k-18 vitsit =)

Smirri
Mies ja nainen muuttivat yhteen. Mies tokaisi: Joo, kyllä tässä voisi yhteen muuttaa, mut mulla on 3 pelisääntöö, et jos sä niitten kaa pystyt elään niin sopii. Nainen siihen: No anna tulla. Mies: No maanantaina meillä on poikien kaa hirvimetsä, ja se tuppautuu mennä yleensä aika myöhään. No tiistaina meillä on poikien kaa hirvimetsä ja sauna, ja sekin tuppautuu mennä vähän pitkäks. Ja sitten keskiviikkona meillä on poikien kaa hirvimetsä, sauna ja sit me mennään parille tuopille, ja sekin menee aina vähän pitkäks. No nainen: Joo kyllä mä noitten kaa voin elää, jos sä ystyt elää mun yhen säännon kaa. Mies: Ai vaa yhen? No okei anna tulla. Nainen: Meillä sitten ruvetaan naimaan joka ristuksen ilta kello 8 olit sä sit himas tai et.
 
Smirri
Mies ja nainen muuttivat yhteen. Mies tokaisi: Joo, kyllä tässä voisi yhteen muuttaa, mut mulla on 3 pelisääntöö, et jos sä niitten kaa pystyt elään niin sopii. Nainen siihen: No anna tulla. Mies: No maanantaina meillä on poikien kaa hirvimetsä, ja se tuppautuu mennä yleensä aika myöhään. No tiistaina meillä on poikien kaa hirvimetsä ja sauna, ja sekin tuppautuu mennä vähän pitkäks. Ja sitten keskiviikkona meillä on poikien kaa hirvimetsä, sauna ja sit me mennään parille tuopille, ja sekin menee aina vähän pitkäks. No nainen: Joo kyllä mä noitten kaa voin elää, jos sä pystyt elää mun yhen säännon kaa. Mies: Ai vaa yhen? No okei anna tulla. Nainen: Meillä sitten ruvetaan naimaan joka ristuksen ilta kello 8 olit sä sit himas tai et.

 
minä
Kondyktööri: Matkalippu?

Vanha pappa: Haista ite vittu!

Kondyktööri: Nyt tais herra kuulla väärin.

Vanha pappa: Itelläs menee kuset pitkin säärii!

Kondyktööri: Kohta joudun poistamaan teidät junasta!

Vanha pappa: Et varmana vedä munasta!

Kondyktööri: Voi vittu!

Vanha pappa: Ai matkalippu! Olisit heti sanonu.
 
Heh
Mies tuli töistä kotiin. Vaimo hänelle kertomaan, että pesukone on rikki, pitäis korjata.
"Vittu mä mikään sähkömies oo" vastasi mies ja rojahti sohvalle.
Seuraavana päivänä vaimo sanoi miehelle piha-aidan repsottavan, pitäis korjata.
"Vittu mä mikään kirvesmies oo " vastasi mies ja rojahti sohvalle.
No, seuraavana päivänä töistä tullessaan mies huomasi että aita oli korjattu ja pesukone toimi ja vaimo loikoili sohvalla. Vaimo kertoi että naapurin Reiska oli käynyt korjaamassa aidan ja koneen.
Mitä maksoi kysyi mies. No Reiska kysyi leivotko pullaa vai annatko pillua?!
Mies siihen että sä varmaan leivoit pullaa?
"Vittu mä mikään leipuri oo" vastasi vaimo.

Sori jos jo ollut!
 
ville
Mies ajoi rekalla, kun äkkiä punaiseen asuun pukeutunut mies hyppäsi puskasta rekan eteen pysäyttäen rekan.

"Olen homo. Anna minulle syötävää," rekan pysäyttänyt mies huusi.

Rekkakuski antoi ihmeissään omat eväsleipänsä miehelle. Rekkakuski jatkoi matkaa, kunnes keltaiseen asuun pukeutunut mies hyppäsi rekan eteen pysäyttäen rekan.

"Olen homo, anna minulle juotavaa," rekan pysäyttänyt mies huus.
Ihmeissään rekkamies antoi miehelle oman termospullonsa. Rekkakuski jatkoi hämmästyneenä matkaa, kunnes seuraavassa mutkassa siniseen asuun pukeutunut mies viittilöi rekkaa pysähtymään. Rekkakuski pysähtyi, avasi ikkunan ja huusi:

"Mitä vittua sinä homo minusta oikein haluat?"

-Ajokortti ja rekisteriote

 
FallenAngels
Junassa erästä miestä vastapäätä istahti iso tissinen blondi. mies ei voinut olla katsomatta blondin haaro väliin koska blondilla oli mini hame ja miehen onneksi blondilla ei ollut pikku housuja. kun blondi huomasin miehen katseen hän kysyi: Katseletteko te minin pimpsaa? mies vastasi: katselin ja käänsi vienosti katseensa pois. sitten blondi sanoi äkkiä "katselkaa vain rauhassa. oikeastaan olen harjoittanut sitä kovasti. katsokaa niin se osaa iskeä silmää" blondi lisäsi! miehen yllätykseksi pimpsa iski hänelle silmää!!! sitten mies innostui ja kysyi osaako se muutakin? blondi sanoi: osaahan se! se osaa lähettää lento suukkoja! mies katsoi tarkkaan kun pimpsa lähetti hänelle lento suukon. sitten blondi kysyi haluaisiko mies tulla hänen viereensä? mies meni heti ja sitten blondi kysyi haluaisiko mies työntää pimpsaan pari sormea. mies äkkiä hämmästyi ja kysyi: OSAAKO SE VIELÄ VIHELTÄÄKKIN??
 
sinä
suomalainen, ruotsalainen ja norjalainen kilpailivat miekkailu kisassa. norjalainen sa kärpäsen kahti. ruotsalainen sai kolmeen osaan. suomalainen huitaisi kärpästä mutta se jatkoi lentoaan. sillon ruotsalainen sanoi: et edes osunut sehän jatkaa lentoaan.Mutta suomalainen vastasi: mutta ei sukua
 
juhkuu
pikku iida oli äitinsä kanssa saunas ja katsoi äitinsä häpykarvoja ja kysyi: koska saan tollaiset ja äiti vastasi: noin 13-15 vuotiaana ja sit iida meni suihkuun ja isä tuli vastaan iida katsoi isän mulkkua ja kysyi koska saan tollasta isä vastasi sit kun äiti menee töihin
 
poiuyt
sä ja 7-vuotias tytär autoilivat. Edellä ajavasta autosta lensi tekopenis tuulilasiin.
Tytär kysäisee: Mikä se oli??
Isä vastaa: Kai joku ötökkä.
Tytär tokaisee: Olipas sillä iso mulkku!
 
oUTO JÄTKÄ
Blondi oli ollut rannalla aurinkoa ottamassa alasti ja ampiainen oli lentänyt hänen pilluuun.Hän kävi tohtorin luona ja kysyi apua. Tohtori Keksi ja laittoi oman kullin päälle hunajaa ja laittoi sen sisään....Yhtäkkiä tohtori alkoi runkata.

Blondi ihmetteli ja kysyi:Mitä sinä teet?
Siihen Tohtori vastas: MÄ Tapan Sen
 

Yhteistyössä