun/voileipäkakun teen kans ( tai toden näköisesti tehdään :D )
Kahvitetaan täällä kotona kummi ja kaverit ja sitten lähdetään pääsiäiseksi evakkoon. Mies iskee uunin nurin ja heti pääsiäisen jälkeen tulee tulikiveltä mies uuden tekemään. Vietetään sukulais synttärit sitten mummolassa.
tehdään vaihtokaupat; isä tulee tänne miestä auttamaan ja äiti "saa" :D meidät luokseen.. ei tosin, itse ehdottivat tuota ja äiti tykkää laitella esim. synttäreitä ja väsätä kakkuja. Ja itsestäkin ihan mukavaa kun näkee sukulaisia samalla, vaikkei jenna nyt niin hirveästi vielä synttäreitten päälle ymmärräkkään..

Meillä on mies oksennustaudissa ja totisesti toivon että ei iske meihin muihin :x Minun tuurilla ollaan just ensi viikko kipeitä, jolloin miehellä talviloma. noh, sen näkee sitten..

suihkuun mars!
 
Gerbera sanoja ei löydy mutta halin saat :hug:

Täällä tultii vähän aika sitte tampereen reissulta Juliuksen ja Jennan kanssa kotio ja reissu meni aivan loistavasti Junamatkat. Julius vaan nukkui vaunuissaan ja jos sattui heräämään niin jokelteli ja naureskeli vaan.

Hommasin Juholle myös synttärilahjaksi semmosen hevisaurus pitkähihasen ja Jenna halus ostaa Juholle nallen lahjaksi.
 
danjuska, farinalla on semmonen -ton-ton-ton seos joskus villelle tehtiin omppupiirakka sillä seosella, hyvää oli. kun en silloin keksinyt miyä vois käytää kakun kuorrutteeena kun ei saanu olla "mitään".

jee, tääpiö sonti! tosin huuudosta päätellen lisää tiedossa..
 
Moi!

Voi Gerbera :hug: Ei löydy multakaan sanoja, millä lohduttaa. Samaa mietin, kuin Danjuska, että älä itseäsi syytä! Onneksi on tosiaan lapset, kenen takia on jaksettava.

Danjuska täyttääkö Jennakin jo vuoden?? Apua, kuinka nopeasti aika meneekään =) Niin no, Jennahan syntyi samoihin aikoihin kuin meidän kummityttö, jolla la 1v. synttärit :heart: Aivan ihana pakkaus on! Toivottavasti säästyisitte mahataudilta!

Mäkin yhdyn teidän mielipiteeseen, että kyllä sais jo lumentulo riittää tälle talvelle. Vaikka tosiaan kivaa onkin, että ollut kunnon talvi pitkästä aikaa täällä länsirannikollakin, niin rajansa kaikella =)

Jellona kivalta kuulosti teidän vessaremppa!

Uneton voi harmi noita sairasteluja, saisi jo jättää teidän perheen!

Taaperolle kiitos maaliskuun pinosta :flower: tapasitko Treella palstalaisia vai muita tuttuja?

Mulla viimeisiä vapaapäiviä viedään, huominen vielä vapaa ja to menen iltavuoroon. Lauantai-illasta asti ollut karseassa flunssassa, nyt tuntuis, että alkaa helpottaa. Öisin en ole saanut nukuttua ja sitten on supistellutkin. Koko ajan lisäksi saanut rampata vessassa, kun koittanut juoda runsaasti ja kohtuasukkaan pää painaa virtsarakkoa, niin ettei se kauheasti vedä (yleensäkään ei ole mallia seurapiiri :whistle: ). Onneksi asukas on aktiivinen :heart:

Hyvää maaliskuun jatkoa kaikille, kesään päin ollaan menossa koko ajan :D

siru 32+4 :heart:
 
siru2006palstalaisia tapasin ja muita tuttuja.

Mutta nyt ei jaksa enää on mentävä kyl nukkumaan kun aamulla piti jo nousta 4.30 että kyllä jo hiukan väsyttää.

Nyt tuonne Juliuksen viekkuun vetää sitä unta palloon..öitä kaikille!!
 
Iltoja!

Gerberalle, Tätäkin kautta kovasti jaksamista. :hug: :hug: :hug: Ei ole sanoja juuri muuten. mulle saa kirjoitella naamakirjan postilootaan tai tänne yv:nä, jos tarvis tulee. :hug: :hug: äläkä todella itteesi syytä.

Danjuska, harmi kun Kisusta joudutte luopuu. toivotaan että sitten homma helpottuisi. oksutauti poispois teiltä. jaksuja öihin. :hug:

käpynen, on se hyvä että Juholta kakka vihdoin lentää. :)

siru, vessaremppa sitten antaa vielä odottaa alkuansa. Ehkäpä se vielä joskus alkaa ja valmistuu. Miehellä on vaan niin tarkka maku, että ei tosikaan. päädyttiin nyt maalaa vaan seinät ei siis mitään tapetteja, kun ei sopivia miehen mieleen löytynyt. :)
sulla on enää niin vähän päiviä jäljellä loman alkuun. =)

mitäs pepin koulurupeamaan kuuluu?? ootko tenteistä selvinnyt? :wave:

uneton, teille kovasti paranemisia. vois jo taudit jättää teidät rauhaan. :hug:

Minä nukuin tänään kivasti pätkissä ehkä 5h, jos sitäkään. mut tääällä sitä yöhommissa pirteinä touhutaan. onneksi on pikkasen paperihommia mitä järkkäilen niin menee aika siivillä. :) Illalla paistoin miikan pyynnöstä lettuja. Menivät kivasti iltapalaksi saunan jälkeen. :p
Meillä pojat leikkivät todella ihanasti kaksistaan pihalla. ovat rakentaneet isoon lumikasaan monta tunnelia ja niissä touhusivat ittensä kahteen eri otteeseen läpimäriksi. huomenna on laitettava kurahousut jalkaan niin ei niin pahasti kastu. :)
Huomenna päivällä pääseen kampaajalle, ihanaa. ja illalla menen Aleksin sekä siskon tytön/tyttöjen kanssa kattoo Risto räppääjää. toinen siskon tyttö on sen jo nähnyt mutta haluu ehkä välttämättä kattoo uudestaan. katotaan sitten montako tyttöä mukaani saan. Aksun kanssa on kiva lähteä, kun tulee niin vähän kahdenkeskeisiä hetkiä meille. :)

torstaina olen menossa laskettelee kaverini kanssa, kun kaveri tarttee hiukan opastusta ja tukea. illalla mennään ehkä satamaan soihtuluisteluuun. joten touhurikkaat päivät edessä. kivaa. :D

nyt netti surffailu ja sit niihin paperihommiin koht puoliin. ihanaista viikkoa kaikille. :hug:
 
Kiitos lohtuhalit auttaa! :flower: Eiköhän tää tästä. Olen kummiski onnellinen ettei ole mitään vakavaa.

Gerberalle iso voimahali :wave: :wave: :wave:

Danjuska meillä vanhimmalla tytöllä puhkesi eläinallergia vähän vanhempana, onneksi ei juuri silloin ollut eläimiä. Kovasti haleja.

Jellona, sä oot kyllä superjaksaja nuiden öiden ja valvomisien suhteen :flower:

Siru millos teillä onkaan ne 10synttärit? Ja sä oot jo loppusuoralla, huiii :heart:

Iltavuoroon käy tieni.

Ai nii, Danjuska, vielä yöllä keskimmäisen oksensi.
.
Toivottavasti te ette saa isännän pöpöjä. :hug:
 
Moi ja terveisiä sairastuvalta!

Ollaan koko perhe flunsassa :kieh: Minäkin jouduin jäämään tänään kotiin , kun nousi kuume... No onneksi sairastuttiin nyt , eikä viime viikolla kun oli hiihtoloma. Lievää flunssaa oli kyllä meillä jo silloin , mutta päästiin vähän reissailemaan. Käytiin Nokian Edenissä , joka oli tosi kiva paikka. Oli vaan aika paljon porukkaa ja kylpylä oli meluinen. Viihdyttiin hyvin ja pari päivää siellä polskuteltiin :D Ekaks meidän piti mennä Turun Caribiaan , mutta päästiinkin tonne Edeniin halvemmalla ja kun ei siellä oltu koskaan käyty , niin mentiin sitten sinne.

Gerberalle tsemppiä arjen pyörittämiseen ja tosi kurja juttu tuo ero :hug:

Nyt menen juomaan Finrexiniä ja vähän lepäilemään :wave: Hyvää kevättä kaikille ja toivottavasti nuo lumet sulais pian pois!
 
Heippa.

Huh, nyt on tän viikon tentit tehty. Yksi, se perhanan lääkelasku, ei mennyt läpi, tuli oikeesti ihan sairaan tyhmä virhe. Olin alunperin tehnyt sen tehtävän oikein, mut sit rupesin miettimään, että osasinko mä varmasti muuttaa sen määrän oikein, ajattelin, ettei sitä lääkettä ole mitään järkeä antaa 0,25mg, minkä olin saanut vastaukseksi, ajattelin, että oon tehnyt virheen siinä muunnossa ja vaihdoin sen ja tulos oli väärä :kieh: No joo, jos se uusinta menis sit läpi, jospa ei tommosta tyhmää virhettä siinä tulisi :ashamed: Lääkehoito meni ihan hyvin ja Ruotsin suullisen kokeen sain läpi :) Ruotsin kirjallinen ei mennyt niin hyvin, mitä olis voinut mennä :| Saa nähdä, kuin sen kanssa käy...

Oon ollut lähes hermoromahduksen partaalla, kun oon ensin ollut koko pvän koulussa ja heti koulun jälkeen lukenut tentteihin. Luin KOKO viikonlopunkin. Lauantaina en mennyt meidän ovesta ollenkaan ulos :eek: Ja sunnuntainkin koko pvä. Ma, ti ja ke kaikki illat koulun jälkeen. Sit, kun tajusin heti sen lääkelaskujen kokeen jälkeen, ettei se mennyt tän typerän virheen takia läpi, tuli melkein itku :ashamed:

Ens viikolla on onneksi VAAN yksi tentti. Sit vielä sen päälle muutamat pitäis jaksaa. Huh, huh! Eikä mitään helppoja aiheita, todellakaan.

No joo, ne noista koulujutuista :whistle: :whistle:

Joonatan on kipeenä, sillä nousi toissa yönä kuume ja on kovasti yskinyt ja nenä vuotaa. Päivät on jaksanut hyvin ja ollut tosi reipas. Viime yönä oli taas ihan tulikuuma, kysyin, haluaako lääkettä ja halusihan se. Käytiin lääkettä ottamassa ja n. tunnin kuluttua oli kuume selvästi laskenut. Sami on ollut poikien kanssa kotona, mulla ei oo ollu mahdollisuuksia ku on ollu niin paljon noita tenttejä ja pakollisia luentoja jne.

Kiitoksia taaperolle uudesta pinosta :flower: Tuli mieleen tosta teidän Tampereen palstatapaamisista meidän joulutähtien (osan siis) tapaaminen Tampereella, kun tähtöset oli puolivuotiaita :heart:

Gerberalle ihan hirveän paljon jaksamisia!! Älä itseäs syytä. Ehkäpä te jonain päivänä (toiv. mahd. pian) voitte kunnolla keskustella asiasta ja sun mieskin osaisi jotain kertoa/jutella. Huh, kamala tilanne :(

Uneton, ootteko jo ihan kunnossa kaikki?

Danjuska, toivottavasti pian helpottaisi Jennalla, nyt, kun kissakin menee uuteen kotiin.

siru, tänään ei oo ainakaan täällä tainnut ihan hirveen paljoa tota lunta sataa :whistle: Sais tosiaan loppua jo kokonaan sen tulo!! Ja aurinkokin vois näyttäytyä, sekin saattais piristää edes jonkun verran :whistle: Toivottavasti oot jo parantunut?

jellona, kiitos kysymästä, tossahan sitä alussa pieni purkaus koulujutuista tulikin :whistle: :LOL: Oi, mun rupes tekemään mieli lettuja :p

Neven porukalle pikaista paranemista!

Hui, kun nää viikot menee ihan hirveetä vauhtia, nyt jo torstai :eek: Ne menee kauheeta kyytiä varsinkin, kun on niin paljon tekemistä (aamusta iltaan koulujuttuja, huoh).
 
Pepille iso iso tsemppi ja jaksuhali :hug: :hug: :heart:
Hienosti olet pärjännt ja jaksanut, ethän ole itsellesi liian ankara.

Niin ja kiitos kysymästä, lapset alkaa toipua ja saada hiljalleen syömisiä normaaliksi. Koville otti, etenkin esikolla kunto meni tosi huonoksi.

Nyt sitten hääpäivämme kunniaksi mies sai yöllä mahataudin :x |O Tää on niin meidän tuuria... Mutta eihän näille minkään voi, tulee ainakin ikimuistoinen päivä :LOL:
 
unettomalle hyvää hääpäivää!

Ihanaa, ukko tulee tänään kotiin :heart: ikävä onkin ollu ihan jokaisella melkonen, lapset ei oo ikinä ollu isistä näin kauaa erossa, ja se on kyllä näkynyt. tosin en mäkään oo ollu sen jälkeen ku yhteen muutettiin :ashamed: ja ainakin yks viikko on kevään aikana tulossa, saapi sit nähdä miten syksyllä..
pakkasta, ja prklee sataa taas lunta. me hukutaan tuohon kohta ihan oikeesti
 
Eipä mulla oikeastaan mitään asiaa ole, kunhan muuten vaan rupesin kirjottamaan :D

Meillä sai Rasmuskin sit tuon viruksen. Oon ihan varma, että se on rs-virusta, oireet sopivat täysin noihin, mitä pojilla on. Rasmuksella nousi pe-la välisenä yönä kuume ja korkea taisikin olla. Kuumeen noustessa tärisi ihan hirveesti ja oli tosi kylmä, puhui ihan sekavia ja äänikin tärisi. Annoin lääkettä ja n. tunnin päästä rupesikin hikoilemaan, jonka takia sit heräskin, just oli saanut unenpäästä kiinni. Yskäkin oli kova. Joonatan on ollut muuten jo ihan ok, mutta nenä vuotaa ja yskii, kun touhuaa, tänään yski niin paljon, että tuli joku limaklimppikin suusta :x Rasmuksella ei ole tainnut tänä päivänä olla kuumetta. Yöllä vielä oli.

Viikonloppunakaan ei olla kummempia tehty, hoh hoh hoijakkaa! Joonatan oli kyllä viime yön mun äitillä ja olivat ulkoilleetkin jne. Onneksi se on sentään päässyt jotain tekemäänkin.

Huomenna meillä on semmosen yhteisötehtävän esitys, kaikki samaan aikaan viime syksynä aloittaneet on ryhmissä tehneet tällaisen tehtävän, me esitetään se kaikkeista ensimmäisinä :D Ei kyllä oikeastaan edes jännitä (ainakaan vielä ).

Uneton, kiitos sulle :hug: Mites teillä voidaan, ootko sä nyt kipeenä?

koivunkäpy: kiva, että saitte ukon takas kotiin =)

Mitäs kaikille muille? Olis kiva kuulla, miten Kaizan koulu sujuu ja harjoittelu yms. :attn: Mitähän muuten kuusikon äitille kuuluu? Entäpä Tigru, Metku, MM70, Kattinka, Tansku, Lillukka, Epeli, MammaRiia, Hannamari, Hannele yms. harvemmin kirjoittavat ja tietenkin useamminkin kirjoittelevat, huhuu! :attn:
 
Täällä kotiuduttu OYKS:sta... Eilen mentiin päivystykseen tytön kanssa kun alko nuupahtaa.. Laittoivat sitten ouluun nesteytykseen.. Alkoi pe aamuna yönä oksentaa eikä mikään oikein pysyny sisällä. Jensku onneks jo virkkuna mutta Tatu oli alkanut oksentaa kun olivat tulleet meitä viemästä. Pötköttelee nyt tuossa meidän sängyssä.
Millonhan on meikäläisen vuoro??? :whistle: :x

josko lähtis vähän pyykkiä selkkaamaan.. on ihan pikkunen läjä :whistle:
 
danjuskan poppoolle paranemista!

käytiin Juholle uus istuin ja Annalle makuupussi, makuualusta, puukko, juomapullo, ruokavälineet... ihanan halpa reissu.
Juho kävi neuvolassa, 6,7kg ja 64cm, jotta hyvästi kasvaa.

kauhee tuo Varkauden juttu :'(
 
Kiitos Peppi kysymästä :hug: Onneksi lapset on jo parantuneet, mies myös. Mulla on keuhkoputkentulehdus, mutta eiköhän se oo jo parempaan suuntaan.
Ihania kuvia sinulla :heart:

Käpy, me asuttiin tuossa kaupunginosasa, ihan lähellä kerran. Onneksi nyt kävi hyvin....
Onks Annalla reissu tiedossa?

Danjuska, toivottavasti sinä saat vältettyä taudin. Haleja!

Tulkaahan kirjoittelemaan :wave:

Mites Gerbera jakselee?
 

Yhteistyössä