JOULUN odottajat nyt on joulukuu !!!

Täällä tullut taas vauvoja :heart: Nyt täytyy sanoa, että kateellisena olen :ashamed:

Mutta meikku liittyy henkisten ja myöskin hiukan fyysisten kärvistelijöiden joukkoon, la oli tänään eikä minkäänlaisia merkkejä ulostulosta....

-akkis-
 
Paljon onnitteluja Jennaelle vauvasta ja sutjakkaasta synnytyksestä! :flower:

Heleneh: olen periaatteessa menossa Naikkarille, mutta mahdollista on tietenkin päätyä Kättärille (tai Jorviin) jos sattuu Naikkarille just sulku.

Sarabille myös jaksuja suppailuihin, toivottavasti pian muuttuvat tositoimi-suppareiksi!

Ja toivottavasti mulla jossain vaiheessa alkaa edes jonkunlaiset supparit, vaikka vaan harkkasellaiset... :kieh: Pää leviää kohta kun mietin vaan sitä pelottavan mahdollista päätymistä leikkauspöydälle, ärh.

Iloinen myllerrys käy parhaillaan masussa, ainakin siitä saa olla iloinen ettei tässä raskaudessa ole liikkeiden vähyyttä joutunut juurikaan jännittämään. Esikoinen majaili jotenkin sellaisessa asennossa, että liikelaskentaa makuulla sai harrastaa harva se päivä ja kerran piti käydä ylimääräisellä näytilläkin.

Pysyisinköhän loppuillan täältä poissa? :p

Grynna, edelleen 40+3
 
Tulin ilmoittautumaan :) Meille syntyi 17.12 pikkunen poika. Synnytys oli nopea ja suht kivuton... Mutta lopussa sydänäänet laski, tuli karmea paniikki ja vauva autettiin ulos imukupilla, vietiin elvytettäväksi ja oli teholla viikon. Eilen pääsi kotiin. On ollut henkisesti todella rankkaa... Kertoilen lisää nyöhemmin, nyt vaan ihailen nyyttiä joka nukkuu sylissä :)
 
Minä EN voinut pysyä poissa...

Merkkarille onnittelut pikku pojan johdosta! :flower: Hurja alku oli teillä elämään, varmasti on ollut raastavaa käydä teho-osastolla pientä katselemassa ja hoitelemassa. :hug:

Punahattu: tehdään vaan tärskyt, mikäs olis sopiva päivä? ;)

Grynna,
joka ei vieläkään halua mennä sänkyyn turhaan pyörimään
 
Merkkarille Onnittelut! :flower: Punahattu: en vielä oo sentään lähtenyt synnärille,vaikka ei toivon mukaan oo enää kaukana se hetki.Suppareita on tullut yhdestä asti säännöllisesti n.5 minsan välein.Tuli tuossa kättärille jo soitettua,kun tuli verta hiukan housuihin ja sitä säikähdin.On kuulemma normaalia jos ei paljon tuu.Eikä onneksi tullut.
Suihkussa kävin äskön ja se helppas näitä suppareita...kohta syömään ja sit taidan mennä jumppapallolla pyörimään.
Tänään iso POKS rv 40
 
Onnea Merkkarille ja toivottavasti saatte nyt alkaa nauttia vauva-ajasta tuon raskaan kokemuksen jälkeen. :hug:

Täällä myös kovempia suppareita odotellaan tänään viikkoja 40+5. Mutta ei yöllä tuli ehkä pari muttei enempää ja harjoitussuppareita vaan kovasti.

Supparituulia meille kaikille kärvistelijöille.

B)
 
Merkkarille onnea poikavauvasta ja onneksi kaikki meni hyvin kuitenkin :flower: :flower:

Grynna :Yritetään tähdätä siihen uudenvuoden ekalle tunnille tai minuuteille, kunnon kilpailu että kumpi saa ensimmäisen suomessa syntyneen vauvan. :LOL:

Juli :Sulla kuulostaa kyllä että piakkoin pääsisit tositoimiin, sulla on sitten täsmällinen vauva jos ei odotuta itseään vaan syntyy just laskettuna päivänä, toisin kun epäilen omani olevan.

Tänne ei mitään uutta, ajattelin lähteä rakettiostoksille esikon kanssa, ettei vaan jää raketit ostamatta mikäli tää vauva päättääkin tulla ennen vuodenvaihdetta.Illalla voisi kokeilla saunaa pitkästä aikaa, mikäli sillä olisi jotain vaikutusta.
Onnea jo valmiiksi kaikille jotka lähtevät tositoimiin tänään. :wave:

Punahattu ja iso 40+0 POKS
 
jos tuo otsikko sais vauhtia tilanteeseen vaikka... :saint: no eipä taida saada, tänään 40+0 ja ultran mukaan vauva ois jo 40+5, mutta mitään lähtöä edeltävää oiretta ei ole... :( pinna pirun kireänä, ja maltti kateissa...ja tässä siis voi mennä vielä 2 vkoa...?!??? :kieh:

olen aika pahalla päällä..joten parempi kai häipyä taka-alalle... toivottavasti saadaan kaikki vauvat pian syliin ja päästään jatkaan juttua syntyneitten puolelle!!!

kathe POKS
 
Onnea vauvan saaneille :heart:

Huomenia... |O

Viime yönä valvoin muutaman tunnin kun supisteli kipeesti, ja limaa hulahteli :whistle: Kai se sitä tulppaa vielä on kun on sellasta rushtavaa limaa :x Täytyy nyt seurailla ettei mee vesiä huomaamatta, onko se ees mahdollista?

Tänään tarttis vääntäytyä kauppaan kun on kaappi aika tyhjä :D Ja josko vähän siivois...

Viivi ja Masi 40+4
 
Täälläkään ei mitään..paitsi jalkojen särkyä koko yön :kieh: Yöllä tuli ihme masennuskohtaus, kun rupes ärsyttämään kaikki, jopa tää vauvakin.. :ashamed: On niin hirveen kauan jo odottanut, niin eikö se vois jo tulla kun oma olokin käy tukalemmaks. Nyt tuntuu, että oon ihan kamala ihminen, kun alko ärsyttämään vauvakin.. :| Kai se tästä, jos lähtis kaupungille etsii jotain ajanvietettä..

Milja +vaavi 40+3
 
Merkkarille täältäin paljon onnea, ja onneksi kaikki nyt hyvin kun ootte saanu pikkuisen kotiin :heart: :flower:

..Ja tänne ei edelleenkään yhtään mitään.... :kieh: :headwall:
Jospa huominen iso "POKS" sitten antais kyytiä... :D

vauvis neiti 39+6 :heart:
 
Tsemppiä kaikille vielä kärvistelijöille!!!! :hug: :hug: Tiedän miltä tuntuu... Mulla meni 5 päivää yli ja ne päivät olivat pitkiä kuin nälkävuodet... Kun esikko syntyi La niin en osanut edes ajatela että tämä toinen menisi yli..

Arki pienen kanssa on lähtenyt hienosti käyntiin. Esikoinen on ottanut myös vauvan hyvin vastaan. Hoitaa ja auttelee mutta ei ihan koko ajan ole paapomassa. Nyt onkin mummun luona vähän lomalla kaksi yötä ja voi sitä riemua kun eilen pääsi mummun mukaan. =)

Maitoa tulee ihan mukavasti mutta olen antanut kerran päivään nähän nannia että tottuu siihen makuun ja oppii pullollekin. Hyvin sekin uppoaa pikku mieheen. On muutenkin kova syömään ja 2h välein on vähintään saatava evästä massuun. :D

Nyt taidan jatkaa synnytyskertomuksen kirjoittelua kun pikku mies nukkuu....

*tuisku ja hippu 6pv *
:heart: :heart:
 
Täällä edelleen kärvistellään.Nukahdin tuossa aamusta tunniksi ja heräsin ihan hikisenä.Supparit jatkuu edelleen n.5 minsan välein ja aikamoiset kivut.Tosin vielä vähän aikaa luulen pärjääväni täällä kotona.Eiköhän me parin tunnin sisällä lähetä näytille...
 
Mulla tänään ultran mukaan la. Eilen oli henkisesti rankka
päivä... Sanoin jo miehellekin, että se tais olla sitten tässä,
että mitään vauvaa ei tullutkaan ja mä menen ens viikolla
töihin.... :kieh:
Että nää päivät tuntuu pitkiltä. Toisaalta jos voisi juoksis
vaan pakoon täyttä sataa niitä kipuja mitä on tulossa.
Eikä tulpasta tietoakaan. Mä en halua jatkaa tätä tammikuulle,
mutta luulenpa vaan, että viimeisten joukossa keikun täällä.
Meidän 3. syntyi aikoinaan "tänään" 2. ja 4. ylihuomenna ja
esikoinen vasta 4 päivän päästä.

Tsemppiä kaikille ja onnea vauvan saaneille
:heart:
 
ONNEA kaikista uusista ihmeistä!

Paljon myös jaksamista muille ja tiedän, että mikään ei auta, mutta sen voin luvata, että noi kärvistelyt ainakin unohtuu nopeasti sitten ajanlaskun tuolla puolen.

Jennae: Sulla oli tosi samankuulonen synnytys, kun mulla esikoisesta, eli mullakin silloin vajaa neljä tuntia, josta joku reilu tunti sairaalassa. Spinaalin ehdin just saamaan, mutta mulla se vei ponnistuksentarpeen pois ja sitten vauvan sydänäänten heiketessä jouduttiin imukupilla auttamaan ulos. Mullahan tää toinen tuli nyt puolet nopeammin, eli n. 2 tuntia kokonaisuudessaan ja luomuna mentiin, kun en aneluista huolimatta ehtinyt mitään saamaan.

Meillä arki lähtenyt vauvan kanssa tosi hyvin käyntiin, eli syömiset ja nukkumiset menee hyvin, enkä tuosta keltaisuudestakaan osaa olla kovin huolissaan, kun on kuitenkin mielestäni aika pirteä hereilläolothetkinä. Esikoisen kanssa onkin sitten hieman takkuisempaa. Uhmakohtaukset kohdistuu nimenomaan muhun (onneksi ei ainakaan vielä vauvaan) ja kyllä on vaikea pysyä rauhallisena, kun kuitenkin on vielä toipilas synnytyksestä ja unet tietysti vähissä. NOh, eiköhän se tästä.

Taidankin mennä seuraavaksi ilmoittautumaan myös tuonne vauvapuolen ketjuun! Nähdään sitten siellä, vaikka kyllä täälläkin tulee roikuttua, että tietää missä mennään.

O ja neiti 6 päivää
 
Heipähei!
Onnea taas nyyttinsä saaneille!!! Rajuja alkuja toisilla, mutta onneksi kuitenkin lopulta asiat menneet hyvin.
Joulu takana ja -uuden vuoden odotus edessä..Täälläkin kertakakkiaan tylsistynyt mamma. On tullut oltua ihan sisällä koko Joulu noiden suppareiden ja väsymyksen takia. Ei sitten ainoatakaan aikuiskontaktia :( Toisaalta myös pojalla varmaan ollut tylsää meikäläisen kanssa. No onneksi oli eilen isänsä luona, jossa myös isovanhemmat päivää viettämässä ja nyt lähti kaverin luokse. _Vähän vaihtelua toiselle. Toisaalta tuntuu, etten jaksaisikaan ketään tavata tai puhelimeen vastata :/ Eilen kun mieskin pääsi töistä niin laitoin sille viestin, etten jaksa tänään puhella ja toivotin vaan hyvät yöt. No huolestuihan se ja oli soitellut kuitenkin, kun olin jo pehkuissa. Noo..Tiistaina tuo sitten palaa kotsaan ja aloittaa kuukauden loman.
Tiedän, ärsyttävää valitusta vain tämä mun kirjoittelu tätä nykyä..Anteeksi!Mä en niinkään epätoivoisesti odota, että tämä vauva syntyisi(tammikuun alku olisi hyvä), mut alan vaan olla tosi kyllästynyt näihin kakkiin oireisiin ja tähän raskaaseen olotilaan. Ehkä tänään pitää saada itsensä sen verta liikkeelle, että käväsee tuolla kaupalla.
Mukavaa päiväää! :wave:
 
Onnea vauvan saaneille, ja merkkari, hienoa että kaikki meni lopulta hyvin, hurjan kuuloista kyllä, olette varmasti säikähtäneet!

Milja
ja Vaapukka, täällä kanssa ollaan tosi ärtyneitä. Esim. nyt v*****aa kun mies syö muroja tuossa pöydässä liian äänekkäästi :eek: . Ärsyttää ihmisten kyselyt ja oma olotila. Täällä ei supista, ei ole näkynyt tulppaa eikä mitään. Välillä itseäkin alkaa huvittaa oma ärtyneisyys. Olen todellakin kuin p*rs**seen ammuttu tiineenä oleva karhu .

Toivottavasti juli on päässyt tositoimiin. Ja kiitos teille vauvan saaneille, jotka käytte täällä kirjoittelemassa kuulumisia, niitä on tosi mukava lukea =).

Lisään vielä, että Minttu75, älä välitä, mä valitan kanssa ihan joka viestissä :D
 
Moikka! Täällä jatkuu alakulo... Ihan samat fiilikset kuin Miljalla. Alkaa ärsyttämään kaikki, jopa tää vauva. Vaikka toki en ole edes niin pitkällä kuin moni muu, mutta kuitenkin... :ashamed: Mä kun olin ihan varma kaikista merkeistä että tää vauva syntyy ajoissa, mutta niinpä ei tapahtunutkaan..
Viime yönä särki jalkoja ja alaselkää/lantionseutua ihan vietävästi :eek: . Otin klo. 23 paramaxia ja vielä 03:00 aikaan yöllä puolikkaan panacodin ja silti piti levittää ice power geeliä. Näiden lisäksi juoksin pissalla ainakin neljä kertaa. Jossain välissä olin nähny unen että meille syntyi tyttö ja tulin sairaalaan soittamatta, ja henkilökunta oli kamalan vihainen. Tyttö oli nätti kun mikäkin :heart: (Me kylläkin odotetaan poikaa ultran mukaan :wave: ) . Sitten lapset heräs jostain kumman syystä ennen puolta seitsemää eikä millään nukahtaneet uudelleen vaan naureskelivat sängyissään. Mies heräs töihin ja itse yritin vielä torkkua mutta jalat oli kamalan kipeät ja nenä tukossa joten ei muuta kun kahvin keittoon. Eli tänään on ainakin tähän asti kaikki menny päin mäntyä. Lapset varmaan vaistoaa musta ettei kaikki oo kunnossa ja ne käyttäytyy todella rumasti. Isompi on käyny jo kärsimässä rangaistuksen(pakollinen päikkäri) ja nuorempi kerjää sitä parhaillaan. Eli tänään ei ole ainakaan mun päivä synnyttää. Mä olen luovuttanu jo, ja yritän elää mahd. normaalia elämää ja jos synnytys käynnistyy niin sinne sitten, ja toivon että rakastun lapseeni. Ehkä musta nyt vaan tuntuu tälle etten jaksa enää koko touhua tippaakaan. On sellanen olo ettei kiinnosta mikään |O niinpä tästä väistyn pilaamasta toisten päivää. Heippa!
 

Yhteistyössä