**Joulun odottajat** TOUKOKUU

Joulukuisten lasketut ajat
(Nimi, ikä, synnytyssairaala, monesko)


:xmas:

23.11
Asrai...................29v................KYS.........................1.

28.11
*papana03............24v...............TAYS......................2.

30.11.
*SnowTiger.............25v...........................................1.

?.12.
*kirsi.......................................................................2.
*Jaanuska.............31v...............OYS........................3.
*Sirkussakki..........33v................Satks......................6.


1.12.
*Suski..................30v..............K-HKS.....................3.
*Pi pa re...............26v............................................3.
*Tiia...........................................SKS......................5.
*MM-.......................................................................
*Mauahtavaa..........28v...............SeKs.......................3.

2.12.
*anis....................24v................HYAS.....................2.
*koppis................35v...................KYS.....................3.

3.12.
*ma78.................28v................KYSS......................3.
*peppi..................27v...............TYKS......................1.
*Veeruska-81........25v.............................................1.

4.12.
*mila-80................27v..............Satks.......................3.
*Saralia.................22v..............Phks........................2.
*Tiitiäinen..............20v.............................................1.
*moksa..................30v............Kättäri.......................1.

5.12.
*Nanna....................................................................1.
*menninkäinen87....20v.........tammisaari....................2.
*SariS......................................Pori...........................1.
*Mötkylä................24v...............SeKs.......................1.

6.12.
*Jookis...................21v...............TAYS.......................1.
*Tuitsu...................27v...............Kättäri....................1.
*Terppari................31v..............................................2.

7.12.
*Burberry...............29v.............Kättäri......................3.


8.12.
*pupsi81.................25v..............ekks.........................2.
*apa.......................36v..........K-S-sairaala..................2.
*Kiira1981...............26v.............................................4.
*mcm.......................35...............Satks......................5.

9.12.
*jukujuku................27v..............................................3.
*Mirsu......................23v...........TAYS..........................1.
*Ulpu23....................23v..........Vammala.....................1.
*VieläNimetön.............................................................

10.12.
*Shamandalie.........25v.............TYKS...........................2.
*emppunen.................................................................2.
*Kengurumeininki....29v.............TAYS..........................3.
*mmilia...................19v..............VKS..........................1.
*pmmj....................27v............TAYS...........................1.
*Elmeri...................26v.............Kättäri..........................1.
*unskis...................26v..............KYKS...........................1.
*Riinuska81..............25v..............HYS.........................1.

11.12.
*Hätähousu.............23v............K-PKS..........................1.
*Viivero..................27v...........PKKS.............................

12.12.
*pomo.........................................................................3.
*Katherine...............25v................Lohja.........................1.

13.12.
*Schätzen...............28v................................................1.
*mammu................23v................................................1.
*Katjuzka...............31v................................................1.
*Tracy75................32v................................................1.
*Nadja81................25v................OYS..........................4.
*Haasuhöpö78.........29v................Seks..........................1.
*Pinja...........................................................................1.
*Amppari................25v............Tammisaari....................1.

14.12.
*Ummali.................23v.................................................2.
*Jennipenni.............30v...............OYS............................1.
*Karvinen84............22v.................................................2.
*Äitiliini75...............31v................OYS............................4.

15.12.
*liplap...........................................................................2.
*Santra mamma..............................................................

16.12.
*Maikka79...............27v..................OYS.........................4.

17.12.


18.12.
*Mrs Nobody.............28v...................Seks........................2.
*päpis............................................Kättäri.......................3.

19.12.
*Lila.........................27v...................TAYS.......................1.
*Minky.....................22v................VKS..........................1.

20.12.
*timantti.....................................Jorvi............................4.
*Kiekura.................23v..................................................1.

21.12.
*Tiitu83...........................................................................

22.12.
*Tiitu83...................24v...............PHKS...........................1.
*Vilttitossu...............36v...............Tyks...........................2.
*Sumppi...................21v................LKS..........................1.

23.12.
*Lilleriina.................32v...............OYS...........................2.

24.12.
*neja.......................20v................HYS..........................2.
*anna.............................................................................
*Nipsuliina...............27v.................KSKS........................2.
*Kinka....................28v...................OYS.........................3.

25.12.
*Nelma....................28v................Jorvi..........................1.
*Piimäsuu......................................................................3.
*Vesseli80...............26v.................TYKS.........................1.
*Tivoli.....................29v...............KOKS..........................1.
*Soleil.....................28v...............Kättäri/NKL..................1.

26.12.
*Mini........................33v...............HKI............................1.
*lauriina87.....................................................................2.

27.12.
*Pulleropallero..........22v................TYKS..........................2.
*Nettu.....................25v................ksks............................1.
*Maija80..................26v.................NKL...........................1

28.12.
*Misse81..................25v............Kättäri...........................1.
*Elina83...................24v............SKS...............................1.

29.12.
*Kiia........................31v...........Naikkari.........................1.
*Minttuliina................23v............OYS..............................2.

30.12.
*Helkky....................23v............KOKS.............................2.

31.12.
*TuhmaHauva...........24v.............MKS...............................2.
*Mainiomamma.........24v.............pkks...............................2.
*Milla.................................................................................

Jos on jotain väärin tai haluatte muuttaa tietojanne niin laittakaahan Yksityisviestiä niin tulee perille varmasti tieto!!


Ja tästä kertaamaan huhtikuun höpinöitä:
http://www.kaksplus.fi/keskustelu/?mode=viewtopic&tid=737704
<br><br>
 
Repola
päivittelen nyt vähän tietojani:
Repola, 31v, ensimmäinen, la 29.12, Naikkari

moi tivoli, kirjoittelin sun kanssa tuolla laps. puolella, olin siellä nimimerkillä Kiia mut jostain syystä en saanut viestiä lähetettyä odottajien puolella sillä nimellä, kone hylki sen kuin kerkesi. kiva nähdä, että olet täällä samassa ketjussa1

B)

nyt viikkoja on vähän päälle 6 ja turvotus on hirmuista ja farkut eivät enää mene kiinni. kellään tällaista? Patsastelen täällä jo äitiyshousuissa vaikka en ole edes päässyt ekaan ultraan, oli pakko hankkia kun vakiofarkuissani vetskari meni puoliväliin asti kiinni :LOL:

iloista vappua!

t.Repola & 3.5 kilon turvotus
 
Heiii!!! :wave:

Jotenki tuli nyt sellainen ahaa elämys. Niin. Alkaa toukokuu, sen jälkeen kesäkuu..jeeeee!! Oon kesäihminen henkeen ja vereen. Aurinko ja kuumuus rules :D

Vatsa sekaisin, pyhää yrjöä ei mutta "perästä kuuluu"... :x :kieh: Meitä on joulukuun melkein joka päivälle, vautsi!!

<br><br>
 
Jihaa uusi pino!

Lisään tohon etusivulle vielä senmoisen tiedon että oon päättänyt synnyttää kätilöopistolla.
Se kun pitää olla päätettynä ekassa neuvolassa. Joka on keskiviikkona! Hurjaa ja jännää ja torstaina näkee taas navan ultrassa! Kunpa siellä olisi kaikki hyvin!
Mulla on hurja viiikko.

Tuskin nukun jännältäni...

Tui ja napa 8+4
 
Hep!

Kiva kun saatiin uus pino kehiin...

Teretulemast uusille, ketä ikinä he sitten lienevätkään... (laho pää)

Mulla ensimmäistä päivää oikeestaan vähän parempi olo, viime torstaista asti on menny ihan sängyn pohjalla ja tänään näyttää vähän valoisammalta. Miten te, jotka ootte ottanu noita inkiväärikapseleita, niin miten pian ne teillä vaikutti ja kuinka paljon? Mulla ainakaan pahoinvointi ei oo kokonaan poistunu vaik oon syöny jo 3 päivää, vaan välillä pitää yökkäillä kunnolla...

Onko joku kokeillu sitä Heksavit tai joku sinnepäin? Neuvolantäti sano, et sekin joillekin auttaa. Ajattelin kokeilla seuraavaks jollei tää olo ala pian hellittää..

Tääläkin odotetaan innolla ja pienellä pelolla kun keskiviikkona on se tarkastusultra. Sit näkee onko papunen kasvanu...

hätähousu ja papunen 7+6 (hehei, huomenna alkaa jo 3. raskauskuukausi!)
 
Onnea ultraan hätähousu ja tuitsu!!!! :heart: :heart: :heart: :heart:
Toivottavasti asukit voivat hyvin..

Mulla uusinta ultra nyt perjantaina ku 3 viikkoo sitten ei näkyny vielä muuta kun kohdun limakalvon paksuuntuma ja piste.
Nyt on alkanu jännittään et mitä jos siellä ei näy taaskaan mitään
et olis tuulimuna.. ja kehittelen tässä päässäni kaikkia kamalia juttuja..
Joudun tänään lähteen töistäki kesken päivän ku tuli kovat kivut toiselle
puolelle mahaan, tietty voi olla ihan normaaliaki.
HIH, kuinkahan VAINOHARHAISEKS mä ehdikään tulla.. :LOL:

mitäs vappusuunnitelmia??

Täällä menee ihan kotosalla, tai naapureidenkans vähä syödään ja semmosta..


B)
 
Oikein ratkiriemukasta vappua kaikille joulun odottajille!

Me ei tehdä vappuna varmaan mitään hirveen erityistä,huomenna ajattelin jos kans kävisi vapputorilla.Ilmapalloja on puhallettu ja sen semmosta.

Meilläkin on oikein onnellinen parisuhde,syssyllä tulee 5 vuotta naamiaisista täyteen ja yhteistä matkaa on silloin kuljettu jo 9 vuotta eli nuorena on tääläki menty,mutta silloin tuntui minulle oikealta miehen retaleelta ja edelleen tuntuu en vaihtais mistään hinnasta pois.Välillä on päiviä jolloin voisin ampua miehen vaikka kuuhun,mutta sitten on päiviä jolloin rakastetaan sitäkin enempi,eiköhän se niin ole joka perheessä :heart:

Täällä väsymys jatkuu,pitää vissiin hommata jotain vitamiinejä jos ne vaikka auttais,ku nyt on olo koko ajan vähän kuin zompiella.

Kattelin tuota listaa ihastuksisani,että kylläpä meitä vain on paljon,ihana niin :heart:

Minttuliina ja joulutähti 5+2<br><br>
 
Glada vappen täältäkin. Kotosalla vaan, se sopii meille ja that´s it.

Ostin tänään kaksi ekaa pientä 50-senttistä bodya :heart: Niitä pitää nyt sit kokoajan hiplailla. Mut sitä vartenhan mä ne hankinkin.

Kivaa uusi pino joo.

Hei sen verran oon unohtanu teile kertoa et mun LA vaihtui neuvolassa 5.12:ksi! Eli sen voi joku suurempi nörtti vaihtaa mulle.

Eipä ihmeempiä, just vasta alkaa aamupahoinvointi hellittä tälle päivää :x
 
siis mitämitä! Teillä joillain on jo ultra ollut aiemmin ja 8 tai 9 vkolla jo uudelleen?! Hitsi, mulla eka neuvola 9 vkolle ja eka ultra tulee sitten kuulemma joskus 12 vkolle. Tuntuu kovin pitkälle tuo muutama viikko...
Vai että pitäis sairaalakin jo osata haluta ekalla neuvolakäynnillä. Mulle neuvolantäti sanoi vain että täytellään sitten ekalla kertaa papereita. Täytyykin kysyä mitä mieltä mies on, mihin halutaan.

Miehestä puheenollen, kyllä, erittäin onnellisessa suhteessa eletään! Eronnut olen kertaalleen, enkä aavistelut jotain näin ihanaa olevankaan. Tämä suhde on kestänyt vasta reilun vuoden, mutta niin varmalta tuntui että jo alettiin perheen perustajaisiin. Miehellä on lapsia ennestään ja tiedän että on myös ihana isä. Olen onnellisin päällä maan =)

tänään tasan 6 ja maanantaikuvotus (viime vkollakin oli maanantaina kokopäiväkuvotus, loppuviikko olikin pelkkiä mahatuntemuksia, niin ja väsymystä + yksi itkukohtaus...)
 
Huomenia :wave:

Koitin päivitellä, ilmoittakaa mikäli jotain meni väärin. :D Onko Naikkarille joku muu lyhenne? Jos on niin korjaan senkin sitten vielä jossain vaiheessa. =)

Mötkylä sun kertomus parisuhteesta ois voinu olla mun kirjoittama. :D No, ajat ei ihan samanlailla menny, mut meillä kans mies on "joo joo" tyyppiä, ja maltillisempi, mulla taas aina kiire ja kaikki pitää saada heti eilen. :D Tasapainotetaan toisiamme, mies hidastaa mun vauhtia ja sitten taas toisinpäin. =) Me nyt ei mun mielestä oltu kovin nuoria (18v ja ja 21v) kun alettiin seurustella, mut onhan sitä yhdessä tullut oltua. Ennen tunnettiin melkeen 10v... :whistle: :heart: Niin ja kehutaan nyt vielä, et molemmat on ensimmäisessä (ja viimeisessä, toivottavati :D ) suhteessa. Mikäli niitä lasten kahden päivän seurusteluja ei lasketa. :LOL:

Vapun vietosta kyseli ainakin Mötkylän lisäksi pmmj. Me käytiin jo eilen vapputorilla ja tyttö sai foliopallon... Tuo halus koiran, vaikka mä kuin koitin ehdottaa muumipalloa. :D En sit kehdannu itelle ostaa muumia... :whistle: Sit käytiin narunvedossa ja sitten neiti sai tollasen kirjavan hyrräsysteemin mikä pyörii tuulessa. Hyvä et niistä malttoi nukkumaan mennessä irroittaa ja ilmapalloakin käytiin monta kertaa halimassa ennen kuin mentiin sänkyyn. :heart: Tänään ollaan kai ihan kotosalla, saas nähdä jaksaako miehen veli vaimonsa kanssa lähteä kylään... Kutsuttiin, mutta heillä oli sunnuntaina muutto et saas nähdä malttaako lähteä purkamasta tavaroita... ;)

Repola päivitin sunkin tiedot. =) Ja Mauahtavaa osasin kuin osasinkin siirtää linkin ekaan viestiin loppuun *juhlii hakkeroinnin onnistumista* :LOL:

Tuitsulle muutan vielä tiedot kun äsken unohdin... :ashamed:

Hätähousu kyseli niistä inkiväärikapseleista.. =) Mä etsin niitä ensin apteekista luontaistuote hyllystä, mut ne olikin vitamiinien kanssa samassa. Ja mä sitten olin ehtinyt ottaa kaksi, niin jo tuntui olo hiukan paremmalta, neljän jälkeen pahoinvointi ja oksentelu oli poissa. Tiedä sitten voiko ne auttaa niin nopeesti, kun purkin kyljessä oli et auttaa muutamassa päivässä... :whistle: No mut kuitenkin auttoi... Ja ennen niitä kävin oksentamassa muutaman kerran päivässä olin sitten syönyt tai en. Ja paha- ja etova olo oli ympäri vuorokauden... Sitä ei enää ole ikävä. :D

Täällä muuten sama meininki kuin ennenkin, eilen illalla tuntui vatsa kovin turvonneelta (vaikkei se tässä mahassa näykään. :D ), oli pakko laittaa yöpaita ajoissa päälle ettei housut purista... Ja kuitenkaan en ollu syöny normaalia enempää tai mitään erikoista... Se oli melko ärsyttävä olo, nyt onneks on helpottanut. :D

Nyt vielä päivittelen puuttuvat tiedot ja sitten jos menis neidin kanssa katsomaan pikkukakkosta. =)

Nauttikaa vapaapäivästä.

:wave:

p.s. "Kamalaa" kun nopeasti aika menee, nyt jo 8+1. :eek: :D <br><br>
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 00:13 mini kirjoitti:
siis mitämitä! Teillä joillain on jo ultra ollut aiemmin ja 8 tai 9 vkolla jo uudelleen?! Hitsi, mulla eka neuvola 9 vkolle ja eka ultra tulee sitten kuulemma joskus 12 vkolle.
Moi!
Juu omakustanteisesti (osasinkohan kirjoittaa tuon oikein..) yksityisellä on moni käynyt, minä mukaan lukien. Ekan kerran liian aikaisin ja sitten kontrolli meni niin pitkän ajan päähän että kävin toisella yksityisellä kurkkimas. Keskiviikkona on se alkuperäinen kontrolliaika ja ajattelin sinnekkin mennä vaikkei mikään pakko oliskaan kun joskus parin kolmen viikon päästä on jo 12viikon np ultra... Mutta kun se on niin ihanaa ja voishan sitä turhempaankin rahansa laittaa =)


JEEE Shamandalie !! :D Ihanaa.. susta on tullut myös suuren suuri nörtti, sehän on vain kivaa. Vielä ku koristelet ja kaunistelet tuon pinon oikein nätiksi niin menee jalat alta kateellisilta :kieh: Nojoo.. joku pian luulee että naama totisena tällaista heitän. Kiitos shamandalie kun jaksat hoitaa meidän listaa :)

Mulla on tuolla munkkitaikina kohoomassa, en enää pystynyt vastustamaan rasvaisten pullien houkutusta.. :p
See you later ihanaiset!! :wave:
 
Huomenta ja vappua!

Ja kiva Repola (oliko se nicki Repola), että tulit tänne :hug: . Olenkin sua jo odotellut. Kävitkö sä koskaan otattamassa verikoetta testin varmistamiseksi? Mä en sitten käynyt, kun viivat olivat lopulta niin tummanpunaiset. Onko sulla ollut pahoinvointia tai muita tuntemuksia?

Mä mietin jo eilen, että kävisinko ostamassa raskaustestin, kun ei tästä raskaudesta ole mitään oireita :ashamed: . Päätä särkee, kiukuttaa, valkkaria tulee ja tissejä aristaa, mutta ei mitään muuta. Ei edes väsytä. Eilen oli se outo kuvotusolo, mutta se meni ohi. Illalla maha oli sekaisin ja juoksin vessassa useaan kertaan, mutta en oksulla. Ihan ihmeellistä, mua ei edes turvota. Terolutit ja clomit turvottivat nämä muutamat kuukaudet senkin edestä :kieh: .

Meillä oli eilen ruokavieraina ystäväpariskuntamme 2 kuukautisen poikavauvansa kanssa :heart: . Kyllä tämä omakin olo on jo varmemmaksi tullut, kun päivät ja viikot kuluvat. Nyt mä uskallan jo puhua raskaudesta siitä tietäville ja miehen kanssa mietittiin jopa kummeja tässä yksi päivä. Ja vaunujen värin ja mallin olen jo melkein valinnut :D . Mitään sen konkreettisempaa, kuten nimiasiaa ei ole tullut mietittyä. Silloin kuumeiluaikoina sitä kerkisi niitä nimiä miettimään :LOL: .

Kauanko teillä muilla muuten meni esikoisen tai tämän raskauden alkuun saamiseen? Meillä meni tähän 1,5 vuotta. Tuona aikana kerkisin hötkyillä niin monen asian suhteen, kuten sen, että plussatestistä menen ostamaan potkupuvun. Tällä hetkellä on vain rauhallinen fiilis, ei tee mieli tehdä mitään hankintoja. Ehkä ensi maanantain ultran jälkeen sitten :heart: .

tivoli 6+3
 
Mielellänihän mä tätä päivittelen, parhaani mukaan. :D Vielä kun 11..5. on vimppa työssäoppimispäivä, sitten onkin reilu 2vk vapaata... :whistle: Tai siis aikaa kuluu koneella kun pitäis alkaa tosissaan hikoilemaan päättötyön kanssa... :D

Tivoliko kyseli kauanko kesti saada masukki alulle... Esikkoa yriteltiin melkeen 2v, toista reilu puoli vuotta (oisko ollu 8-9kk) ja tätä kolmatta nyt sitten 8kk. Jotenkin tuntuu "epäreilulle" kun ihmiset jotka lapsia ei halua, lisääntyy jo pelkästään miehen näkemisestä... :whistle: ;)

Mut nyt ajamaan esikko ja isäntä pihalle, tää alkaa vähän siivoileen ja pyykkäileen ku kerranki saa rauhassa touhuta. :D
 
HYVÄÄ huomenta, mikä ihana aamu :D Meidän esikko on ollu nuhassa ja tekee samaan aikaan poskihampaita, voitte kuvitella miten levottomia öit se tietää... Viime yö oli taivas! Illalla annettu oraaliliuos panadol taisi rauhoittaa poikaa niin että nukkui 22-9 välillä vain yski, ei heränny ja kaikki yö itkut oli poissa!! Meikä on kuin uusi nainen :saint: Ukko ihmeissään kun hymyilen pitkästä aikaa heti aamusta...
Mulla neuvola vasta kolmen viikon päästä, sitä ennen pääsen kyllä polille ultraan, meitä diabeetikko raskaita kun kytätään ihan urakalla, viime raskaudessa taisin käydä noin 7 tai 8 ultrassa, eka oli jo vko 6, sitten oli vk 11, sitten vko 16, vko 22, vko 26 ja loppua kohden vaan tiheämmin.

Mutta tähän raskauteen, viikkoja vasta 5+1, ei mitään tuntemuksia. Esikostakaan ei ollu mitään, tissit vähän vain arat. EI oikein osaa mieltää taaskaan olevansa raskaana kun ei tunnu missään....

Tivoli: Meillä esikko nappas toisella kierrolla ja tämä joulutonttu heti kun pillerit jäi pois. Taidan olla sitä tyyppiä että ei tarvii kun pyllistää mieheen päin niin oon tiineenä :LOL:

Nyt ruuan laittoon ja sitten vapputorille. HYVÄÄ VAPPUA KAIKILLE :wave:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 09:51 tivoli kirjoitti:
Kauanko teillä muilla muuten meni esikoisen tai tämän raskauden alkuun saamiseen?
Meillä meni vuosi kuopusta yrittäessä ja tämän kolmosen yritysaikaa on vaikee sanoa kun tytön syntymän jälkeen ehkäisyä ei ole käytetty. Menkat alkoi heinä-elokuussa että jos siitä laskis niin joku 8-9kuukautta. Molemmilla kerroilla söin primolutkuurin jonka jälkeen ekasta kierrosta tärpänny. Toki LA menkoista laskettuna nakkelee paljonkin.

Munkit paistettuna ja maistettuna.. Nyt valmistaudun vapputorille lähtöön..Heippa!!

Muoks. Piti viel tivoli sulle sanoo et täällä myös oireeton tapaus.. En tietäisi olevani raskaana jos testi ei sitä olisi kertonut ja ultrassa pikkuista nähnyt :) <br><br>
 
Huomenta!

Munkkeja tuli syötyä ja paljon muutakin...nyt täytyy kyllä jo vähän alkaa skarpaamaan ettei maha kasva aivan turhasta, voi kun pystyis siihen! =)

Tivoliko se kysyi koska tärppäs.. niin onnellisesti kävi että tokasta yrityksestä, vaikka ehdin jo pelätä kaikenlaista. Täytyy sanoa että raskaus on kyllä siunaus, ei mitenkään itsestäänselvyys. Olen tästä joka päivä todellA KIITOLLINEN!

Hauskaa vapunpäivää! Kohta lähetään vappubrunssille! Jee ja nam-taas ;)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 10:22 TuhmaHauva kirjoitti:
Tivoli: Meillä esikko nappas toisella kierrolla ja tämä joulutonttu heti kun pillerit jäi pois. Taidan olla sitä tyyppiä että ei tarvii kun pyllistää mieheen päin niin oon tiineenä :LOL:
Niin en siis tuolla ylempänä tarkoittanut pahalla... :ashamed: Anteeksi kovasti, ei mitenkään ollut tarkoitus... :ashamed:
 
Hauskaa vappupäivää kaikille!
Täällä vappuaatto meni rauhallisesti kotona herkutellen tacoja ja juoden alkoholitonta kuoharia(tosin en juonut kun puoli lasia kun ei sit enää maistunu...heh). Tänään maattu koko aamu sängyssä...ihanaa kun ei tarvitse lähteä mihinkään, en taida lähteä kaivariin kun on niin kamalan kylmä...
Nyt on alkanut pelottamaan perjantainen varhaisultra. Päivät menee varmaan tosi hitaasti kun mietin vain koko ajan että mikä on perjantain tuomio. Itselläni on koko ajan mielessä et tämän on taas tuulimuna tai sitten on mennyt jo kesken. Hirveää kun ei uskalla iloita....Täystyy yrittää keksiä vain tekemistä illoiksi ettei koko ajan mieti asiaa.
Itse odotan koko ajan että milloin se pahoinvointi alkaa, parina aamuna olen oksentanut mutta ällötys on vielä aika lievää. Tarkistelin että viime raskaudessa pahin aika oli rv 7 eteenpäin.....

Misse81 5+4
 
Minäkin sitten ilmeisesti kuulun teidän joukkoon. Laskettu aika 18.12. kuukautisista laskettuna, mutta tuo voi muuttua vielä. Mulla kierto kaikkea 40-80 väliltä, joten ei ihan voi luottaa tuohon. Mutta luultavasti siis 7 viikkoa olis nyt täynnä. Esikoisen ja tämän uuden tulokkaan ikäeroksi tulee noin 1v 11 kk. Neuvolaa en oo vielä tilannut, josko tuossa loppuviikolla jaksais/ehtis.

Pahaolo ja hirmuväsy ollut viikon verran. Edellisestä raskaudesta oksensin lahjakkaasti tonne 21 viikoille asti. Sitten neuvolatäti kehotti kokeilemaan Heksavitia ja sillä meni ohi. Meinaan sitä taasen hakea, jos ei tämä tästä helpota. Oksentanu en kyllä oo, mutta mitään ei tee mieli syödä ja huono olo ihan koko ajan. Niin, että kun Hätähousu (muistinkohan oikein) kyseli auttaako Heksavit, niin mulla ainakin auttoi.

Joku kysyi tuosta kauanko yritetty vauvaa. Esikoista yritettiin 2 vuotta, lopulta Clomi-Tero-kuurilla tärppäsi ja tämä toinen tuli ihan vaan puolivahingossa. Eli tän ei pitänyt olla mahdollista, mutta oli sitten kuitenkin. Onnellinen toki, mutta hieman vielä sekaisin tästä yllätyksestä. Vähän isommaksi olisin esikon halunnut ennen seuraavaa vauvaa.

Terveisin: Rva Eikukaan & rv 7+0
 
Tervetuloa Mrs Nobody. =) Lisäsin sut listaan, haluisitko vielä paljastaa minkä ikäinen olet ja minne meinaat mennä synnyttämään? Saadaan nekin sitten tonne listalle. =)

Meitähän alkaa olla kivasti täällä jouluisissa, eiköhän me kaikki myös mukana pysytellä. =)
 
Vappu menisiskon luona syödessä ja sitte ajettin vielä kotiin yöllä, oltiin kotona siis about 3.00 ja täytyy sanoo että en muutenkaan ole kovin illan virkku ja kyllä nyt oli aika "tuskaa" kestää tonne asti...sit kävin syömässä about 9 aamulla ja sit loppujen lopuksi heräiltiin tossa ennen puolta päivää=)

Kerrottiin sunnuntaina omille vanhemmillemme tästä raskaudesta...ei pysynyt salassa anopilta ku oltii mökillä ja unetti ja oksetti..sit piti tasapuolisuuden nimis tietty kertoo munki vanhemmille..salaisuutena tää muute vielä pidetään, ainakin ultraan asti joka on maanantaina..sitte voi jo hiukan huokaista jos kaikki on kuten pitääkin..

Onkohan kaikilla näin kova "paniikki" sen suhteen että onko tää nyt oikeessa paikassa ja kaikkee.....vai oonko mä vaa ylihuolehtiva...?

Rinnat on arat ja painavat...uuvun tosi helposti j sitten on kokoaikainen sellainen oksettava olo vatsassa mutta oksentanut en ole kertaakaan..
Mökillä ku oltii ni mä yhtäkkii aloin itkee ku en jaksanut..sit mies tuli et sattuuko mua johonki ja ku selitin et ei mutta ku mua harmittaa ku en jaksa niin ku ennen että enhä mä mitään kipee ole....Ja niin lutusesti kun hän mut sai leppymään että ei tarvikaan jaksaa että tuu lepäämään ja peitteli sänkyyn :heart:
Totako se itkuherkkyys on :D

Kyselyyn kauanko yritystä niin meillä ehkäisy jätetty alkuvuodesta 2004 mutta oikein yrittämällä yrittämään alettiin sitte elokuussa eli onhan tässä kolmisen vuotta mennyt joista vuosi hoidoissa mutta jos tämä oikeasti meille tapahtuu niin kaikki on ollut sen arvoista ja opettavaa aikaa..

Pieni vappuvitsi tähän vielä:

"-Katso, sanoi mato toiselle, noi harrastaa ryhmäseksiä!
-Hanki silmälasit, sanoi toinen,se on tippaleipä...."

Mukavaa vappua=)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 12:41 Shamandalie kirjoitti:
Tervetuloa Mrs Nobody. =) Lisäsin sut listaan, haluisitko vielä paljastaa minkä ikäinen olet ja minne meinaat mennä synnyttämään? Saadaan nekin sitten tonne listalle. =)

Meitähän alkaa olla kivasti täällä jouluisissa, eiköhän me kaikki myös mukana pysytellä. =)
Sori. Piti kyllä kirjoittaa, mutta unohtui :ashamed: .

Siis ikä 28 ja Seks:iin (juu näyttää pöljältä toi kirjoitusasu kyllä) mennään synnyttämään.
 

Yhteistyössä