***Joulutähdet 2005 Kesäkuussa***

Kuusikon äidille olipas kurjia uutisia sinulla :hug: Jaksamisia koko perheelle suureen suruunne.

Tankskuliinille ja Unettomalle myös jaksamisia sairauksien takia. Kurjaa on , mutta toivottavasti lääkkeistä olisi apua ja sairaudet pysyisivät jotenkin aisoissa.

Nasuliino onko sinulla jo parempi olo? :hug:

Meillä Veralla loppui antibioottikuuri perjantaina ja nyt on taas nuhassa ja pikkuisen yskii :eek: :( Ei sitten tainnut ab.kuuri purra? Katson huomenna mikä on vointi ja varailen sitten lääkäriaikaa.

Eipä nyt oikein juttu luista ja ajatuksetkin ovat ties missä , joten poistun :wave:
 
moro

ihana ilma =) vaikka jälleen tuulee..

Tatu parempana ja virkumpana.. iltapäivästä käytiin ihan kunnolla ulkoilemassakin.. nimittäin souturetkellä :D
Tatu oli tohkeissaan kun pelastusliivit laitettiin ja pilliä piti puhelimena :LOL: ja ehkä parempi kuin ei tiedäkkään että siitä ääntä lähtee ennen kuin ymmärtää että ei sillä voi huvikseen vihellellä ;)

Mites Kattinkan ja Oton pv rannalla mennyt?? Onko siellä hyvinkin lämmintä??
Eikö sulla ole kohta jo viikot täynnä :D ;)

Neve:
Voi kurja jos ei kuuri ole purrut :/ paranemista tytölle!


Äkkiä on muutes alkuvuosi mennyt... siis kohta pyörähtää viimeinen 3kk työsopimuksesta käyntiin.. sitten ei mitään hajua mitä seuraavaksi. Ei haittais vaikka kotona jonkun kuukauden olisin mutta taloudellisesti tekis kyllä tiukkaa :ashamed:

Pepiltä piti muuten kysyä että oletteko Viivistä mitään kuulleet?? Miten sopeutunut tms.

Keljuttaa olla töissä ylikaiken tämmöisellä ilmalla |O mutta pari viikonloppua kun jaksaisi vielä tehdä niin sitten on kaksi pidempää viikonloppua.. eka juhannus ja sitten siskon rippijuhlat.

juu.. ja turhaa siitä omasta lomasta hätäilin.. :ashamed: mies sanoi että se on jo hoidettu.. oli sanonut työpaikalleen että ei tuu ke-pe joten saadaan viettää kokonaiset 5 päivää ilman mitään aikatauluja :D :heart:

nyt lähden vielä pyykit hakemaan narulta kun Tatu nukahti.
 

Taas on mennyt piiiitkä aika kun viimeksi oon ehtinyt tänne saakka. En edes muista oonko kertonut helmikuussa syntyneestä tyttövauvasta. Eetusta siis tuli isoveli silloin. Kaikki on menny tosi hyvin. Ukko ei ole ollenkaan mustasukkainen neitokaisesta, mutta jokin uhmaikä kolkuttelee oven takana. :LOL: Meinaan, saa välillä keskustella ihan tosissaan pikkumiehen kanssa.

Surullisia uutisia täällä oli. Jaksamisia kaikille, joita vastoinkäymiset ovat kohdanneet. :'(

Pottailusta on ollut ainaki puhetta. Meillä eetu on jo täysin ilman vaippoja. On ollut päiväkuiva jo n. puoli vuotta ja yövaippa jätettiin n. pari viikkoa sit pois. Sitä ennen oli yökin kuiva jo monta kuukautta. Äitiä vain laiskotti, en uskaltanut ottaa riskiä petivaatteiden vaihtamisen suhteen kun muutenkin yöllä on pakko herätä ruokaa vauvalle antamaan. :)

Siinäpäs niitä kuulumisia onkin. Ai niin, aloitimmehan talon rakentamisen. Kk päästä tulee talopaketti. Jihaa! Ehkä puolen vuoden sisään pääsee muuttamaan omaan kotiin! :wave:
Sekin siis vie nykyään aikaa, en ole yksinkertaisesti ehtinyt kirjoitella kuulumisia. Mutta yritän parantaa tapani. :ashamed:

Tiukuliini

ps. Eetun mitat kaksi vuotiaana 91cm ja 14.1 kg
 
Kuusikon äidille tiukka :hug: ja enkeli olkapäälle istumaan. Ei sanat riitä osanottoon.

Tanskulle ja Unettomalle myös jaksu :hug:

Pepille kofeiinihuuruja!

Missä ihmeessä Käpynen?

Vielä tämä ja ens viikko lomaan... Josko Hannele vihdoin nähtäis?! :LOL:

..ja jatkan töitä... :whistle:
 
täällä olen, koitan olla kakaroitten kansa ulkona joka on melkonen tuska 30 asteen helteellä pitkä hihaisessa paidassa ja housuissa. kun ei edes tuule, kerrankin. en siis saa altistua auringon valolle tällä viikolla ollenkaan. |O

täällä ei kummia, poika sai lähetteen puheterapiaan, ite vesin eilen vaihteeks sisällä turvalleni, jokatoinen paikka edelleen siitä hyvästä kipeenä.
 
missäs kaikki on????
ehkäpä ulkona kun niin hyvä sää B)

Mies ja poika lähteevät huomenna reissuun jos ensi yö menee hyvin eikä kuumetta nosta.. viime yö oli kyllä aika syvältä |O viimein kun kunnolla asetuttiin nukkumaan niin tuntui että samassa naapuri aloitti vasara hommat :headwall:

Minua jännittää :D huomenna menen mekkoja sovittaa :D

:wave:
 
Iltaa!

Kuusikon äidille :hug: :'(


Voipi olla Käpy ettei mee tarvita lisää kestoja. Uskallanpa väittää että Sami on päiväkuiva :D *koputtaa puuta*

Me ollaan oltu koko alkuviikko liikenteessä. Joka päivä jotain menoa. Huomenna olis tytön kouluuntulotarkastus. Iik. Äitiä vähän jänskättää. =)
 
Hei täältäkin pitkästä aikaa!

Osanotto ja kovasti voimia Kuusikonäidille :hug:, kenellekään ei saisi käydä noin :'( :'(

Jaksamista myös Unettomalle ja Tanskulle sairauksien kanssa :hug:

Ja onnea syntyneistä pienokaisista Lillukalle :flower: ja Tiukuliinille :flower: ainakin, nyt en muista oliko joku muu saanut kevätvauvan?

Totean samoin kuin MM70, ettei ole tullut kirjoitetuksi kun on tuntunut ettei ole erityistä tapahtunut, ja onhan tuo aikakin mennyt niin siivillä, että kaikkia aikomukset lykkääntyy.
Olen kuitenkin lukenut, vaikka välillä on jäänyt, on pakko aina lopulta palata katsomaan kuulumisianne. Ja Peppi ja Jellona on jaksaneet joskus huhuilla, kiitos siitä :)

Talvi on tosiaan mennyt nopeasti, mutta myös väsyneenä, yövalvomiset ottavat veronsa
varsinkin näin ikälopuilla ;) Nyt on jo helpompaa, Hillakin täytti vuoden, kävelee ja on iloinen
päivänsäde. Joel on myös tietysti kasvanut ja on jo iso pieni poika. Uhma välillä pistää kiukuttelemaan, ja ruuan kanssa on (allergioiden peruna) tosi nirso. Mutta muuten mukava
poika, jonka kanssa on kiva jutella ja touhuta. Toki meillä vielä heräilevät molemmat öisin, mutta en oikein osaa kuvitellakaan millaista olisi jos lapsi nukkuisi illasta aamuun heräämättä, ehkä sekin päivä, eikun yö, tulee ennen rippi-ikää :D
Nyt meillä on molemmat lapset Rota-viruksessa, Hilla jo paranemassa, Joel aika kurjassa vaiheessa, mietittiin jo lääkäriin lähtöä, mutta eiköhän se tuosta, kun saa juotettua tarpeeksi ja Osmosalia lisäksi. Otettiin muuten Hillalle Rota-rokote, sen verran se meillä vaikutti, että Hilla oksensi vain puoli vuorokautta ja muutenkin virkeämpi, Joel oksensi kaks vuorokautta ja nyt alko ripuli :$, joka siis tässä taudissa kestää viikon verran. Varmaan monet joulutähdet on tämän jo poteneetkin.
Täälläkin on nyt ensimmäiset lämpimät päivät, tosin sisällä vietetyt, lumikasojakin on vielä näkyvissä :) Kesän lopulla meillä onkin sitten taas muutto Tampereen suuntaan, ei olekaan
kuin kolmas muutto kolmen vuoden sisällä (haluisko joku hoitaa sen :wave: :D )

Minäkin täällä jännitän Katinkan vauvojenhakua, onnea matkaan, samoin kuin mukavaa odotusta Hannelelle ja kaikille muille joita en nyt muista.

Jaksuja kaikille ja mukavaa kesänalkua!

 
Moi tännekin.

Ulkona on ollu nyt tosi ihanat ilmat, tälläkin hetkellä yli 20 astetta, auton mittari näytti melkein 25, siltä kyllä tuntuukin... Ja autossa oikein mukavat saunamaiset fiilikset (ei ilmastointia), harmi vaan, kun ei kehtaa alasti ajella :kieh: :LOL:

Meillä pojat meni eilen Samin äitille yöksi, tänään lähtivät aamulla heti johonkin seurakunnan järjestämälle retkelle, ovat nyt bussimatkalla kotiin. Piiiiiitkästä aikaa saatiin nukkua yö läpeensä ja hyvin nukuttiinkin, aamulla vähän havahduin, ku Sami lähti töihin, seuraavan kerran heräsin herätyskelloon klo 8 (piti soittaa lääkärille, saatiin vastaukset niistä Rasmuksen tutkimuksista, ei ole rakenteissa yms. mitään vikaa :D ).

Huomenna olis pääsykokeet ja motivaatio on edelleen vähän hukassa :ashamed: Aion silti tietty mennä...

Onpa tosi mukava, kun harvemminkin kirjoittelevat on käyny vähän kuulumisia kirjoittelemassa, Tiukuliini, lumikarpalo, Hannele, nasuliino (kirjoittelehan teidänkin kuulumisia!), Neve ja Hannarikin :D :wave:

Neve, tosi harmi noita teidän (Veran) sairasteluja ja kun ab:kään ei pure :/ :hug:

Danjuska, on Viivistä kuulunut, laitellaan aika paljon tekstiviestejä ja sähköpostiakin :) Tosi hyvän kodin kyllä sai :heart: Omakotitalo maalta, just oikea paikka koiralle ja varsinkin Viivinlaiselle :whistle: Saa paljon ulkoilua, liikuntaa ja huomiotakin :) Lähtikös Tatu ja isi reissuun?

Tiukuliinin perheelle suuret onnittelut tytöstä, mä en ainakaan muista, et olisit täällä aiemmin uutista kertonut :ashamed: :flower:

Koivunkäpy, pelästyitsä sitä mun eilistä viestiä? :LOL: Älä pelkää, ei me teille tulla ;) Ehkä käymään, jos niin sovitaan =)

lumikarpalo, vitsit, vastahan se Hilla syntyi!! Vasta kerroit ristiäisistä ja nimestä... Niin se aika vaan menee :whistle: Rasmuski jo niin iso poika :D Toisaalta tuntuu, että sen syntymästä on jo ikuisuus...

Jospa sitä ehtis vähän vielä lukemaan, oon taas löytänyt sen ihanan harrastuksen, tosin aika vaan ei meinaa siihen riittää :| Mut mäpä luen aina, kun laitan Rasmusta nukkumaan :D Pitää seki aika hyödyntää ;)

Tulkaahan muutki kirjottelemaan! Kaiza, huhuuuuu :attn: Miten oot jaksellu? Kattinka, kohta mä suutun sulle ku et käy ilmottautumassa, vaikka oon semmosen vaatimuksen sulle esittäny |O ;) Jellona, kyllä sä mun mielestä voisit tänne kirjoitella, vaikket yötöissä oliskaan ;) Eikai, ymmäränhän mä toki, et kaikilla on menonsa ja kiireensä ja kun on kesä ja hyvät ilmat niin kaikki taitaa olla ulkona! Lillukastaki olis silti mukava kuulla!! Ellistä ja Onnista, mä tahtoisin nähdä Ellistä jonkun kuvan, jos ehtisit vaik sähköpostiin lähetellä? =) Ja missäs on Siru :attn: Uneton :wave: Tulkaa nyt vaan kaikki kirjottamaan :D Tansku kans :) Tigru :attn: :attn: Metkuki :whistle: Hopihopi!! Mahtaakohan Jemmasta tai Ametistista edes enää kuulua, ehtivätköhän tänne enää ollenkaan? Olis kyl kiva tietää tyttöjenki kuulumisia :)
 
peppi, en toki, siinä vaan tuli hässäkkää ja unohtu sit. telttamajotus karhun viereen tuoho takapihalla :D
ja toki meijän pitää treffata ehdottomasti jos tuutte, vaikka sit kaupungissa jos ei muuten!

mä saan ulkona lämpöhalvauksen..
 
Täällä ilmoittautuu väsynyt äiti vahvuuteen |O haukotus! Onni on sairastellut sitkeää räkätautia, käytin lääkärissäkin jo ma:na eikä onneksi tulehduksia ollut, viime viikon olin minä samassa räkätaudissa ja toissayönä se iski Elliin, tuli 38 kuumekin. Soitin sit päivystykseen, kun tosiaan oli kuumetta ja syöminenkin räkäisyyden takia hankalaa, niin laittoivat suoraan lähetteen lastenpolille, jonne mentiin eilen aamulla ja polilta sitten mentiinkin osastolle, jossa oltiin viime yö ja tänään kotiuduttiin Ellin kaa. Otettiin pissanäyte, pientä verenkuvaa, rs-virusnäyte ja tulehdusarvoja, kaikki oli onneksi ok eli ihan vaan virusflunssa kyseessä. Kuumekin laskenut, mutta räkäinen on edelleen eli sitä valvoessa että tyttö hengittää menee nyt yöt. Onneksi oli niin hyvä tuuri että mun sisko ja äiti oli täällä käymässä, niin he hoiti Onnia, koska mies on edelleen töissä vaikka kesälomahan opettajilla pitäis olla mut tekee reksin kans lukujärjestyksiä.

Tiukuliini ONNEA teillekin!

Ja Lumikarpalo ennen kuin aloin lukea viestiäsi, ajattelin että niin, teilläkinhän on pieni vauva. Hätkähdin kun kirjoitit että Hilla on VUODEN, mihin tää aika menee???

Peppi ONNEA pääsykokeisiin! Mitäs kirjaa luet? Mä oon lukenut nyt imettäessä toisinaan Harrisin Pieni suklaapuoti-kirjaa. Varasin saman kirjailijan Karamellikengät-kirjan. Hyviä kirjasuosituksia otetaan vastaan ;) vaikka tuo mun lukeminen edistyy tosi etananvauhtia nyt.

nyt kutsu käy!
 
Täällä minä. Joka päivä käyn mut en jaksa kirjottaa ku tekis mieli vaan valittaa. alitan nyt vaan sen verran että tää monen viikon helle on viemässä multa hengen tai ainakin järjen. Täällä on niin kuivaa, että kaupunki on kieltänyt letkulla puutarhan kastelun ja sitä ei oo tapahtunut koskaan...Ei pitäs valittaa tää on kuitenkin Euroopan sateisinta seutua.

Yritän kuitenkin olla ulkona niin paljon kuin mahdollista on se kuitenkin niin ihanaa kun on kesä. Otto nauttii rantaelämästä ja juoksee hiekkaisine jalkoineen sisään ja ulos...

Terveiset kaikille ja ertyisen kiva kun "harvinaisemmatkin" käyvät ilmoittautumassa.

Maanantaina käynnistetään muuten synnytys.

:hug: Kattinkalta
 
Hei! Lämpimät kiitokset teille kaikille tuesta ja myötäelämisestä :hug: Olette ihania! :hug:

Tänään oli meidän pikkuisemme hautajaiset. Hänet haudattiin siskonsa viereen. Nyt on kaksi pientä kumpua vierekkäin :'( Mummu ja pappa olivat kanssamme saattamassa pikkuista haudan lepoon. Oli kaunis ja aurinkoinen päivä, jopa niin kuuma, että kahdeksanvuotias tyttömme pyörtyi haudalla. Hän virkosi onneksi kuitenkin nopeasti, kun vähän aikaa pötkötteli jalat ylhäällä. Jälkeenpäin tyttö kertoikin, että oli huono olo jo mennessä, jännittikin varmaan.

Nasuliino: Miten sinä jakselet nykyään? Olet usein ollut mielessä :hug:

Uneton: Voimia sinulle sairauden kanssa elämiseen :hug: Ja onnea valmistumisen johdosta! :flower:

Tanskuliinille myöskin voimia reuman kanssa jaksamiseen :hug: Toivottavasti tauti etenee hitaasti!

Peppi: Toivottavasti mummusi sairaus pysyy kauan kurissa lääkkeillä :hug:

Koivunkävyltä on jo kauan pitänyt kysyä, että minkäikäinen teidän Anna tällä hetkellä on? Meillä varsinkin näillä kahdella keskimmäisellä lapsella on ollut aika paha kuusivuotisuhma. Poikamme, joka täytti viime joulukuussa kuusi, oli aika hankala viime syksyn ja osin talvenkin. Nyt keväällä on jo helpottanut tosi paljon, voi sanoa, että alkaa olla ohimennyt aikakausi. Kun asiaa jälkikäteen muistelen, niin esikoisella oli varmasti samaa, mutta itse en oikein tajunnut ilmiötä, ajattelin kai pojan muuten vain ilkeilevän :ashamed: Toisten kanssa asiaan on osannut suhtautua ehkä vähän kypsemmin, kun on tiennyt mistä on kyse. Vaikka totuuden nimessä täytyy kyllä sanoa, että joskus silti itsekin alentuu reaktioissaan vähintäänkin sinne uhmaikäisen tasolle :ashamed:

Kattinka: Tässähän ei ole sitten enää montaa päivää, kun pikku prinsessat ovat maailmassa ja Otosta tulee isoveli!

Ehkä kaikki tässä tältä erää. Voi miten surullisen näköinen pikku Elina olikaan, kun puhuttiin siitä, että vauva kuoli. Tuntui jotenkin niin pahalta Elinan puolesta, kun silloin talvella jo Elina pelkäsi vauvan tulemista sen toisen vauvan kuoleman takia. Toisilla lapsilla on iloisiakin muistoja vauvoista, mutta Elinalla vain surullisia :'(

:hug: kaikille
 
Kuusikon äidille piti vielä tulla antamaan :hug: . Se on liikuttavaa miten noin pienet miettii kuolemaa. Meilläkin Otto vielä usein kyselee veljen vauvasta (vaikka siitä ei enää jatkuvasti puhuta), Että miksi Tiitus meni taivaaseen? Meneekø Ottokin taivaaseen? Mitä jos Jumala haluaa Otonkin taivaaseen? Tuleeko enolle uus vauva, joka myøs menee taivaaseen jne... :'( .
Vanhemmat lapset varmaan auttavat tavallaan sen pahiman yli, vaikka tollasta on vaikea lapselle selittää kun ei sitä ymmärrä itsekkään.
 
pikainen moi!

Pepille tulin toivottamaan tsemppiä huomiseen kokeeseen!
Kyllä lähtivät tänä amuna reissuun. töihin mennessä vein linja-autolle. Tatulla ollut hauska päivä =)

Kattinka:
Sen kun valitat vaan ;) en ymmärrä mistä sinä kaivat sitä loputonta positiivisuutta aina vaan.. pistäs tännekki päin :D
Oih, kohta saat nyytit kainaloon :heart: paljos sulla olikaan nyt viikkoja?

Kuusikonäidille :hug: raskas päivä ollut teille kaikille. Voimia jatkoon.

Täällä aivan näännyksissä.. heärsin ennen kuutta aamulla ja vielä kukun.. koko päivä liikkeellä ja kierreltiin sitten vielä monta kauppaakin.

nyt unta kuulaan pikku hiljaa että jaksan huomisen töissä.
 
Vähän alkaa jänskättämään ;)

Iso kiitos kuusikon äidille, Lillukalle ja Danjuskalle :hug: :hug: :hug: :heart: Sekä unettomalle, jonka meseviestin sain taas ihan väärään aikaan :hug:

kuusikon äiti, tosi kiva, kun oot käynyt vähän kirjoittelemassa ja kiitos tosta mummu-aiheisesta viestistä myös :hug: Voi sitä pikku-Elinaa :'( Teillä ollu rankka päivä eilen :hug:

Kattinka, huih, alkaa varmaan viikonloppua kohden jännittämään, huomenna ja sunnuntaina... Tai ainakin mua rupee :LOL: Voi sitä pikkuista Ottoakin :heart:

Lillukka, paranemisia teille ja jaksamisia sulle :hug: Oon nyt lukenut Torey Haydenin yhden uusimman tai toisiksi uusimman kirjan, sit Patricia Cornwellin Scarpetta-sarjan uusimman ja nyt on meneillään Pat Conroyn Vuorovetten prinssi (sen oon kyllä lukenut ennenkin). Mä tykkään aika kaikenlaisista kirjoista siis :whistle:

Mut nyt hörppään kahvista loput ja alan lähtemään :D
 
Heips!

Ihan pikaisesti tulin ilmoittautumaan, kun en ole pitkään aikaan käynyt, kiitos vaan huhuilleille. Kyllä mä aina silloin tällöin oon ehtiny tulla lukemaan puolajatuksella, että onkos Kattinka jo jakautunut. Pitkään sä meinaat nyt sitten kasassa pysyä. Tsemppiä viime metreille. Tuun sitten ensi viikolla lukemaan tietoja, jos joku niitä meille kertoo.

Kuusikonäidille ihan mielettömästi halauksia, ei voi käsittää, miten tuollaista voi tapahtua. Kovasti tsemppiä ja jaksamista, niin vanhemmille kuin muksuillekin.

Onko pepillä tänään ne pääsykokeet? Toivottavasti menee hyvin.

Kaikille muillekin haluaisin kovasti kommentoida, mutta nyt ei valitettavasti ehdi, töissä on kovaa kiirettä ja iltaisin oon niin puhki, että hyvä, että ruokaa saadaan tehtyä.
Hyvillä mielillä ja hyvällä voinnilla täällä kuitenkin ollaan, että ei mitään valitamista. Onneksi pääsee taas viikonlopuksi mökille!

Hirveästi halauksia kaikille, vaikken usein käykään niin ootte kovasti silti kaikki mielessä.
:hug: B)

-kaiza ja matilas (ei osaa sanoa matias) ja masuasukki viikoilla 25+6-
 
hetkisen jos uskaltaudun tässä koneella olemaan, kun pojat ja siskon tyttö ovat pihalla keskenään. ovi on kyllä auki niin kuulen mitä tapahtuu...
oon saikku päivällä, kun Mikkis on edelleen niin kovin yskäinen ollut. viime yönä taas röhittii niinkuin myös edellisenä ja nukkui sit meidän sängyssä suurimman osan yöstä. mies oli noussut jo tosi aikaisin, ei varmaan saanu meidän röhimiseltä nukutuksi. Mikkis nukku tänä aamuna melkein puol 9. eilen oli ollut iltapäivällä tosi nuutunut ja illan olivat sisällä. minä olin siis iltavuorossa, mut oma olonikaan ei ollut mikään huippu ja ääni melko kadoksissa. voi kun osaisikin olla joskus hiljaa. =)

peppi, kiitti kun huhuilit ja tsemppasit kirjoittaa. oon muutamana iltana jo melkein kirjoittanutkin mut sit en ole vaan jaksanut. onnea pääsykokeisiin kovasti. :hug:

me oltiin keskiviikkona Puolustusvoimain juttuja kattelemassa keskustassa. Mies ja Aleksi jäivät viel kattoo ohimarssinkin, mut me kaksi köhäpetteriä tultiin kotiin lepää. illalla olikin aleksin leikkikoulu. eilen aamulla viel ulkoiltiin ihan normaalisti ja mikkis jakso ihan hyvin, mut illaksi sit tosiaan uuvahti. ruoka oli kyllä maistunut. :)
tänään iltapäivällä mies käy hakee s-linnasta kummityttönsä meille viikonlopuksi. huomenna on ne kaverin polttarit. ja sunnuntaina otetaan ihan rennosti.

kuusikonäiti, kuulostipa liikuttavalle teidän hautajaiset. :'( jaksamisia kovasti edelleen. :hug:

danjuskalle, pirteetä työpäivää. =)

kaiza, mukava kun kävit kirjoittelee. :) jaksamisia arjen kiireisiin. sekä mukavaa mökkeilyä. meillä mökkikausi on vielä edessä päin. B)

nyt täytyy varmaan mennä kattoo mitä noi lapset tuolla pihalla puuhaa...aurinkoista päivää kaikkialle. B)
 
moikka

nyt vähän paremmalla ajalla..

oon siis yksin kotosalla.. sisko joutui lähtemään jo tänään kotia, vaikka oli tarkoitus että vasta huomenna lähtee.

Oon vähän siivoillu, käyny lenkillä ja laitellu kirppari vaatteita kasaan.
Siinäpä se ilta hurahtikin :eek:
Aamulla pitäis olla seiskalta töissä. Ootan jo innolla juhannusta millon olis koko viikonloppu vapaata =)

Peppi:
Miten meni pääsy kokeet?

Lillukalle
piti eilen lähetellä jaksuja! :hug: Toivottavasti himpun verran pirteämpi olo.

Tatu on kuulemma ihan kamalan yskäinen ja kiukkuinen :/ Mies oli jättänyt mummon hoiviin kun oli lähtenyt raveissa käymään niin oli alkanut iskää kaivata.. Ihana saada molemmat huomenna kotiin =)

Löyty muuten ihana puku :D ;)
Oli toinen mitä sovitin.. vois sanoo että just semmonen mitä etinkin...

jos vielä hiukan pyörisi netissä ja kallistuisi sitten nukkumaan.. en kuitenkaan osaa nukkua kunnolla kun yksin oon.
 
Katinkan prinsessat on syntyneet tänään :heart: :heart: Joskus 4 aikaan meni lapsivedet ja n. 5.45 ensimmäinen syntyi, siitä 6min päästä toinen :heart: Katinkalla oli/on joku hepatoosi, vai mikä se nyt onkaan :ashamed: Oli aika rankka synnytys, ei ollut ehtinyt epiduraaliakaan saamaan.. Tytöistä ensimmäinen taisi painaa 2,3kg ja toinen 1,9kg, pienempi on tarkkailussa jossain tarkkailuosastolla, mut hyvin kuitenkin voivat, ovat pirteitä jne.

Nyt täytyy rientää, hirveä kiire jo! Ne kaverin synttärit... Puhuin siis Katinkan kanssa äsken puhelimessa, ei ole nyt jaksanut viestejä lähetellä, mut sanoi, että mä saan täällä uutisen teille kavereille kertoa :)
 

Yhteistyössä