Jyvässeudun äidit vol. 2

Me ei oikein päästä näihin keskipäivän tapaamisiin kun yleensä sillon on jo lounastouhut menossa ja kahentoista jälkeen mennään jo päikkäri puuhiin.

Toisaalta meillä neiti on jo sen verran vanhempi teidän vauvoja, ettei varmaan oikein leikki seuraa löydy.
 
kukkaiskeiju me ei valitettavasti päästä sinne kahvittelemaan ku on sillon tytön neuvola. :/
mut ens kerralla sitten.. :)

me-eri minkä ikänen neiti teiltä löytyy? meillä nimittäin on viikon päästä [/b]1,5 vuotias :eek:
pikku neiti joka on kyllä kulkenu mukana vauvatapaamisissa. eikä ole pahemmin haitannu jos on muut pienempää väkeä. :D

meillä tosiaan 1,5 vuotis neuvola tuossa 26 päivä ja saa taas tietää paljonko tuo tyttö on puolessa vuodessa kasvanu. :)

mut nyt pitää lopetella ku Ilona on niin väsyny et kiukuttelee vaan koko ajan.
 
Halinalle81: Meillä on molemmat pojat nyt kotona, päädyttiin siis siihen, että jäi tuo isompikin kotiin. JA ihan kivasti on mennyt :) Eilen vietettiinkin isomman pojan 3v synttäreitä ja olikin kyllä aikamoinen hulina. Meillä on ensi viikolla tiistaina ja keskiviikkona menoja aamupäivästä ja perjantaina sitten isomman pojan kerho..eli torstai vois olla sit sellainen päivä, jolloin ehtisi lenkille.. tai sitten jos menis illemmalla, niin muutkin päivät käy. Illasta pääsisin sitten tuon meidän pikkumiehen kanssa kahdestaan, muuten pitää lähteä molempien poikien kans.. ehdota siis miten sulle käy.

Voi olisipa kiva osallistua noihin kahvitteluihin, mutta näiden kahden kanssa on välillä aika hankala lähteä...On tuo meidän 3v meinaan aikamoinen hulivili. Mutta ehkäpä tässä joskus pääsisi kuitenkin.

mutta nyt itsekin päikkäreille, kun on nuo muksutkin nukkumassa...zzzz...
 
jospa kirjoittais pari riviä täs kiireitten keskellä tännekin ku lapset päikkäreillä.
täällähän on ny kahvitteluja ihan olan takaa,harmi etten pääse tiistain kahvitteluun ku lupasin naapureille meneen leikkiin ku niil saman ikäluokan lapsi ku meillä tuo esikoinen.muuten mielellämme oltais tultu esittäytyyn ja viel sopivasti täs lähistöllä olisitte mut ehkäpä siis ensi kerralla :)
tietääkö ketkään minkälaisia jumppia tuos palokas on?joku teistä käy ilmeisesti vauvajumpassa mut ite kaipaan omaa aikaa ku muuten niin paljon lasten kans kotosal olen joten kertokaa te ketkä olette siel käyneet et mitä olis tarjolla.
huomen olis nuoremman pojan 4 kk neuvola,kovasti on ny innostunut kääntyileen tai pikemminki yrittää kääntyä mahalleen mut ei viel ihan onnistu,sit yleensä hermostuu ja ilmoittaa kyl kova äänisesti et asiat on huonosti.täs jo mielenkiinnolla odotan et miten käy aikanaan ku nuorempi oppii liikkuun.meinaa isoveli on ollu vauvan syntymästä asti ihana ja ylpeä isoveikka ja halinu vauvaa koko ajan,mut ainut mikä selvästi herättää riitaa niin on lelut.pikkuveli ei saa edes vilkasta niihin saati et leikkiä,no jospa tuo kerho touhu tekee tehtävänsä ku se siel käy ja oppis jakamaan lelujaan sit ku se aika tulee.
 
Mandy81: Millonkas teillä juhlitaan häitä? Ihan vain utelen :ashamed: Tulee vaan niin mieleen omat häät, josta tosin on aikaa jo yli 2,5 vuotta. Mutta paljon onnea jo etukäteen ja tsemppiä häiden valmisteluun.

Mandorin hääjuhlat jo tiesinkin, onnea vielä sullekkin, vaikka onnittelinkin jo viime kerralla :)

Hippula Käy mulle lenkkeily iltaisinkin jos haluat lähteä vain pienemmän pojan kanssa. Tai sitten se torstai aamupäiväkin kävis, eli ihan miten sovitaan. :)
 
Mietin just, että pitäiskö pitää joku taapero tapaaminen? Jos täällä on paljon taaperoita. Meillä on neiti vajaa 1v10kk, eli kohta kaksi. Tykkää kovasti muista lapsista ja on alkanut pikku hiljaa leikkimään jo ihan keskenään, niin mietin, että jos muillakin on sosiaalisia taaperoita jotka kaipaa kaveria niin vois nähä joskus ihan leikkien ja kahvittelujen merkeissä.

Mäkin muistuttelen, että jos täällä on innokkaita Me&I kutsuille tulijoita, vaikka täältä lutakosta, niin tervetuloa meille 27.1 klo 17.30 uusi mallisto on juuri samana päivänä ilmestynyt.
 
Mä en nyt noille Meandin kutsuille pääse, enkä Kukkaiskeijun kahvitteluille, kun mää aloitan ne työt ensi viikolla. Mutta ehkä mä sitten joskus päästään mukaan =)

Ja häitäkin on useammat tulossa :) Meillä on vähän jäässä nuo suunnitelmat, eilen kyllä ohimennen avokki kysyi että mites olis loppuvuodesta... Noh, katsellaan innostuuko tässä vielä kekkereitä suunnittelee :LOL:
 
pupumamma: Mä käyn Palokassa PNV:n jumpissa. Niitä on nyt aikuisille vähän kehnosti tarjolla, mut on jotain kuitenkin. Ke on yks jumppa, to kaks ja sunnuntaina yks. Hinta on aikuiselta 55e tältä keväältä. Kato tuolta edelliseltä sivulta se osoite mun kirjotuksesta, niin näet tarkemmin sieltä jumppien kuvaukset ja aikataulut. Jumpissa on naisia aina 15-vuotiaasta ihan n. 70-vuotiaisiin saakka. Mä oon tykänny niistä jumpista, kyl siellä hien saa päälle ja hyvän mielen kaupan päälle, ku pääsee irtautumaan kotoa. =) Vauvajumpassa käydään sit kans pojan kaa.

Alotettiin tänään ekavauvaryhmä ja oli tosi kivaa! Aiotaan käydä jatkossakin! :D

Täällähän on monella häät tulossa! Se on ihanaa aikaa! =) Meillä oli häät viime elokuussa. Olin sillon 34. raskausviikolla. :D Mut hyvin meni kaikin puolin ja oli aivan ihana päivä! Onnea vaan kovasti kaikille avioon aikoville!! :hug:
 
En oo aikoihin täälläkään taas käynyt ja uuttakin porukkaa näemmä tullut joukkoon, tervetuloa :)

Kukkaiskeiju oon siis tulossa kahvittelemaan, ilmeisesti vaunuilla, kun ei kyytiä ole.

Ja Mandy ilmottaudun Me&I kutsuillekkin, jos vain kyydin saan sinne. Meille kyllä tulee tuonne ekavauva kerhoonkin ilmeisesti esittelijä, mutta ei se haittaa =)
ja onnea jo etukäteen naimisiinmenon johdosta, me mentiin 14.6 eli melkein samana kun te :heart:

Me alotettiin vauvauinti lauantaina ja oli kyllä tosi mukavaa! Käydään Pieksämäellä asti, kun ois jouduttu odottaan tosi kauan jos ois Jkl:ään tahottu. Mies on sieltä siis kotoisin ja ollaan nyt sitten aina viikonloput siellä.
Sasu nautti vedessä olemisesta ja oli kivaa kun siellä on pienet ryhmät (n.6 lasta per ryhmä).

Mä ajattelin aloittaa tällä viikolla Zumban, etten kokonaan laiskistu :LOL:
 
lara79
kukkaiskeiju voitaisiin näillä näkymin tulla ja osoitteen tiedänkin jos ei ole muuttunut

Jeju mäkin nyt ilmoittauduin noihin PNV:n jumppiin ja myös siihen vauvajumppaan. Mitä sinne vauvajumppaan kannattas laittaa päälle? Ei sielä varmaan mitään kauheeta hikijumppaa kumminkaan tehdä... Omat jumppailut olisin alottanu jo viimeviikolla mut tulinkin sitten kipeeksi, toivottavasti tälläviikolla onnistuu, pitäs yrittää karistella loput vauvakilot eli 4kg tästä viimesimmästä ja 2kg edellisestä.


Ainiin tänään oli neuvola, vauveli 6,5kk mitat :7535g ja 67,7cm :)

Lara ja tytöt
 
Kukkaiskeiju Mä voisin myös, ainakin näin alustavasti, tulla kahvittelemaan! Laitatkos osoitetta tulemaan yv:nä =)

outiko Meillä on sama hääpäivä :heart: Niin ja jos oot se, jonka sun luulen olevan, meillä on myös yksi yhteinen tuttu.. Facebookista huomannut.. :D
 
lara79: Siellä Palokan liikuntahallissa on tosi kylmä. Viimeks pojalla oli body, housut ja sukat, mut ehkä vois enemmän olla. Ehkä laitan pojalle puolipotkarit vielä alle ja tossut/villasukat jalkaan tms.. Täytyy vielä miettiä... Itelle suosiolla pitkähihanen päälle. =) Mulla oli ihan collegehousut ja normipaita ja jumppakengät. Vaan kahdella äitillä oli kyl kengät, joten ei nekään oo pakolliset. Joku viltti kannattaa ottaa vauvalle ja mulla oli vielä oma jumppapatjakin mukana, mut vetäjällä on niitä patjoja, ku lattialla ollaan osa ajasta. Harso oli meillä myös pakollinen, koska poika pulautteli aika monesti. Niin joo ja siellä on ovet lukossa, jotenliian aikasin ei kannata tulla. Ohjaaja sano tulevansa 17.35 aina paikalle.

Meidät voi tunnistaa pojan pitkästä ruskeasta tukasta. :D Ei muilla poitsuilla ollu niin paljon tukkaa nimittäin...
 
Mandy81: Me mentiin naimisiin 9.6.07. Taisinkin jo silloin aikaisemmin lupailla, että olisin tulossa sinne vaatekutsuille ja laitoinkin siitä kalenteriin merkinnän, eli näillä näkymin olen tulossa :)

Outiko: Jos haluat, niin pääset kyydissä Mandyn vaatekutsuille. Niin ja jos tulet Kukkaiskeijun luo tapaamiseen kävellen, niin ajattelin että minäkin voisin tempaista sellaisen aamulenkin ja kävellä sinne. Eli jos treffattas jossain ja käveltäs yhtä matkaa? Mistähän kautta sitä kannattais kävellä ja paljon pitäis varata aikaa? Olen siis käynyt Kukkaiskeijun luona, eli tiedän paikan, mutta mietin että pääseekö sinne kävellen jotain lyhyempää reittiä.

Lara: Teillä on siro pikku neiti :)
 
Oo, onnea morsiamille! Jeju, me mentiin kans elokuussa naimisiin. Ei voi sanoo et ois ollu häät ku oli niin pienet bileet, eli ihan vaan "naimisiinmeno" :D

Meidän marakattivauva hillui sitten kymmeneen asti menemään, yleensä se sippaa klo 20. Nyt tuntu olevan virtaa niin että luultiin ettei se lopu ollenkaan. Äitin säheltäjä...

Huolettaa vähän, Aino olis menossa hoitoon helmikuun alkupuolella mutta eipä yllättäen ole minkäänlaista tietoa hoitopaikasta... Siis haettu on tottakai aikanaan syssyllä mutta ei ole vielä tullut tietoa. Aika täpärälle menee ennen kun tietää... Ja mihin asti sen sit joutuu hoitoon kuskaamaan. Ei kukaan haluis marakatin poikasta hoidettavakseen :D ?
 
Loorus kannattaa soitella sinne päivähoitoon ja kysellä paikasta, jos tiedät jo varmaksi että paikan tarviit. Meillä kun tuli vähän kiireellä hoidon tarve, vaikka hakemus olikin jo syksystä vetämässä, niin ei ihan läheltä tullut paikka. Eikä tullut sellainen paikka mitä voitottiin/haettiin, mutta näillä mennään nyt, kun muutakaan ei ole.

Me tosiaan käytiin hoitopaikkaan tutusmassa ja Aino nyt aloittaa siellä maanantaina. On nyt ainakin sen pari kuukautta siellä, mikä mun tän hetkinen työsoppari, mut jos työt jatkuu niin toivoisin tytön pääsevan lähemmäs ja päiväkotiin.
 
Kaikki ovat tervetulleita kutsuille! Joko lasten kanssa tai ilman. Eli 11.2. klo 17.00.

Hassua, kun nykään suosituimmat hääkuukaudet on heinä ja elo. Tässä ryhmässä on kuitenkin jo 3, jotka ovat menneet kesäkuun toisena viikonloppuna vihille. :) Ja musta tulee neljäs.
 

Yhteistyössä