juotseno

hei kaikki äidit.. olen päivisin yksin kotona pienten lasten kanssa, kun
isäntä on töissä. olisi kiva saada kavereita, itelle sekä lapsille laikki kavereita..
lapset ovat 2.v7kk ja 1.v1kk. ottakaa yhteyttä!!!!!!!!!!!!!
 
kyllä se minulle käy. olen muuten itse asiassa kotoisin lahesta.
mun vanhemmat asuvat tällä hetkellä hollolassa. kyn joskus itse lahessa moikkaamassa kavereita.
laittaisitko mulle yksityisesti osotteet niin voitaisiin ruveta kirjoittelemaan toiselleen postia!!!!
 
moi..
haluaisin kysyä et kytkö sinä siinä rukous huoneella joka on launeen kirkon vieressä????
=) olen joskus nuorena käynyt kokouksissa mut nyt on vaan jotenkin jäänyt väliin
kun ei ole jotenkaan aikaa.. ei se mitään jos tulee kirjoitus virheitä niin tulee joskus mullekkin..
 
hei oletko minkäikäinen.ei olla varmaan tavattu kun olen asunut lahdessa vasta reilun kaksi vuotta.ja muuten tutustutaan ensin näin ja myöhemmin suunitellaan osoitteiden vaihtoa jos sinulle käy.ethän pelästynyt lapsi määrääni???
 
terve. en säihkätänyt. kun ittekkin suunittellaan tehdään paljon lapsia.
olen 24v. mut kävin kerran kokuksissa siellä lessa silloin olin yhen lapsen kassa kun toinen oli mahassa
kyllä me voidaan tälleen tutustua, mut nyt mun pitää miettiä et uhraanko henkeä kolmanteen synnytykseen kun toisen synnytin kotona tyttäreni nähdessä koko homman kesti alle tunnin
koko homma =) jos nyt joskus tulen lahteen niin voidaanko tavata?
 
hyvä että et säikähtänyt!!moni on säikähtänyt kun olen kertonut itsestäni.katsotaan tapaamista sitten kun ollaan tutustuttu ensin.kun minulla on ystävä suhteen kaatunut siihen minut on tavattu kun en ole ihan normaalin näköinen
 
hei mihin sinä katosit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :'(

olisi kiva jos taas vastaa mulle :wave: lahesta :wave:

olisi kiva kun saisin jutella sinun kanssa.., kun ollaan kerta samassa seurakunnassa
käydään mut sinä käyt lahessa ja minä täällä.... :)


sen takia en säihkähtänyt sinun lapsien lukumäärää kun , mulla on kuusi veljiä ja kaksi siskoa..
ja tunnen sieltä paljon ystäviä jolla on paljon lapsia...

 
Hei!!

Anttekis kun ole kirjoitellut sinulle kun kävin sairaalassa tutkimuksissa kun meille tulee 2 vauvaa elokuussa lisää.ensinmäisen olen saanut 15 vuotiaana et lapseni ovat 19 vuotiaita kaksi ekaa sitten 17,15,13,11,9,7,5,3 ja 1vuotiaita kaksi.nyt vaan tuli vuoden ikä ero edelliset välille.olenhan minä jo mummo ja minulla on kuusi lapsenlapsia.kahdella vanhimmallaa on kummallakin jo kolme lasta.mutta he eivät käy seuroissa.eivätkä asu lahdessa.mitäs muuta sinulle kuuluu.koska teille tulee lisää lapsia vai oletteko harkkinut olenkaan.montako lasta sinulla oli ja minkäikäisiä???
 
hei
meille kuuluu tosi hyvääå..
mulla on kaksi lasta vanhin on 2v.7kk ja nuorin on 1v.1kk
mut nyt en tiedä koska tulee lisää. pitää ottaa vähän taukoo, kun ottaa välillä tosi rankaa näitten kanssa
...


olitko silloin naimisissa kun sait ensimmäisen lapsen?????????

mun äiti ei oikein tykkännyt et tein lapsen ennen kun menin naimisiin.............
mut kyllä aiti aina minua rakastaa..........

miten sulla on mennyt noi raskaudet????????????

minkä ikänen olet nyt?????????????
 
en ollut naimissa kun tein ensinmäiset lapset.menin naimisiin vasta kun olin 18 vuotta.minunkaan vanhemmat eivät tykkänneet kun tein lapsia niin nuorena sanoi et olsin kerreiinyt tekemään myöhemmenkin.kun nyt niitä on kertynyt jo kauhea määrä tähän ikään asti.olen nyt 34 täytän heinäkuun 24pv 35
 
raskaudet on mennyt todella hyvin.mutta kaksosten kanssa on ollut ongelmia ovat tullet raskausviikoilla 30 ulos.mutta nyt en oikein teidä näiden uusien tulokkaiden kohdalla kun eivät meinaa kasvaa kunnolla.me ollaan muutamassa mun vanhempien lähelle kun tarvisen apua.heillä on iso omakotitalo ossa on tilaa oll.he menevät alakertaan misssä on 2h keiitö.ja meille tulee 7huonetta ja kittiö ja alhaaalla on sauna.pihassa aitta jossa voim myös asua tavella ja kesällä.
 
terve tuulia
minkä laisessa paikessa nyt asustatte? minä olen tulossa lahteen perjantaina ja lähen lauantaina,
tavattaisiinko me? olisi niin kiva nähä sinua,. kun tulen yhen kaverin luokse sinne käymään..
ja varmaan piipahdan vanhempien luoksekin käymään....

olen muuten aikoinaan käynyt erityis koulua et silleen.. en minäkään mikään normaali ole...
 
minäkin olen erityis koulun ja minu kaikki isomat lapset myös.nyt tämä viikon loppu ei käy minulle kun olemme menossa mun äidin luo käymään.ihmettelet varmaan miten liikutaan kaikki niin meillä oli vanha bussi.katsotaan toisen kerran tapaamista.tällä hetkellä asutaan rivitalossa 6h keittiö et tilan puutetta on
 
hei

meille syntyi eieln puoli kymmenen kaksi tyttöä.pääsen sairaalasta pois vasta kahden viikon päästä.kun olen huonossa kunossa ja tytöt on keskos kaapissa.olivat alle 1100g ja 42

ädiltä paljon terveisiä ilmoittelee itsestään kun pääsee sairaalasta

terveisin:juulia
 
kirjoittelen äidin puolesta.hän ei varmaan pysy kirjoittelemaan pitkään aikaan kun meillä on suru aika.toinen minun sisaruksista menehtyi.äitillä on voivat loppu ja joutuu avohoitoon.

terveisin.juulia ja muut
 

Yhteistyössä