Jouluvauvat maaliskuussa

Shamandalie :hug:
Minä kyllä veikkaan, että murheesi takana on hormoneja sylkevä kierukka, eikä mitkään vellit!
Minäkin annoin illalla lapselle Nania ja velliä ja ensimmäistä kerta aikoihin sain nukkua pidemmän pätkän. Aion antaa myös tänään. Ei minun mielenterveys kestä jatkuvaa valvomista ja lyhyitä unipätkiä.

Suzyco: Nenäfriida on hyvä niistäjä. OSta myös suolatippoja ja nasolinia saa sen 5 päivää käyttää.
 
suzyco: mä oon käyttäny kumpaakin noista niistäjistä ja se apteekin viritys on kyllä PARAS! Sillä saa imettyä syvemmältä ja perusteellisesti. Eikä maksa ku muutaman euron. Tosin on aika traumaattista toi rään imeminen vauvalle mutta miel kuuntelee sitä parkumista hetken ku että tukehtuu siihen räkäänsä :/

Niin ja viimein: TERVETULOA uudet!!

Me ollaan taudissa täällä..isommat lapset oireilee,kuumetta ja pa..a lentää. Itellä vatsassa kiertää..kauhulla ootan että kaikki aletaan yrjöömään.Kunhan ei pikkaseen tartu,se taitaa tietää sairaalareissua jos pahasti yrjöö jne. Mies toi töistä tän taudin,siellä porukka töissä kipeenä :headwall:

Tuitsu: kerho on hyvä idea,mäkin voisin uskaltautua naamani näyttää B) tai ainakin jotain.
Saanko salasanan?

Myrskynmerkki
 
Tervehdys pitkästä aikaa! :wave:
Olen edelleen käynyt lukemassa täällä mutta aina se on niin vaikeaa ruveta kirjoittamaan.. :whistle: Suuri kiitos teille jotka jaksavat säännöllisesti kirjoittaa, teidän juttuja on ihana lukea! :heart:

Meillä on ihana tyttö! :heart: Yöt nukutaan 22-06, sitten syödään ja nukutaan vielä 7-8 asti, tai siis siihen asti kun esikoinen tulee herättämään. :LOL: Hyvin tuntuu neiti kasvavan tissimaidolla mutta veli-poika odottelee kovasti että saisi ruveta tarjoamaan jotain muuta syömistä. On kuulemma väärin kun aina vaan äiti saa syöttää! =)

Meillä alkaa pääsiäisen jälkeen vauvauinti, saa nähdä kuinka se sujuu, kun tapana on ottaa aamupäivästä yleensä pitkät päikkärit. Itse odotan innolla koska tykkään uimisesta kovasti. Ja jos joku haluaa minun mahamakkaroita siellä katsella niin antaa mennä, itseä ei jaksa häiritä! :kieh:

Mitähän piti kommentoida? Juttua on tullut vaikka kuinka paljon ja oma pää lyö tyhjää.. Ehkä sitten seuraavalla kerralla... :) Minäkin voisin sen salasanan ottaa jos vaikka seuraisin teidän juttuja sinnekin!

Mukavaa alkavaa viikkoa teille kaikille! :)
 
Eli odottajien pinosta Pippa81 olen...Nimimerkki ei toiminu enää joten vaihdoin.
Olen se joka joka viikko skitsoili kun polilla ei oteta mitään vakavasti...Mulla siis nousi loppuraskautta kohti maksa-arvot vanhan pultsarin tasolle :p
Lopulta sain lääkärin joka kuunteli mun huolta ( maksaongelmat johtaa viikon 38 jälkeen usein äkilliseen vauvan kuolemaan ) ja viiminen viesti jonka laitoin tais olla ett huomenna sektio =)
Tuloksena viikolla 37+6 syntynyt tytteli joka sai nimen Venla Milla Marjaana.

Joka päivä olen melkein käynyt lukemassa juttujanne ja hävettää kun en oo ite muka ehtinyt kirjottaa...Mutt jos vielä huolitte mukaan niin olis kiva =)
 
:attn: Perustettu Joulun vauvat 07 kerho :attn:

Tässä ohje miten liittyä kerhoon:

- Ihan ensimmäisenä kirjaudut foorumille sisään
- Ensin pyydät yv:nä Tuitsulta salasanan
- Sitten menet ja etsit sen Joulun vauvat 07 kerhon ja menet sisään sillä salasanalla
- Siellä on taas vastassa nappi "hae jäsenyttä"
- Täytä se ja lähetä, hakemus menee Tuitsulle joka hyväksyy/hylkää
- Kun saat hyväksynnän, pääset sitten lukemaan ja kirjoittamaan sekä lisäämään kuvia
- Kuvan lisäämisen jälkeen pitää taas odottaa että Tuitsu hyväksyy kuvan julkaistavaksi, tästä pitäisi tulla vihreä ilmoitus kun kuva on lataantunut

Ja itse tein vielä niin että kun löysin tuolta etusivulta ne kerhot ja menin sinne kerhojen etusivulle.. niin laitoin sen suosikkeihin niin ei tarvi joka kerta sitä sieltä alareunasta ettiä... ihan kuin se nyt olisi kovinkin iso vaiva...
 
Voi ei, mäkin haluan mukaan kerhoon. Olen aktiivisesti seurannut juttujanne ja tästä palstasta on ollut hirveästi hyötyä ja apua. Te olette piristäneet mun päiviä kun poika nukkuu päikkäreitä. Haluaisin siis mukaan. Saisinko salasanan? Odottajien puolella jotain kirjoittelinkin, tosin muistaakseni toisella tunnuksella.
Poikamme syntyi 17.12.2007. Laskettuaika hänellä oli 31.12, mutta päätti ottaa varaslähdön. Nyt ollaan lähdössä 3 kk neuvolaan ja rokote jännittää äitiä.
 
Vieläkö mahtuisi mukaan? Alusta asti keskustelua seuranneena olen tullut tästä jo tosi riippuvaiseksikin... :ashamed:

Perisuomalaiseen tapaan olen vain tosi huono/hidas alkamaan kirjoittaan mitään ja sitten se joutilas aika onkin jo ohi! Eli olen 31-vuotias kolmen lapsen äiti jonka päivät kuluvat 7-vuotiaan tytön, kesällä 3 vuotta täyttävän pojan ja joulukuun 26. päivänä syntyneen pojan kanssa kotia hoitaessa. Joka päivä pitää käydä lukemassa teidän juttujanne ja ne saavat aina niin hyvälle tuulelle. Vielä kun oppis kirjoittamaan muutenkin kun näin "uhattuna"! No jos sitten myöhemmin lisää... :ashamed:

Eli minäkin haluaisin salasanan! :wave:
 
Olen myös ollut innokas lukija, päivittäin, mutta huonompi kirjailija. Silloin tällöin jonkun viestin laitellut. Minulla siis 10.12 syntynyt reipas poju ja haluaisin jakaa kasvukokemuksia kanssanne jatkossakin. Piristää ja reipastaa kovasti päivää. Eli jos onnistuu niin mielelläni liittyisin kerhoon :)
 
saisko salasanan?
Täällä on muitakin taustailijoita ilmoittautunut niin kaipa minäkin kehtaan.

Olen 28.12. syntyneen tyttövauvan äiti. Tyttö on ensimmäinen lapsi joten kovasti vertaistukea saan lueskelemalla muiden kuulumisia. Lupaan kirjoitella itsekin :)
 
Vielä olis yksi taustailija joka haluais mukaan :ashamed: .
Ollut hengessä mukana ihan alkumetreiltä saakka eli vuoshan tässä tullut jo täyteen.

Kotosalla minäkin oleilen 3 ja 6-vuotiaitten tyttöjen kanssa sekä sitten tämän meidän
prinssin
joka syntyi 7.12.08 ja Pohjanmaalla asustellaan.

saisko mahdollisesti salasanan?
 
Täällä vielä yksi "kaappijoulukuulainen". Meiän perheeseen syntyi esikoistyttö 13.12. ja täältä palstalta oon saanu tosi paljon neuvoja, vinkkejä, piristystä ja ennen kaikkea vertaistukea tähän vauva-arjen haasteisiin. Keskustelua oon seurannu odotusajasta asti, mutta en oo kirjoitellu kun oon vähän ujo luonne ja oon ajatellu, et ei mun elämä ny ketään voi kiinnostaa!! :LOL:
Mutta tahtoisin mielelläni kerhoon mukaan, joten voisinkohan saada salasanan?
 
No niin, vielä löytyy yksi taustahihhuli, joka haluaisi kerhoon mukaan! Poika syntyi 17.12. ja olen lukenut joulukuisten keskustelua raskausajoilta lähtien. Tuli ihan paniikki, kun päätitte painella piiloon ja huomasin kehittäneeni jonkin sortin riippuvuuden :ashamed: Kerjäilen siis salasanaa :wave:
 

Yhteistyössä