Juoppo isät ja äidit kaupassa

Alkuperäinen kirjoittaja DJJ:
kyllä sen vaan tunnistaa niistä ihmisistä. kun on nähnyt kaikenlaista elämässä, niin huomaa heti kuka on kukakin.. ei ole mtn ulkoisia piirteitä. ihmistuntemusta se on.
Tunnistat siis ne huumeidenkäyttäjätkin ketkä eivät osta sitä kaljaa sieltä kaupasta vaan kulkevat puku päällä lapsensa kanssa limuhyllylle?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Minäkin kaljasieppo.:
Ostin 24 tölkkiä kaljaa ja lapsi mukana. Tuosta tosin riittääkin sitten kesäkuun loppuun asti olutta.
HUOM! Jotku osaavat nauttia oluesta myös ihan sivistyneesti.

nimim. n.3 olutta/vk.
Ihanko totta?
 
..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Minäkin kaljasieppo.:
Ostin 24 tölkkiä kaljaa ja lapsi mukana. Tuosta tosin riittääkin sitten kesäkuun loppuun asti olutta.
HUOM! Jotku osaavat nauttia oluesta myös ihan sivistyneesti.

nimim. n.3 olutta/vk.
Ihanko totta?
ihan totta, vaikka tällä palstalla sivistynyt ottaminen on ihan tuntematon käsite. on vaan ne kaksi ääripäätä joko tai.
 
Alkuperäinen kirjoittaja idunnor:
Alkuperäinen kirjoittaja Sanni76:
:attn: Vaikka olis mitkä juhlat tulossa niin kyllähän kaikki tervejärkiset ihmiset taipuisi tuohon muumilimppari pyyntöön?Enhän mä voi olla näin väärässä???
Ehkä heidän lapsi ei saa juoda ylettömästi limpparia ja oli helpompi sanoa että ei ole rahaa kuin selittää että tekee huonoa hampaille jne? En tiedä, kunhan arvailen...
En kyllä lähde mukaan tähän arvailuun :eek:
 
junareissaaja
Tai siis tuo nyt karrikoitua sanoa noin, mutta mua ällöttää se, että ravintolavaunuissa jokaisella on muovinen iso kaljamuki nokan edessä. V***ttaa mennäkin juottolaravintolavaunuihin lapsen kanssa, kun koko vaunu on kuin mikäki räkälä. Eniten ällöttää kaljaa kittaavat naiset *oksu*
 
DJJ
HOH HOIJAA te jotka puolustatte ja viilaatte pilkkua, ei taida olla teillä puhtaat jauhot pussissa.

minulle lapset ja heidän hyvinvointi on maailmassa tärkeintä. äiti/isä pullo ja lapsi EI SOVI YHTEEN.
 
Alkuperäinen kirjoittaja DJJ:
HUOH sen vain vaistoaa. En varmasti ole ainut, joka vaostoaa sen!
Mä vähän epäilen sun vaistoasi. Et voi mitenkään vaistoamalla tietää koko totuutta. Joku juopon oloinen ja näköinen saattaakin olla se vähän juova ja se sun vieressä kaupassa seisova businesnaisen näköinen hyvinpukeutuva ihminen saattaa olla se alkkis.
 
Alkuperäinen kirjoittaja DJJ:
HOH HOIJAA te jotka puolustatte ja viilaatte pilkkua, ei taida olla teillä puhtaat jauhot pussissa.

minulle lapset ja heidän hyvinvointi on maailmassa tärkeintä. äiti/isä pullo ja lapsi EI SOVI YHTEEN.
Hoh hoijaa vaan ittellesi. Tässä nyt yritetään saada sut tajuamaan, että asiat eivät ole niin mustavalkoisia kuin sä luulet. Sä sitten alat syyttelemään meitä epärehellisiksi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja DJJ:
HOH HOIJAA te jotka puolustatte ja viilaatte pilkkua, ei taida olla teillä puhtaat jauhot pussissa.

minulle lapset ja heidän hyvinvointi on maailmassa tärkeintä. äiti/isä pullo ja lapsi EI SOVI YHTEEN.
Hoh hoijaa vaan ittellesi. Tässä nyt yritetään saada sut tajuamaan, että asiat eivät ole niin mustavalkoisia kuin sä luulet. Sä sitten alat syyttelemään meitä epärehellisiksi.
Näin juuri. Mistä ap sen tietää mitä ne siellä kotona tekee? Ja ilmeisesti hän oli seurannut vain tätä yhtä perhetapahtumaa.. et lievästi yleistäen mennään taas!

 
Alkuperäinen kirjoittaja DJJ:
HOH HOIJAA te jotka puolustatte ja viilaatte pilkkua, ei taida olla teillä puhtaat jauhot pussissa.

minulle lapset ja heidän hyvinvointi on maailmassa tärkeintä. äiti/isä pullo ja lapsi EI SOVI YHTEEN.
Meillä onkin saunakaljat siellä pussissa! B) Minä oon töissä päihdepuolella ja tekemisissä päihdeperheidenkin kanssa. Lasten kohtalo on aina surullinen näissä perheissä se on totta, minua vaan ärsyttää tuo tyyli tehdä päätelmiä jossain ruokakaupassa toisten juomatottumuksista!

 
junareissaaja
Alkuperäinen kirjoittaja DJJ:
junareissaaja

olen TÄYSIN samaa mieltä. hyi, että sitä ravintolavaunua ei siellä voi kuvitella voida syövänsä.
Joskus on pakko. Sitte mennään sinne ruokapuolelle. Mutta eikös p***le kaljankittaajasakki nyhjää nykyään ihan estottomasti sielläkin. On tosi harvinaista nähä junamatkustaja, joka juo kahvia tai jtn. muuta. Oikeasti, menny yli jo aikoja sitten. Pitäis kai antaa palautetta VR:lle...
 
DJJ
en mielestäni sanonut, että sen näkee vaatetuksesta? olen sellaisessa ammatissa, että näen todella inhottavia-asioita päivittäin. monenvuoden kokemuksella tiedän.

kirjoitukseni oli sitä varten, että ehkä se saisi alkoholiin menevät miettimään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja junareissaaja:
Alkuperäinen kirjoittaja DJJ:
junareissaaja

olen TÄYSIN samaa mieltä. hyi, että sitä ravintolavaunua ei siellä voi kuvitella voida syövänsä.
Joskus on pakko. Sitte mennään sinne ruokapuolelle. Mutta eikös p***le kaljankittaajasakki nyhjää nykyään ihan estottomasti sielläkin. On tosi harvinaista nähä junamatkustaja, joka juo kahvia tai jtn. muuta. Oikeasti, menny yli jo aikoja sitten. Pitäis kai antaa palautetta VR:lle...
Mitään ei ole pakko, senkus ostat eväät ajoissa.
 
Huvinsa kullakin, mutta ei lasten kanssa.
Alkuperäinen kirjoittaja DJJ:
minulle lapset ja heidän hyvinvointi on maailmassa tärkeintä. äiti/isä pullo ja lapsi EI SOVI YHTEEN.

OIKEIN! Me emme ole ostaneet kertaakaan kaljakoria tai mäyräkoiraa ja olemme olleet naimisissa vasta 29 v., joten perustelkaapa mihin te oikeasti sitä kaljaa kittaatte. Ette te osaa, koska tehän olette alkoholisteja. Saa juoda, mutta ei, kun on lapsia. Ja kyllä, lapsemme saa myös jotakin kaupasta ja minä sain tänään minttusuklaajäätelöä, jota söi koko perhe.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Huvinsa kullakin:
Alkuperäinen kirjoittaja DJJ:
minulle lapset ja heidän hyvinvointi on maailmassa tärkeintä. äiti/isä pullo ja lapsi EI SOVI YHTEEN.

OIKEIN! Me emme ole ostaneet kertaakaan kaljakoria tai mäyräkoiraa ja olemme olleet naimisissa vasta 29 v., joten perustelkaapa mihin te oikeasti sitä kaljaa kittaatte. Ette te osaa, koska tehän olette alkoholisteja. Saa juoda, mutta ei, kun on lapsia. Ja kyllä, lapsemme saa myös jotakin kaupasta ja minä sain tänään minttusuklaajäätelöä, jota söi koko perhe.
Niin, että sen jälkeen kun ensimmäinen lapsi on syntynyt niin ei saa juoda mitään alkoholipitoista tai muuten on alkoholisti. :whistle: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja Huvinsa kullakin:
Alkuperäinen kirjoittaja DJJ:
minulle lapset ja heidän hyvinvointi on maailmassa tärkeintä. äiti/isä pullo ja lapsi EI SOVI YHTEEN.

OIKEIN! Me emme ole ostaneet kertaakaan kaljakoria tai mäyräkoiraa ja olemme olleet naimisissa vasta 29 v., joten perustelkaapa mihin te oikeasti sitä kaljaa kittaatte. Ette te osaa, koska tehän olette alkoholisteja. Saa juoda, mutta ei, kun on lapsia. Ja kyllä, lapsemme saa myös jotakin kaupasta ja minä sain tänään minttusuklaajäätelöä, jota söi koko perhe.
Niin, että sen jälkeen kun ensimmäinen lapsi on syntynyt niin ei saa juoda mitään alkoholipitoista tai muuten on alkoholisti. :whistle: :LOL:
Niinpä, noin se menee te saastaiset vanhemman kuvakkeet!!!!!
Ja jos et jaksa laittaa itseäsi kauppaan mennessä niin varo vaan ettei juopoksi luulla..
Ja aplle tiedoksi, mä olen kanssa ollut tekemisissä useiden eri juoppojen kanssa, mut herra jee en mä nyt missää kaupassa ala ihmistä silti tuomitsemaan ulkomuodon takia miksikään juopoksi!
Tunnen myös ihmisiä tai tiedän, ketkä saattaisivat ulkomuodon takia mennä juopoista vaikka sitä eivät ole.
 
Alkuperäinen kirjoittaja DJJ:
OHO, kylläpä jotkut ottavat itseensä. :LOL:
Ei kun edelleen sulle yritetään kertoa sitä, että asiat eivät ole niin mustavalkoisia. :whistle: Mutta aivan turhaa sulle kertoa mitään, koska sä olet päättänyt jo kaikkien muiden puolesta kuinka asiat ovat. Eli hyvää yötä munkin puolesta. :wave:
 

Yhteistyössä