Joulutähtöset -05 maaliskuu

Oonhan minä täällä vielä.

Nyt on taas sellainen olo, että... :'( Mä en ihan oikeesti enää JAKSA! :( Eikä nyt ole kyse pelkästään siitä, että tää raskaus on mennyt 5 päivää yli, mutta kun on ollut muutenkin niin rankka odotus :ashamed: No, siksi tällainen olo, kun eilen illalla päätin sit olla ottamatta taas sitä nukahtamislääkettä, kun se lääkäri silloin sanoi, että vähän ennen vauvan syntymää pitäisi olla ottamatta ja ensi viikolla tää varmaan viimeistään syntyy... Ei siitä tullut mitään, rupes taas kappaleet soimaan päässä, ajatukset oli ties missä, en pystynyt olemaan kuin toisella kyljellä, mut sit alkoi särkemään taas kaikkialta, ylhäältä jaloista oikein tosi kovasti... Pissalla piti käydä vähän väliä. Ja nyt en valehtele, mutta mä nukuin viime yönä korkeintaan puolituntia :'( Oli ihan kamalaa kattoa kelloa ja todeta aina, että edelleen olen hereillä :headwall: Joskus klo 2 kävin vessassa, en ollut nukkunut silmänräpäystäkään ja siihen mennessä olin yrittänyt jo 4h (en jaksanut muka sitä Varestakaan katsoa) :eek: Seuraavan kerran kävin vessassa joskus kolmen aikoihin ja tässä välissä olin siis sen puolituntisen nukkunut, olin ihan hikinen... Ja tän jälkeen en sit nukkunutkaan ollenkaan! Joonatan heräsi klo 6, sanoin miehelle, että en jaksa nousta, kun en ole nukkunut, jäin siis edelleen makoilemaan sänkyyn... Taisin torkahdella, sellasta koiranunta, kuulin kyllä kaiken, mitä täällä tapahtui (puuron annot sun muut). Joonatankin nukkui vähän levottomammin :/

Anteeks taas tää purkautuminen teille :ashamed:

Tänään on neuvola, siellä pääsen taas valittamaan, mutta eipä siitäkään taida mitään apua olla :( Mä haluaisin, että pääsisin sinne Naistenklinikalle, vaikka vaan tutkimuksiin... Tuskinpa kuitenkaan. Mä en tiedä, että kuinka huonosti äitin pitää voida, että pääsee käynnistykseen ennen kuin viikot (42+1) on täynnä. Ja mä olen voinut huonosti jo niin pitkän aikaa, en pelkästään todellakaan näillä ylimenevillä päivillä! Mä vaan haluaisin nukkua pidempiä pätkiä, kuin mitä nyt, maks 2h. Ja sen takia herään, kun pissalla joudun käydä, joten sen ainakin TIEDÄN johtuvan siitä, että vauva tuolla masussa painaa, eli tästä raskaudesta. Tiedän, että vauva voi syödä vaikka tunninkin välein, mutta mitä nopeammin saan sen tuolta mahasta ulos, sitä nopeammin päästään jonkunnäköisiin rytmeihin... Vaikka onko viikolla kuitenkaan tuossa asiassa mitään väliä, tuskin :ashamed: Mutta kyllä mä luulen, että mun oma olo parantuu, kun pystyn liikkumaan suht normaalisti, koko aikaa ei särje johonkin (paitsi alkuun tietenkin on kipeä synnytyksestä)... No joo, tätä jatkuis loputtomiin, joten lopetan sen nyt, muka vielä hyvissä ajoin :ashamed:

Siru: Ihana Otto, suloisia juttuja :heart: Kiitos :hug:

Minni: Raivostuttava mummo :kieh:

Tigru: Paranemisia Atelle!

Tanskuliini: No jo on strippareilla hinnat :whistle: :LOL:

Vielä sen sanon, että mussa on varmaan joku valmistusvika, kun noita supistuksia on nyttenkin tullut melkein joka ilta ja tosi kipeitäkin, mutta ne loppuvat AINA kesken, ei tää täältä itsestään lähde syntymään, mä olen siitä ihan varma. Oikeesti.
 
Piti nopsasti käydä vaan lukemassa, mutta tämä pitää sanoa ennen kun ulostutaan..

Voi Peppi, :hug: :hug: :hug: hirmuisesti jaksamista. Voi toivottavasti pääsisit käymään lääkärilläkin, kun olen pariltakin kuullut että muutama tunti sisätutkimuksen jälkeen on synnytys käynnistynyt. Ja kun vauveli syntyy, voit nukkua vaikka pieni viekussa ja syötötkin voi mennä ihan puoliunessa, masussa haittaa unia varmasti näin loppusuora..n ylittäneenä enemmän.

..tekiskö miehes sen tutkimuksen.. :whistle: :ashamed: :LOL: Vois auttaa sekin!
 
Voi Peppi, voimia ja jaksuja ihan hurjan paljon! Mulla oli tuollainen olotila molempien tyttöjen loppuodotusaikana, sympatiaa siis täältä roppakaupalla. Saaraa odottaessani mulla alkoi kovat supistukset rv 34, kerran oltiin yö Kättärilläkin kun kätilö oli ihan varma että vauva syntyy -mutta eipä alapäässä tapahtunut yhtään mitään. Jouduin jäämään saikulle töistä 3 päivää ennen mammaloman alkua suppareiden takia. Joka päivä tuli kipeitä suppareita, välillä enemmän ja välillä vähemmän. En saanut nukuttua juuri ollenkaan kun sattui joka paikkaan ja piti käydä veskissä vähän väliä. Yritin saada silloin käynnistystä jo ekalla yliaikaiskontrollikäynnillä mutta lekuri oli jyrkkänä ja sanoi ettei väsymys ole mikään syy käynnistykseen :( Lopulta käynnistys sovittiin rv 42+2 mutta Saara oli fiksu ja syntyi ilman apuja päivää ennen :) Veeran odotusaikana oli myös suppareita, kivuliaita sellaisia, ja lisäksi oli se samperin raskausmyrkytysepäily jolloin turposin kuin ilmapallo :whistle: Veera oli sentään vielä fiksumpi ja syntyi laskettuna päivänä :D
Jaksuhaleja sinulle paljon paljon paljon :hug: :hug: :hug: :heart:
 
Heips pikaisesti.

Pepille jaksuhaleja. Toivottavasti pikkuinen haluaa isompaan asuntoon tosi pian. :hug:

Minni, teit ihan oikein, kun vähän näpäytit sille mummolle, mä olen ollut vastaavissa tilanteissa monen monta kertaa.

Tulin just itse hammaslääkäristä. Tunnin päästä on vielä tavallinen lääkäri. Se käynti on ehkä kuitenkin jo vähän turha, kun hammaslääkäri avas mun suun ja totes heti ekassa lauseessa, et mut yritetään nyt pistää kaikkien jonojen ohi purentahoitoon. Se oli ihan kauhuissaan mun purennasta (siis mulla on yökisko ja kaikkea, mut se on ilmeisesti liian kulunut ja aiheuttanut siksi vielä enemmän vahinkoa kuin hyötyä) ja ihmetteli miksen oo aiemmin tullu. No enhän mä tyhmä ole osannut yhdistää, kun esim. silmiä särkee. Nyt siis jonossa, joka on ainakin 6kk, mut se yrittää saada mut nyt esimerkkitapaukseksi erikoistuvien lääkäreiden koulutukseen. Jaiks. No hyvä vaan jos pääse pian, ei näitä särkylääkkeitä voi joka päivä syödä. Mulle siis tehdään uudet kiskot tai sit joudun leikkaukseen ja syön vauvanruokaa vuoden. Voi blaah. No uskokaa tai älkää, mulla on silti nyt tosi helpottunut olo. Ei tarvii pelätä mitään aivokasvainta... juuh, mulla vähän jo ajatus juoksi. :LOL:

Iskä soitti just, tulee viemään ja mut sinne lääkäriin ja sit vie vielä lounaalle. Ihana ihminen. :heart:

No nyt pitää valmistautua. Ja sit taas mennä. Piti vaan päästä johonkin tää purkamaan. Varsinkin kun mun poski on ihan puuduksissa enkä pysty puhelimitse esim. miehelle kauheasti mitään selittämään. :D

Voikaa hyvin! Peppi mukaanlukien.

-kaisa-
 
Noniin, neuvolassa käyty...

Eka vähän niitä normikuulumisia, painoa ei ollut tällä kertaa tullut niin paljon, kuin edellisillä kerroilla, turvotusta silti on paljon, verenpaine 140/77, noussut toi yläpaine..., hemoglobiini oli huimat 100 :eek: , laskenut siis entisestäänkin :kieh: Sf-mitta pysynyt onneksi samana.

Mutta joo, sain kuin sainkin lähetteen sinne Naistenklinikalle! Lähetteen loppuun kirjoitti vielä, että: "Suos. teille tutkailuun, voisiko synnytystä käynnistää". Ihana neuvolantäti :heart: Mut juu, eipä antanut kovinkaan kummoisia toiveita siitä, että ne siellä mitään tekisivät :( Tahtovat kuulemma aina jotakin lääketieteellistä syytä käynnistykseen, ennen kuin viikot siis ovat täynnä. Että se, et on voimiensa äärirajoilla ja ollut väsynyt ties mistä viikoista lähtien ja muutakin murhetta ja surua niin ei niille riitä :kieh: No, jos ainakin katsottais se tilanne tuolla alhaalla... Olis ihan mielenkiintoista tietää, onko siellä mitään tapahtunut. Viikon päästä olis oikeasti se yliakaiskontrolli, mä luulen, että ne sanoo, että nähdään silloin sit uudemman kerran :headwall:

No, tänään mennään tosiaan siellä naikkarilla käymään, täytyy kattoa, että monelta päästään lähtemään, Joonatan meni just päiväunille, molemmat mummut töissä jne. Mut iltapäivästä sit varmaan viimeistään. Saa nähdä, millaisen raivokohtauksen kanssa sieltä tänään lähden takas kotiin :whistle:

Hannamari: Kiitos :'( :hug:

Tanskuliini: Kiitos sympatioista :hug:

Kaiza: Kiitos sinullekin :hug: Hyvä, että syy löytyi niille oireille, toivottavasti pian saisit uutta aikaa!

Osaispa sitä nukkua, kun poikakin nukkuu... Oon ihan poikki :(
 
Voi peppi :'( :hug:

Minni teit aivan oikein.

Onnea Plussaajalle :heart:

Mä oon tullut siihen tulokseen että nää meiän nukkumiset menee Samin osalta fifti fifti tilanteeseen. Poju nukkui 2 yötä hyvin ja riekkui taas viime yönä. On ihme jos nukkuu ensi yön hyvin.

 
Ihan ekaks Pepille tupla iso :hug: !! Tuuhhan sitten kuulumiset kertoo kun jaksat.

Gerbera: Tatulla pidän ohuempaa pukua jos on useempi lämpö aste eikä tuule tai sada hirveesti.. Muuten pidetään tavan toppapukua vielä.
Tatu vaan on tosi herkästi hikoavaa sorttia että saa tarkkana olla ettei poika paistu.. ite kun oon aika vilunen niin tulee helposti liikaa laitettua päälle.

Minni:No jopas oli mummo kaupassa :eek: Olis varmaan ilme ollu näkemisen arvonen :LOL:

Tigru:Poitsulle paranemisia!!

Tanskuliini: No ompas tyyriit hinnat jumankekka :LOL:

Kaiza:Hyvä kun asia selvisi, :hug:

Sanokaas miten saada poika juomaan tuota nutri soijaa?? Ei mene alas ei sitten millään... soittasivat sieltä polilta niin sais kysyä että entäs nyt kun ei mee maitoo yksinkertasesti alas. Pillillä houkutelen juo just ja just 20ml..

Mut nyt hakemaan puita uuniin lisää... inhottavan kolee sää.. millon tulee vettä ja millon räntää.
 
Moi pitkästä aikaa!

Tuolla listalla ei ollut mein tytön nimeä. Olin siis ennen Susa74. Niin Peppiina Venla Emilia synty 11.12.2005.

Ollaan oltu vkonloppu tytön kanssa sairaalassa. Kaikilla meillä ollut mahatauti ja Peppiina pääsi kuivumaan, joten nenä-mahaletkun kautta annettiin nesteitä...Eilen kotiuduttiin. Vieläkin ripuloi. Mites muilla? Onko ollu oksennustautia?

Tulis nyt se kesä sieltä, niin ei olis noin kurasta ja märkää...

Päivänjatkoja! :hug:
 
Minni: mä oisin saattanu sanoo paljon muutaki :snotty: :LOL:

Tigrulandiaan paranemista!

Kaiza, hienoo et asia selviää, ja toivottavasti ei tarviis leikata, paitti jos se satavarmana tuo avun..

Peppi, jäitkö sille tielles?? :whistle:

Tnne ei uutta, päätie kylällä on siinä kunnossa et ku kyläl kävin niin nyt on olkalihakset(mitkä????) jumissa, hieman jos on pehmeä..
Ja mä pääsen lauantaina ratsastamaan, sittempä ei pääsekkä liikkumaan sunnuntaina ku vaivalloisesti :LOL:
Ja neuvolaan sain ajan ens viikon torstaiks, sitä aikasemmin ei ollu pitkiä aikoja, alotetaan tunnin ajalla, jatketaan sit jos o tarvis ;)
 
Noniiiiin.

Naistenklinikalle mentiin äitin kanssa, olin taas sydänääni/supistuskäyrässä reilu puoltuntia, supistuksia tuli siinä n.10min välein, vauvaa heräteltiin ananasmehun avulla, kun taisi sillä hetkellä nukkua :) Ja heräsihän se :D

Siinä sitten kätilölle kerroin omasta olosta, sanoi, että lääkäri tutkii ja tekee päätöksen tuosta käynnistämisestä, jos tilanne tuolla alhaalla on "huono", eli paikat kiinni yms. niin turhaa lähdetään käynnistelemään, mutta sen päätöksen tosiaan lääkäri sitten tekee.

Käyriltä mentiin odotushuoneeseen odottamaan lääkärin kutsua ja pian se tulikin. Siinä hänen kanssa juteltiin vielä lisää tästä olosta ja eikun sisätutkimukseen, olin 3cm auki, kanavaa 1,5cm ja pehmeä, siinä vähän runno, jos sais sekin vielä jotain aikaiseksi... Ultratutkimus ja painoarvio tehtiin, arvioksi saatiin 4100g, mutta ei ole mitenkään varma/luotettava näillä viikoilla enää. Käsin koitti myös ja sanoi vauvan olevan nelikiloinen. No, tuossa ultratutkimuksessa näkyi, että vesi olis aika vähissä tai vähentynyt. Sanoi, että käynnistykseen pääsen, mutten tänään, niinkuin jo tiesinkin. Huomenna aamulla pitää soitella osastolle klo 8 aikaan, jos on saleja vapaana niin pääsen heti menemään ja kalvot puhki!!! Jeeee. Mut jos huomenna ei ole tilaa niin menee sit torstaille... Vai sanoiko lääkäri et pitää soitella puolenpäivän aikaan ja katsoa sit salien tilanne uudestaan...

Nyt on supistellut aika kipeesti, että hyvällä tuurilla pääsen lähtemään ennen aamua, tuskinpa vaan... Ja olis ihan kiva yöllä nukkuakin, kun viime yönä sitä unta ei oikein tullut paljoakaan :ashamed:

Niin, syynä käynnistykseen on mun uupumus ja lapsiveden vähyys, kun tosiaan, tuolla tarvitsee sen lääketieteellisenkin syyn, että alkavan käynnistämään... Mut hyvä näin.

Smirgelaine: :hug: Toivottavasti teillä nukuttais hyvin ens yönä!

Danjuska: Kiitos :hug:

Tansku: Kiitti :) :hug:

Peppiina: Paranemisia!

No mutta... Jospa sitä sais vaikka unta. Lääkäri muuten antoi luvan ja sanoi, että pitää unilääke ottaa, että saisin nukuttua, ei sillä ole niin vaikutusta lapseen, etteikö voisi ottaa.

Pitäis laitella tota sairaalakassia varmaan jo kuntoon.. :)
 
Pikaisesti vain tässä iltatoimien lomassa tulin toivottamaan Pepille valtavasti tsemppiä huomiseen tai jo tänpäiväiseen :hug: Hyvä tilannehan sulla jo oli, että ei ole ihan turhia ollu supparit =) Ja kalvojen puhkaisustahan ei ole paluuta, että hyvä, että sillä tyylillä sitten käyntiin laittavat :)

Ja kiitti Tansku, et olit vastannu mun hymypatsaspohdintoihin :D

Nyt jatkamaan iltapuhteita, moi :wave:
 
Tiistaita :wave:

Pepille paljon suppareita ja energiaa tulevaan koitokseen :wave: :hug:
Kannattanee syödä hyvin, että jaksaa.

3 lasta yliaikaisena synnyttäneenä voin sanoa, että viimeiset ajat ovat henkisesti ja fyysisesti raskaita.
Minun olo jäi toiselle sijalle, mutta onneksi kuuntelivat kun sanoin että vauvan (Peppi) olot masussa ei ole ihan kohdillaan ja pääsin tarkkailuun.


Pepin lempipuuhaa on tanssi ja kiipeily :heart:
Äiti-sana sopii myös kaikkeen :D

Täällä on sellaiset kelit, että ohuemmista haalareista ei vielä ole toivettakaan.

Mukavaa että Kaiza80 jaksaa kirjoittaa romaanejaan B)

Mitäs Niiskuneidille? :wave:

Kattinka, millaiset kelit siellä on?

On kyllä kivaa lukea raskaana olevien juttuja, oli ne vaan ihanaa aikaa ja kamalaakin =) :whistle:

Nyt on pää taas tyhjä :ashamed:

Jatkan...

Mukavaa kuulla Peppiliinasta :wave: =)
Meidän kuopus on nimeltään Peppi :heart:

Tansku, wautsi wau, on varmaan ihanaa nukkua :hug:

Hannamari, mie en voi sanoa tietäväni mikä sua suretti viikonloppuna, mutta hienoa jos nyt olo parempi =)

Siru2006, puhuitko koulussa saaduista hymypatsaista vai? :whistle: :ashamed: <br><br>
 
Mä pidän täällä sulle peukkuja Peppi. Toivottavasti pääset huomenna sisään tai sitten kaveri älyäis itse lähteä tulemaan ulos (oon kuullut semmoisistakin tapauksista että viime metreillä tehty sisätutkimus voi aloittaa synnytyksen).

Nyt päivän ylläri B) . Ukko yllätti toi tänään mulle :flower: . Syy: me tavattiin 9 vuotta sitten ekan kerran :D :heart:

 

Heippa!

Kävinpä sitten synnärillä! Iltapäivällä kävin lenkillä ja heti kotiin tultuani alkoi jomottamaan mahaan ja tuli veristä, rusehtavaa vuotoa... soitin synnärille ja piti sinne sitten lähteä näytille. Ottivat käyrän, kaikki ok. Ultrassa kaikki ok, pikkuisen painoarvo 700 g ja kieltä äitille sieltä näyteltiin :heart: Kaikki mahdolliset näytteet ottivat alatoosasta ja ilmoittelevat, jos jotakin hälyttävää löytyy. Paikat oli kiinni tiukasti ja kanavaa on 3.8 cm jäljellä, eli tosi hyvin.
Nyt vaan lepoa... en saa nostella mitään ja siivoilut ja lenkkeilyt pitää jättää väliin. Täällä sit kahlataan seuraavat kuukaudet hiekassa ja kiven murusissa :D

Mut pääsia, että pikkuisella kaikki hyvin!

Nyt ei enempiä, täytynee lähteä nukkumaan.

Peppi, toivottavasti pääset aamulla käynnistykseen!! Tsemppiä kovasti koitokseen!!

T. Gerbsukka ja illistelevä PikkuWerneri :heart:
 
PEPPI jos ehdit lukea tän vielä niin HIRMUSESTI TSEMPPIÄ!!!!!!!! Ja voimia ja onnea koitokseen, täällä varmasti me kaikki pidetään peukkuja ja jännätään mukana! Pääseekö sun mies sit heti mukaan?

Ja GERBERA mun piti jo aiemmin kirjoittaa sulle, että rajotahan niitä siivouksia ym, sä tunnut olevan hirmusen ahkeraa sorttia mutta nyt kun oot raskaana niin on höllättävä ja nyt on sit lääkärin sanaa uskottava! Ja usko pois, ette te huku mihinkään vaikka se siivous jääkin vähemmälle. Mies ja isompi poitsu voi silloin tällöin tehdä niitä keskilattian kohennuksia mutta nyt sun on levättävä!! Ja tämä on tarkoitettu vaan kaikella hyvällä ja huolenpidolla :)! Onneksi masukilla kaikki hyvin =) !

JELLONA mua vähän mietityttää kun hermanni asustelee koko ajan lämpimässä että eikö se mene pilalle jo ennen paistamistaan mutta niin muutkin on vakuuttanut että hyvä siitä tulee.

Tigrulaan parantumisia ja voimia!

Loput sit unohtuikin mielestä mitä piti kirjoittaa... Täällä peruspäivä, tosin viime yö meni jotenkin ihan ketuille, Onnilla vissiin kova massu vaivasi. Muskarissa käytiin ja ulkoiltiin eli ihan normikuviot. Ja itekin sain onneksi päikyt nukuttua.

Lillukka
 
iltoja!

Pepille hirveen kauheen paljon tsemppiä tulevaan koitokseen!! :hug: Yritä nukkua yö hyvin (ellei poju päätä lähtee tulemaan maailmaan =) ) Niin olisit sitten levännyt tulevaa koitosta varten.

Tanskuliini: Kiitos kysymästä tilaisuus oli ihan ok. sain työpaikkahakemus paperit kouraan ja ne pitää täyttää ja lähettää eteenpäin.. oli väkeä liikkeellä ihan tajuttomasti :eek: suunnilleen 200, vaikka olivat pääpamput itekki luulleet että tulee vaan kourallinen..

Gerbera: huih.. onneks pikkusella kuitenkin kaikki hyvin!! Nyt vaan muistakkin levätä =)

nyt en muista että mitä muuta piti...

ainiin...
Koivunkäpy: eipä auttanu se sokeri homma... työnti vaan kieltä ulos ja oli sen näkönen että mitä hemmettiä akka mulle juotat :whistle: lisää vinkkejä otetaan kyllä vastaan =)

mut nyt öitä kaikille! pitänee pikku hiljaa vetäytyä punkan pohjalle..
 
Rouva Gerbera ottaa nyt vihdoin ja viimein rauhallisesti, mitä täälläkin on jo moni käskenyt tehdä!

Pepille edelleen voimaa ja lujaa ähkimistä huomiseen, vai joko menit*? :wave:
Danjuska, laitoitko minkä verran sitä sokeria?

Ihanaa, enää kaks päivää ja sit ukolla alkaa kolmen päivän loma :whistle:

Smirge: hoo, kui ukkos tommosen muisti?? Nojoo, meillä on ihan liian helppo muistaa koskatavattiin, tänä jussina tulee 10vuotta kuluneeksi siitä ku tavattiin kolilla, tai ollaanha me pentuna leikitty(lue riidelty) siitä kumman hiekkaloota on.. silloin oli porukat naurelksinu et rakastavaiset, meneevät isoina naimisiin jne.. no kaikkeem uuta ollaan, mut ei naimisissa.. :LOL:

Eikä lähteny taas harhateille kommentti :ashamed:
Meillä kaikki nukkuu taas.. paitti minä
 
Pikaisesti tulin vaan Pepille toivottamaan hurjasti onnea ja tsemppiä tulevaan koitokseen!!! :) Toivottavasti nyt saisit jonkin verran levättyä ennenkuin pääset tositoimiin! :hug:

Gerbera: Hienoa että pikkuisella kaikki hyvin! Nyt sitten vaan otat oikein rauhallisesti ja jätät siivoukset ym. muille! :hug:

Uneton: Oikein hyvää tänne kuuluu, ei mitään uutta :D Kiitoksia kovasti kun kaipailit! :hug:

Kaiza: Hyvä että asia selvisi, toivottavasti pian saisit uuden ajan!

Peppiliina: Kiva kuulla teistä, lisäsin sinut listaan!

Tigru: Atelle pikaista paranemista!

Parpapapa: Onnittelut plussasta!

Nyt pikkuhiljaa nukkumaan, yritän huomenna tulla kirjoittamaan vähän paremmalla ajalla!

Hyviä öitä kaikille!
 
Good morning B)

Peppi heräsi 6.10 äheltämään lantaa :whistle:
Onneksi menin aikaisin nukkumaan ja nukuin jo sohvallakin :whistle:

Gerberalle jarrusukkia ja toivottavasti edes nyt jätät ne toisarvoiset siivoukset ja muut.
Eikö nuita varoitusmerkkejä ole jo riittävästi...


danjuska onko siellä lunta miten paljon? Tai vähän? :xmas:

Joo, aamupuuhia täs kai on tehtävä.
Muut vielä nukkuukin :)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.03.2007 klo 08:11 Peppi85 kirjoitti:
En pääse tänään käynnistykseen, on niin täyttä. Huomenna pitää soittaa samaan aikaan uudestaan.

Nyt en jaksa muuta, yökin meni taas päin prsettä :'(
hirmuisesti onnea tulevaan koitokseen.. :hug: :D :heart:
voi vitsit.. pian saatte uuden vauvan syliin =)
 

Yhteistyössä