Juoppo isät ja äidit kaupassa

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja DJJ:
OHO, kylläpä jotkut ottavat itseensä. :LOL:
Ei kun edelleen sulle yritetään kertoa sitä, että asiat eivät ole niin mustavalkoisia. :whistle: Mutta aivan turhaa sulle kertoa mitään, koska sä olet päättänyt jo kaikkien muiden puolesta kuinka asiat ovat. Eli hyvää yötä munkin puolesta. :wave:
Aivan, peesi vielä tähän.
Mä en todellakaan hyväksy tilannetta missä vanhemmat jättävät lapsen heitteille alkoholin takia, mut pointti olikin se etten mä myöskään lähde ketään oman mieleni mukaan tuomitsemaan tietämättä sen enempää kun yhden kauppareissun näkemisen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja DJJ:
HOH HOIJAA te jotka puolustatte ja viilaatte pilkkua, ei taida olla teillä puhtaat jauhot pussissa.

minulle lapset ja heidän hyvinvointi on maailmassa tärkeintä. äiti/isä pullo ja lapsi EI SOVI YHTEEN.
Mulla ei ole tapana päätellä tuntemattomista ihmisistä mitä sattuu taustoja tietämättä. Se on typerää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kumma ketju:
Ap hyvällä asialla ja täällä heti ihme selittelyjä ja lyttäystä..huoh
Ei mitään selittelyjä ainakaan multa vaan pohtimista, että kuinka asiat voivat todellisuudessa olla. Kun eivät asiat ole niin mustavalkoisia kuin jotkut luulevat. Jotkut tekevät melkoisia johtopäätöksiä vähäisin perustein ja sitä omaa näkemystä pidetään ainoana oikiana eikä mitään muuta voi olla.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja DJJ:
HUOH sen vain vaistoaa. En varmasti ole ainut, joka vaostoaa sen!
Mä kuulun myös niihin, joilla on hyvä ihmistuntemus ja vaisto ihmisten suhteen. Mä luulen, että johtuu osittain omasta taustastani, lapsuuden kokemuksista. Kaikilla ihmisillä ei samanlaista vaistoa ole, olen sen huomannut. Vaatetuksen perusteella ei paljoa ihmisista voi kertoa, mutta ilmeet, eleet, puhetyyli, katse, hyvin hyvin pienetkin jutut paljastavat ihmisistä paljon. Havainnoin mielelläni ihmisiä ja kiinnitän huomioni pikku yksityiskohtiin. Se tapahtuu aivan automaattisesti, en mitenkään tietoisesti kyylää ihmisiä.
 
DJJ
minä en pidä luettelemistani ihmisenkuvatuksista enkä sääli heitä. naurettaa, mikä arkapaikka ja kissatappelun alku hyväntarkoituksen kirjoituksestani tuli. en jaksa ymmärtää miten jotkun ihmiset hyväksyvät lasten satuttamisen. rakastavaan ja turvalliseen lapsuuteen ja kotiin ei kuulu päihteet. piste.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja DJJ:
HUOH sen vain vaistoaa. En varmasti ole ainut, joka vaostoaa sen!
Mä kuulun myös niihin, joilla on hyvä ihmistuntemus ja vaisto ihmisten suhteen. Mä luulen, että johtuu osittain omasta taustastani, lapsuuden kokemuksista. Kaikilla ihmisillä ei samanlaista vaistoa ole, olen sen huomannut. Vaatetuksen perusteella ei paljoa ihmisista voi kertoa, mutta ilmeet, eleet, puhetyyli, katse, hyvin hyvin pienetkin jutut paljastavat ihmisistä paljon. Havainnoin mielelläni ihmisiä ja kiinnitän huomioni pikku yksityiskohtiin. Se tapahtuu aivan automaattisesti, en mitenkään tietoisesti kyylää ihmisiä.
Ketjua sen enempää kommentoimatta, mutta oletko ajatellut mennä Tuntemattomiin arvailemaan ihmistyyppejä?
;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja DJJ:
minä en pidä luettelemistani ihmisenkuvatuksista enkä sääli heitä. naurettaa, mikä arkapaikka ja kissatappelun alku hyväntarkoituksen kirjoituksestani tuli. en jaksa ymmärtää miten jotkun ihmiset hyväksyvät lasten satuttamisen. rakastavaan ja turvalliseen lapsuuteen ja kotiin ei kuulu päihteet. piste.
En ole nähnyt yhtään viestiä jossa kukaan olisi hyväksynyt luettelemasi asiat.
 
Alkuperäinen kirjoittaja DJJ:
minä en pidä luettelemistani ihmisenkuvatuksista enkä sääli heitä. naurettaa, mikä arkapaikka ja kissatappelun alku hyväntarkoituksen kirjoituksestani tuli. en jaksa ymmärtää miten jotkun ihmiset hyväksyvät lasten satuttamisen. rakastavaan ja turvalliseen lapsuuteen ja kotiin ei kuulu päihteet. piste.
Samaa mieltä kanssasi!Järkky lukea näitä kirjoituksia tällä palstalla.Poistun hyvän sään aikaan.Hyvää yötä sinulle!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja Kumma ketju:
Ap hyvällä asialla ja täällä heti ihme selittelyjä ja lyttäystä..huoh
Ei mitään selittelyjä ainakaan multa vaan pohtimista, että kuinka asiat voivat todellisuudessa olla. Kun eivät asiat ole niin mustavalkoisia kuin jotkut luulevat. Jotkut tekevät melkoisia johtopäätöksiä vähäisin perustein ja sitä omaa näkemystä pidetään ainoana oikiana eikä mitään muuta voi olla.
Kuten huomaat, näistä asioista ei voi keskustella! Toisin sanoen aihe on edelleen TABU. Ja se taas tekee avun hakemisen/ saamisen hirmu vaikeaksi mm. jos on nainen saati, sitten äiti. Surullista sekin..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lillu:
Tässäkin ketjussa saa melkoisen kuvan osasta palstailijoista. Ja se kuva ei todellakaan ole hyvä :eek: :(
Jatketaans hiukan kun noin lyhyesti laitoin. Siis tätä selittelyä siitä, juodaanko ne 10 tai 50 kaljaa tänään, huomennna vai ens viikolla, sen huomioin. Itse asiassa mitä pirun väliä sillä on kuinka paljon ja koska ostat juotavaa, siis DJJmyös, kaikki ei ole niin mustavalkoista.

Lähinnä koko avauksessa eniten kiinnitti huomiota tuo pikkuihmisen haluama Muumi limppari. Siihen ei rahaa ollut kun tärkeintä vanhempien omien tarpeiden täyttäminen. Ap aloitus kyllä antoi kommenteille aika paljon liikkumavaraa, oliko peräti tarkoituskin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sanni76:
Alkuperäinen kirjoittaja DJJ:
minä en pidä luettelemistani ihmisenkuvatuksista enkä sääli heitä. naurettaa, mikä arkapaikka ja kissatappelun alku hyväntarkoituksen kirjoituksestani tuli. en jaksa ymmärtää miten jotkun ihmiset hyväksyvät lasten satuttamisen. rakastavaan ja turvalliseen lapsuuteen ja kotiin ei kuulu päihteet. piste.
Samaa mieltä kanssasi!Järkky lukea näitä kirjoituksia tällä palstalla.Poistun hyvän sään aikaan.Hyvää yötä sinulle!
Ehkä on aika poistua jos ei ymmärrä lukemaansa.
 
xx
Alkuperäinen kirjoittaja DJJ:
kyllä sen vaan tunnistaa niistä ihmisistä. kun on nähnyt kaikenlaista elämässä, niin huomaa heti kuka on kukakin.. ei ole mtn ulkoisia piirteitä. ihmistuntemusta se on.
Suosittelen psykiatrin vast.ottoa, sinulle.
 
Alkuperäinen kirjoittaja idunnor:
Alkuperäinen kirjoittaja Sanni76:
Alkuperäinen kirjoittaja DJJ:
minä en pidä luettelemistani ihmisenkuvatuksista enkä sääli heitä. naurettaa, mikä arkapaikka ja kissatappelun alku hyväntarkoituksen kirjoituksestani tuli. en jaksa ymmärtää miten jotkun ihmiset hyväksyvät lasten satuttamisen. rakastavaan ja turvalliseen lapsuuteen ja kotiin ei kuulu päihteet. piste.
Samaa mieltä kanssasi!Järkky lukea näitä kirjoituksia tällä palstalla.Poistun hyvän sään aikaan.Hyvää yötä sinulle!
Ehkä on aika poistua jos ei ymmärrä lukemaansa.
Juu....Heip sullekkin!
 
kyylät!!
Jos siinä kävi silleen et vanhemmat osti sen 24 päkin ja muksu kinus matkan varrelta vaikka mitä ja sai vaikka mitä... entä jos se just sitä muumi limua saattui sit lopuksi pyytämään ja sanottiin että ei...ei oo rahaa ( tarkoittaen että nyt loppui tuo kinuaminen..) :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja DJJ:
idunnor rivien välistä. omituista, että he ketkä eivät hyväksy asiaa tekevät siitä niin suurennumeron ?? miksi ?
? Omituista että joillakin on noin mustavalkoinen ajatusmaailma. Pointtisi oli hyvä mutta tapa millä asiasi esitit oli väärä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Herqules:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja DJJ:
HUOH sen vain vaistoaa. En varmasti ole ainut, joka vaostoaa sen!
Mä kuulun myös niihin, joilla on hyvä ihmistuntemus ja vaisto ihmisten suhteen. Mä luulen, että johtuu osittain omasta taustastani, lapsuuden kokemuksista. Kaikilla ihmisillä ei samanlaista vaistoa ole, olen sen huomannut. Vaatetuksen perusteella ei paljoa ihmisista voi kertoa, mutta ilmeet, eleet, puhetyyli, katse, hyvin hyvin pienetkin jutut paljastavat ihmisistä paljon. Havainnoin mielelläni ihmisiä ja kiinnitän huomioni pikku yksityiskohtiin. Se tapahtuu aivan automaattisesti, en mitenkään tietoisesti kyylää ihmisiä.
Ketjua sen enempää kommentoimatta, mutta oletko ajatellut mennä Tuntemattomiin arvailemaan ihmistyyppejä?
;)
Heh, eipä ole tullut mieleen. en itse asiassa ole edes koskaan katsonut kyseistä ohjelmaa, mutta tiedän kyllä mainoksen perusteella mistä on kyse. En varmaan uskaltais, mutta tosiaan muuten kaupoissa, bussissa, kahviloissa jne. tykkään katsella ihmisiä ja "keksiä tarinoita" heistä.

Se positiivinen vaikutus ainakin omaan elämään tuolla havainnointikyvyllä on, että koskaan elämässäni en ole joutunut tekemisiin hankalien ongelmatyyppien kanssa. Osaan erottaa sellaiset tapaukset heti ja pyrin mahdollisimman pian eroon heistä.Siksi välillä on vaikea ymmärtää, kuinka jotkut ajautuvat läheisiin suhteisiin väkivaltaisten ja muuten ongelmallisten ihmisten kanssa, joutuvat hyväksikäytetyiksi tavalla tai toisella tms.
 

Yhteistyössä