***JOULUTÄHDET`05 huhtikuussa***

JOULUTÄHTIEN KIMPPU
Ametisti 2.1 tyttö***
Caramelli 1.12 Neea, Oulu, 78,5cm / 11600g
Danjuska 10.12 Tatu Onni Oskari*, Oulainen, 78,4cm / 11850g
Epelis 21.12 Lauri Artturi*, 74cm / 8800g
Gerbera 4.12 Julius Weeti Elmeri***, Kuopio, 77,5cm / 10500g
Hannamari 14.11 Vili Valentin**, Pirkkala, 75,5cm / 9340g
Hannele 5.12 Niilo Elmeri*, Tampere
jellona78 4.1 Miikka Henri Joonatan**, Mikkeli, 88,3cm/13400g (2v)
JemiJassu 5.12 Juulia Lumi Linnea, Turku, 76,6cm / 10720g
jemma 6.12 Lisen Amanda**, Ahvenanmaa, 76cm / 9600g
Jonna79 25.12 Wilhelmiina Valpuri**, Loviisa, 72,5cm / 8605g
Jonttuli, Joni*, Kuusamo
Kaiza80 28.12 Matias Juhani*, Turku
katbe 30.12 Juuso*, Salo, 77,8cm / 10745g
Kattinka 17.12 Otto Georg Valtteri*, Norja, 74cm / 8090g
koivunkäpy 11.12 Ville Valtteri**, Kontiolahti, 85,5cm/11700g (1,5v) Kristiina 80 23.12 Sauli Otso*, Tampere, 74,5cm / 8540g
kuusikon äiti 5.12 Elina******, 77cm / 9380g
Lillukka76 26.12 Onni Anssi Eemeli*, Savo, 76cm / 10240g
lumikarpalo 2.12 Joel, 78cm / 11300g
mamma-83 7.12 Eino, Helsinki
Mammatuulia 19.12 Noel Luka Ariel*, Helsinki
MammaRiia2 4.12 Maria Hanna Almira****, Kiuruvesi 74,5cm/8400g
minni83 7.10 Lucas Emil Mikael*, Kuopio
Minttusuklainen 31.12 Weeti Marko Sakari**, 82cm / 12500g
Melina 10.12 poika
Metku 10.12 Atte Matias**, Jyväskylä, 76,8cm / 9695g
MM-70 10.12 Topi Tapani***, Itä-Suomi, 88cm/13400g (2v)
Naakka 3.12 Sanni Tuulia**
Naanu86 31.12 Onni Eemil Johannes*, Oulu
nasuliino 11.12 Jone Topias*, 92cm/14440g (2v)
Neve05 10.12 Vera Fanny Margareta***, Porvoo, 73,4cm / 8500g
Niiskuneiti82 27.12 Joonas Mikael**, 90cm/14000g (2v)
Parpapapa 1.12 Jami Aaro Jalmari*, Siilinjärvi, 73cm /9000g
Peppi85 29.12 Joonatan Antti Mikael**, Espoo, 85,5cm/11600g (2v) peppiliina 11.12 Peppiina Venla Emilia
Petra 18.12 Vanessa Marina*, Porvoo, 78,5cm / 11630g
Pirre76 1.12 Erkko, 85cm / 12200g (1,5v)
Regina 5.12 Henrik, Kurikka
Siiri-Miina 14.12 Jimi Juhani Waltteri, 80cm / 13700g
siru2006 19.12 Otto**, 86,5cm/11620g (2v)
smirgelaine 7.12 Sami Antero**, Espoo
Taivaanvuohi 6.1 Anni Catriina**, Kittilä, 73,5cm / 7885g
Tanskuliini 23.12 Veera-Elisa Matilda****, Helsinki, 86cm/12200g (2v)
Tigru78 18.12 Atte Eemeli**, 87cm / 12000g (1,5v)
Tinttamooses7 2.1 Oskari***, 78cm / 10250g
Tiukuliini 3.1 Eetu*, 77,5cm / 10875g
Uneton 5.1 Peppi***, 88cm/12000g (2v)
Äitee-78 11.12 Dana Emilia**, Espoo, 12090g / 82,5cm

Tyttöjä 15
Poikia 33
Yhteensä 48

http://groups.msn.com/joulutahdet2005
 
Katsotaanpa mitä muistan ulkomuistista kommentoida... :whistle:

Tintta: Pikaista paranemista sun sormille ja iso :hug: muutenkin!
Kyllähän munkin välillä tulee erilaisista asioista stressattua... Esim. nyt on meilläkin ollut vähän tiukempaa rahan suhteen, kun tuohon huoneprojektiin upposi ihan kiitettävästi, uusi auto ostettiin jne. Nyt pitää elellä vähän säästeliäämmin, kun mun tulotkin kohta tippuu noin puolella, kun ä-loma loppuu... :whistle:

Käpy: Annalle pikaista paranemista! :hug:

Kattinka: Eipäs nyt rehkitä siellä, ettet vaan joudu takaisin sairaalalepoon... :)

Jellona: Koitahan pian saada kuvia Mikkiksen uudesta lookista! :D

Me käytiin poikien kanssa aamulla ruokaostoksilla. Tulomatkalla autoon syttyi valo, että siinä on jotain vikaa päästöjenvalvontajärjestelmässä :eek: Soitin autoliikkeeseen ja huomenna olisi mentävä autoa näyttämään, että onko sille jotain tehtävä :headwall:

Pitäis varmaan alkaa Joonasta pikkuhiljaa herättelemään päiväunilta, kun on taas iltaisin ollut vähän hankaluuksia nukkumaanmenon kanssa sen jälkeen, kun kelloja siirrettiin :whistle: Eilenkin kun oli sänkyyn mennyt, niin alkoi huutelemaan, että vatta sattuu. Kysyin, sitten että onko kakkahätä, että menetkö potalle. Halusi sitten potalle, mutta ei sinne tietenkään mitään tullut. Takaisin sänkyyn kun meni, niin alkoi sitten siellä ähistämään kakkaa vaippaan :headwall: Peppupesun jälkeen yritti vielä samalla verukkeella päästä sängystä pois, että vattaan muka vielä sattuisi... :attn:

Eipä nyt muuta tällä kertaa. Ihana ilma taas! Kunhan Joonas herää/herätetään, niin lähdetään ulkoilemaan B)
 
Kiva kun kävitte hyökkiksessä Peppi, kesällä siellä saa ilmasta sapuskaa ;)

Me ollaan ulkoiltu, nukuttu huonosti öitä ja päivärytmit ihan ketarallaan.

annalle paranemista.

mä odotan kuumeisena tytön koulpäätöstä ja Samin tarhapaikkapäätöstä B)
 
Olipa mukavasti tullu päivän aikana tekstiä. ihanaa!

Danjuska: Oisit levänny ja jättäny imuroinnin väliin, vaik sellastahan se on meidän naisten/äitien kanssa ensin toi ja toi juttu ja sitten vasta minä itse... Ultra on huomenna iltapäivällä, joten tulen kertomaan kuulumisia vasta illalla.

Peppi: Toivottavasti saatte apua pian. Musta tuntu kans sillon kun olin tøissä kurjalta kun ei päässy seurailemaan lapsen puuhia päivisin. Sit kun on vaan kotona niin niistä ei jaksa nauttia kun mulla ainakin menee niin helposti hermot.

Jellona: Meillä kans oli hirvee uhmakohtaus, jonka ansiosta päiväunet myøhästy tunnilla. Raivoa tulee yleensä aina pukeutuis ja nukkumis tilanteissa.

Käpy: Meillekkin hankittiin jyskistä pimennysverho Oton huoneeseen.

Tintta: Kyllähän noita stressin aiheita on täälläkin. Suurimmaks osaks siitä miten saadaan aika riittämään. Nyt ihan viimeaikoina on ollut lähiperheen jaksaminen ja terveys huolena.
¨Kyselit muinoin suhteesta omiin vanhempiin. Mun suhde äitiin läheni hurjasti Oton odotuksen myøtä. Teiniaikoina ei ollut jotenkin mitään puhuttavaa, mutta nykyään voidaan soitella vaikka päivittäin. Isä on olemassa ja koitan pitää yhteyttä ihan Oton ja isän takia.

Lillukka Kyllä nää omatkin viikot taaksepäin ajateltuna on kovaa mennyt (tänään tasan 29). Eteenpäin kun aattelee niin tuntuu pitkältä ajalta. 7 viikkoa vähintään kun vielä kestäs niin välttysis siltä keskolalta, jos vaan sit muuten ei oo jotain häikkää.

Niiskis: Kiitti uudesta pinosta. Ottokin pitää herättää, joten tässä samalla huutelen tonne yläkertaan. Tekosyitä nukkumaan menolle riittää tääll¨kin ja varsinkin eilen meinas mennä hermot.

Smigelle paremmin nukuttuja øitä ja toivottavasti tulevat päätøkset sitten miellyttävät. Meinaatkos mennä sitten tøihin?

Täällä ei oo mitään uutta. Tossa uninen ukko ryømii kirjan kans kainaloon tähän sohvalle kirjan kans.

Kuullaan taas. :heart: :heart:
 
Ulkoiltiin tossa melkein kolme tuntia ja nyt on itsetehty pitsa uunissa :p

Olen tainnut ihan unohtaa vastata Pepin kysymyksiin... :whistle:
Eli edelleen on Jesse oikein hyvin yöt nukkunut. Parina yönä söi pari kertaa, mutta esim. taas viime yönä herätti vaan kerran puoli kolmen maissa. Silloin siis imetin ja siitä Jesse nukkui melkein yhdeksään asti :)
Ja ihan täytekakkuja tein Joonaksen nimppareille. Toisessa oli täytteenä banaania ja voikreemiä ja toisessa banaania ja vaahdotettua vaniljakastiketta. Päällä suklaata ja nonparelleja :D

Nyt hermostui Jesse, palaillaan taas! :wave:

Mies meni Jessen pelastamaan... ;)

Niin Joonaksella oli tänään ekaa kertaa välikausihaalari päällä, kun mittari näytti yli 11 astetta. Jalassa oli vielä talvikengät, vaikka enemmän kumpparikeli kyllä olisi ollut.

Nyt herkuttelemaan! :p
 
Iltoja!

Laitoin minäkin galleriaan taas uusia kuvia, yksittäiskuvat pojista on otettu tänään. Tässä Joonatan: http://irc-galleria.net/view.php?nick=Peppi32&image_id=79013298 :whistle:

Tässä Rasmus: http://irc-galleria.net/view.php?nick=Peppi32&image_id=79013424

Täss yhteiskuva pojista synttäreiltä: http://irc-galleria.net/view.php?nick=Peppi32&image_id=79013540 Rasmuksella menee hermot ;)

Ja tässä ihana kummityttöni: http://irc-galleria.net/view.php?nick=Peppi32 :heart:

Me oltiin poikien kanssa puistossa (taas siinä, minne Joonatan huomenna menee puistotädin luo), siellä ei oikein leikkikavereita ollut, tunti viihdyttiin ja sit lähdettiin käymään mun kavereilla, Rasmuksen kummeilla, oltiin siellä hetki vaan ja tultiin kotiin puuroille, nyt on kovasti kesken iltapuuhat, yksin kun olen.. Rasmus on jo tosi väsynyt.

Kiitos Jellona ja käpy ja Kattinka :hug:

Tintta:
Kyllä mä stressaan kovasti asioita, tutulta kuulosti toi sun lista :ashamed:

Kiitos Niiskuneidille uudesta pinosta :flower:

Smirge: juu, pitää siellä kesälläkin käydä, viime kesänä en saanu aikaseks :ashamed:

Katinkan ultrakuulumisia haluan sit heti huomenna lukea! Vitsit, että on sullakin paljon jo viikkoja!!

Nyt menee Rasmuksella hermot :wave: :wave:
 
Keskiviikko huomenet

Niiskuneidille kiitokset uudesta pinosta :)
Toivottavasti autossa ei mitään isompaa,harmillista silti aina :/

Peppi:Kivoja kuvia pojista,ovat niin söpöläisiä ja ihan samannäköiset :heart:
Toi Jontun kaakaokuva oli mainio :D

Tänään en vie Emmiä kerhoon,sillä oli yöllä kova yskä joten saa olla nyt kotona.
En jaksais muutenkaan kun pitää ajella niin kauheesti jatkuvasti.
Niillä on siellä jokin MLL:n juhla tässä kuussa ja harjoittelevat siihen,mutta ehtii sit ensiviikollakin vielä kahtena päivänä.
Oskarillakin on yskää mutta Emmillä kovempi ja nuha on taas meillä kaikille :x

Ihanaa kun nuo lumet sulaa enemmän ja enemmän jokapäivä,tänään siivoan ne koiratarhat päivällä,nyt näkyy olevan vielä pakkasta asteen verran.
Annin oli pakko saada laittaa farkut kouluun,ja tuo kevyempi toppatakki ;)
Monella on kuulemma koulussa jo kevättakki,mutta mä en ole velä antanut laittaa :ashamed:
Kerkee sitä myöhemminkin ittensä palelluttamaan :D

Nyt lähden kahvinkeittoon joten palaillaan siskot :wave:

PS. Mikäs Kävyllä niin tylsää oli?Vieläks teillä on lunta?
 
tintta, ihan vaan tylsää oli eilen, tänään taas tuntuu et päivä ei käynnisty millään, väsyttää niin armottomasti. lunta on viel yli puolmetrii, pistänkö tulemaan teille? B) tosin tie alkaa olla sula ku auraaja kävi sitä nuolemassa parinaki päivänä, ainut et hiivatin suhati näkyy vetäneen tyhjänpäälle reunat.

Isäpuoli oli saanu viikonloppuna ilmaisliput tangomarkkinoille, kiitos tanssitaitonsa!

mä muuten näin smirge susta unta tuossa päivänä eräänä, te olitte täällä, jätettiin tytöt maken kans kotio ja lähettiin jätkien kans prismaan, matkalla alko tajuton lumipyry ja risman liikenneympyrässä mentiin pitkin penkkoja ku siel oli semmonen tajuton tuiskupenkka, siis semmonen auton korkunen, koitin kovasti väistää sitä mut ku oli liukasta ni mentiin mooonesti ympäri, siis renkaillaan, sä kiljuit kovaa, mä kiroilin ja jätkät nauraa räkätti takapenkillä ja sami vaati vaan lisää kivaa! :LOL:

JKaha, jos käyttäs koiran ja sit jos vaikka veis tuon kusnäytteen lapraan..

rattoisaa päivää kaikille meille!
 
huouh |O Huomenta!

Mä en muista koskaan aikaisemmin olleeni keväällä näin väsynyt kuin nyt. Sunnuntaista lähtien mun kroppa on kiljunut unta.

Mulla kyl justiinsa menossa allergia putki. Eilen tajusin sen kun silmät rupes vuotaa, nenä rupesi vuotamaan. Eipä muuta kuin apteekkiin lääkkeitä ostamaan. Ja minusta näyttää siltä että Samillakin on allergiaa. Mitä sille vois antaa vai pitääkö kiikuttaa ekaks lääkäriin?

Käpy onneks sse vaan oli unta. Mekin tahottais mennä ukon kanssa Tangomarkkinoille. Ei olla moneen vuoteen oltu. Tyttö tais olla 2 vee kun viimeksi käytiin siellä. Mutta siis ilman tyttöä.
 
Smirge, sami tarvii viedä lääkäriin et saatte zyrtekit. mulla kans silmät kirvelee ja nenä vuotaa, ihq ku leppä kukkii ja koivu alottaa kukintaa, paju kukkii, kaikki kukkii |O
Teillä varmaan tilannetta viel pahentaa se katupöly, mulla on ollu hiukan helpompaa sen jälkeen ku tänne muutettiin, mulla tuo katupöly tekee ihan hillittömät oireet..
 
Heip!

Ensin oma napa. Olin poikien kanssa aamulla pari tuntia ulkona ja ajattelin, että nyt Lauria kyllä väsyttää... Ei kuitenkaan väsyttänyt, joten tunnin unen odottelun jälkeen sanoin Laurille, että tulee äidin ja Aleksin viereen nukkumaan. Laurihan tuli. MINÄ heräsin siitä juuri äsken karkkipussin rapinaan! Nukuin noin tunnin ja Lauri oli vissiin kyllästynyt sängyssä loikoiluun ja löytänyt keittiöstä karkkipussin!!!! Yleensä olen tosi herkkä uninen ja herään Laurin liikkumiseen, mutta varmaankin tuo yövalvominen väsyttää tämän äidin totaalisesti. Otin Laurin sitten syliin, enkä tietenkään pikku karkkivarkaalle voinut olla vihainen, kun itse aukinaisen pussin pöydälle jätin.. Reppana nukahti heti parissa minuutissa syliin! Nyt nukkuu sängyssään.

Meillä siis yöt menee paljon tissitellessä Aleksin kanssa. Iho oireilee hurjasti, joten pienikään ei pysty nukkumaan. Lauri nukkuu kyllä ja mieskin korvatulppien avulla. mutta äiti on usein vähän väsynyt.

Lillukalle on pitänyt monesti kommentoida, että ulkoilmaihmisten pitäisi ehdottomasti tehdä vaan kevät-/kesävauvoja! Kun vauva on vielä pieni ja suurimmaksi osaksi saa rintamaitoa (jos aiot siis imettää), niin kesävauva olisi helppo! Hiekkalaatikon reunalla on lämpimällä hyvä imetellä, näin talvella se ei oikein onnistu! Jaksamista viimeisiin päiviin. Tuntuu, että ihan vasta Aleksi syntyi ja sinä kerroit olevasi raskaana... :flower:

Koivunkäpy Millä korvasit rahkan???

Mukava, että mm. Gerbera, Uneton, Niiskuneiti ja Kattinka ovat ehtineet kirjoitella useammin! Unettomalle onnea työnhakuun ja kärvällisyyttä muuttotouhuihin!

Tinttamooses :hug: Minä olen aika huono stressaamaan. Toki joskus aina vedän pultit, kun tuntuu ettei AIKA ja raha riitä kaikkiin suunnitelmiin. Yleensä annan miehen kuitenkin hoitaa stressaamisen ja se hoitaakin sen aika antaumuksella :D

Aleksi heräsi, taas siis tissittelemään....
 
Tervehdys! :wave:

Taas on hetki omaa aikaa, kun Jesse nukkuu ja Joonas katsoo Puuha-Peteä :D

Aamulla tosiaan kävin poikien kanssa viemässä auton tarkastukseen... Eilen puhelimessa sanottiin, että vartin verran se vaan kestää, mutta kyllä me kolmisen varttia saatiin ulkona kävellä, kun odoteltiin :whistle: Ihana ilma tosin oli ulkoilla, että ei siinä mitään ;) Nyt pitäisi auton olla kunnossa, vaihtoivat sinne uuden ohjelman. Kuutisen kymppiä se maksoi, mutta pitäisi mennä sen autoliikkeen piikkiin, mistä auto ostettiin, kun takuu on vielä voimassa :)

Tinttamooses: Ei siis mitään isoa vikaa ollut autossa, onneksi! =)
Lapsille pikaista paranemista! :hug:

Jesse jo heräsi, saa nyt hetken aikaa leikkiä tossa lattialla, Joonas kyllä tuli kaveriksi :)

Iso :hug: allergioista kärsiville! Varmasti inhottavaa... :(

Epelis: Jaksamista yöheräilyjen kanssa ja toivottavasti pikkuisen iho pian lakkaisi oireilemasta! :hug:

Koivunkäpy: Isäpuolellesi onnittelut lipuista! :)

Peppi: Ihania kuvia pojista! :heart:

Täälläkin kovasti odotellaan Kattinkan ultrakuulumisia! :wave:

Nyt välipalalle. Sitten voisi lähteä koko perheen voimin kävelylenkille, kun mies kotiutuu töistä B)
 
Ehtoopäiviä :)

Syötiin tuossa ja kohta lähdetään isännän perässä tuonne naapuriin käymään,mennään pyörillä ;)
Tiet on ihanan sulat vaikkakin aika pehmeät.
Mies meni taas puita kaatamaan ja me mennään vaan kyläilemään :D

Nukuttiin Oskarin kanssa pari tuntia,väsytti itseekin ja Oskari oli ihan sippi :whistle:
Emmi tuolla leikki sillävälin nukeillaan,sit lähdettiinkin pihalle ja oltiin aika kauan,on niin ihanaa kun alkaa maa sulaa :)

Kiva kuulla Epelistäkin
Nauratti tuo karkkipussi homma,meillä joskus käynyt samoin ;)

Ai niin,piti noista sormista kertoilla,eilen otin toisen pois paketista,on jo kunnossa,mutta toi nimetön on aika kamala,se on kyllä jo kiinni mutta oudonnäköinen ja vähän se vuotaa tuota ihonestettä...
Tyhmänä menin sitä haistamaan ja hyi pirskatti et haisee omituiselle :x
Höh,tuskin olette kiinnostuneita mun sormen hajusta :LOL: :LOL:
Anteeks :ashamed:
 
Tintta, kannattaa käydä näyttää vaik sairaanhoitajalle sitä nimetöntä jos se kerran haiskahtaa kummalta.

Täällä on tänää herkkuruokaa (ainahan meillä ) spagettia ja kinkku-pekonikastiketta :p

Epelis, laitoin rahkantilalle purkillisen maustamatonta soija jugurttia, mut sitä ei sit kannata valuttaa ku max. se 2h ja jos tekee pellillisen ni ite laitan kyn ens keralla enemmän sitä jukurttii siihen, st vaan munaa ja sokeria, ei huoltsikalla ollu sitruunaa ni se jäi laittamatta..
 
Nyt vaan hätäseen omaa napaa kun kaveri on just tulossa kylään. Natasha lähti norjan kurssille ja naapurin tyttø haki Oton ulos.

Siellä lääkärissä oli hohdunkaula vielä lyhentynyt 12:sta 9:n milliin. Paikat kuitenkin tiukasti kiinni. Varoitteli et todenn¨skøisesti tulee vielä yks sairaalakeikka, jos tota vauhtia lyhenee, mut päästi nyt kotiin kun lupasin ottaa vielä rauhallisemmin.

Painoarviot tytøille on +/- kg. Molemmt on nyt pääalaspäin, mut toi kakkonen pyørii ku hyrrä. Ykkønen on ollu niinpäin jo monta viikkoa. Alatie synnytyksen kannalta kuulemma ihanne tilanne on kun eka on päaëdellä ja toka jalatedellä. En saa päähäni noita termejä Suomeks mut ymmärrätte kai.

Nyt tulee kaveri.
 
heips

unettaa.. mullakin kai jonkun sortin kevät väsymys kun nukuttaa vaan.. tosin on meillä aamutkin aikastunut huomattavasti ja nukkumaankaan en pääse kovin aikaisin niin en ihmettele. Tatua taas ei tunnu väsyttävän lainkaan :attn:

Kattinka: Muista nyt ottaa vieläkin iisimmin siellä! =) Toivotaan että prinsessat pysyisivät vielä piitkään masussa.

Tinttamooses:
Käy näyttää aikanaan sormias lääkärille.. yhellä tutulla meni pöpö sorminiveliin kun tulehtu niin pahasti haava.. tai jotenki noin se meni.
Voi täälläkin löytyy ressaamista vaikka kuinka ja paljo.. vähä liikaakin :LOL:
Siis oikeesti vaikka oon joittenkin asioitten suhteen tosi huoleton niin äitiys on tehnyt meikäläisestä aikamoisen stressaajan ja miettiän, olipa asia mikä tahansa.


Peppi: Ihania kuvia! Joonatan näyttää ihyan kamalan pitkälle =) paljonko on pituutta?
Mites muuten menee?

juu ja allergia oireita poteville kaikille yhteinen :hug:
Täällä myös yksi ilmoittautuu.. vielä ei onneksi ole mitään oireita mutta pääsipä pajunkissat liian "pitkälle" sisällä kasvamaan niin jopas oli nenä tukossa ja aivastutti.. viime keväänä oli kiva hevosta ajella metsäteillä kun aivastutti ihan solkenaan :LOL: ei mitään kovin nautinnollista.

Huomenna vielä iltavuoro ja sitten vp.. ajateltiin pe mennä ostoksille =)
Tatun vien huomenna hoitoon 10.30 että ei tartte kesken päikkyjen sitten herätellä vaan saa rauhassa nukkua.. tuostakin poden huonoa omaa tuntoa kun vien noin aikasten vaikka vois kotona olla melkein yhteen asti :ashamed:

Aamulla oli ihana kun kölli kainalossa ja silitteli :D

Täällä ollut aivan mahtava ilma :D Tekis mieli jo Tatulle se pyörä ostaa kun sulat ja kuivat kadut.

mut nyt menen pikaisen lenkin tekemään koiran kanssa niin päästään sitten saunaan. pikku herrakin nukahti.

Lillukkaa??
 
Ei mun ollu tarkoitus enää kirjoitella, mut oli ihan pakko, nimittäin nauratti niin toi Danjuskan pituusjuttu :whistle: :LOL: Siis sen takia nauratti, kun menin tota kuvaa galleriasta oikein vielä kattomaan, että näyttääkö Joonatan siinä oikeesti pitkältä.. No, se siis seisoo keittiön tuolilla, eli on jotain 60cm pidempi, mitä oikeesti on :D Et ehkä sitä tarkoittanut, jotenkin se kuva on otettu sellaisesta kuvakulmasta, et saattaa näyttää pitkältä. Mut joo, 2v neuvolassa tammikuun puolessa välissä oli 85,5cm pitkä, et ei siis mikään pitkä :D Kai aika normaali, emmä tiiä? Me ainakin ollaan Samin kanssa aika lyhyitä, tai mä oon 165cm ja Sami jotain 170-172cm.

Joonatan oli siellä puistotädillä tänään ja tosi hyvin oli pojalla mennyt :heart: Puolisen tuntia siellä yskin oli, isi oli alkuun siellä puolituntia, kun jutteli tädin kanssa...

Iltapäivästä me oltiin samaisessa puistossa poikien kanssa tunti. Rasmus on hauska, kun se ei nykyään suostu OLLENKAAN kannettavaksi, kun ulkoillaan. Haluaa vaan ite kävellä :whistle: Sit kiipeilee "liukumäkitelineissä" ihan ku vanha tekijä.. Tosin paljon saa sitä kyllä vahtia, kun ei nyt ihan kaikkea kunnolla kuitenkaan hallitse. Kova on poika pomppimaan, kiipeä uunia pitkin, sohville, tv-tasolle jne. :whistle: Mut sen on näköinenkin, kun pää aina mustelmilla, kun aika usein niitä haavereitakin sattuu kuitenkin... Sit osaa pelata sählyä ihan tosi hyvin! Siis 1v.!! Käyttää mailaa hienosti ja sillä huitoo palloa, on aikas suloinen :D :heart:

Me sitten saatiin sitä apua, tosin parin viikon päähän, mutta kuitenkin!

Kiitos Koivunkäpy, Tinttamooses, Niiskuneiti ja Danjuska :hug: Mun mielestä pojat on kyllä aika paljon erinäköisiä, on niissä samojakin piirteitä, mutta esim. pään muoto on ihan eri :D Joonatanilla on pallopää ja Rasmuksella sit suipompi :LOL:

Koivunkäpy onnittelut isäpuolelle :flower: Hauska, tai no, hauska ja hauska... toi sun uni :whistle: :D

Smirge; jaksamisia :hug: Teillä onkin huomenna puistotäti päivä? Meinasin ehdottaa et olisitte tullu hyökkikseen savituokioon :whistle: Aattelin mennä sinne poikien kanssa (Samilla on huomenna koulupäivä, oon sit poikien kanssa kotona...).

Heh, hauska karkkivaras-Lauri :heart:

Tintta: Mä olisin varmaan myös haistanut sitä sormea, tai siis, jos olis ollut omasta sormesta kysymys :eek: :ashamed: :whistle: :x Mä söin just sillä hetkellä, kun luin ton sun viestin :x :LOL: :LOL:

Katinka, koita ottaa rauhassa :hug:

Myötätunnot täältäkin kaikille allergisille, mä en oikeastaan yhtään tiedä edes, että mitä se on, kun itellä ei koskaan oo ollut...

Rasmus herättelee taas öisin vähän väliä |O Siis moooonen monta kertaa :kieh: Sami epäilee, että sille tulee hampaita ja se sitä häiritsee, mä mietin, että onko se taas se perhanan korva, joka vaivaa |O Siihen ei saatu (enkä olis varmaan ottanutkaan) nyt tällä kertaa mitään ja oireettomana se on jonkun aikaa ollutkin. On se hemmetti, jos joudutaan sen takia siellä tk:ssa taas käydä :headwall: Tekisivät sille jo jotain... No, on muilla ollut pahempiakin kierteitä, mut ei tää kivaa ole :( Tuntuu, että tätä on kestänyt jo niiiin kauan. Välissä oltu toki pari päivää terveinä :kieh:

Vaari ja hänen naisystävänsä, avovaimo, miksi sitä nyt sit kutsuiskaan, kävivät iltasella, oli kiva, kun oli seuraa ja pojat viihty hyvin =)

Mut nyt jo lopettelen! Öitä!
 
Peppi, ymmärsinkö siis oikein et Rasmuksella on liimakorva?? eikös sillon pitä päräyttää tärykalvoon reikä? tai näin mä oon käsittäny et liimakorva ei parane itsestään ainakaan, annalla nimittäin joskus yks lääkäri arpo et onko sille kehittymässä liimakorva et sit pitää operopida jos tulee.. no me päästiin säikähdyksellä.
Ja jos jollai on parempaa tietoo niin valaiseee asiasta!
 
käpy, nokun en mä oo varma :ashamed: Sillon joskus ekalla kerralla lääkäri sano, että korvasta tulee sellasta märkää vaikkua, silleen valuu... Sillon oli korvakäytävän tulehdus.. Ja märkä se on koko ajan ollut, onks se sitten liimakorva? Ei mulle kukaan oo silleen suoraan/varsinaisesti sanonut, että se olis liimakorva. Putkista se sillon maanantaina puhu, jos ei ole selvästi sit kuukauden päästä parantunut :| Aina vaan yhtä odottelua |O Sitä vielä, että mun avustettava sano et hällä oli pienenä liimakorva ja just tolleen se jotenkin puhkaistiin...
 
jaaha, meillä on poika kuumeessa, illalla nukkumaan menon jälkeen nous parissa tunnissa korkeelle, aamuyöllä oli 38.4.. nukkuu edelleen reppana.

Kisulle on nyt varattu aika leikkaukseen, maanantaille sain ajan.. eipähän tarvi miettiä tuleeko pentuja vaiko eikö ku poika sen eilen karkuutti ja oli useemman tuntia tuolla pihalla kun en kiinni saanu, kumma juttu. :whistle:
 
moro

hetki omaa aikaa :D
aamulla nukuttiin jopa kahdeksaan asti!

Leikittiin Tatun kans ja samalla raikkoiltiin lattiat ja viskattiin matot ulos.
Tatun vein hoitoon niin sain siivottua loppuun.. mattojen kopistelu ois vielä.

Käpy: Poitsulle paranemista! onko ihan tavan flunssa vai? Mites Anna?

Peppi: Tarkotin sitä kuvaa missä on molemmat pojat sen mopon äärellä. Joonatan näyttää siinä tosi pitkälle =) vai onko sitten se kun pikku veli on pienempänä vieressä niin on niin ison pojan näköinen :D

Tympii mennä illaksi töihin, mutta nyt on kotihommat sillä malilla että huomenna ei tehdä Tatun kans mitään mitä ei huvita :LOL: paitsi ehkä nakellaan pyykit koneeseen..
Saattaa kaveri tulla lastensa kanssa käymään ja odotan jo innolla ostosreissua.

Tatu jäi taas vähän märisten hoitoon.. sijaishoitopaikassa missä oli 2pvää niin ei ollut mitään.. ja siellä ei esiintynyt myöskään mitään ilkeilytä.. tässä paikassa missä nyt on niin on aika ajoin tosi riiviö muita kohtaan.. Ihan itselle tulee välillä pahamilei että enkö osaa ikein kasvattaa :/
Ja muutenkin alkanut nyppiä kun hoitaja puhuu ihan perättömiä juoruja siskonsa kanssa ympäri kyliä :headwall: ok. ei mistään maata kaatavasta kyse mut kuitenkin raivostuttaa kun pitää perättömiä asioita levitellä..

 

Ihan pikaiseen käyn moikkailemassa ( :wave: ) teitä, pian lähdetään keskustaan shoppailemaan.

Juu, päiväkodin johtajan luona käyty ja arvatkaas mitä?!?!? -Meidän poikasille ei ole VIELÄKÄÄN hoitopaikkaa selvillä!!!! Maanantaina kait sitten... HUOH! Uskotteko, että ahdistaa pikkasen...? Maanantaina JOS saadaan paikka tietää (menee alkuiltaan kuulemma), niin meille jää ruhtinaalliset 4 päivää käydä tutustumassa päiväkotiin. Julius nyt varmaan siinä ajassa kerkiää tutustuakin, mut entäs meidän PikkuWerneri? Säälittää kauheasti ja on paha mieli lähteä töihin :'( Muutenkin tuntuu kurjalle ja sit tää epätietoisuus...

Mut ei voi mittään, tilanne on tämä ja sen mukaan on elettävä.

Mut nyt nakkaan kamoja kasaan ja sit lähetään!

Aurinkoista loppupäivää kaikille!

T. Gerbera B)
 
Heip... tulin vähän purkautumaan.
Ahdistaa. Oon ollu nyt jumissa tän opparin kanssa jo reilun kuukauden. Kolme viikkoa olis vielä tekoaikaa, enkä vaan millään pääse eteenpäin. En rehellisesti sanoen edes uskalla yrittää. Ja yhtäkkiä huomaan tehneeni jonkun toisen kouluhomman alta pois tai vaikka siivonneeni jääkaapin. Onpa ihanaa, kun sen voi täällä teille myöntää ihan avoimesti. Kirjottaminen ei luonnistu ja tekeleenikin on nyt ihan pattitilanteessa. En vaan pääse eteenpäin. Nyt olis pakko ottaa itseään niskasta kiinni ja rutistaa viimeiset kolme viikkoa vaikka väkisin. Järki sanoo, että se on vaan kolme viikkoa ja sit helpottaa, eikä sitä työtä sitten enää puolen vuoden päästä mieti. Mut AHDISTAA silti! Kait tää on ihan normaalia.
Ehkä otan tuosta lasin kylmää vettä, levitän paperini ja teen suunnitelman miten tästä mennään. Älkääpä ihmetelkö jos musta ei kauheasti kuulu mitään, ootte kuitenkin mielessä ja rehellisesti sanoen vietän täällä ihan liikaa aikaaa nyt... siis lukemassa.
Haleja kaikille ja aurinkoa (tännekin).
:ashamed:
-k-
 
Täällähän minä :wave: . En ole kadonnut mihinkään muualle kuin ulos, täällä on ollut MAHTAVAT SÄÄT! Niin varmaan muuallakin. Nyt tää on mennyt siihen, et jo edellisenä iltana oon tehnyt (ellei oo tähteitä) lounaan seuraavaksi päiväksi, jotta siihen ei tuhraannut aamulla kallisarvoista ulkoiluaikaa. Näin meni viime kesäkin. Epeli olet ihan oikeassa, kevät on upeaa aikaa saada vauva! Pääsee melkein heti ulos, uloslähteminen on helppoa, ja esim. käytännön asioista pyykit kuivaa ulkona nopsaan.

Tänään käytiin tekemässä noin 1km kävelylenkki, Onni kävelee vissiin nopeempaa nyt kun mä :whistle: , aloitivat tuolla yhdellä tontilla rakentamisen niin siellä oli kaivinkone, tuollaiset kiinnostaa ihan kamalasti. Siis Onnia :). Muuten ulkoiltiin sit pihalla, muurahaisetkin olivat heränneet unestaan ja yksi jo pisti Onnia poskeen, kun niin innokkaasti Onni niitä tutki. Mies ja Onni lähtee kohta kattoo vielä jotain mäyrän koloja, mä taidan mennä vielä tuohon takaterassille :).
Kiitos Danjuska kun kaipasit, taidan olla kotona vielä 4 viikkoa tätä vauhtia
:kieh: . Älä pode huonoa omaa tuntoa että Tatun viet hoitoon jokusen tunnin aiemmin - meillä ainakin Onni on niin kiukkusta poikaa, jos herätetään kesken unien, että parempi kun saa nukkua univaiheensa aina loppuun.

VOIMAHALIT kaikille allergiasta kärsiville! Ja ainakin Käpyn V oli muuten kipeä ja Tintan sormi. Paranemisia!

Unettomalle piti jo kaaauuuuuuuuann aikaa sitten sanoa onnittelut kivasta asunnosta!
'
Kaiza mä muistan tuon saman ahdistuksen itsestäni kun tein gradua, yäks. Lopulta vissiin vaan pakotin itteni siihen - enkä ole muutes sen jäkeen graduani vilkaissutkaan ja sen teosta on kuitenkin jo 8v. Jätti hiukka vissiin traumoja :whistle: .

Gerbera huh, tuollainen on tosi ärsyttävää, :hug: .

Peppi kiva että saatte apua!

Kattinka otat nyt sitten TOSITOSITOSI rauhaisasti siellä kotona, joohan?

Mulla oli eilen neuvola, siellä kaikki ok.

Meille tuli eilen suursiivous... Voihan sen järjestää näinkin. Toissailtana mies laittoi uuniin tulet ja mä aloin keittää iltapuuroa ja laitoin liesituulettimen päälle, jota ei saa laittaa meillä yhtä aikaa tulien kanssa, ilmastointisysteemi on sellainen. Ei edes aluksi huomattu mitään, mut sit olikin koko taloa savua täynnä. Hyvästä tuuletuksesta ja ilmastoinnista huolimatta eilen haisi ihan kamalalle täällä vielä, jotenkas mä oon sit pessyt kaikki tekstiilit, oiskohan 6 koneellista ja mies pyyhki sit ihan seinät ja katonkin niin hävis hajut. Et nyt sit on siistiä! Nyt vaan oottaa tuolla aikamoinen kasa silitettävää, mm. kaikki verhot!
Mut nyt ensteks ulos!


 

Yhteistyössä