JOULUTÄHDET 2005 TAMMIKUUSSA

iltoja

huih, kun säikähdin kun luin Kävyn kirjoitusta! Onneksi leikkaukset meni hyvin ja Juholle pikaista toipumista! :hug:

Jellona: siis mikä hahmotus juttu? Vai vaihteleeko nuo "tehtävät" eripuolilla?
Meillä 4v neuvolassa piti piirtää tiettyjä kuvioita (mitä Tatu ei alkanut piirtämään ) ja siitä täti sanoikin että pitäis enemmän käyttää kynää ja opetella piirtämään esim. neliöitä tms.. mutta miten ihmeessä laitat pojan piirtämään kun ei sitä kiinnosta pätkääkään.
Ostettiin nyt puuha kirja ja sitä tykkää kyllä tehdä ja paperille omia juttujaan piirtää mutta on aika heikonlaista noitten eri kuvioitten piirtäminen.
Mutta ihana kun piirtää niin yhden piirrustuksen piirsi jossa minä olen kuulemma marjoja poimimassa :D toisen piirrustuksen teki jossa äiti on ylkona auringonpaisteessa ja lisäsi sitten että "minä äiti piirrän sulle oikein omppu posket" :heart: =) ja niin tuli punaisella kaksi palloa äitin poskiin :D
mutta tuosta neuvolasta vielä..Palapeli piti myös koota, torni rakentaa, hyppiä yhdellä jalalla, kävellä varpaillaan ja viskata palloa. olikohan muuta... no sitten tietty kuulo ja näkö testattiin.

Sippesirkulle tervetuloa joukkoon!

Tänneppä ei juurikaan uutta.
Kun pakkaset hellitti niin joka pv ollaan ihan kivasti ulkoiltu. Tatu innostui luistelemisesta ja nyt on monena päivänä peräkkäin halunnut jäälle. Ei se ihan vielä varsinaiselta luistelulta näytä mutta pääsee eteenpäin :D ja miten huimaa vauhtia edistyy joka pv.

Jennalle vaihdettiin soijamaito josko olis yliherkkä maidolle. Katsotaan rauhoittuuko iho vai onko se nyt vaan niiiiin kuiva ihoinen. Nämä pakkaset oli kyllä omallekkin iholle aivan kamalat :|

Yöt menee aika kehnosti edelleen.. no viime yö oli onneksi suhteellisen hyvä aiempiin nähden. Aamulla oli semmoinen olo että on jopa tullut nukuttua ja tuntuu siedettävälle nousta 7.30 =)
Tatusta on tullut vähän sikeämpi uninen Jennan tultua taloon :whistle: ei yleensä joka itkuun herää.. korkeintaan hihkuu etät laittakaa ovi kiinni :LOL: :ashamed:
Tänäkin aamuna pikku herra veti unta 8.30 asti :)
Jennan kanssa on paljon alkanut touhuta ja konttailee pikkua siskoa kuhtuen ympäri taloa.
Ihana katsella muksujen yhteisiä puuhia.

jennalle taasen omaatahtoa tullut; nousee huuto jos ei saa nokkamukia nakella ja heilutella niin että maito roiskaa. Ja jos jotain ei-niin-hyvää on tarjolla niin päättäväisesti puristaa suun kiinni ja kääntää pään pois nokka kohti kattoa :whistle: Ja jos äiti on ruokaa tekemässä niin on ehdottomasti päästävä ihailemaan kiehuvia keitoksia syliin hellan ääreen :D
on kyllä päivällä yleensä semmoinen vekkuli ja päivänsäde että jos pelkästään noita hymyjä ja ilmeitä seuraamalla jaksaa vaikka väsyttäskin.
 
danjuska, kokeileppas Jennalle rasvakylpyjä? mä uitin meidän poikaa lanoliinissa, sillä saatiin iho hyväks.. lääkäri tosin oli ihan o_O kun asiasta sanoin.. se sattu tietää mihin lanoliinia yleensä käytetään, ei kuulemma ollu tullu mieleenkäään että sitä vois käyttää ihottuman hoitoon.

Hitto, pikkusen kiirusta kun pitää nakata tytölle kypärä kouluun, niillä alkaa tänään luistelu, ja tokikaan mä en muistanu sitä kypärää sitoa reppuun kiinni, ja kun oli sen verran ylhäällä ettei tasan oo tytölle pistäny silmään aamulla ni unohtuhan se sitten..
Ja tänään alkaa puheterapia pojulla..
 
Heippa hei.

Täällä arki alkanut ihan ok. Rasmus on kyllä reagoinut päiväkodin aloitukseen, 3 aamuna on jäänyt itkien hoitoon, mutta itkut on suht nopeaan loppuneet. Tänään ei itkenyt ollenkaan! Joonatan taas jäi 3 aamuna tosi hyvin, mutta just tänä aamuna jäi itkien, kun se ei haluais koskaan suoraan vietäessä mennä aamupiiriin... :/ Mutta muuten ovat kyllä viihtyneet. Joonatan jopa eilen harmitteli, kun aina haetaan melkein suoraan välipalalta, kun ei ehdi sen jälkeen jäädä leikkimään ja mennä ulos :)

Rasmus (ja minäkin) on nukkunut myös huonosti, heräilee yöllä ja toissa yönä itkeskeli aika pitkään, eikä meinannut enää nukahtaa, aamuisin on herännyt taas aikaisin (siihen vaikuttaa varmaan sekin, kun on päiväunia nukkunut). Mä taas oon puhunut ja sekoillut jotain unissani :whistle: :LOL: Mutta siis nyt Rasmus on sanonut, että päiväkodissa on ollut kivaa :)

Mulla on aika lepposasti alkanut tää kouluarki, huomenna ensimmäistä kertaa tällä viikolla aikainen aamu, sit saadaankin taas uusi, vissiin aika iso tehtävä...

En muista, kerroinko täällä edellisen auton vioista ja huoltoasioista, mutta nyt ollaan se vaihdettu! Eli meillä on uusi auto, meille uusi, Toyota Corolla :heart: Aivan ihana menopeli :D Saatiin edellisestä autosta hyvät käsi/välirahat ja kuukausieräkin tippui (tosin laina-aika piteni, mut sehän on tulevaisuutta se :D ). Oon kyllä tosi onnellinen.

Nevelle tsempit laihdutukseen :hug: Mä koitan myös tiputtaa nää kilot, jotka on salakavalasti päässeet tulemaan :ashamed: :|

jellona, en nyt tiedä, voiko harrastukseksi näitä kutsua, mut Sami ja Joonatan kävi varsinkin viime talvena viikoittain luistelemassa ja uimahallissa käydään perheen kesken melko usein, niistä meidän pojat tykkää. Joonatan tänään just kyseli, voitaisko mennä lauantaina taas uimahalliin, kun hän haluais sukeltamista harjoitella lisää :D Oltiin siis toissa päivänä ja silloin tosiaan tota sukeltamista harjoitteli vähän väliä. Joonatan on sen tyyppinen, ettei ainakaan vielä tässä iässä halua mihinkään "seuraan" mennä tai muuallekaan, minne pitäis ilman vanhempaa jäädä. Katsotaan ajan kanssa tota asiaa, en halua hoputtaa/pakottaa :)

Joonatanin piti 3,5v. neuvolassa tunnistaa eri muotoja, värejä, kokoja (kumpi on isompi) ja sijainteja (siis onko jokin esine jonkun päällä vai alla). Piti kävellä viivaa pitkin, pomppia yhellä jalalla, kävellä varpasilleen, hypätä viivan yli ja takaperin sama homma. Näkö testattiin myös, molempien silmien samaan aikaan ja eri aikaan. Piti vähän piirtää ympyrää/palloa. Olikohan muuta, en muista. Paino + pituus tietenkin ja rokotus.

Danjuskalle jaksamisia :hug: Ihana positiivinen oot ja osaat olla :)

Eipä tässä muuta ja taas tuli romaani :whistle: :ashamed:
 
jes, meillä 2 yötä nukuttu miltei läpeensä :D
vasta n. 5 maita herää tyttö ja kun peittelee takas niin nukkuu vielä jonkun tunnin. tänään sitten herättiin klo7 Jennan kanssa. Ja tuntu hyvinkin helpolta herätä =)
tatu ei onneksi herännyt vaan jatkoi vielä reilun tunnin unia.
Että liekkö ollut maidolla osuutta asiaan kun välittömästi alkoi yöt pikku hiljaa parantua kun nan lopetettiin.. tai sitten tämä on joku ihme häiriö vaihe vaan ;)

mutta nyt tuli vaan omaa napaa..
 
Moikka!

ihanaa danjuska, että teillä on nukuttu hyvin. voihan tolla maidon vaihdolla olla vaikutusta asiaan. meillä aikoinaan tutteli kävi paremmin kuin nan, aleksille siis. mut voihan se olla että jennalle ei se tavan maito käy.
siis se neuvolan hahmotus juttu tuli sellaisesta, kun ei piirtänyt kauheen hyvin niitä kuvioita mitä piti siis olisko ollu +, neliö, x, ympyrä. ainakin jotkut noista oli menny väärin. johtuko sitten siitä ettei osaa mallista piirtää vai ei viitsi. vai onko joku häikkä. ja sit oli noi palikan kasaamis jutut joita teki vain sen puolen kädellä, missä ne palikat oli. lääkäri jonka luona käytiin keskiviikkona oli aivan ihana sanoi ettei hän hirveen tarkkaan kato vielä 4-vuotiailla noiden testien tulosta. 5vee sitten on tarkempaa, kun siinä vaiheessa tarkkaavaisuus ja hahmottaminen pitäis jo olla hallussa. minä aion nyt ainakin hieman piirrättää miikalla niitä kuvioita erilaisia sellaisia. niin ei olis ainakaan siitä kiinni ettei osaa. kun ei mekään niitä olla hirveesti täällä kotona piirretty. Miikalla on puolen vuoden päästä kontrolli tarkastus. niin sitten tiedetään miten nää hommat on edennyt kaiken kaikkiaan pk:ssa ja kotona. :)

toiv. tuosta äskeisestä jotain joku ymmärtää. :whistle:

unettomalle, kiitos samoin hyvää viikonloppua. :)

minä olenkin sitten saikulla koko viikonlopun. viime yö meni ihan harakoille..1 eteenpäin alko koskee mahaan välillä kovempaan ja välillä vähän vähemmän. ei oikeesti yhtään kivaa. sellainen hikinen olo tuli välillä, ihan kuin joku kuukautis kipu tai supistus kipu. kumpaakaan ei kuitenkaan tällä hetkellä ole. buranakaan ei auttanut kovin nopeesti. aamuun mennessä olin ehkä nukkunu tunnin ihan aamulla. töihin en sit mennyt, kun olo oli |O lääkärissä ja labrassa kävin. maanantaina saan lopulliset tulokset. tulehdusarvot ei ainakaan ollu korkeet kun ei tänään lääkäri mitään soitellu. että tälläistä. nyt olo on ihan ok.

miehen kummityttö tuli tänään äitinsä kanssa meille ja ovat sunnuntaihin joten seuraa ja tekemistä riittää. Huomenna Aleksi menee ukin kanssa kattoo jukureiden jääkiekko peliä. muuten tulee laskettuu mäkee, luisteltuu tai hiihdettyy ainakin jotain noista. :D

ihanaista viikonloppua kaikille. =)
 
Miten se voi olla normaalia jos vauva ei tunnu saavan kunnolla henkeä??kysyin tuota lääkäriltäkin niin hekin olivat sitä mieltä että on ihan normaalia kun kaikilla vauvoilla on samaa..

Muuten meillä menee hyvin.Juliuskin on kohta jo 2kk.

nyt täytyy taas mennä kun poika heräilee :wave:
 
taaperot, täällä taas on käsky jotta jos ahdistaa nin hoitoon heti :eek:

Täällä menee jo kivasti, tosin maanantaina pitää ilmeisesti soittaa polille kun tuo toinen puoli kasseista on omituisen värinen, vkl ei kuulemma tarvi mennä paitsi jos menee kipeeks.
täällä vietettiin pari päivää tissillä, nyt sitten tuntuu että hukun tai jotain.

Danjuska, hyvä että teilläkin jo on yöt parempia!

Jaha, pitäs ottaa ja maksaa metrinen laskupino :LOL:
 
koivunkäpy joka paikas näyttää olevan sitte eri käytäntö..kun täällä se on kuulemma ihan normaalia jos on hengitys vaikeuksia..sanoivat että tuut sitte uudestaa kun on oikeesti joku hätä,esim että vauva menee ihan tajuttomaksi.. :eek:
 


Päiviä

Sairaallassa oleillaan tälläkin hetkellä, ''Vilkun'' pikkusisko syntyi 1kk etuajassa.
Vilkku on ihan innoissaan vauvasta ja antoi nimeksi tälle ''ValmaNyytti'', aika oma peräinen nimi tuli keksittyä, mutta kuitenkin niin ihana.
Vilkun kanssa en oo nyt tehnyt lähes viikkoon mitään yhdessä, oli mammalla 3pv yötä ja päivisin, siellä hän kävi luistelemassa ja pulkkailemassa.
Viljaminkin piti neuvolassa piirtää jotakin, tehdä kaikki samat kun Danjuska mainitsi.
Viljami rakastaa kirjoittamista ja piirtämistä, ja koota legoista linnoja, joten täälläkin on osteltu noitapuuhavihkoja jonkin verran:)
Nyt pitänee mennä

SippeSirkku&Viljami 4v6pv ja ''ValmaNyytti'' pian 4vrk
 
Onpas täällä hiljaista :whistle:

Mulla on koulu alkanut nyt ihan todenteolla... Viime viikolla jo saatiin yksi iso ryhmätyö, tänään alkoi anatomia ja fysiologia (miten ihmeessä mä pääsen niistä 3 tentistä läpi, jotta saa edes välttävä 1 on saatava 50% oikein?? yksi niistä on latinankielinen sanakoe :xmas: ja siitä pitää saada 3/4 osaa oikein). Huh, huh. Mielenkiintoista ja tarpeellista kyllä, mutta pientä painetta tulee kyllä suorituksesta... Noita luentoja kun on HYVIN vähän koko sh koulun ajan, tämä on ainoa rupeama :eek: Loput sitten itseopiskelua... Ja näiden päälle vielä lääkelaskut!!!! :eek: En kyllä ymmärrä yhtään, miten voin tästä keväästä selvitä :ashamed: Huomenna saadaan tän kaiken päälle vielä 1 tehtävä. Jes, jes. Nää kaikki toisin sanoen maaliskuuhun mennessä, silloin kun alkaa 10 viikon työharjoittelu. Unohdin muuten mainita Ruotsin suullisen kokeen, sekä tottakai kirjallisen ja niitten päälle vielä valtakunnallisen kokeen :p

Motivaatio on edelleen vähän hukassa. Mä kyllä HALUAN oppia, mutten ymmärrä, miten VOIN oppia kaikkia näitä mulle erittäin vaikeita osa-alueita samalla kertaa ja niin lyhyessä ajassa :( Pieni stressi, vaikken haluais ainakaan päästää sitä kokonaan valloilleen...

Mites Kaizan opinnot sujuu? Menikö sulla se anatomian ja fysiologian tentti läpi? Miten muuten sujuu, onko pojat olleet terveinä?

sippesirkun perheelle onnittelut tytöstä :heart: :flower: :hug:

Äh, en mä jaksa nyt muuta. Rupes taas painaa noi koulujutut mieltä, kun niistä kirjoitin :kieh: No, sillä asenteella oon, että uusintaan, uusintaan ja vielä kerran uusintaan :D :whistle:
 


[/b]Peppi85 mitä sä opiskelet?

Meillä pienokainen voi hyvin ja reippaasti.
Viljami jo odottaa, koska voidaan leikkiä pikkusiskon kanssa?!
Viljami siis on nyt ktona, ei päviäkodissa, sen takia, kun oma mielipide on se että ei pidetä lasta siellä äitiyslomalla, en edes ole vielä päättänyt Vilkun pv- hoitopaikasta, kun asutaan uuella paikkakunnallakin.
Viljamin kanssa ulkoilu on jäänyt vähemälle, koska tyttö on vasta melkein viikon, vaikka kotona ollaa, riippuu mihestäni, kun hän käy vielä töissä pv, joskus yövuoroissa, isukin kanssa he puuhailee, myös mummi ja ukki on maisemissa, jossa vilkku on ollut:)
Arki on nyt aika kiireistä, syöttäjä, valvomista, siivousta ja kokkausta

Tyttö kutsuu

SippeSirkku&''Vilkku''
 
Moikka!

Meillä sairastellaan, mä jouduin jättämään aamuvuoron väliin ja Otto tarhan. Nyt parempi olo jo.

SippeSirkulle onnea prinsessasta :flower: Olipas hän sitten kiireinen pikkuihminen. Samaa mieltä olen, ettei vanhempia lapsia pidetä hoidossa, kun itse olen kotona ja meilläkin Otto lopettaa tarhan mun ekaan äitiyslomapäivään, 17.3. Käy sitten srk-kerhossa pari kertaa viikossa 3 tuntia kerrallaan.

Pepille jaksamista opintoihin :hug: varmaan pääset pian opiskelutahtiin, niin sitten menee "rutiinilla" =) Lääkelaskuihin sellainen vinkki, että kannattaa aina vastausta miettiessä ajatella, että onko edes mahdollista antaa jotain lääkettä niin paljon, mitä saa vastaukseksi.

Otto oli piiitkän tauon jälkeen tarhassa. Muuten meni hyvin, mutta tarhatädeille hän ei ollut oikein mitään puhunut, kavereiden kanssa kylläkin. Tänään aamulla oli harmissaan, kun ei tarhaan päässyt, että hyvin sitten kuitenkin oli viihtynyt. Hauska juttu kävi eilen, kun vein Ottoa tarhaan, niin vein samalla jotain hänen vanhoja vaatteita varavaatteiksi tarhaan, niin hoitaja, kelle annoin sen pussin, oli että, teille ei sitten enää ole perheenlisäystä tulossa :D Toppatakin kans pystyy vielä hämäämään jonkin verran, vaikka kyllähän tämä näkyy jo niinkin mun mielestä.

Raskauteen ei muuten ihmeellistä kuulu. Massakausi mulla on ollut, painoa tullut 8kg tähän mennessä. Sokerirasituksessa kävin viime viikolla, koska ekassa rask. patologinen sok.rasitus. Nyt oli normaali niinkuin Otostakin, onneksi!

Nyt huilailemaan.

siru 26+4
 
Sippesirkulle onnittelut tytöstä ja tervetuloa joukkoon :flower:

Pepille opiskeluintoa!

Samilla oli viime viikolla kurkunpääntulehdus. Mutta se on jo onnkesi ohi.

Onko muilla menossa 4 ikävuoden "unelmointivaihe" ? Syöminen on tosi hidasta kun pitäisi pulista ja tutkia haarukan "anatomiaa" ja kattilankiiltoa. Pitää vitkuttaa ja vetkuttaa ihan kaikkea |O ?
 
Sippesirkku, sairaanhoitajaksi opiskelen :)

siru, paranemisia teille! Mitäs tuumas pk:n täti, kun kuuli, että oot raskaana? :D Ja kiitos!

smirge: kiitos! Toi kurkunpääntulehdus on inhottava.

koivunkäpy, juu, oonhan mäkin joskus virheettömän kokeen lääkelaskuista suorittanut ja niitä osannut laskea, mut siitä nyt on joku 6v. aikaa, enkä oo ollenkaan varma, että ne muistuu mieleen ihan niin helposti :kieh: |O Meillä on noita tunteja nimittäin tosi vähän ennen tenttiä.
 
Moi!

Parannuttu ollaan, vaikka Otto edell. yönä kysyi, että "parannunko mä tästä koskaan" :D Oli siis kurkku niin kipeänä hänellä. Tänään käytiin vauvalle tekemässä vakuutus ja samalla kaupungilla, löysin 3 bodya alesta. Hankala löytää vaan unisex-vaatteita, jotenkin niin monet on selvästi tytölle tai selvästi pojalle. Mutta ehtiihän noita sitten ostella lisää, kun tiedetään, kumpi hän on :heart: Huomenna ollaan menossa kummipojan pieniä unisex-vaatteita katsomaan. Otolle löytyi ritaripaita Lindexin alesta ja Lotalle myöskin paita. Illalla löysin vielä Sokoksen alesta Otolle ens talveksi takin, -50%. Ja vielä itselle Ginatricotista yhden tunikan ja yhden t-paidan, ne myös alesta. Oikeasti mietin joskus, että oikealla hinnalla ei pahemmin edes kannata ostaa mitään vaatteita, jos ei nyt tosi kovasti halua tai tarvi jotain tiettyä :D

Peppi kiitos! Tarhatäti meni eka ihan hämilleen, sitten halas ja onnitteli ihan vedet silmissä :heart: Olen hänen kans joskus puhunut, että luultavasti meille ei voi tulla vauvaa enää, vaikka haluaisinkin. Mä uskon, että ne lääkelaskut sulle palaa mieleen, kun kerran olet ne osannut! Mä tykkäsin opisk.aikana lääkelaskuista, mutta olen aina tykännyt matikasta ja kirjoittanutkin pitkän matikan, mitä tänä päivänä ihmettelen suuresti ja vielä magnan kirjoitin siitä, mikä silloin oli 2. paras. Joulun aikaan kävi mun vanha koulukaveri meillä kylässä ja hän nauroi, että mä kirjoitin matikasta paremmin kuin hän ja hän on tänä päivänä matikan ope :D ja mä olen jotain ihan muuta =) Oikeasti meillä töissä lääkelaskuja olen tarvinnut äärimmäisen harvoin, niin paljon käytetään kuitenkin aina samoja lääkkeitä ja annostukset on hyvin selvillä, mutta tuo riippuu tietenkin siitä, että missä työskentelee.

Smirge meillä ainakin asuu sellainen 4v., jolla kestää ihan kaikki ja kauan! Esim. pukemiseen joudun kehoittamaan monta kertaa, eikä millään pukis, vaikka oltais menossa kuinka kivaan paikkaan. Muutaman kerran onkin jäänyt sitten isän kanssa kotiin, kun olen johonkin lähtenyt, mutta ei paljoa muistu mieleen seuraavilla kerroilla. Ottohan haluais aina liikkua mun kanssa, ihan sama, minne olen lähdössä. Oikea mammanpoika :heart:

Jellonalle piti jo eilen laittaa, että toivottavasti selvis, mistä oli kyse noiden kipujen kanssa :hug:

Nyt tv:n ääreen hetkeksi.
 
heips

Täällä hiljasta.. Tatu lähti minun porukoitten kyydissä miehen porukoille ja mies iltavuorossa. Jenna tuossa touhuaa omia juttujaan ( tällä hetkellä ) Meinaa typyssä olla vähän lämpöä. Tiedä sitten onko hampaista johtuvaa vai ihan flunssa tulossa. Ei ainakaan vielä räkäinen ole.

Itsellä koskee kans päähän. Järki lähtee tämän flunssan kanssa!

Sippesirkun perheelle onnea tytöstä! :flower:

Peppi: Tsemppiä kouluun! Kuulostaa rankalta, mutta varmasti selviät =)
Toivottavasti laskut muistuu mieleen, :hug:

Täällä alkaa tuo haaveilu vaihe vähän hellittää.. Mutta esim. aamulla vaatteitten pukeminen kestää. saa miljoona kertaa sanoa että vaatteet päälle. Ja toisinaan unohtuu tekemään jotain muuta asiaa sillä matkalla kun on jotain tiettyä juttua menossa tekemään :LOL:

kuulin tänään yhden ihanan asian ja ensi järkytyksen jälkeen tuntuukin sangen hyvältä =)
Ehkä käyn kerhon puolella illalla jos kerkeen.

nyt alkaa likkanen hermostua joten lyhyeks jää..
 
Moikka!

Danjuska, etkö vois laittaa pikana yv:tä...kiinnostaa niin kovin mitä juttuja oot kuullut..en minä utelias ole tiedonhaluinen vain. :D

Viime yön olin töissä, mut en jaksanut kirjoitella mitään siellä. ajattelin jos nyt nopiaan muutaman rivin. hieman univelka painaa. juuri tulin ammattiyhdistyksen jäsenillasta. mukavaa oli. mies ja aleksi ovat jyväskylästä matkalla kotia. kävivät kattoo jyp-blues pelin. Isäni oli Miikan kanssa touhuamassa täällä illan. huomenna on kaikilla vapaapäivä. ihanaa. saa ottaa aamun ihan rauhassa. :heart: :D

siru, mun vaivaksi paljastui sit lopulta vti. mulla on niitä ollu aiemminkin, mut hieman selvemmillä oireilla. tätä en olis ite osannut siihen aavistaa. tästä eteenpäin tiedän sitten epäillä sitäkin hommaa, jos vielä ilmenee. lääkkeet kohta popsittu ja olo on ollu kyllä parempi. =) kiva kun kysyit.
sulla ei enää pitkä aika ole kun pääset 'vapaalle'. :)

sippesirkulle, onnittelut tyttövauvasta. :)

peppi, aikamoiselta urakalta tosiaan kuulosti tuleva kevät. kyllä sinä siitä selviät, vaikka sitten niiden uusintojen kautta. jaksamista ihan hirveesti. :hug:

pojat lähtee huomenna viikonlopuksi mummolaan. jospa sitä ite uskaltautuis tohon pakkaseen hiihtää muutaman kerran viikonloppuna. ravintolassa vois käydä syömässä ja nukkua sekä ottaa ihan rennosti. osaisinkohan minä. :whistle: :)

mut nyt meen kattoo hiukan töllöö ja sit nukkuu...ihanaista viikonloppua kaikille ihanaisille. :hug:
 
eipä paljoa oo koneella kerennyt istua.. Jenna alkoi oksentamaan :x Mennyt koko ilta tyttöä sylitellessä. Reppana aivan poikki :/ eikä tunnu oikein että panadol kuumetta laskis. Just toin omaan sänkyyn nukkumaan ja sitten pyykit levittämään.. mieskin kohta töistä tulee..

:LOL: ok Jellona laitan sulle äkkiä yv:tä
 

Yhteistyössä