Juhlissa pukukoodina Casual.

  • Viestiketjun aloittaja mietin
  • Ensimmäinen viesti
"maikki"
Siitä ei ole kyse, vaan sillä kerrotaan juhlan henki eli kuinka virallinen tilaisuus on.
On meinaan ihan älyttömän noloa, jos muut ovat tummassa puvussa ja itse menet farkuissa ja irtotakissa.
Niin, se on ehkä noloa itselle, mutta tuskin muut ihmiset siitä välittävät vaikkei olekaan niin juhlavasti pukeutunut kuin muut?! Sitä tässä just ajoinkin takaa, että kukin pukekoon mitä KEHTAA , tuskin siitä muut kuin itse välittävät mitä on päällä.
 
mietin
Siitä ei ole kyse, vaan sillä kerrotaan juhlan henki eli kuinka virallinen tilaisuus on.
On meinaan ihan älyttömän noloa, jos muut ovat tummassa puvussa ja itse menet farkuissa ja irtotakissa.
Juu, juuri tästä syystä mäkin kyselen täällä apuja. Olis myös ehkä hieman joulukuusi olo, jos kaikki olis jakuissa ja itsellä joku pitkä iltapuku mikä sopis ennemmin vaikka linnan juhliin. :D Ja kyllä mun mielestäni on ihan ok laittaa kutsuun pukukoodi. Jos haluaa järjestää jotkut todella hienot pippalot, niin mikäs siinä. :) Tai vastaavasti ei halua, että kaikki vetää ykköset ylle juhlissa, niin sekin on ok. Kyllä se pukeutumis koodi helpottaa itteensäkkin, kun vaan ensin selviää, mitä kyseinen pukukoodi käytännössä tarkoittaa. :D Kuten mun tapauksessa, kun en ihan tiennyt, että mikä se casual käytännössä on. :)
 
"maikki"
[QUOTE="maikki";22149081]Niin, se on ehkä noloa itselle, mutta tuskin muut ihmiset siitä välittävät vaikkei olekaan niin juhlavasti pukeutunut kuin muut?! Sitä tässä just ajoinkin takaa, että kukin pukekoon mitä KEHTAA , tuskin siitä muut kuin itse välittävät mitä on päällä.[/QUOTE]

Niin ja vielä piti lisäämän, että tuskin kukaan supisee, että "voi kamala millasissa vaatteissa tuo kehtas tulla mun juhliin..omg, nyt mun juhlat on pilalla"..
 
Huom harmaana
[QUOTE="maikki";22149081]Niin, se on ehkä noloa itselle, mutta tuskin muut ihmiset siitä välittävät vaikkei olekaan niin juhlavasti pukeutunut kuin muut?! Sitä tässä just ajoinkin takaa, että kukin pukekoon mitä KEHTAA , tuskin siitä muut kuin itse välittävät mitä on päällä.[/QUOTE]

Olen tästä hieman eri mieltä kanssasi. On toki juhlia ja juhlia, mutta kyllä siihen muutkin juhlavieraat kiinnittävät huomiota, jos jollain ei ole tilaisuuden arvoon tai henkeen sopivat vaatteet päällä. Jos kyseessä on vaikka suvun juhlat, niin tuskin, mutta jos kyseessä on täysin toisilleen vieraat ihmiset ja kyseessä esimerkiksi työelämään liittyvä juhla, niin sitten kyllä.
 

Yhteistyössä