JOULUTÄHDET 2005 SYYSKUUSSA

Huomenta!

vapaapäivillä olen. ihanaa. ainoastaan nää aikaiset herätykset mikkiksen johdolla ottaa hetken päähän. siis tänään ennen 6 tuli viereen. :attn: noo ehtiipähän tekee vaikka mitä. juu pyykkikone meinasi äsken tulla kylppärin seinästä läpi, tosi jees. yksi matto siel vaan oli. lisää olis pyykkiä odottamassa, tiiä uskaltaako siihen mitään enää tunkea. :eek:

täällä ei mitään suuria ihmeitä ole. pojat eloisia ja aikaansaavia. hyvin viihtyvät hoidossa silloin kun ovat.

danjuskalla, oli ihanan kuuloinen hääpäivä. kauniita kuvia teistä. =) jaksuja kovasti oloihin. :hug:

kattinka, mukava kun olet käynyt kirjoittelemassa. :) ja mukava että kaikki sujuu suhteellisen hyvin. :hug:

peppi, mukava kun eka pk harjoittelu meni hyvin. toivotaan että tänäänkin sujuu yhtä hyvin. :)

olis varmaan pakko mennää ettii pojille vaatteita ja itelleenkin myös. päästäis pihallekin jossain vaiheessa.

:wave: ,Kaisa
 
perjantaita

mitäs viikonloppu suunnitelmia muilla??

Gerbera
: kiitos =)

Peppi:
Syön kun hevonen :whistle: ja vähän väliä pitää syödä jotain kun muuten huono olo tulee.. painoa on kyllä tullut jo parikin kiloa :ashamed:
kuntoilu on jäänyt vaan koirien kans lenkkeilyyn ja sekin olut nyt vähäisempää kaiken kiireen keskellä.

Tintta: Onnittelut uudesta kuivurista! Täällä kans on miettitty moisen hankkimista. ois varmaan ihan kätevä.

Vielä sen verran omaa napaa että ultrassa kävin ja meidän toukka voi hyvin. kooltaan oli paria päivää isompi mitä viikot ois nyt mut la ei muutu.
Tatu katselikin eilen illalla minin turvonnutta massua ja kysyi että "mistä laitoit sen vauvan massuun.. suustako" minä vähän häkeltyneenä että sovitaan vaikka niin.. johon poika tuumas että "tuo se laatikko". kysyin että mikä ihmeen laatikko.. "no se vauva laatikko!" :LOL:
jäpä ilmeisesti kuvitteli että äiskä on vetänyt jostain rasiasta vauvoja kun karkkia ja jättäny hänet ilman :whistle: :LOL:
ja on myös kovasti sitä mielt' että pikkusisko tai vauva sieltä tulee :whistle: .. mutta ei veljeä. :whistle:

nyt huilaamaan niin jaksaa illan töissä.
 
Huomenta.

Onpas täällä taas hiljaista. Näin muuten semmoista unta, että Tanskuliini oli käynyt kirjoittelemassa :D Yhtään en kyllä muista, et mitä kirjoitti :whistle:

Tänne ei kummempia. Pojat oli eilen pari tuntia mummun kanssa, me käytiin Samin kanssa leffassa.

Ihanaa, että ultrassa oli kaikki hyvin, Danjuska :hug:

Kiva, kun jellonakin oli käynyt kirjoittamassa :)

No, ei tunnu runosuoni nyt sykkivän, joten lopetan tähän ja toivon et muut tulis kans kirjoittelemaan ;)
 
iltoja

onpas täällä tosiaan hiljaista.. meinasin illalla käydä kirjottelemassa jo mut en kehdannut jatkaa yksin puhelua ;) onneksi Peppi oli aamulla käynyt kirjottelemassa.

Eilen tulin töistä klo 18 ja sen jälkeen lähdettiin heti kodalle.. oli kiva kun alkoi hämärtää ja viiletä. käveltiin metsässä ja syötiin eväsvoileipiä ja paistettiin makkaraa.. jälkkäriks paitettiin sitten vielä tikkupullia :D Tatu tykkäsi ja ei ois kotiin tultuakaan halunnut sisälle vaikka kello oli jo 20.30
koirat tykkäs myös juoksennella. pitkin metsiä ja rantoja.

Nyt poika nukkumassa että jaksaa aamulla nousta. ei onneksi ihan aikaisimpia aamuja nyt ole.. kahdeksaan vasta menen.

Itsellä taas ihan armoton vösy iskenyt. yöllä nukuin ihan tajuttomana.. tänään kahden tunnin päikyt ja illalla meinasin vielä sohvalle nukahtaa joten lenkille raahauduin koiran kans =) olikin ihan kiva käydä ja piriti. oltiin useampi tunti ulkona ja Tatu kehitti jonkun piilotus leikin pikku koiran kans. oli punaposkinen poika kun sisälle tultiin =)

Muuten täällä en oo kyllä saanu mitään aikaseks.. pyykkiä pari koneelista pessyt ja lihapullia tein tänään itse pitkästä aikaa. hyviä tuli :p

mut alkakaahan muutkin tulla kuulumisisa kirjottelee jahka joudatte!
 
Tassa tuplaimetan samalla joten lyhyesti. Ihanan kuulonen retki Danjuskan porukalla. mekin tehdaan mielellamme luontoretkia. nykyisin vain mieluiten kavellen kun autoon pakkautuminen on aika tyølasta, eika tytøt oikein tykkaa kaukalossa istumisesta. parempi ois tottua kun aiottiin tulla jouluks suomeen autolla. Onneksi meilla on monipuolinen ja upea lahimaasto.

Eilen oltiin kaverin vaimon synttareilla. Han on chilesta ja kaikki vieraat meita lukuun ottamatta olivat etela-amerikasta. oli todella mukva ja valitøn tunnelma. mukavaa oli sekin, etta vanhin vieras oli 70 v. mummo ja tyttøjen lisaksi joukossa oli muitakin lapsia. Otto oli kotona lapsenvahdin kanssa. oli nukkumaan mennessaan sanonut talle(14 v. tyttø), etta taman pitaa myøs lahtea kotiinsa, ettei aitinsa huolestu kun tulee pimeaakin.

Otolla on uhma taas valloillaan. Tottelevaisuus on taas tuntematon kasite ja virneessa suin tehdaan pikku kiusaa. no voidaan.

ei tassa kummempia. alan suunnittelemaan nukkumaanmenoa kun on viikonloppuna kertynyt univelkaa.

hyvaa yøta
 
Heippa!

minä täällä yötyöläisenä kirjoittelen. on hiljaista ollut palstalla, mut josko nyt edes kerran päivässä joku kirjoittelisi niin kiva olisi. tietty mitä enemmän sitä parempi. =) mukavaa tämä ainakin minusta kun ketju edelleen pystyssä.
Minua työllistää hirveästi työhommat ja sit tietty nää kotiasiat. Iltaisin ei vaan jaksa jäädä koneelle enää. toisaalta harmittaa välillä, kun olisi kiva mesessäkin kirjoitella jonkin kanssa. =) '

Meillä ihan suht normaalia. Tänään taas illalla piti ottaa skitsot miehelle, kun kaikki asiat ottaa päähän...tätä samaa entistä. mut eiköhän tää taas tästä. ymmärtäis vaan että olisi kiva jos osallistuis ihan oikeesti yhdessä tehtyihin juttuihin. eikä aina valittais väsymystä yms. :/

Pojille ei mitään erityistä. Aksu aloitti innoissaan luisteluharkat, huomenna olis taas. mukavaa kun tykkää. =)

danjuska, ihanan kuuloinen päivä/ilta ollut teillä, kun retkellä olitte käyneet. tuollaisia minäkin kaipaan. =) paljon pirteyttä päiviin. :hug:

peppi, :hug: sinulle.

ja kattinkalle, kovasti jaksuja arkeen. oot kyllä superäiti. :hug: mukavaa kun kirjoittelit.

voi kun se tanskuliini ihan oikeesti kävis joku päivä rivin edes kirjoittamassa. voiskohan joku heittää hälle tekstarin ja kysäistä et miten menee? :wave:

mun täytyy käydä vilkaisee työhommia, mut palailen myöhemmin. kauniita unia kaikille! :hug:
 
täällä taas...hiukan on väsyttävän rauhallinen yö.

Onkohan Kaiza, vielä kasassa? jaksuja. :hug:

Me käytiin eilis aamuna heittää mettä lenkkiä kolmistaan siis minä poikien kanssa. sit käytiin viel puistossa hetkinen olemassa. Pojat on niin mettä henkisiä ettei mitään rajaa. onneksi on lähellä jonkinlaisia reittejä missä voi koluta. Mikkis jaksaa ihanan hyvin kävellä, jos sen kanssa muuten jaksaa lähteä siis tarvitaan hiukan pidempää pinnaa, ainakin välillä. mut eilen kyllä sujui reissu ihan mainiosti. :)

Miikka on muutenkin edelleen kovin vilkas ja koettelevainen. varsinkaan mies ei välillä jaksa yhtään sen juttuja. mikä on tosi ikävää. välillä menee päivät oikein hyvin ja varsinkin jos on kaksin hänen kanssaan niin ei välttämättä ongelmia, mutta sitten kun vaan sattuu sellaisia asioita mistä Mikkis pääsee kiukkuamaan tai kokeilemaan rajoja niin yhdeltä jos toiselta palaa pinna. mieheltä kaikkein helpoiten ja huutaa sit. Minulla ja Mikkiksellä menee suht hyvin aina silloin kun minä jaksan selittää hälle asioita enkä ainakaan ala huutamaan ja jaksan monen monta kertaa sanoa että jotakin asiaa ei juuri nyt saa tai saa tehdä. :ashamed:

Osaako muuten muidne joulutähdet tehdä kuperkeikkoja?? Mikkis on nyt tehnyt niitä vajaan kk päivät, ihan yhtäkkiä oppi itekseen ja tekee niitä oikeestaan koko ajan kun vaan mahdollisuus. aina kun vähänkin kyykistyy niin sit lähtee kuperkeikka ja ihan oikea oppisesti vielä. niin hassu poitsu. :heart:
meidän pikku gladiaattori. :)

Nyt runosuoni alkaa tylsiintymään ihan kokonaan, jospa jatkan taas toiste. onhan tätä jo sentään hiukan tullu kirjoiteltua. =)

mukavaa maanantaita ja alkavaa viikkoa kaikille. B)
 
Moi :wave:

Jellona olin yhteyksissä viime viikolla Tanskuliiniin jotta hengissä on =)

niin ja kiitos sinulle ja Kaizalle, tiiätte kyllä mistä :heart:

Täällä työpaikalla olen ja nyt on ruokatunti. Koulutuksen ajan nää tauot on aika ruhtinaallisen pitkiä, sitten kun virallinen työnteko yksilöllisesti alkaa niin palataan ruotuun =)

Työ tulee tapahtumaan tietokoneen kautta ja siis sitä nyt sitten opetellaan, ohjelmistot on aika kinkkisiä näin alkuun ainakin. Mutta haastetta riittää ja olen kummiskin tosi onnellinen että pääsin edellisestä paikasta pois :whistle:

Mitäs teidän kaikkien arkeen kuuluu? Minäkin olen pohtinut välikausivaatetusta, kenkiä jne. Kaikki tuntuu jotenkin aika kalliilta :ashamed:

Onko muuten kenennkään koululaisella niin koulua lauantaina, siis että jossain kuussa olisi myös lauantaina koulua?
Tytöllä on nyt tulevana lauantaina. heillä on olympialaiset :D

Mut ei siellä "maalla" ollut viikonloppuisin toimintaa :whistle:

Peppi85 oli tosi kiva jutella mesessä viime viikolla.

Niiskuneitiä kaipailen ja käpyä :hug:

Ai niin, mun ystävällä o ens viikolla laskettu aika ja hieman jo mua(kin) jännittää :heart: Hänen esikko syntyi just laskettuna aikana. Niin ja musta tulee sitten tulevan vauvan kummi :heart:

On muuten aika jännittävää maalaistyttönä tsombailla täällä Helsingissä :LOL: Tähän asti oon vielä selvinnyt ilman suurempia kommelluksia B)

Hyvää viikkoa kaikille :wave:
 
Heips!

Juu, yhdessä kasassa ollaan vielä. En ole jaksanut kirjoittaa, kun tuntuu, ettei ole mitään kerrottavaa. Viikonloppu meni rauhallisesti, kun Matias oli mun äidin ja siskon "seurana", kun isä oli taas työmatkalla. Me sitten miehen kanssa käytiin vähän kaupungilla ja otettiin rennosti. Eilen kyllä oli pienimuotoinen kriisinpoikanen miehen veljen&vaimon kanssa, kun olivat tuoneet koiransa mummolaan ja siinä sitten ihmeteltiin, että kenen täältä pitäis lähteä. Onneksi kerrankin tajusin olla aikuinen ja soittaa illalla vielä perään ja puhua asiat halki ja sopia pelisäännöistä jatkoa varten. Äsken soitti vielä anoppi (joka ei ikinä mulle soita) ja oli pahoillaan siitä eilisestä, tosin tyytyväinen kun oltiin saatu asiat sovittua. Ongelmia siis tuli lähinnä siitä, kun en itse osaa allergisena ajatella lemmikkienomistajien tapaan ja he eivät tietenkään allergian omaavan tapaan... No nyt on asiat sitten sovittu.

Aamusta asti on nyt tullut lieviä suppareita n. 10-20min välein ja äsken huomasin, että tais lähteä se kuuluisa limatulppa. Nyt sais vaan tulla lisää noita suppareita ja jatkua homma, olisin ihan valmis lähtemään jo synnyttämään. Noh, jos tässä tulee lähtö (mitä kyllä vahvasti epäilen), tuun kyllä vielä kertomaan tännekin...

Nyt pitäisi saada Matias päikkäreille ja sit kirjoitettua opponointiosuus mailiin, jotta olis edes se tehtynä. Mun oma seminaari taitaa jäädä torstailta väliin, siis vaikka olisikin kokonaisena. Ajatus ei vaan juokse nyt yhtään, niin tiedän että siitä tulis katastrofi. No syksymmällä sitten uusi yritys, mulle ei sillä ajankohdalla oo oikein mitään väliä.

Nyt auttamaan Matte unille (tai siis lepäämään, kun päikkärit on aika harvoja nykyään).
Auuuu... nyt supistaa!!

-kaiza ja masuasukki 40+2-
 
Päiviä.

Oltiin tänään taas päiväkodissa harjoittelemassa. Niin, että mä olin Rasmuksen kanssa pienten puolella ja Sami Jontun kanssa isojen. Rasmus ei lähtenyt mun luota mihinkään ja monesti oikein takertui muhun kiinni, välillä suostui kävellä ja katella leluja niin, että mä pidin kädestä kiinni... Sit pikkuset rupes valmistautumaan uloslähtöön niin me Rasmuksen kanssa mentiin siksi aikaa isojen puolelle, siellä Rasmus leikki ja touhus niin, et ei meitä melkein edes huomannut! Johtuikohan siitä, että isoveli oli siellä kans ja yhdessä leikkivät vai mistä... Enemmän me ollaan muutenkin siellä isojen puolella just oltu.

Tosi harmillinen juttu on se, että pienten ryhmässä on tällä hetkellä vaan 1 vakituinen työntekijä!!! :( 2 muuta vakituista ovat äitiyslomalla, tai toinen heistä sairaslomalla, eikä tietoa, tuleeko takas ennen äitiysloman alkua :| Nyt siellä on yksi pidempiaikainen (en tiiä et kuinka pitkä aikainen kuitenkaan) sijainen ja tää toinen on vaan tän viikon... Kun eivät voi hakea tälle sairaslomalaiselle vakituisempaa sijaista, ennen kuin on tietoa et mahtaako ennen äippälomaa vielä töihin tulla :/ Rasmuksella ei nyt sit ole omaa hoitajaa tai sit tää vakituinen tai sijainen toimii väliaikaisena omahoitajana. Tosi tylsä tilanne. Ja kuulemma sijaisista ihan huutava pula Espoon alueella |O Kukaan ei hae sijaisuuspaikkoihin töihin, eikä tohon ryhmään voida tietenkään äitiyslomien ajaksi vakituista hakea... Pahimmassa tilanteessako se on sit sitä, et mahdollisesti tyyliin 3 vuoden ajan siellä vaihtuu hoitajat koko ajan?? :eek: Muutenkin jäänyt siitä pienten puolesta vähän huono maku, varmaan just tän hoitajatilanteen takia siellä semmosta... Yksi vakituinen joutuu sit tekemään tyyliin 3 työt tai aina opastaa uusia sijaisia talon tavoille jne. Mitähän tästäkin tulee :ashamed:

Isojen puoli on kyllä ihana, siitä tykkään. Niistä hoitajista, tosi mukavan oloisia. Ja lapset kivoja :D

Mä meen tänään iltaan töihin, Jontun kummitäti tulee tänne pariksi tunniksi poikien kanssa, kun Samikin on illan töissä.

Ihanalta tosiaan kuulosti Danjuskan ja Tatun (ja oliko isäkin) retki :heart:

Kattinka, oot kyllä aikamoinen superäiti :D Ihana huolehtivainen Otto :whistle: :LOL: Siis toi lastenhoitajalle sanomansa asia.

Jellona, ihana kun oot käynyt kirjoittelemassa! Jaksamisia kotiasioihin :hug: Joonatan ei kyllä osaa kuperkeikkaa tehdä, ei olla edes harjoiteltukaan mitenkään...

Uneton, kiva, kun kävit kirjoittelemassa! Ja oli tosiaan mukava mesessä jutella! Meidän arkeen (kuten ootte varmaan jo huomannut :LOL: ) kuuluu nyt toi päivähoidon aloittaminen, Samin opiskelut ja valmistumiset, mun työpohdinnat ja se koulun aloittaminen tammikuussa... Semmosia asioita. Niissä onkin ihan kivasti miettimistä.

Kaiza, kiva, kun säkin kävit kirjoittamassa. Voi kun jänskättää sun puolesta... Jospa nää supistelut ja limatulpan irtoamiset enteilis synnytystä, siis et käynnistyiskin vaikka jo tänään!! Jännää!!! :) Jaksamisia kuitenkin viimeisiin päiviin (tai pahimmassa tapauksessa viikkoihin, mut ei sanota sitä ääneen) :hug: Hyvä, että saitte ton lemmikkiasian sit kuitenkin sovittua tai siitä puhuttua.

Jospa sitä menis itekin vähän lepäilemään, kun pojatkin nukkuu ja ennen kun töihin lähden :wave:
 
heippa

Kiva kun porukka käyny kirjottelemassa :D

Pikaisesti.. lähden kohta kahvin keittoon niin saa mies kahvit sitten. ovat Tatun ja Roopen kans kirjastossa pyörällä.

ite oon nyt sitten saikulla.. :/
Tänään säikäytti ihan todella.. eilen illalla alkoi hirveä alavatsa kipu ja en saanut yölläkään nukuttua.. töissä kipu vaan yltyi ja loppu peleissä kävelykin oli yhtä tuskaa.. itku silmässä ajattelin että tässäkö tämä sitten oli taas.. kauppiaalle kävin sanomassa että lähden päivystykseen..
no, kaikki kuitenkin hyvin ja mitän erityistä syytä näin rajuille kivuille ei löytynyt. huomisen lepäilen kotona ja kuulostelen oloa mihin suuntaan muuttuu. Muuten olo onkin aivan hyvä joskin väsyttää.. ruoka maittaa jne :p

Peppi:
Joo oli meillä sikäkin mukana retkellä :D
Eiköhän se hyvin menen pojilla sitten päiväkodissa. Kunhan Rasmuskin omaan ryhmäänsä vaan tottuu. pidän peukkuja =)

Missäs Käpy luuraa??

Kaizan puolesta alkaa jännittää :D tsemppiä kunhan tositoimiin pääset! vastahan raskaudesta täällä ilmotit ;)

Unettomasta oli kiva kuulla :wave: Hyvähän se vaan jos työssä haastetta.. ja kun oppii jutuut niin varmana sujuu kun vettä vaan sitten =)

Jellona: Tatu kyllä kovasti yrittää tehdä kuperkeikkoja mutta ei oikeaoppisesti kyllä mene.. enemmänkin kyljen kautta =)
Onko sulla montakin yövuoroa vielä peräkkäin?

Itse mietin että mitä ihmettä pukee pojalle päälle.. ulkona niin kylmä ja kolkko ilma.. no, oon laittanu fleeceä valikausipuvun alle kylmimpinä hetkinä.. aamulkla poika pyörähti ovelta takaisin ja sanoi että haluan kaulahuivin. =)
ja kirpparilta tein hyvän löydön.. nahkaiset pienet "maiharit".. niissä ohut vuori ja vartta jonkin verran. Tatu tykkää tosi paljon pitää niitä. juuri omiaan tämmöiseen kylmään ja kolkkoon keliin kun ei märkääkään vielä ole.

mut nyt menen keittämään ne kahvit kun taisivat jo tullakkin sieltä. Tatu tykkää lainata kirjoja ja nyt on in ne Siiri kirjat.. on leikkinytkin sitten vähän niiden mukaan :D
 
Jokunen sananen, jospa ehtisi :whistle: :wave:

Uneton mukava kuulla pitkästä aikaa!

Kattinka hatunnosto sulle, niin ihanan positiivisesti aina kirjoittelet vaikka arki varmasti työllistää aika lailla!

Peppi teillä onkin monenmoista mietintää, tsemppejä, kaikki menee varmasti ihan hyvin!

Kaiza hui, kylläpäs jännittää sun puolesta!

Danjuska HUH, kyllä tuollainen säikäytti varmasti aivan kamalasti, en voi edes arvella. ONNEKSI KAIKKI HYVIN!

Jellona meillä toi Onni on vissiin aika varhainen kuperkeikkailija :whistle: , oppi sen nimittäin reilu vuosi sitten kesällä, eli v.06 kesän heitteli tuolla nurtsilla keikkoja, tuli mieleen joku viikko sit tuo ja pyysin ihan Onnia nyt et teeppä kuperkeikka, kun ei ollut tehnyt tosi pitkään aikaan, et mietin jo et onko taito unohtunut mut osas hää sen tehdä. Onnea MIkkikselle uudesta taidosta, ihanan näköistä se on!

Tänne ei kuulu sen ihmeempiä, paljon nähdään kavereita ja käydään muskarissa, perhekerhossa. Elli on nyt 5kk, huomenna on neuvola niin tiedän sitten mittoja. Elli tykkää pomppimisesta sylissä, on kääntynyt massulleen jo pitkän aikaa, yrittää ryömiä siinä onnistumatta, sylkeä päryyttelee, tykkää rutistella papereita, ja isoveli Onni on IN! Hyvin tyytyväinen, iloinen tyttönen. Onnilla puolestaan valtavasti kysymyksiä, ja tosiaan kuten Peppikin kuvasit niin aina seuraa jatkokysymysten jatkokysymys ja välillä tuntuu ettei mikään selitys riitä :whistle: .

Nyt alkaa uni painaa, herätys on tässä mökissä yleensä aamulla 6 pintaan |O (haukotus), meitä on siunattu aamuvirkuilla lapsilla lapsilla ;). JOten iltatouhut edessä ja ihanaa, muutaman tunnin päästä voi painaa itsekin päänsä tyynylle. Hauskaa, värikästä syksyä!
 
täälähä minä, ei vaan mitään uutta kuulu...
tai no, tänäaamuna käytiin kaverin luona kyläilee ja se kerto exästään semmosia juttuja et huh, mut kaikkein kamalinta oli se että mä tunnen tän exän jo monen vuoden takaa, en ois uskonu että se moiseen pystyy, eipä mahda olla herralla meidän tontille asiaa (ei oo kyllä kummemmin oltu tekemisissä pariin vuoteen)
huomenna pitäs mennä yhden Annan eskakaverin luo illasta leikkimään on tämä kuluisa annan POIKAystävä :LOL: nuorena ne alottaa..
täällä on kans kamalan kylmät kelit, terkut vaan danjuskalle, ja otahan rauhallisesti!

Unettomalle lykkyä uusien asioiden opiskeluun!

ja sit ei niin kiva aihe mut osaako joku neuvoa miten hoidetaan ärtynyt paksusuolisyndroomaa?? :ashamed:
 
Öitä kaikille!

ihanaa olipa tullut mukavan paljon tekstiä tämän päivän puolella. ja mie voin sanoo että niitä on edelleen aivan mahtava tunne lukea ainakin itse olen sitä mieltä. ja vaikkei kirjoittais kuin pari riviä niin kannattaa kyllä sekin tehdä. olette te sen verran suurenmoisia palsta ystäviä. :D :hug:

danjuska, mulla on yhteensä kolme yötä, vielä yksi siis tän jälkeen. tänään sain onneksi nukuttua puol 9-puol 3. et ihan hyvin. ilta olikin yhtä touhua. onneksi mies pääsi aiemmin töistä niin ehdittiin. käytiin kaupassa ja sit sieltä suoraan jäähallille Aksun jääkiekko harjoituksiin. me marhattiin Mikkiksen kanssa se aika metässä siinä jäähallin lähellä. tulomatkalla käytiin hakee hampparit ja kananugetit. oli pojillakin jo aika nälkä, vaikka saivatkin kaupasta riisipiirakoita sekä vaniljapuikot syödäkseen. Mukavaa oli kaikenkaikkiaan. mies olikin poikien kanssa illalla sit vielä vähän aikaa niin minä sain lepäillä hetken. Mikkis kävi kyllä tarkistamassa useaan otteeseen että äidillä on 'kaikki kunnossa' siis nukahtamaan ei päässyt. :whistle: =)

Mikkiksellä on kyllä aivan mahtava pph. tänään olivat käyneet keräämässä puolukoita, putsanneet ne ja sit survoneet ne puolukkahilloksi. toi kotiin oman eränsä sellasessa pikkusessa piltti purkissa. oikeesti niin ihanaa. =) edellisessä hoitopaikassa eivät tehneet siis oikeestaan yhtään mitään tuollaista tai siis edes askarrelleet. aina vetosivat siihen että on pieniä lapsia niin paljon vahdittavana ja ettei niiden kanssa voi tehdä mitään. :headwall:eek:len niin iloinen että päästiin pois sieltä.

Mies pitää huomenna vapaapäivän, joten pojatkin saavat olla kotona. ihan kiva juttu. minä menenkin nukkuu sit päiväksi porukoilleni. Illan olenkin poikien kanssa kun mies lähtee ralliasioita hoitamaan.
loppuviikolle onkin paljon asioita mitä meinattiin tehdä. katsotaan mitä saadaan aikaiseksi. :) listalla olis siivousta, saunan pesua, Aleksi halusi lettuja, joita ehkä paistan sit perjantai-iltana. niin ja mun sisustus kurssi keskiviikkona.

pitäkää peukkuja pystyssä. ehkä n.kk päästä selviää yksi asia, joka ei kylläkään koske mua mut meidän perhettä kuitenkin. ;) :D

peppi, toivotaan että hoitohommat sujuisi loppujen lopuksi hyvin. kannattaa kysellä noista kaikista jutuista tarkkaan ja kertoo omat huolet. :hug: onkos sillä samilla nykyään siis viikonloppuisin töitä?

uneton, tsemppiä uusien haasteiden voittamiseen. :hug: kyllä sie selviät kaikesta. niin ja meillä täällä on lauantaisin koulua, varsinkin nyt aika monenakin lauantaina kun on nää lomautus jutut päällä. p...stä :kieh:

lillukasta ihana kuulla. mukava kun teillä kaikki ok. voimia aikaisiin aamuihin. toisaalta niissä on se etu että saa päivän aikana hirveesti aikaiseksi, jos on sen laatuinen ihminen. mut olishan se tietty ihana pitkäänkin nukkua edes joksus. jaksuja :hug: viikon päästä lauantaina siis 27.9 tullaan s-linnaan päiväksi, et jos teillä sattuu asiaa vaiks olee sinne päin niin mukava olis nähdä. =)

tintta, mitäs teille? ootkos siä seurannut bb:tä miten tarkkaan? onko suosikkeja. mulla andreas ja tero. ja sen mitä töissä yövuoroissa olen ollut niin melkein siihen jääny noiden lähetysten kattominen. talk show yritän jotenkin katttoo. nyt mua kovasti ihmetyttää että minne se marianna on oikein menny..?! no eipä tuota kukaan muukaan tunnu tietävän. :whistle: :)

tästä tais tulla jo kiva romaani..noo nyt meen hetkeksi töiden pariin. kauniita unia kaikille. :hug:
 
aijoo ja en muista olenko mainostanut, mutta mä pääsen 27-28pvä systerin luo kesälahdelle, ihan YKSIN!!! :xmas:
ja illalla oli taas elämäni kamalampia kokemuksia, kaikessa rauhassa tepsuttelin tuossa tiellä koiran knas ajatuksissani, kyllähjä mä tajusin et koira käyttäytyy jotenki oudosti, mut syyn tajusin vasta siinävaiheessa kun joku ärjäs vieressä, ja sitten käpyä vietiinki ja lujaa vaikka järki miten huus ettei saa juosta.. :ashamed: pääsin yllättämään karhun syömästä. Smirge tietää kui pimeetä täällä on, olihan mulla tietty semmonen pieni mitätön fikkari, en jääny kattelee onko miten iso ja silleen.. :ashamed:
 
Tiistaita :)

Onpas jo ilma kylmennyt ulkona :/
Aamulla meinasin jäätyä kun saatoin tyttöjä taksiin...kohta saa kaivaa lämpimämpiä vaatteita esiin :whistle:

Mitä teillä on ollut näillä ilmoilla ulkona päällä?Entä lapsilla?
Itselleni hain eilen kevyttoppatakin käyttööni,kun mennään päivällä ulos niin tulee seisoskellessa aika vilu.
Oskarilla on syksypuku päällä ja tavalliset vaatteet,ehkä hieman lämpimämmin alla kuitenkin :)

Peppi:Se mun kuivausrumpu on whirlpool,samanmerkkinen kun mun pesukoneeni.

Jellona:Kiitos hyvää kuuluu :)
BB:tä katselen joka ehtoo,mun suosikki on myös Tero ja tykkään vähän myös Cherylistä ;)
Välillä mietin että miksi sitä katselen kun on aika typerää toimintaa siellä joskus,mutta kun niin koukussa siihen olen niin pakko katsoa :D
Toivottavasti nuo uudet asukkaat nyt tois uutta eloa taloon ;)

Kävylle:kauhee toi sun karhu kohtaaminen :eek:
Olen itse pelännyt että susi tulee joku kerta lenkillä vastaan mutta toistaiseksi on pysyneet metsässä :x
Mahdoit tehdä juoksuennätyksen...tuliko koiruus yhtä kovin perässä?

Kaizalle:Onpas sulle nyt jännät paikat,tsemppiä ja jaksuja :hug:

Kohta tulee kaveri kylään joten lopettelen,yritän tulla vielä tänään jotain kirjoittaan jos ehdin :wave:
 

Heippa!

Kaizan pyynnostä ilmoitan, että Ihana pieni ja rauhallinen poika on syntynyt viime yönä klo 1.04. Pituutta pikkuisella on 54 cm ja painoa 4140 g. Synnytys on mennyt hyvin.
Onnea vielä Kaisalle ja koko perheelle!!

T. Gerbera
 
Kaizalle onnea kovasti! sehä oli nopee :eek:

Tintta, kyllä tuo koira juoks kovempaa ku minä :LOL:

Tuli käytyy kaupassa, ihan vaan siks että ukolle piti ostaa softimaski ja sit piipahdin pojan kans rauhassa kahvilla yhden kaverin luona ja viskoin sille samalla vaippoja, sattu sit tätisä ja mummosa käymään siinä ni viljami polleena esitteli niille uusia vaippoja.. meillä ei jätkälle enää saa kaupan vaippoja oikeesti ppäälle suosiolla, tuossa yks päivä piti kaverilta moista lainata, hirvee huuto oli ja heti kotio päästyä se viskas sen mäkeen :whistle:
 
Onnea Kaisa ja koko perhe :flower: :flower: Siltä tuo eileinen viesti tosiaan kuulosti, että on lähtø lähellä. Ihanaa kun kaikki meni hyvin ja kyllä sinne seminaariin tosiaan ehtii myøhemminkin.

Kävylläpä oli taas karmea kohtaaminne luonnossa. Mä en uskalla oikein mennä metsään yksin kun pelkään niin hurjasti vapaana liikkuvia koiria. Onneks täällä ei oo karhuja tosin aika vähissä on metsätkin.

Jellonalle mukavaa yøtä sinne. Kuperkeikkoja meillä ei oo heitelty. innostui kokeilemaan pariin kertaan kesällä nurmikolla, mutta se sitten unohtui kun nuo kalastus touhut vei koko kesän...

Danjuska ottaa vaan rauhallisesti :heart: :heart: :hug:

Mekin oltiin tänään neuvolassa. Tytøt on tosi samankokoisia (hirmu pieniä kun vertaa esin Kaisan vastasyntyneeseen) Ilona 57 cm ja 4540 ja Emeline 56 cm ja 4570.

Eilen olis ollu positiivisuus kaukana, jos oisin ehtiny kirjottamaan. Oli aivan hirveä päivä tytøt kiljuivat kuorossa ja jompaa kumpaa tai molempia kantelin kirjaimellisesti koko päivän. Tietysti mies oli just eilen iltakymmeneen tøissä ja Otto-rukalla vapaa päivä päiväkodista. Itkuksi meni meillä kaikilla moneen kertaan...
Onneksi tänään on uusi päivä.

 
Oikein paljon onnea tätäkin kautta Kaizalle ja koko perheelle pojasta!! :flower: :hug:

Danjuska: hui sitä eilistä, koita nyt ihan rauhassa oleskella :hug:

Lillukka, kiva, kun kävit kirjoittamassa! Tuuhan kertomaan Ellin mitat :D

jellona, kiitos :hug: Ja mul on peukut pystyssä, vaik ei harmainta aavistustakaan et minkä takia :whistle: :) Ihana kun Mikkiksellä on niin mukava hoitopaikka :heart:

Tintta, meil on pojilla ollu sisävaatteiden päällä noi välikausipuvut, pipot ja hanskat. Hyvin on vielä niin pärjätty, mulla on riittäny ihan tommonen paksu villatakki ja paksu kaulaliina :D

Koivunkäpy, huh :eek: Siis toi karhun kohtaaminen :eek:

Kattinka, ihastelin taas sun Facebookin kuvaa tytöistä, on kyllä suloisia ja mun mielestä ihan ku 2 pikku-Ottoa! Koko ajan muistuttaa vaan enemmän ja enemmän Ottoa :) Huoh teidän eilistä päivää :hug:

Kyllä vähän säälittää tuolla pk:ssa noi pikkuiset, siis pienten ryhmäläiset, jotenkin vähän reppanoita. Kaikilla ihan hillittömät vihreät madot nenän alla, vähän semmosia sylkyteltäviä ja itkeviä ovat... Ei oo varmaan niillekään ihan kiva et hoitajat tolleen vaihtuilee :| Oon itekin nyt tällä viikolla saanut itelleni monta sylivauvaa, kiipeävät syliin ja siinä olisivat vaikka monta tuntia. Reppanat. Rasmuksella meinaa käydä vähän ärsyttämään, kun äitin sylissä on koko ajan joku, mustasukkainen :whistle: Vähän omatuntoa kolkuttaa, mut oon koittanut ajatella, että eivät siellä montaa tuntia tosiaan päivässä ole ja voin koittaa vieläkin lyhyempää päivää niille järjestää, jos nyt siltä näyttää. Tai ottaa Rasmusta joskus töihin mukaan tms. No, täytyy kattoa et miten se lähtee pyörimään...

Pojat kattoo lastenohjelmia dvd:ltä, ihana hiljaisuus, ainakin vielä :whistle:
 
KAIZA ja perhe, ihanaa, ONNEA!!!! :flower: :heart:

Peppi mitat 8380g ja 68cm. Ei siis enää mikään pikkuvauva. Tänään Elli pyröi massullaan maassa ekan kerran napansa ympäri. Siitä se liikkuminen alkaa siis paikasta toiseen.

Jellona meillä on juuri tuona vkl:na mun sisko ja veli avopuolisoineen käymässä, ovat Kajaanista asti joten en millään raaski lähteä silloin ajamaan Savonlinnaan. Tulevat pe, lähtevät su paitsi mun sisko, jonka kanssa matkataan sitten tiistaina mummolaan. Ekan kerran menen lasten (siis että Elli mukana, Onnin kanssa käyty monestikin ennen Ellin syntymää) kanssa, ilman miestä siis sinne, onhan me perheenä siellä käyty. Harmi, kun aina tuntuu että meillä on vieraita (meillä kyllä käy paljon vieraita, nytkin monta vkl:a "kiinni") aina kun teillä ois mahdollista nähdä. Mutta jos nyt sattuis joku ihme inspis että lähdettäis koko porukalla Savonlinnaan, otan yhteyttä suhun!

Nyt Onni huutaa äitiiiii joten menen, kohta on muskarikin.

 
moro

Kaizan perheelle onnittelut pojasta!! :flower:

Tintta:
Ite oli eka kauden täysin koukussa bb:hen. siis oiekesti vaikka välillä tuntuu että voi jestas mitä touhua ja mikä ohjelma mut sitä kun rupee seuraamaan niin pakko vaan seurata :LOL:
Ite en ole tätä kautta katsonut kun pari jaksoa.. kaikki voimavarat käytössä jo nyt ja iltasin ei jaksa kukkua yhtään ylimääräistä.

Käpy:
Pakko myöntää että sen jälkeen kun niskakarvat oli laskeutunut tuon karhu jutun jäljiltä, alkoi hymyilyttää väkisin.. kuvittella sinut pinkomassa keskellä korpee raahaten koiraa perässä kun Tintta kysyi että tuliko koira yhtä hyvin perässä :D

juu, ja ei mulla työt jatku tämän kuu jälkeen :/ kelju homma.. olisin niin mielelläni ollut vielä jonkun kuukauden työelämässä.. mut tällä hetkellä olo on semmoinen että en jaksa stressata asiaa. on pärjätty ennekin niin miks ei sitten nyt. Ehkä jopa alitajunassani hieman helpottunut. tällä hetkellä tosiaan tuntuu että voimavarat on kyllä vedetty niin äärimmilleen että ei tottakaan.
Onneksi mies on hyvin arjessa mukana ja on nyt pääasiassa enemmän touhuillut Tatun kans kun minä.
Tänään kävivät uimahallissa ja minä lepäilin kotona.
Tatu onkin ollut oikea enkeli tämän päivää ja jaksanut hauskuuttaa meitä jutuillaan :heart:

Huomenna jos en aamsuta ole kovin kipeä niin kokeilen töihin mennä. pääseehän tuolta pois jos siltä tuntuu.
 
Öitä!

Kaizalle ja koko perheelle vielä Suurensuuret onnittelut potrasta pojasta!!! :hug: :flower:

Oli kyllä nopeeta toimintaa kaizalla. ihana että kaikki meni hyvin. :)

peppi, kerron sit asian kun on ajankohtaista. :)

täällä viimeistä yötä viedään. jeee. puolet yöstä jäljellä. aamulla sitten pojat hoitoon ja ite hetkeksi nukkuu, sit jos jaksais mitenkään siivota aksun huoneen sekä vessat niin olis ihan jees. jäis torstaille kaikki muu sekä saunan pesu. sit saakin loput vapaapäivät ottaa rennosti. perjantaina onkin aksulla päikkärissä valokuvaus, joten sinne pitää ehtiä aamupäivällä. lauantaina onkin rallit täällä ja mies menossa mukana. me ei näillä näkymin mennä seuraamaan kuin maalintuloa sit iltapäivällä. aamupäivällä on vietävä mikkis miehen isälle hoitoon hetkeksi ja aksun kanssa mentävä jäähallille. loppupäiväksi tuleekin siskontytöt meille. =) ohjelmaa riittää siis ihan kivasti koko loppuviikolle.

tänään kävin poikien kanssa iltapäivällä puistossa oli kaveri lapsineen myös mukana. ilta sit oltiin vaan ja lötkötettiin. :) huomenna olis pojilla taas hoitopäivä.

kattinka, todella rankalta kuulosti teidän edellinen päivä. jaksamisia kovasti. :hug:

danjuska, harmi kun työt ivät jatkukkaan enää. ota kuitenkin iisisti loppu työpäivät. :hug:

käpysen karhureissut ei kyllä naurattanut yhtään. :eek: todella hurjalta kuulosti. ainoastaan tosiaan toi koiran perässä vetäminen nyki munkin suupieliä. :whistle: onneksi selvisitte ehjinnahoin. ihanaa muuten että pääset siskosi luo ja ihan yksin. :D

tintta, mulla on ollut näillä ilmoilla päällä tuulipuku ja sen alla fleece/pitkähihaista sekä pitkät lämpökerraston housut. Miikalla remun haalar, pipo hanskat, karvakumpparit alla housut ja pari paitaa. aleksilla ollut tuulipuku ja välillä pitkät housut alla sekä pari paitaa sekä pipot + hanskat. hyvin ollaan pärjätty.

näköjään alkaa oleen itekin aika väsy tai sellanen tokkura olo, ettei oikein toi runosuoni syki. kauniita unia kaikille. :hug:
 

Yhteistyössä