**Joulun odottajat** TOUKOKUU

Pikamoit!

Mrs Nobody Onhan suomenmaassa paljonkin äitejä ;) Tajuan kyllä pointtisi. Itsekin mietin sitä ensin, että jos joku tunnistaa. Tuttuja ja kavereita käy täällä. Mutta ei se haittaa mitään, samoista asioista jaappaan täällä mitä kavereillekin. En mäkään osaa noita kerhoja käyttää, edes ajatellu. Mites ne toimii?

Onnittelut Misselle Ultranäkymistä.

Kävin aamulla kampaajalla ja nt on kiva olo kun on uusi tukka ja väri.
Nyt meen kyllä päikkäreille, kun mies tyttöjen kanssa ulkona ja poika nukkuu pihalla. :wave:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.05.2007 klo 09:52 Tracy75 kirjoitti:
En sitten muistanutkaan kaikkea kerralla :ashamed:

Asrai: Oi vai lastenlääkäri! Vaude. Olisi kiva jos oma äiti olisi sellainen...
Voi miten kivasti sanottu, en oo itse asiaa edes tuolta kannalta koskaan ajatellut. Oon vaan aina pitänyt lapsista tosi paljon, ja jossain vaiheessa ajattelinkin, että jos en omia lapsia saa, saan ainakin työssäni hoitaa lapsia :) Vaikka eihän se sama asia ole. No, erikoistuminen siintää vasta joskus tulevaisuudessa, nyt on tärkeintä ottaa tämä raskausaika rauhallisesti ja nauttia sitten pienestä äitiyslomalla :heart:

Mun ummetus sai sitten käänteen, ruisleivän ja Duphalacin avulla :x Hitto että on inhottaaa, kouristaa ihan mahaa ja mietityttää, miten pieni tuolla kohdussa voi :'(

Oli puhetta äitiyspakkauksista. Me otetaan se ehdottomasti, vaikka onkin paljon sukulaislapsia, niin en yhtään osaa sanoa, minkä verran "peritään" vanhoja vaatteita. Vaunut ostetaan uutena, samoin varmaan paljon muutakin tavaraa (turvakaukalo, pinnasänky, mahd. matkarattaat yms.).

Kohta pitäis alkaa imuroida ja sitten viedä koira ulos. Ai niin, joku joskus kyseli, millaisia koiria/lemmikkejä on. No meillä on tuo yksi bordercollie-poika ja tosiaan kesäkuun alussa muuttaa tollerinpentu :heart:

Ai niin ja Misselle paljon onnea uä-näkymistä!

- Asrai ja tiitiäinen rv13+0 -<br><br>
 
morjens.

jihuu!!:D voiko tää olla totta!! tänään ei ole ollut ollenkaan pahoinvointia!!! IHANAA! nytkö se loppu.. olen aivan tohkeissaan.

tuosta sukupuolen kysymisestä.. mä olen vähän kahden vaiheilla että haluunko tietää vai en. toisaalta ois kiva kun se ois ylläri.. mutta toisaalta taas, ois kiva kun sais laittaa etukäteen joko pojan tai tytön vatteet valmiiksi. onhan tässä vielä miettimisaikaa.

Olen alkanu miettiin että jos sittenki ottas tuon äitiyspakkauksen.. oli se niin söpö. vaikka vaatteita on kyllä ennestäänki vaikka millämitalla.. mutta ois se niin ihana saada taas uus pakkaus. kuopuksesta en sitä ottanutkaan. esikoiselta otin.

tervetuloo unsiks ja onnea! :flower:

Ihanaa Asrai että kaikki oli ultrassa hyvin. :heart: tottakai voi jäädä tänne joulukuisiin. kuinka paljon sulla siirty tää laskettu aika, kun en nyt muista paljon sulla oli viikkoja? minkä kokonen oli sikiö?

Mulla on ensviikon tiistaina ultra.. huh kun jännittää..

liplap todellakin täällä on kyynelhanat auki herkemmin kun normaalisti, liikutun ihan pienistä jutuista.. esim. elokuvissa.

Te keillä on päänsärkyä niin juokaa vettä paljon. se voi auttaa. luin tuosta vauvan odotus kirjasta sen. ja mulle se autto. nytkin on tuossa vesipullo vieressä, josta hörpin tämäntästä.

santramamma. tuosta pissaamistarpeesta sen verran, että tietääkseni se kohtu painaa näin alussa sitä rakkoa ja sit kun se kohtu nousee ylemmäs, niin loppuu tuo vessassa ramppaaminenki, mutta sitten lopussa se alkaa taas uudestaan, kun vauva on nii iso että painaa taas rakkoa.

onnea misse81 ihanasta ultranäkymästä :heart:

miten muuten, nukutteko te toppi tai urheiluliivit päällä? mun on pakko nukkua, ostin äskettäin parit tukevat urheilurintsikat, selaset pehmeät joilla on mukava nukkua. ilman liivejä rinnat tuntuu niin kipeiltä yöllä kun kääntyilee.

hyvät viikonloput!

pipare ja kidneypapu 12+0


 
HYVÄÄ HUOMENTA B)

Kiitos vinkistä, joku kehotti juomaan vettä päänsärkyyn. MUlla on ollut tämän tästä pääkipua, ja kuulostaa hyvältä tuo vedenjuonti muutenkin.

Kävin lenkillä ihanassa auringonpaisteessa ja tuntui niin hyvältä! Muutenkin alettuani syömään melko(!) terveellisesti niin olo on aivan mahtava! Silloin aluksi tuli herkuteltua pahoinvointiin mutta nyt ei edes tee mieli muuta kuin kunnon ruokaa. (koputtaa puuta..nok nok. Ekassa neuvolassa jo tullut kaks kiloa vrt. ennen raskautta! )

Tämä on typerä kysymys mutta pakko kysyä viisaammilta, kun siitä a-vitamiinista toppuutellaan, niin vital mehu mango-banaani, johon on lisätty vitamiineja, aatakin, niin eikö sitä sitten kannata juoda? Join aamulla lasillisen ja nyt iski omatunto. Naurakaa vaan tälle neuroottiselle,eipä taida kaikki pelittää. =)

Nyt lähdenkin aamupalan tekoon! p.s juotteko te kahvia? Minä en ole kyennyt ollenkaan moneen viikkoon.

have a nice weekend!

katherine ja päivänsäde 9+5
 
hei taas!

eilen oltiin np-ultrassa.ikäväksemme ei lasta saanutkaan ottaa huoneeseen,joten mies jäi odottaa sen kanssa.koko vastasi yhtä päivää nuorempaa,mutta laskettu aika pysyi samana kuin neuvolassa arveli,6.12,eli päivä eri kuin itse olin alunperin laskenut.

ultraus kesti aika pitkään,ja täti katseli vatsan päältä koko ajan kun näki paremmin niin.optteli tutkimaan veren virtauksia,napanuoraa,jtn sydänkäyrää ja 4d::tä! saatiin 4d-kuvakin!virtsarakko kuulemma oli tyhjä kun se taisi vaan vilahtaa,niin mennään viikon päästä uudestaan tarkistamaan se,kun silloin sen pitäisi näkyä jo enemmän.pääsee mieskin katsomaan nyt kun tiietään lapsenvahti varata.

siitä niskaturvotuksesta,se oli tytön kanssa suurimmillaan 3,6mm.nyt tämän kanssa se oli ensin alle millin,mutta toisesta kulmasta 1,84.mikä on kuulemma normaalin rajoissa mutta kuitenkin hieman koholla.joten multa otettiin verta,josta tutkitaan mun hormoonit ja se downin mahollisuus,en oikein saanut selvää.mutta olin ajatellutkin ettäkun sen 3,6:nkin jälkeen tuli terve lapsi niin nyt saa verikoetesti riittää.ja tietenkin sen turvotuksen laidan näkee siitä ens viikon ultrastakin taas.vähän nous stressitaso mut toivon parasta...

ja siitä kun kysyin et mitä teette jos np:ssä näkyy jtn vikaa....me kun oltiin vielä niin nuoriakin,niin jos ois down ollu niin ois ollu tooosi iso harkinta edessä.

tytölle vähän mainitsin ennen reissua et lähetään katsomaan vauvaa äitin mahassa,se taputteli kylkeä ja kysy onko siellä vauva,ja sitte näytti omaans ett silläkin on siellä leikkivauva! =)


ei muuta nyt.

menninkäinen 11+2
 
Moi.
Ihania ultrakuulumisia taas tullut, hienoa!

Taitaa kaikilla olla hiljaiskausi menossa kun ei tekstiä kovin hirveesti oo tullut mut ei se haittaa, jääpä juttunne munki harvaan päähän paremmin muistiin.

Pi pa re: mä muistaisi ihan et alkuvaiheessa jatkuva pissaamisen tarve joillain johtuu lihasten "veltostumisesta" ja loppua kohden alkaa sikiö vasta painaa pissarakkoa. Itellä ei edellisesä raskaudessa moista ongelmaa ollut, esikoista odottaessa viimeisen parin kuukauden aikana jouduin yöllä käymään veskissä aina silloin tällöin. Joillain jatkuva kushätä on ekoja oireita ja silloin kohtu on kyllä niin pieni vielä ettei se paina viel "normaalia" enempää sisuksiin. En nyt tiedä mitään varmaksi mut korjatkaa jos oon väärässä :ashamed:

Kävin tuossa hakemas taas parit kesäkukat ja siemenet et saa laittaa heti kun vaan säät sallii. Huomenna haen hevon pjaskaa ja koitan noita vanhojaki kukkia "helliä". Täytyy yrittää etsiä taas itestään se viherpeukalo, harmi kun ei sitä jaloa taitoa tänne oo kertynyt yhtään liikaa, ihan onneton oon kukkuajutuissa :D

Voi luoja et hikoiluttaa.. pihalla sataa ja myrskyää ja mieli tekis kirmailla ulkona nakuna. KUUMA. Taidan laittaa jääpaloja pakkaseen jäätymään ja naatiskella niitä kun hiljaisuus laskeutuu tänne sekasorron keskelle... Hei taas mammat! :wave:
 
Ja heti kun hehkutin et munki päähän jää jotain niin unohdin saman tien menninkäiselle kertoo et täällä ainaski peukut pystys et tälläkin kerralla np turvotus tulos on vaan numeroita eikä tarkoittaisi mitään. Varmasti stressitaso nousee, voin vain kuvitella :hug:
 
Terppari
Heipat pitkästä aikaa!

Mulla on ollut niin vetämätön olo kaiken aikaa, etten ole jaksanut kunnolla edes viestejä lukea, saati sitten kirjoittaa. Muuten oireita ei pahemmin olekaan, lähinnä välillä melkoisia vihlaisuja mahassa. Maha on kyllä älyttömän kokoinen, ne tutut, jotka tietää ovat sanoneet, että olisivat kyllä jo kysyneet, jos eivät tietäisi. Niin selvästi kuulemma näkyy. Töissä kukaan ei ole vielä uskaltanut kysyä, enkä aio kertoakaan. Ensi pe on np -ultra, sitä täällä odotetaan kuin kuuta nousevaa. Ihan vaan, että saisi varmuuden, että siellä tosiaan asuu vieläkin joku. Mies on sitä mieltä, ettei asiasta ole epäilystäkään, kun olen niin kiukkuinen. Onko muita kiukkuisia??? Mä räjähdän alle sadasosasekunnissa ihan täyteen raivoon mitättömistä asioista, yleensä olen aika viilipyttymäinen... Odottelen nyt vaan sitä kukoistavaa keskiraskautta

:LOL:


Ultrista oli monella kivoja uutisia :) Onnittelut!

En muista mistä kaikesta täällä olikaan puhetta, joten kommentoinnit jää seuraavaan kertaan taasen...

Jaksamisia kaikille tasapuolisesti!

-Terppari ja masuasukki 10+6
 
Jo on aikaa kun oon viimeks tänne ehtiny!

Pahoinvointi alkaa vähitellen olla taakse jäänyttä elämää. Lopetin inkiväärit ja suht. hyvin oon tullu toimeen ilmankin. Saas nähdä ensi viikolla kun pitää 7:ksi töihin.

Ensi viikolla keskiviikkona eka lääkärineuvola ja perjantaina np-ultra! =) Mukavaa!

Jep. Tässäpä pikauutiset. Raskaus on ihana asia! Ja sitten pehkuihin.
 
MM-
Joku kyseli A- vitamiinista. Kyllähän senkin saaminen on välttämätöntä, turvallisinta olisi saada kuitenkin esim. beeta-karoteenia vaikkapa porkkanasta ja paprikasta joka sitten elimistön tarpeen mukaan muuntuu A- vitamiiniksi.
Minulla on tuossa vitamiinipurkki Multi-tabs neoa jossa on n. 30% päivän A- vitamiinitarpeesta ja olen niitä syönyt kyllä kun vihannespuoli on jäänyt todella vähälle tässä alkuraskaudessa.
 
HEIPPA!

ENsin ajattelin, etten tuki näitä sivustoja turhalla lööperilläni, mutta aikas usein näytän täällä roikkuvan;) Kärsivällisyttä...pyydän..kun ei mul taaskaan mitään OIKEAA asiaa ole =)

TERPPARI: sait mut nauramaan hauskalla viestilläsi, kun kerroit raivostuvasi nopeasti ja miehesi on varma että eloa masussa on kun oot niin kiukkuinen. SAMA JUTTU! Ihan tornado on valloillaan jos joku( siis ei mikään) menee pieleen.. ja minäkin odotan sitä kukoistavaa kautta kieli vyön alla! (hitto mikä sanonta....;) )

Aamulla tiskatessa pyörrytti ja oksetti.....yöööökkk. Kaipa se taas tästä kun sais itseen liikettä. Mies vaan makaa sängyssä vaikka tarvitsisin huomiota ja haleja ;)

Meidän kummityttö syntyi viime viikolla ja ollaan molemmat ihan tohkeissamme, todella ruusunen se on! Onneks ystäväpiiristä löytyy vauveleita niin voi sit kysellä ja analysoida yhdessä kaikkea turhanpäivästä(KIN) ;) ei muut varmaan jaksais kuunnella, hyvin ymmärrettävää......
moido! Nyt saa mies luvan herätä! ;)

katherine ja päivänsäde 9+6
 
Heippa!

Täällä ei näköjään porukka enään oksentele! paitsi sätseeni :D

OmaN. Olo on todella hyvä. Jos selkä ei kiukuttelisi töissä ja työmotivaatio olisi nollassa ja tissit turvoksissa ja maha kasvanu, en tietäisi olevani raskaana. Ihanan hyvä olo. Jatkuvasti vaan ketuttaa tää ainainen töissä käynti. Mä oon ihan ylityöllistetty... Nytkin aurinko paistaa ja mittarissa asteet vaan nousee ja mä lähden ihan kohta duuniin ja tarkoitus olisi kotiutua kahdeksan jälkeen.

Mulla on kans eka lääkärineuvola torstaina ja np ultra ens viikon tiistaina. Mun ei periaatteessa tarttisi mennä ollenkaa sinne lääkäri neuvolaan kun oon ollu jo lääkärillä vkolla 9+, mut haluun mennä jos vaikka sydänääniä kuulisi!

Aattelin julkistaa Navan olemassaolon sitten np-ultran jälkeen jos siellä ollaan edelleen hengissä ja kaikki on muutenkin normaalia. Tai siis kerron isilleni, anoppilaan ja töissä kerron kanssa. Ehkä ne sitten ei kato mua niin kierosti kun en jaksa kuormia ja muita purkaa vaan käskytän muut tekemään ne..

Vitsit kun taas epätodellinen olo valtaa alaa. Kokoajan pelkään että vauvalle on jotain tapahtunut.. Nykyään sentään uskon olevani raskaana ja että siellä on joku.Pelkään vaan että se heittää henkensä. Se olisi niin kamalaa... Aattelen että ei niin voi käydä, mut voi. sun Shamandalie viime raskaus kummittelee mun mielessä...

mutta reilu viikko ja sitten sen taas näkee ja voi onnenpäivää jos mun papuni siellä potkii!

Mäkin käyn täällä lukemassa joka päivä mut en jaksa kirjotella kun mulla ei valituksen lisäksi ole mitään oikeeta asiaa. Ette te sitä jaksaisi päivittäin kuunnella.. :ashamed:

ihanaa työpäivää minulle ja kesäpäivää muille.

Karuna:

Tuitsu ja Napa 11+4
 
hei vaan.
tervetuloa lauriina87 joukkoon! Onnea plussasta :flower:
on täällä kyllä aika hiljasta.. mutta sen ymmärtää kun on kesä tulossa ja ulkona ihanat ilmat. kuka jaksaa nyhjöttää koneen ääressä. noh minä ainakin tällä hetkellä heh. :ashamed:

no eipä mullakaan mitään ihmeempää asiaa ole. olo on tosiaan jo paljon energisempi.. eilen pesin kaikki ikkunat ja muutenkin siivoskelin taloa puhtaaks.. ihanaa kun jaksaa taas ja oksetus olo häviää.

oikein paljon voimia tuitsulle töihin! :hug: kyllä se siitä kun pahaolo helpottaa. ehkä jo parin päivän päästä...

Pi pa re & Kidneypapu 12+2
 
Minttuliina pikana
Sunnuntaita!

Pikaisesti tulin vain kyseleen että onko kuin monella kuunneltu sydän ääniä viikoilla 8+4 ja onko kuulunu vai ei?

Mulla ensviikolla eka neuvola ja silloin viikkoja tuon verran ja nyt alko mietittyttään että alkaako terkka edes kuunteleen ja mimmonen mahollisuus on että kuuluuko.Itse haluaisin kuunella enkä varmaan huolestuisi vaikka ei kuuluisikaan,mutta olisi se ihana yllätys jos kuuluu.
 
Pi pa re:Wau mehän ollaan jo 13 raskausviikolla... :D Vielä reilu viikko ultraan, toivotaan et kaikki olis ok masussa.

unista:Siis ihan hillittömiä nämä unet vauvasta. Joskus ne on liiankin pelottavia ja joskus toosi outuoja, ja joskus niin sydäntä hellyyttäviä.
Onko teillä ollut jotain eriskummallisia vauvaunia?

ON: Iltaisin edelleen kuvottaa, mutta oksentamaan en ole joutunut. Masu alkaa jo selvästi pömpsöttämään ja näkymään.. (tai ainakin itse sen huomaa) Jos on kiree paita päällä tuntee olonsa ihan raskaanaolevaks kun ihana pömppö vilkkuu :) Nälkä on koko ajan, ja nyt tekee mieli kunnon ruokaa.
 
Terppari
Kiitos Katherine kiukun jakamisesta :hug: . Muakin naurattaa jälkeenpäin nää raivarit, jotka syttyy siis ihan mitättömistä asioista. Mutta mitään ei voi tehdä niiden hillitsemiseksi, ne kiihtyy täyteen voimaansa ennen kuin ehdin edes tajuta :saint:

Monella on oireet jo helpottaneet, onnea! Ei se merkitse mitään pahaa, yrittäkää nauttia (helpommin sanottu kuin tehty)!

Minttuliina kysyi sydänäänten kuuntelemisesta. Meillä ei noilla viikoilla edes yritetä kuunnella ääniä, esikosta kokeiltiin rv 10+ eikä kuulunut, rv 12 kuuluikin sitten lääkärineuvolassa hyvin.

Mulla on enenevästi vatsannippailuja, siis nyt oikeestaan ensi kertaa koko raskausaikana sellaisia kunnon kohdunkasvukipuja, aivastuskin meinaa viedä tajun väärässä kohtaa. Yritän nyt nauttia näistä oireista, itsehän niitä aikanaan tilailin :LOL: Muilla samaa vaivaa?

Esikko nukkuu päikkäreitä ja mies krapulaansa. Mun pitäis siivota, meillä kun on asunto laitettu myyntiin ja illalla olis näyttö... Kiinnostus siivoomista kohtaan on kyllä olematonta...

:headwall: :headwall: :headwall: :headwall:

-Terppari ja pikkumuru 11+0
 
moi :wave:

katherine : ei mullakaan mitään asiaa juuri koskaan oo, muuten vaan löpisen :D
Terppari Täällä kans yx kappale äkäpusseja.. :whistle: Ei tahdo aina ymmärtää ees itse itseensä.. Juu mut laitetaan naiset horrrrrmonien piikkiin vaan :kieh:

papanakos niistä unijutuista kertoili. Viime yönä näin sellasta unta et meni lapsi vetet ja iski hirvee paniikki et ei nyt vielä. Ja jostain syystä heräsin hirveeseen pissahätään viideltä aamulla mkä on todella harvinaista. Vetäisin toki litran vettä illalla et oisko siinä syytä :whistle: No mut onnex ei "vetet" menny sänkyyn :LOL:

Jaahans meidän pikku neiti taas järjestää tietokone pöydän alla papereita ja cd:itä.. Täytyy kait ottaa taas ohjat hetkex käteen.. Hyviä vointeja kaikille :wave:

-Ärhäkkä mau & minimii 11+3 :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 10:18 Tuitsu kirjoitti:
Täällä ei näköjään porukka enään oksentele! paitsi sätseeni :D

OmaN. Olo on todella hyvä. Jos selkä ei kiukuttelisi töissä ja työmotivaatio olisi nollassa ja tissit turvoksissa ja maha kasvanu, en tietäisi olevani raskaana. Ihanan hyvä olo. Jatkuvasti vaan ketuttaa tää ainainen töissä käynti. Mä oon ihan ylityöllistetty... Nytkin aurinko paistaa ja mittarissa asteet vaan nousee ja mä lähden ihan kohta duuniin ja tarkoitus olisi kotiutua kahdeksan jälkeen.
Täällä tosiaan oksennellaan kaikkien teidänkin edestä \|O .
On tullut nyt vähemmän kirjoitettua, kun en viitsi koko ajan ruikuttaa, kuinka paha olo on :ashamed: . Itsehän minäkin niitä oireita silloin kaipasin ja nyt niitä sitten on...
Ja työmotivaatio on niin nollassa, ettei koskaan ennen. Viikonloppunakin melkein tuskanhiki virtaa kun ajattelee, että maanantaina taas kello soi kuudelta :eek: .

Unista: Mä näen koko ajan seksiunia :ashamed: . Varmaan jo viikon oon nähnyt jotain ihan pimeetä... Ei ole todellisuudessa hirveästi tullut puuhasteltua, kun kummallakin on tän raskauden suhteen vielä niin epätodellinen olo, ettei oikein uskalleta B) . Nyt rupeaa sitten uniinkin jo himot tulemaan :LOL: .

11. viikko on nyt menossa :saint: . Tulevalla viikolla toivottavasti kuunnellaan sitten sydänääniä, niin alkaa ehkä tuntua taas vähän todellisemmalta.

Joku (anteeksi etten muista kuka) oli ollut np-ultrassa ja oli ollut turvotusta vähän enemmän. Voin todella kuvitella kuinka hitaasti aika menee tuloksia odotellessa, joten kaikki sympatiani :hug: ! Toivotaan, että kaikki on kuitenkin hyvin!!!!

Mukavaa iltaa!
 
helou.

Minttuliina multa ei alettu edes kuunteleen sydänääniä, vaikka pyysin sitä erikseen. olin silloin viikolla 10. neuvolatäti sano vaan että ei kuunnella vasta kun 12 viikon jälkeen.

papana03:sanoppa muuta..13 viikolla!! eli 4:llä kuulla jo.. :D meneepäs aika nopeaa. mulla on ultra jo ylihuomenna.. jännittääääää...

terppari: mulla on kans ollu nyt tosi paljon sellasia ihmeellisiä vatsakipuja. ilmeisesti ne on kohdunkasvu kipuja.. tai niin ainakin itse uskoisin.

Schätzchen: voimia päiviisi.. kyllä se pahoinvointi pian helpottaa. :heart:


<br><br>
 
Hei joulukuiset!

Meillä meni viikonloppu nopeasti, kun oltiin siellä Helsingissä juhlimassa miehen siskonpojan 1-vuotissynttäreitä, mukavaa oli! Kerrottiin sitten miehen siskolle ja tämän miehelle, oli kuulemma miehen sisko jo vähän sillä silmällä vilkuillut vatsanseutuani, joskaan ei suoraan ollut kehdannut kysyä. Ja onnittelivathan nuo ja olivat iloisia, kun poikansa saa serkun
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.05.2007 klo 18:13 Pi pa re kirjoitti:
Ihanaa Asrai että kaikki oli ultrassa hyvin. :heart: tottakai voi jäädä tänne joulukuisiin. kuinka paljon sulla siirty tää laskettu aika, kun en nyt muista paljon sulla oli viikkoja? minkä kokonen oli sikiö?

Mulla aikaistui LA vajaalla viikolla, eli np-ultrapäivänä menkoista (jotka olleet säännölliset pillereiden lopetuksen jälkeen lukuunottamatta plussakiertoa ennen ollutta kiertoa, joka oli vain 22 päivää, normi 28-29 päivää) laskettuna rv11+6 ja uä:ssä oli sitten 12+5. Olin varma siitä, että LA saattaisi siirtyä joulukuun alkupäiville, siksi täällä joulukuisissa olen roikkunut, mutta toisin kävi :D Kiva kuitenkin, että täällä voin jatkaa kirjoitteluani! Eihän sitä kuitenkaan vielä tiedä, että kuka meistä ekana synnyttää :) Sikiön pääperä-mitta oli n. 6,4 cm, eli kuukaudessa kasvanut aivan valtavasti (varhaisultrassa kk aiemmin oli 1,1 cm).

Tsemppiä myös sulle Pi pa re np-ultraan!

Me halutaan muuten tietää vauvan sukupuoli etukäteen. Muille ei sitä kuitenkaan ennakkoon kerrota. Meille on kuitenkin aivan sama, tuleeko tyttö vai poika, kunhan on terve.

No, tänne ei sen kummempia, mahaa kasvatellaan :heart: Tuntuu, että alkuraskauden oireet alkavat vähitellen väistyä ja nyt vaan jäädään odottamaan rakenneultraa.

- Asrai ja tiitiäinen rv13+2 -
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 18:14 Schätzchen kirjoitti:
Täällä tosiaan oksennellaan kaikkien teidänkin edestä \|O .
On tullut nyt vähemmän kirjoitettua, kun en viitsi koko ajan ruikuttaa, kuinka paha olo on :ashamed: . Itsehän minäkin niitä oireita silloin kaipasin ja nyt niitä sitten on...
Ja työmotivaatio on niin nollassa, ettei koskaan ennen. Viikonloppunakin melkein tuskanhiki virtaa kun ajattelee, että maanantaina taas kello soi kuudelta :eek: .

Unista: Mä näen koko ajan seksiunia :ashamed: . Varmaan jo viikon oon nähnyt jotain ihan pimeetä... Ei ole todellisuudessa hirveästi tullut puuhasteltua, kun kummallakin on tän raskauden suhteen vielä niin epätodellinen olo, ettei oikein uskalleta B) . Nyt rupeaa sitten uniinkin jo himot tulemaan :LOL: .
Voi ei, jaksamista Sätseeni! Varmaan tosi rankkaa. Voin kuvitella että työnteko tuntuu tervalta, kun itselläkin on keskittymisvaikeuksia vaikkei paha olo vaivaa (Omaksuin heti tuon lempinimen Sätseeni, en muista kuka sen keksi mutta kiitos! Ei tarvitse stressata onko tarpeeksi monta c:tä ja h:ta ;) )

Olin vähän huolissani kun mulla oireet hellitti viikonloppuna, mutta onneksi luin täältä että niin on monella muullakin käynyt! Olin ihan varautunut että kurja olo kestää vielä muutaman viikon. Uutena oireena tuli viime viikolla hillitön nälkä - kahden tunnin välein masu oikein kurnii, ja on pakko syödä mitä tahansa sattuu olemaan lähettyvillä! Viikonloppuna olin ihmeen energinen, jaksoin siivota ja urheilla ja nähdä kavereita. Ihanaa.

Nyt odottelen lääkärineuvolaa joka on viikon päästä tiistaina. Panen kaiken suostuttelutaitoni kehiin jotta lääkäritäti ultraisi, pikku pistettä on jo kova ikävä ja haluaisin nähdä Papusen taas viuhtomassa!

:flower: Onnea Asraille ja kaikille muillekin (oliko Pi pa re?) jotka on jo käyneet np-ultrassa! Tosi kiva kuulla että kaikki on ollut hyvin!

Aurinkoista alkanutta viikkoa joulukuun poppoolle t.

Tracy + Pikku n. 10+4
 
Ainiin, hehe, seksiunista :wave: Onkos se siis ihan normaali raskausoire :D mäkin näin viime yönä sellaista unta, että olin jossain missä oli paljon nuoria miehiä (!), ja sitten yksi niistä joka näytti tosi nörtiltä oli tosi kiinnostunut musta ja olin ekekas että "joo ei kiinnosta". Mut sit se olikin tosi mukava ja annoin säälistä kun ajattelin että se on sisäisesti niin kaunis ja se on tärkeintä :D

Joo anteeksi, tiedän että kaikkea mitä päässä liikkuu ei tarvitsisi sanoa ääneen...

:ashamed:
 
Schätzchen pikana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 08:27 Tracy75 kirjoitti:
Ainiin, hehe, seksiunista :wave: Onkos se siis ihan normaali raskausoire :D mäkin näin viime yönä sellaista unta, että olin jossain missä oli paljon nuoria miehiä (!), ja sitten yksi niistä joka näytti tosi nörtiltä oli tosi kiinnostunut musta ja olin ekekas että "joo ei kiinnosta". Mut sit se olikin tosi mukava ja annoin säälistä kun ajattelin että se on sisäisesti niin kaunis ja se on tärkeintä :D

Joo anteeksi, tiedän että kaikkea mitä päässä liikkuu ei tarvitsisi sanoa ääneen...

:ashamed:
Aivan loistava juttu :LOL: . Kiitos päivän ehdottomasti parhaista nauruista :LOL: !!!

Ja kiitos myötätunnosta Tracy75 ja Pi pa re =) . Täytyy taas mennä halaamaan wc-pönttöä, mutta palaillaan.
Ihanan aurinkoista päivää kaikille!
 

Yhteistyössä