juotseno

hei juulai!!!!!1

osanottoa. olen teidän hegessä mukana kun luvin ton viestin miuakin rupesi itkettämään.
voimia teille kaikille, äitille paljon paljon voimia ja pikaista toipumista..
toivotaan parasta et se toinen pysyisi hengissä.. kerro äitillesi paljon terveisiä minulta ja mun lapsilta.
toivottavasti joskus tavattaisiin?????????
 
hei!!

kiitos sinulle surutyöstä.meille se todella suuri ilo.äiti on jo mennyt avohoitoon ja rakas pikkusiskoni susanna on vielä keskosalassa mutta kun pääsee pois minä otan hänet hoitoon siksi aikaa että äiti saa itselleen voimia. ja toisesta olisi tutullut susanne.minä yritän järjestää hautajaisia rakkaalle pikku siskolleni.äiti on poissa pari kuukautta.äiti ei pysty edes imettämään kun ei tule maitoa.minullahan on jo itselläni lapsia et pystyn hoitaa yhden pionokaisen otin töistä virkapaata sen takia että autan rakasta äitiä.ja minä ja mieheni ja muut äidin lapset ja tietysti äidin mies tehdään muuuto sillä aikaa kun äiti on suru hoidossa.onko äiti kertonut minne he muuttavat.äiti kirjoittelee sitten kun palaa takas.


ystävyydellä:meidän koko poppoo!!ja kiitos sinulle vielä!!


 
haluatko kirjoitella äidille viestejä kirjeitse.niin voin antaa sinulle osoitteen niin ei tarvise täälä kirjoitella et kaikki näkevät.susanna painaa tällä hetkellä 2300 ja pääsee mun luokse ei tarvitse olla enää sairaalassa ja äiti lähti avohoitoon.


terveisin:juuulia (susanna äitin pikku tyttö) ja( joonas ja jonathan mun lapset kaksosia ikää on 2v)
 
kyllä äitisi kerto minulle minne ne muuttavat....
okei. mut kaikki kaikki näkevät nyt jos annat sen osotteen!!!!!!!!!
voisitko äitisi puolesta käydä kirjautua sisälle. niin voidaan paremmin keskustella kun on
sähkö posti osotteet. =)
se on mukava kuulla et saat pinokaisen kotiin sieltä sairaalasta.. =) voin kuvitella et minkälaista on
pienelle ihmiselle järjestää hautajaiset. vaikeeta se on kun joutuu laittamaan pienen
ihmisen alun haudan lepoon, mut se pääsee taivaan isän luokse ilman kärsimyksiä.
 
hei!!
anteekis kun en ole kirjoitellut vähään aikaa sinulle.mut minä en pääse koneelle.mies vei koneen mukanaan kun lähti luotamme ja en käy enää seuroissa ja hyvää elää teidän perheelle ja voimia sinulle lasten hoidossa.mä asun nyt kaikkien lasten kanssa saman katon alla mies lähti toisen akan luo kun mun vika olia kuulema toinen tytöistä kuoli et otti eron minusta.minulla tällä hetkellä kaikki hvyin.

terveisin:tuulia ja koko poppoo!

ps:ei asuta enää lahdessa!!
 

moi.
voi sinu parkaa, miten sinä yksin jaksat ollo niin monen lapsen kanssa?
mihin olet muuttanut?
on olisi uskonut tota kun luvin et mies ottaa ja lähtee toisen ihmisen luokse!!!
yritä kuitenkin mulle laitella viestejä!!!!! :wave:
 
hei!!

kyllä mä jaksan lasten kanssa ja mä saan apua kaupungilta.mä en voi paljoo vasata kun käyn kirjastosssa lukemassa viestit kun pääsen kja kun sielll on aikaa.osoitetta en vielä anna kun haluan pitää sen salassa vähän aikaa kun meitä on häiriköity.me ei asuta enää suomessa.mä muutin ruotsiin kaikki lapset lähti perheineen minun mukaan et heistä on myös seuraa.mites itse olet jaksellut.koska tulee lisää lapsia.muu´ten olen päääsyt hoidosta jo kotio ja mulla n parempi olo vaikka suru on vielä pitkän aikaa suuri.tytö haudattu tänne ruotsiin.
 

kiva kun olet toipunut.
no ehkä se oli teille kaikille parempi vaihto ehto et muutatte pois suomesta.
no mut kirjoittele kun voit.
tässä on mun sähkö posti osooite ellukuukka@suomi24.fi
sinne voisit kirjoittella niin voitaisii paremmin kirjoitella.
en viellä teidä koska on tulossa 3lapsi. pitää ekana muuttaa isompaa asuntoon.

mut jumalan siunausta teille kaikille!
mut kirjoitellaan...

 
hei!!


kiitos kun otit otit yhteyttä.mä en usein pääsee koneelle.mä en voi laittaa sähköpostis kun mulla ei ole itsellä sähköposti osoitetta.täällä voi sinun kanssa kirjoitella.mites teille kuuluu?me ollaan saatu uusia ystäviä täältä jo ollaan käyty lasten kanssa äiti lapsi kerhossa mutta täältä en löytänyt vielä seuroija johon voisi mennä.hyviä jatkoja teille.
 
moi. tuulia
meille kuuluu hyvää.
lapset kasvavat hyvin ja ollut nyt terveinä.
se on hyvä kuula että teillä on nyt hyvin asiat ja olet saanut ystäviä,
kyllä siellä varmaan löytyy seuroja, jossa jossa voitte käydä.
kiva kun olet yhteydessä minuun, olisi ihan kiva nähä sinua joskus tulevaisuudessa.
miten olet oppinut uutta kieltä?

mut jumalan rauhaa teille
voikaa hyvin.
mut kirjoitellaan!!!
:hug: :wave: :) :) :flower:
 
hei!!!

kiitos kun otit yhteyttä mutta en nyt vähään aikaa tule kirjoittelemaan hyviä vointeja sinun perheelle.haluan elää omaa elemää jätän tän kaksplus sivut nyt kokonaan.oli mukava jutella sinun kanssa.voikaa hyvin koko perhe.ja me yritetään voida hyvin.


jumalan siunausta myös teidän koko perheelle!!!


kirjoitellaan joskus tulevaisuudessa!!

olen pois koneelta ainakin vuoden!!
 

Yhteistyössä