Jouluvauvat maaliskuussa

:attn: eli joo... ensin pitää tuitsulta saada salasana... sen jälkeen kirjautua sinne ja siellä on sitten se hae jäsenyyttä kohta! Jos ei ole jäsen, ei voi kirjottaa keskusteluun tai katella kuvia tai mitään...
eli jos joku vieras saa salasanan haltuunsa, ei voi kuitenkaan lukea niitä juttuja vaikka kerhoon sisälle pääseekin :
) :attn:
 
Tuitsu pitääkö sun hyväksyä myös kuvat joita yrittää laittaa? yritin lisätä kuvan mutta ei se herjannu että ois epäonnistunu muttei myöskään kuva tullut...

Ja muistakaa että pitää olla kirjautuneena myös tänne kaksplussan sivuille että voi osallistua keskusteluun tuolla kerhossa. Sillä salasanalla pääsee siihen etusivulle mutta ei keskustelupalstalle mikäli ei ole kirjautuneena sisään...

 
Tuitsu: Mäkin yritin hakea jäsenyyttä, mut mitään ei tapahtunut... Saisko yV;:nä ton salasanan...

Joku kyseli siitä navasta... Se on napasieni ja meidän neitillä oli sellainen. Kannattaa puhdistaa ihan septidinillä tai laittaa vähän sitä metyliinisiliä. Meillä parani aika pian. Vaaraton ja yleinen vauvoilla...

MM: Meillä syöty kanssa taas koko yö... 7 tuntia ja 4 vai 5 syöttöä... tunti valvomista ja 45 minuuttia unta siihen päälle... :kieh: Eli eipä nukuta täälläkään, ei... :eek: Pikkasen alkaa väsyttämään... |O Nyt neiti vetelee jo kolmatta tuntia terassilla ja TUTTI suussa, mikä ei öisin kelpaa todellakaan... :kieh: Ehkä tää tästä, kun saadaan neiti kuntoon....

Meillä on nyt vauvalla sitten antibioottikuuri ja esikoinen jossain virustaudissa ja maanantaina mennään reumalääkärille... Joo, ihan vaan katsomaan ja mahdollisesti poissulkemaan lasten reuma... :( Että sellaista epäili tää meidän lääkäri... Mä en kestä, jos jotain noille lapsille tulee.... Vauvelilla vatsaa varmaan toi antibiootti vääntää hiukan, ett kyllä sekin varmaan tohon vähtäilyyn vaikuttaa... ja sitten toi esikoinen kuumeessa ja flunssassa ja sitten jalkojaan valittaa... On niin kurja olla noitten lasten puolesta...

Mä yritän kanssa imettää sen 4-6 kuukautta ja yritän ton pienoisen korvikemäärän jättää pois, kun siirrytään kiinteisiin... Saas nähä onnistuuko, kun olen niin väsynyt, ett pelkään, ett se alkaa vaikuttaa jo tohon maidontuloon... :( Musta tuntuu, ett meidän neitillä on ollut tiheän imun kausi koko elinikänsä.... :LOL:

Tänään miehellä varpajaiset ja mä lähen näitten sairaitten lasten kanssa evakkoon anoppilaan, jee jee.... :kieh: Tosi paljon huvittaa...

Ihanaa, ett tuitsulla ja porschella ollut lystiä... :D

Pääsispä itsekin johonkin... Onneksi ensi viikola on sitten mun vuoro lähteä sinne leffaan ja yhelle, voipi olla, ett otan kaksikin...

Tämmöistä tänne launataihin... Viikonlopun jatkoja naiset...

Riikkuli ja pikkuinen 12 vkoa ja 3 päivää
 
Pakko kertoo: Meidän poika nauroi tänään eka kerran ääneen!! :heart: (eikä etes haittaa vaikka ne naurut meni isukille joka on lapsen ollessa hereillä ehkä tunnin päivässä kotona... no kuka nyt tämmöselle jaksaiskaan nauraa jota näkee koko ajan ;) )

Riikkulille tsemppiä kipeiden lasten kanssa!! Toivottavasti ei mitään reumaa ole, en ole kuullutkaan että sekin voi pienelle jo tulla.
 
Onko Gleo koittanut kelpaisko pullo jos sitä tarjois joku muu kuin äiti?

hapikko ja Riikkuli: 26. tai 27.3, eli ei ens mut seuraavalla viikolla. :) Ja Länsikeskus mikä klo aika se oli? Ja kumpi pv?

Riikkuli: Mä ajattelin alkuun et koitan olla kaatamatta sitä saavillista isännän niskaan joka murehti työasioita ja taistelee omasta palkastaan, mut eilen sit lopulta meni kuppi nurin (esikoinen kiukutteli väärän värisistä sukista, alkoi karjua kun kysyin tarviiko apua jossain, kiljui kun katoin päin ym. mukavaa. |O ) ja itkin muutaman tunnin. :whistle: Lopulta kun lapset oli nukkumassa, mies kysy mikä mua oikeesti harmittaa, ja kerroin sit et kaikki tää vellihomma (missä sinänsä siis ei mitään oo. |O :'( ) ja sanoi sit et turhaan sillä mieltäni vaivaan ja osas olla tosi lohduttava. Tuli kyl parempi fiilis... :) Ainakin hetkeks... :whistle: Katotaan huomen uusiks. :D Meidän pitää alkaa synkisteleen yhes niin saa isännät olla rauhassa. :D

Vesseli: Meillä tytöllä maha välillä pulputtaa ja yleensä sen jälkeen tulee pieru tai röyhy. :D Ja kun velliä aloiteltiin, muutamana iltana sekoitin äidinmaitoa ja velliä, mut en sit enää jaksanu kun siitä vellistä mitään tullu niin aloin antaa pelkkää velliä ja tuoretta maitoa päälle. :) JA annettiin velliä eikä korviketta, koska maitoa riittää mut se ei täytä paria tuntia kauempaa. :)

Ja korvikettakin täällä kokeiltiin, NAN sopii ja maistuu... :)

rillukka: Meillä ei tukka tytöltä ole lähtenytkään. :D

Tuitsun ehdotus kerhosta sopii mulle kyllä... :) Jos muutkin innostuvat. ;)

Mut nyt laittaan Tuitsulle viestiä ja sit hetkeks soffalle. :heart: Lapset nukkuu ja huomenna mennään virpomaan isovanhemmille, sisaruksille ja parin kaverin luo. :D Tai siis esikoinen menee. :LOL:
 
:attn: Tässä ohje miten liittyä kerhoon:

- Ihan ensimmäisenä kirjaudut foorumille sisään
- Ensin pyydät yv:nä Tuitsulta salasanan
- Sitten menet ja etsit sen Joulun vauvat 07 kerhon ja menet sisään sillä salasanalla
- Siellä on taas vastassa nappi "hae jäsenyttä"
- Täytä se ja lähetä, hakemus menee Tuitsulle joka hyväksyy/hylkää
- Kun saat hyväksynnän, pääset sitten lukemaan ja kirjoittamaan sekä lisäämään kuvia
- Kuvan lisäämisen jälkeen pitää taas odottaa että Tuitsu hyväksyy kuvan julkaistavaksi, tästä pitäisi tulla vihreä ilmoitus kun kuva on lataantunut :attn:

Ja itse tein vielä niin että kun löysin tuolta etusivulta ne kerhot ja menin sinne kerhojen etusivulle.. niin laitoin sen suosikkeihin niin ei tarvi joka kerta sitä sieltä alareunasta ettiä... ihan kuin se nyt olisi kovinkin iso vaiva...
 
Hei te joiden lapset on ollu jo räkätaudissa!! Ootteko käyttäny nenän imemiseen sitä pikku-niistäjää vai apteekista ostettavaa letkua?? Kumpi on parempi? Eikös nasolinia saa jo käyttää yli 3kk vauvalle? Mä oon tulossa räkätautiin ja varmuuden vuoksi jo kyselen,jos toi tyttökin sitten sairastuu... Toivottavasti ei!

Tuitsu: Mäkin voisin haluta salasanan... :)
 
Salasanat lähteneet, jos joltain vielä puuttuu tai oon missannut niin uudestaan vaan tökkikää mua. En mä ketään pinolaista heti sensuroi! :D :LOL:

Sucyco, meillä ei ainakaan toi pikkuniistäjä toimi ollenkaan. tolla on isänsä isot sieraimet, se mittään ime...
 
kokemuksesta voin sanua että pikkuniistäjällä ei tee yhtikäs mittää jos kunno räkätauti iskee.meillä ollu se letku"imuri" kovassa käytössä.välil se tonkka puolillaan limmaa ettei siihen hepposet niistäjät auttas :whistle:
 
:attn: Perustettu Joulun vauvat 07 kerho :attn:

Tässä ohje miten liittyä kerhoon:

- Ihan ensimmäisenä kirjaudut foorumille sisään
- Ensin pyydät yv:nä Tuitsulta salasanan
- Sitten menet ja etsit sen Joulun vauvat 07 kerhon ja menet sisään sillä salasanalla
- Siellä on taas vastassa nappi "hae jäsenyttä"
- Täytä se ja lähetä, hakemus menee Tuitsulle joka hyväksyy/hylkää
- Kun saat hyväksynnän, pääset sitten lukemaan ja kirjoittamaan sekä lisäämään kuvia
- Kuvan lisäämisen jälkeen pitää taas odottaa että Tuitsu hyväksyy kuvan julkaistavaksi, tästä pitäisi tulla vihreä ilmoitus kun kuva on lataantunut

Ja itse tein vielä niin että kun löysin tuolta etusivulta ne kerhot ja menin sinne kerhojen etusivulle.. niin laitoin sen suosikkeihin niin ei tarvi joka kerta sitä sieltä alareunasta ettiä... ihan kuin se nyt olisi kovinkin iso vaiva...
 

Yhteistyössä