¤¤¤ Juhannusviikon 25 testailijat ¤¤¤

Abu
Tiistai 27.5.08

Juhannusviikolla plussaavat:



Abu--------------kp 14/35--------yk 2----------toinen
Jouskari-82-----kp 12/28-35----yk 9----------ensimmäinen
Paris-------------kp 6/31---------yk 4----------toinen
Käärme----------kp 6/26-27------yk 4----------kolmas
Suunnistaja-----kp 4/26-31------yk 3----------ensimmäinen

Huomenta!

Onko teillä jo suunnitelmia jussiksi? Juuri tuossa eilen pohdittiin mitä sitä tekis kun ei lapsettomien mökkijuhannuksiin viitsi osallistua.. ?! Mehän ollaan sitten raskaana ja kaikkea...


Tänään on tytön lääkärineuvola ja sitten vietetään ilta kaksin kun mies on yön yli taas duunireissulla. Syön ehkä ihan vähän suklaata suruuni


 
Abu, ei kyllä ole vielä Jussi suunitelmia, meillä on yleensä ollut aika railakasta menoa ja nyt jos ja kun olen raskaana niin mielummin olisi vaikka ihan mökillä rauhallisesti, vaik sielläkin tietty porukka vetää Juhannusmaisesti alkoa.... noh en kyllä tiedä mitä sitä tekis :whistle:

Nonni, nyt tuli pönttöön limat, siis ihan niin kuin olis kananmunan rikkonut pönttöön, ainut vain ettei sitä keltuaista tullut mukana :LOL: Sorry mun ällötys jutut, mutta tänään tuo kyllä pitää hyödyntää ja laitoin jo miehelle viestiäkin että tänään on lemmittävä, toivottavasti ei ota nyt paineita... :heart:
 
Moi!
Eipä täälläkään mitään ihmeempiä suunnitelmia jussiksi ole,jos veisi vaikka likan hoitoon ja lähtisi pyörähtämään jossain tanssilavalla tai muuta vastaavaa :D
Nyt on taas tätikin lopettanut täällä vierailunsa,joten pitää laittaa jo tänään "harjoitukset" pystyyn :whistle:
Mut nyt takas siivouksen pariin,tuun sitten myöhemmin vaihtaa kuulumiset :wave:
Ja tervetuloa Käärme =)
 
Abu
Alkuperäinen kirjoittaja Jouskari-82:
Abu, ei kyllä ole vielä Jussi suunitelmia, meillä on yleensä ollut aika railakasta menoa ja nyt jos ja kun olen raskaana niin mielummin olisi vaikka ihan mökillä rauhallisesti, vaik sielläkin tietty porukka vetää Juhannusmaisesti alkoa.... noh en kyllä tiedä mitä sitä tekis :whistle:

Nonni, nyt tuli pönttöön limat, siis ihan niin kuin olis kananmunan rikkonut pönttöön, ainut vain ettei sitä keltuaista tullut mukana :LOL: Sorry mun ällötys jutut, mutta tänään tuo kyllä pitää hyödyntää ja laitoin jo miehelle viestiäkin että tänään on lemmittävä, toivottavasti ei ota nyt paineita... :heart:

Mun mies on hyvinkin selvästi ilmaissut että en saa sanallakaan mainita oikeasta hetkestä ettei tule suorituspaineita.. Kovin vaikeaa ei ole meidän seksitahdilla arvella mitä tapahtuu kun vaimo pari kertaa kuussa miehen viettelee


No hei voimia sulle miehen nukkumaan panemiseen tänä iltana

 
Abu
Alkuperäinen kirjoittaja Paris:
Moi!
Eipä täälläkään mitään ihmeempiä suunnitelmia jussiksi ole,jos veisi vaikka likan hoitoon ja lähtisi pyörähtämään jossain tanssilavalla tai muuta vastaavaa :D
Nyt on taas täkin lopettanut täällä vierailunsa,joten pitää laittaa jo tänään "harjoitukset" pystyyn :whistle:
Mut nyt takas siivouksen pariin,tuun sitten myöhemmin vaihtaa kuulumiset :wave:
Ja tervetuloa Käärme =)
Juu kyllä harjoitus tekee mestarin!

 
Alkuperäinen kirjoittaja Abu:
Alkuperäinen kirjoittaja Paris:
Moi!
Eipä täälläkään mitään ihmeempiä suunnitelmia jussiksi ole,jos veisi vaikka likan hoitoon ja lähtisi pyörähtämään jossain tanssilavalla tai muuta vastaavaa :D
Nyt on taas täkin lopettanut täällä vierailunsa,joten pitää laittaa jo tänään "harjoitukset" pystyyn :whistle:
Mut nyt takas siivouksen pariin,tuun sitten myöhemmin vaihtaa kuulumiset :wave:
Ja tervetuloa Käärme =)
Juu kyllä harjoitus tekee mestarin!
Toivottavasti se tekee jo tässä kierrossa mestarin,onhan tässä jo muutama kuukausi harjoiteltukkin :snotty:
 
Mä olisin kans niin onnellinen jos vihdoin ja viimein tärppäis! :heart: Lähipiirissä on moni raskaana ja toisilla on jo useammat lapset, niin olisi kyllä jo meidänkin aika :saint: Toki eihän se maailma tähän kaadu jos ei nyyttiä vielä tule... kunhan tulisi edes jossain vaiheessa :heart:

Abu, toivotaan nyt ettei se mies rukka saanut paineita, oikeestaan oli ensimmäinen kerta, kun asiasta mainitsin, aijemmin olen kertonut, että ovis on mennyt jo ohi... nooh, pitää laittaa jotain sexyä päälle ja vietellä, jos ne paineet siirtyis sitten sinne alas :LOL:
 
Moi! Saako liittyä seuraan?
Mulla nyt kp4 ja yk3. Juhannuslauantaina aattelin testailla, vaikka voi olla, että sillon ei vielä edes näkyisikään. Mutta aattelin testailla kuiteskin, niin tietää mitä juhannuksena juo.
:D
 
Abu
Suunnistaja! Tervetuloa, lisäilin sut listaan. Kerrotko vielä normikierron ja aiempien lasten lukumäärän niin näyttää sunkin rivi paremmalta!

Paris, toivotaan tosiaan että teillä harjoitukset riittäisi ja pääsisitte itse suoritukseen! Meillä meni 1,5 vuotta esikoiseen, mutta me missattiinkin muutamat treenit


Jouskari, tissit tiskiin vaan.. Eiköhän se riitä siihen että mies unohtaa kaikki muut paineet
 
Ei mitään tietoa vielä, että mitä tekisi juhannuksena. Jos kävisisi vaikka ajelulla jossais ja grillais, sekä saunoisi, ei sen ihmeempää. Saisi muuten tuo juhannus olla pitempi kuin tavallinen viikonloppu vaan.
Olen tässä miettinyt, että jos tärppää, niin pysyyköhän tuo anoppi enää hengissä kun sais kulla että kolmas on tulossa
 
Huomenta B)
Ei se minun ukko kulta säikähtänyt multa lipsahtanutta lausetta h-hetksestä, itse asiassa päin vastoin :D Tulin kotiin niin kysyi heti, että noh syötkö ensin vai? Mutta mentiin suoraan jälkiruokaan :LOL: Nyt vain täytyy toivoa että tämä olisi se oikea ajoitus :heart:
 
Abu
Keskiviikko 28.5.08

Juhannusviikolla plussaavat:



Abu--------------kp 15/35--------yk 2----------toinen
Jouskari-82-----kp 13/28-35----yk 9----------ensimmäinen
Paris-------------kp 7/31---------yk 4----------toinen
Käärme----------kp 7/26-27------yk 4----------kolmas
Suunnistaja-----kp 5/26-31------yk 3----------ensimmäinen


Huomenta!

Jouskari, Nyt vaikuttaa siltä että kaikkenne ootte tehneet, loppu on sitten tuurista kiinni.. Tai no kannattaa aina varmistaa ainakin pariin otteeseen


Tällä rouvalla on joku hormonimyrsky menossa, mun mies oli eilen ennen reissuun lähtöä mun mielestä ihan äärettömän seksikäs! Olisin kyllä repinyt vaattet sen päältä jos olis ehtinyt... Tekeeköhän lähestyvä ovis tällaista vai onko mulla vaan kevättä rinnassa?
 
Huomenta täältä!
Eilen en jaksanut enää vääntäytyä koneelle,nyt pitäis siivoilla,pyykkikone jo laulaa tuolla :whistle:

Suunnistaja tervetuloa mukaan :wave:

Ja toivotaan nyt että jokainen meistä plussaisi tässä pinossa b =) d
 
Alkuperäinen kirjoittaja Abu:
Alkuperäinen kirjoittaja Käärme:
Olen tässä miettinyt, että jos tärppää, niin pysyyköhän tuo anoppi enää hengissä kun sais kulla että kolmas on tulossa
Jaa kuolisko se sitten onnellisena, pettyneenä vai ylirasittuneena?
Huomenta vaan kaikille!
Todennäköisesti pettyneen ja ylirasituksen seurauksena. No ei kai. Anoppi vaan on aina sanonut että kaksi on hyvä määrä ja noi pienet vauvan vaatteet ja kaikki rattaat olisi ollut myymässä jo monta kertaa, että ei niitä enää tarvita. En ole viittinyt vastata siihen mitään. Toisen tulosta kun kerroin, niin anoppi tokaisi, että eikös sen voi vielä ottaa pois :(

 
Käärme hui kauheeta minkälainen anoppi sinulla on :eek: Kuinka se tollasia sammakoita voi suustaan päästellä. On sinulla kestäminen :hug:
Paris toden totta kaikki kyllä nyt kimpassa plussamaan ;) :heart:
Abu se voi olla että oviksen lähestyminen ja kevät rinnoissa saa tuollaista aikaan ;) Itse odotan sitä kun mies alkaa käyttää hihattomia paitoja :p Nam
 
Abu
Alkuperäinen kirjoittaja Käärme:
Alkuperäinen kirjoittaja Abu:
Alkuperäinen kirjoittaja Käärme:
Olen tässä miettinyt, että jos tärppää, niin pysyyköhän tuo anoppi enää hengissä kun sais kulla että kolmas on tulossa
Jaa kuolisko se sitten onnellisena, pettyneenä vai ylirasittuneena?
Huomenta vaan kaikille!
Todennäköisesti pettyneen ja ylirasituksen seurauksena. No ei kai. Anoppi vaan on aina sanonut että kaksi on hyvä määrä ja noi pienet vauvan vaatteet ja kaikki rattaat olisi ollut myymässä jo monta kertaa, että ei niitä enää tarvita. En ole viittinyt vastata siihen mitään. Toisen tulosta kun kerroin, niin anoppi tokaisi, että eikös sen voi vielä ottaa pois :(
No onpas tylyä
No onneks niitä lapsia ei mummoille tehdä vaan ihan itselle. Voi olla että munkin anoppi heittää jonkin vähintäänkin mielenkiintoisen kommentin jos kakkonen näin pian ilmoittaisi tulostaan.. Pääsisi taas pätemään kaikilla vanhoilla kunnon lapsenhoitovinkeillään


Toivotaan nyt kuitenkin että se sun anoppis olis vähän viisastunut tuon kolmen vuoden aikana!


 
Abu
Alkuperäinen kirjoittaja Suunnistaja:
Moikka kaikille! Kuinkahan aikasin kannattaa alkaa ovista testailee, jo kenties tällä viikolla? Nyt kp5.
Sun kierto on ollut lyhimmillään 26kp eli puoliväli on kp13. Jos aloitat vaikka kp10, niin voi osua aika kohdilleen. Mistä tilasit testit? Mulla on kotitesti.fi:stä ja siinä tuli mukana ohjeet!

 
Abu
Torstai 29.5.08

Juhannusviikolla plussaavat:



Abu--------------kp 16/35--------yk 2----------toinen
Jouskari-82-----kp 14/28-35----yk 9----------ensimmäinen
Paris-------------kp 8/31---------yk 4----------toinen
Käärme----------kp 8/26-27------yk 4----------kolmas
Suunnistaja-----kp 6/26-31------yk 3----------ensimmäinen

Huomenta!

Ajattelin aloitella tikuttelut tänään..



 
Abu
Jeesjees, nyt on testattu, mutta ei näkynyt kuin haalea haamu.. Mutta sehän ei ovistesteissä merkkaa vielä yhtikäs mitään.

Hyvä sinänsä, isäntä oli aamulla kuin persiiseen ammuttu karhu. Voin siis kiukutella rauhassa ilman että tartteis sitä lämmitellä petiin
 
JOUSKARI-82 Te ootte ainakin osannut ajoittaa hyvin. Sillon kun me tuota esikoista tehtiin, niin pupuiltiin just sinä päivänä kun lima oli tipahtanut pönttöön ja sit sitä seuraavana päivänä, kuten tekin nyt, ja niinpä tuo neiti sitten tärppäs, 1v3kk yrittämisen jälkeen.

Ja sulla ja mulla on muuten nyt menossa sama kiertopäivä :xmas: Tosin mulla ei oo vielä ovista tullut, en oo ainakaan tikuilla bongannut. Tosin tiistaina vihloi munasarjoja melko lailla, mut nyt päivä päivältä ovistikun viiva tummenee. Yleensä oon bongannut sen vasta kiertopäivä 17 tai 18, ja sillon kierron pituus on ollut 28 tai 29.
 
Huiiii PalstaRotta toivottavasti olet oikeassa!! :D Tämä kierto on oikeestaan ensimmäinen sellanen mikä on aika hyvin ajoitettu miehen töiden takia :heart: Vielä olisin voinut huomenna tai ylihuomenna varoiksi lempiä, mutta mies ei ole kotona ja sitten ollaanko jo vkl juhlimassa niin varmaan vasta sunnuntaina pääsee seuraavan kerran harrastaa lemmiskelyä. Mutta tuo tieto kyllä toi toivoa ylle :D Tänään on ollut aikamoiset juilinnatkin masussa :whistle: Toivotaan että teilläkin ajoitukset osuvat nappiin ja tärppäisi tässä kierrossa :saint: Ilmeisesti toinen on toiveissa?
 

Yhteistyössä