K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Jotkut pelkää/pelkäsi, että siinä jutussa olisi oikeesti jotain. Ristiriitaista itsellekin, mä oon shippari edelleen, mutta kutkuttaa myös tämä B&D ajatus, ja etenkin jos siitä näkyisi jotain todistusaineistoa.
Musta tää ois ehkä todennäköisin M/M-suhde koko tässä saagassa siinä mielessä, että D mitä ilmeisimmin on kiinnostunut miehistä ja B voisi olla vähintäänkin kokeilunhaluinen. Shippimielessä voisin innostua Krisin ja Damonin kuviosta, mutta tosielämässä se ei taitaisi kuitenkaan toteutua. Vähän sama kuin Bojerekin siis, eli ajatuksen tasolla kiva, mutta aika perusteelliset esteet sit kumminkin.
 
vierailija
Jotkut pelkää/pelkäsi, että siinä jutussa olisi oikeesti jotain. Ristiriitaista itsellekin, mä oon shippari edelleen, mutta kutkuttaa myös tämä B&D ajatus, ja etenkin jos siitä näkyisi jotain todistusaineistoa.
Kiehtova ilmiö se että siitä omasta shipistä ollaan niin mustasukkaisia ettei kestetä juttelua sivuhenkilöistä (Peksi, Tommy, Damon jne.).
 
vierailija
Uusintakosinta oli tosi tyhmä. Vei hohdon siitä ensimmäisestäkin.
Mä oon miettinyt miksi just kärtsän toistamat vitsit on mun mielestä useimmiten vaan vaivaannuttavia, mutta monien muiden vastaavista vanhentuneista läpistä kuitenkin tykkään. Oisko se just se käsikirjoituksen maku? SIis että se hauskuus ei synnykään hetkessä vaan on aina niin vahvasti suunniteltu ennalta, puettu häärijä tai aseteltu jotkut pinacoladatarvikkeet valmiiksi tyrkylle tai mitä ne ikinä olikaan, ja esitetty jotain hauskaa sen sijaan että ihan vaan olisi hauskaa. Koska sit kuitenkin toimii tosi hyvin ihan vaan tollanen yhtainen keilaus, josta nyt ei voi etukäteen tietää tuleeko niitä kaatoja vai ei ja se reaktio on sitten aito, vaikka siinä jotain vanhaa vitsiä toistettaisiinkin. Silleenhän se kavereitten kanssa aina menee, että vanha hyvä (tai ”hyvä”) juttu heitetään sopivaan kohtaan, ja siitä kirpoaa naurut.
 
vierailija
Kiehtova ilmiö se että siitä omasta shipistä ollaan niin mustasukkaisia ettei kestetä juttelua sivuhenkilöistä (Peksi, Tommy, Damon jne.).
Sanoppa muuta! Ymmärrän että tahallaan trollaavat kommentit ärsyttävät mutta nykyään tosiaan tuntuu ettei mitään sivullista henkilöä pysty vauvalla enää mainitsemaankaan... Kaiholla oon tässä just muutamana viime päivänä lueskellut alkuperäistä paattia ennen kesäkuun Tavastiaa ja sen jälkeistä aikaa kun oli oikeesti hauskaa läppää siellä ja pysty vapautuneesti keskustelemaan eri asioista, no toki haukkumista & trollailua oli silloinkin mutta muuten oli kyllä aivan erilainen meininki mitä nykyään
 
vierailija
Kiehtova ilmiö se että siitä omasta shipistä ollaan niin mustasukkaisia ettei kestetä juttelua sivuhenkilöistä (Peksi, Tommy, Damon jne.).
Mulle suurin ylläri oli viime kesänä kun alkoi ilmestyä jokereitten aiemmilta vuosilta jotain niitten keskinäisiä lääppimiskuvia, ja osa suuttui kun niitä tuotiin esiin. Mä olin silloin vielä ihan täysin b/k shippari ja pidin varsinkin bojanin ja janin muutamia hyvin läheisiä tunnelmia vain vahvistuksena sille, että bojania ei todellakaan pelota lähentyä miehen kanssa. Mutta nää oli ihan ekoja kertoja kun alettiin mesota siitä että ei saa shipata niitä muille. No en kyllä varsinaisesti shipannutkaan vaan keksin siihen omaan shippiini vähän muka-historiaa jonka varjolla se haaveiden nykyisyys voisi olla mahdollinen. Tykkään itse vähän kevyemmästä shippailusta, jossa joku muu voi lämmetä jostain toisesta parista eikä se varsinaisesti ole tappelun arvoinen asia.
 
vierailija
Tätä koitin kysyä silloin new yorkin aikana vauvalla, mutta tuli vaan alapeukkua toisensa jälkeen. Silloin siis kuitattiin bojanin hengailevan pintaliitäjien seurassa, eikä kukaan vahingossakaan suotunut nimeämään ketään. Joku piti kuitenkin koko matkaa niin käänteentekevänä, että ei voinut enää uskoa mihinkään mitä juuri sitä ennen kuvatussa JOsubsin haastattelussa sanottiin. Siis pääasiassa samoja tyyppejä joiden seurassa bojan oli lontoossa ja osin euroopan kiertueellakin, mutta new yorkissa niistä tuli pintaliitäjiä. Ihan siitä riippumatta että ne olivat kuvien perusteella jossain pienessä baarissa, johon näytti ihan taviksetkin pääsevän.
Joo, tämä!
 
vierailija
Kiehtova ilmiö se että siitä omasta shipistä ollaan niin mustasukkaisia ettei kestetä juttelua sivuhenkilöistä (Peksi, Tommy, Damon jne.).
No sepä juuri! Käy nopeasti aika ahtaaksi kun lopulta voi vissiin mainita vaan niitä ihan alkuvaiheessa mukana olleita, vaikka ihmiset viereltä vaihtuisikin.

Sit on kuitenkin toisaalta täysin vapaamielinen suhtautuminen joihinkin, tyyppeihin. Seurasin tässä yhtenä päivänä keskustelua siitä saako siellä puhua henristä ja sitä puolustettiin sillä että se liittyy käärijään. Joku totesi että eihän ne edes tunne toisiaan, johon vastattiin että on henri ollit k:n kotonakin. Siihen taas sanottiin että niin, keskustelemassa viisuista, ja vastapuoli taas piti sitä jo riittävänä osoituksena ystävyydestä. En itse tiedä henristä yhtään mitään, mutta vähän kontrastia tuli, kun samaan aikaan joku mainitsi damonin stoorin, ja siihen tuli välittömästi monta alapeukkua ja kyselyitä että miksi siitä pitää puhua. Kuulemma ei ole ole enää edes bojanin kaveri eikä niillä mitään yhteydenpitoa tule jatkossa olemaan.
 
vierailija
Mua eniten ihmetyttää ja kiinnostaa se ulkopuolisena katsoen nopeasti tapahtunut viileneminen tuossa Suomen keikkojen tienoilla. Vaikea kuvitella jotain broski-postausta tai firewateria tällä hetkellä.
Mmm-m, sama. Kun kuitenkin Bojan intoili K:n keikkabussiin tulosta, laittoi broskit ja K synttärionnittelut, mut sit se yhteismateriaalin olemattomuus lässäytti koko jutun…
B:llä Käärijä-paita UMK:ssa…
Jos ne ei vain enää halunneet jakaa faneille juuri mitään väleistään? Koska eivät olleet enää missään uutuudenviehätyskuplassa itsekään?
Väkisinkin mietin myös, että missä kohtaa K on saanut tietää Bluzan ja SBJ:n sanoituksista, ja oliko siinä hänelle jotain mihä ei tiennyt / ollut tajunnut?? En siis tarkoita, että se ois etääntymisen syy missään huonossa mielessä, korkeintaan jotenkin niin, että onko siitä voinut syntyä aikalisän ottamisen vaade? Esim että B aikoo tuoda nuo jutut julki? En tarkoita, että K:lla ois mitään sitä vastaan (joo, oon lukenut kommentteja, joissa ajatellaan, että vois ollakin, itse en tosiaan usko siihen), mutta jos se silti yllätti hänet jotenkin? Hillitsi pelleilyä? En mä tiedä.
Ja siis jos K sai tietää sanat esim vasta K2:n päivänä (tai myöhemmin), niin näkemämme reaktiothan ovat ajalta ennen sitä.
 
vierailija
Mulle suurin ylläri oli viime kesänä kun alkoi ilmestyä jokereitten aiemmilta vuosilta jotain niitten keskinäisiä lääppimiskuvia, ja osa suuttui kun niitä tuotiin esiin. Mä olin silloin vielä ihan täysin b/k shippari ja pidin varsinkin bojanin ja janin muutamia hyvin läheisiä tunnelmia vain vahvistuksena sille, että bojania ei todellakaan pelota lähentyä miehen kanssa. Mutta nää oli ihan ekoja kertoja kun alettiin mesota siitä että ei saa shipata niitä muille. No en kyllä varsinaisesti shipannutkaan vaan keksin siihen omaan shippiini vähän muka-historiaa jonka varjolla se haaveiden nykyisyys voisi olla mahdollinen. Tykkään itse vähän kevyemmästä shippailusta, jossa joku muu voi lämmetä jostain toisesta parista eikä se varsinaisesti ole tappelun arvoinen asia.
Tää onkin jännä että välillä ne niitten lähentelyt ja pussailut on niin tavallista, että niiden perusteella voi kuitata esimerkiksi damonin sylikuvat ja lääppimisvideot täysin yhdentekeväksi ja jokapäiväiseksi toiminnaksi jossa ei ole mitään shippaamisen arvoista, mutta sitten taas jos erehtyy sanomaan että aika ihanasti toi martin ottaa bojania vyötäröltä kiinni, niin toivotetaan mihin tahansa muualle koska on joko trolli tai yrittää shipata bojania martinille.
 
vierailija
Mmm-m, sama. Kun kuitenkin Bojan intoili K:n keikkabussiin tulosta, laittoi broskit ja K synttärionnittelut, mut sit se yhteismateriaalin olemattomuus lässäytti koko jutun…
B:llä Käärijä-paita UMK:ssa…
Jos ne ei vain enää halunneet jakaa faneille juuri mitään väleistään? Koska eivät olleet enää missään uutuudenviehätyskuplassa itsekään?
Väkisinkin mietin myös, että missä kohtaa K on saanut tietää Bluzan ja SBJ:n sanoituksista, ja oliko siinä hänelle jotain mihä ei tiennyt / ollut tajunnut?? En siis tarkoita, että se ois etääntymisen syy missään huonossa mielessä, korkeintaan jotenkin niin, että onko siitä voinut syntyä aikalisän ottamisen vaade? Esim että B aikoo tuoda nuo jutut julki? En tarkoita, että K:lla ois mitään sitä vastaan (joo, oon lukenut kommentteja, joissa ajatellaan, että vois ollakin, itse en tosiaan usko siihen), mutta jos se silti yllätti hänet jotenkin? Hillitsi pelleilyä? En mä tiedä.
Ja siis jos K sai tietää sanat esim vasta K2:n päivänä (tai myöhemmin), niin näkemämme reaktiothan ovat ajalta ennen sitä.
Siis oikeesti joku/jotkut uskoo näihin sanoitusjuttuihin.
 
vierailija
No sepä juuri! Käy nopeasti aika ahtaaksi kun lopulta voi vissiin mainita vaan niitä ihan alkuvaiheessa mukana olleita, vaikka ihmiset viereltä vaihtuisikin.

Sit on kuitenkin toisaalta täysin vapaamielinen suhtautuminen joihinkin, tyyppeihin. Seurasin tässä yhtenä päivänä keskustelua siitä saako siellä puhua henristä ja sitä puolustettiin sillä että se liittyy käärijään. Joku totesi että eihän ne edes tunne toisiaan, johon vastattiin että on henri ollit k:n kotonakin. Siihen taas sanottiin että niin, keskustelemassa viisuista, ja vastapuoli taas piti sitä jo riittävänä osoituksena ystävyydestä. En itse tiedä henristä yhtään mitään, mutta vähän kontrastia tuli, kun samaan aikaan joku mainitsi damonin stoorin, ja siihen tuli välittömästi monta alapeukkua ja kyselyitä että miksi siitä pitää puhua. Kuulemma ei ole ole enää edes bojanin kaveri eikä niillä mitään yhteydenpitoa tule jatkossa olemaan.
Aina sitä ei edes sanota suoraan mikä jossain ihmisessä vaivaa (eli häiritsee shippiä), vaan keksitään kaikkia muita syitä, miksi se tyyppi ei ole yhtään kiinnostava tai on muutenkin mukamas niin huono kaikin puolin. Parempi olisi rehellisesti sanoa syy (osa sanookin).
 
vierailija
Tää onkin jännä että välillä ne niitten lähentelyt ja pussailut on niin tavallista, että niiden perusteella voi kuitata esimerkiksi damonin sylikuvat ja lääppimisvideot täysin yhdentekeväksi ja jokapäiväiseksi toiminnaksi jossa ei ole mitään shippaamisen arvoista, mutta sitten taas jos erehtyy sanomaan että aika ihanasti toi martin ottaa bojania vyötäröltä kiinni, niin toivotetaan mihin tahansa muualle koska on joko trolli tai yrittää shipata bojania martinille.
Sen verran on pakko korjata, että se Martinista puhuminenhan lähti aivan suoriltaan trollailuksi silloin kesällä. Aluksi puhuttiin siitä ihan hyvässä hengessä, että Martin asui kesän ajan Bojanin nurkissa, ja seuraavaksi joku alkoi jankata aiheella ja Martin olikin Bojanin salainen puoliso. Tätä jatkui ihan todella kauan. Ei ihme, että Martinista tuli punainen vaate. Muihin henkilöihin en ota kantaa, mutta tuon muistan hyvin, koska se meni selvästi trollailuksi heti.
 
vierailija
Mmm-m, sama. Kun kuitenkin Bojan intoili K:n keikkabussiin tulosta, laittoi broskit ja K synttärionnittelut, mut sit se yhteismateriaalin olemattomuus lässäytti koko jutun…
B:llä Käärijä-paita UMK:ssa…
Jos ne ei vain enää halunneet jakaa faneille juuri mitään väleistään? Koska eivät olleet enää missään uutuudenviehätyskuplassa itsekään?
Väkisinkin mietin myös, että missä kohtaa K on saanut tietää Bluzan ja SBJ:n sanoituksista, ja oliko siinä hänelle jotain mihä ei tiennyt / ollut tajunnut?? En siis tarkoita, että se ois etääntymisen syy missään huonossa mielessä, korkeintaan jotenkin niin, että onko siitä voinut syntyä aikalisän ottamisen vaade? Esim että B aikoo tuoda nuo jutut julki? En tarkoita, että K:lla ois mitään sitä vastaan (joo, oon lukenut kommentteja, joissa ajatellaan, että vois ollakin, itse en tosiaan usko siihen), mutta jos se silti yllätti hänet jotenkin? Hillitsi pelleilyä? En mä tiedä.
Ja siis jos K sai tietää sanat esim vasta K2:n päivänä (tai myöhemmin), niin näkemämme reaktiothan ovat ajalta ennen sitä.
En usko että K lukisi JOn biisien sanoituksia. Häärijä oli sanonut fanille jollain loppuvuoden Kn keikoista että he eivät Kn kanssa edelleenkään tiedä muita JOn biisejä kuin SSOLn ja CDn joten tuskin heitä kiinnostaa heidän musiikki sen syvällisemmin. Edelleen kyllä mietin mistä se OFn Umazane misli -kuvateksti keksittiin.
 
vierailija
Mmm-m, sama. Kun kuitenkin Bojan intoili K:n keikkabussiin tulosta, laittoi broskit ja K synttärionnittelut, mut sit se yhteismateriaalin olemattomuus lässäytti koko jutun…
B:llä Käärijä-paita UMK:ssa…
Jos ne ei vain enää halunneet jakaa faneille juuri mitään väleistään? Koska eivät olleet enää missään uutuudenviehätyskuplassa itsekään?
Väkisinkin mietin myös, että missä kohtaa K on saanut tietää Bluzan ja SBJ:n sanoituksista, ja oliko siinä hänelle jotain mihä ei tiennyt / ollut tajunnut?? En siis tarkoita, että se ois etääntymisen syy missään huonossa mielessä, korkeintaan jotenkin niin, että onko siitä voinut syntyä aikalisän ottamisen vaade? Esim että B aikoo tuoda nuo jutut julki? En tarkoita, että K:lla ois mitään sitä vastaan (joo, oon lukenut kommentteja, joissa ajatellaan, että vois ollakin, itse en tosiaan usko siihen), mutta jos se silti yllätti hänet jotenkin? Hillitsi pelleilyä? En mä tiedä.
Ja siis jos K sai tietää sanat esim vasta K2:n päivänä (tai myöhemmin), niin näkemämme reaktiothan ovat ajalta ennen sitä.
Tuoda julki mitä? Mikä niissä sanoituksissa olisi k:lle mitenkään hankalaa tai haitaksi?
 
vierailija
En usko että K lukisi JOn biisien sanoituksia. Häärijä oli sanonut fanille jollain loppuvuoden Kn keikoista että he eivät Kn kanssa edelleenkään tiedä muita JOn biisejä kuin SSOLn ja CDn joten tuskin heitä kiinnostaa heidän musiikki sen syvällisemmin. Edelleen kyllä mietin mistä se OFn Umazane misli -kuvateksti keksittiin.
No varmasti tietävät tässä vaiheessa jo muitakin kappaleita
 
vierailija
En usko että K lukisi JOn biisien sanoituksia. Häärijä oli sanonut fanille jollain loppuvuoden Kn keikoista että he eivät Kn kanssa edelleenkään tiedä muita JOn biisejä kuin SSOLn ja CDn joten tuskin heitä kiinnostaa heidän musiikki sen syvällisemmin. Edelleen kyllä mietin mistä se OFn Umazane misli -kuvateksti keksittiin.
Täh, voikohan tuo olla totta? Että olisi niin hyvä ystävä, eikä tietäisi yhtään mistä sen biisit kertoo? Oliko tuo vahvistettu juttu, vai kirjoittiko joku vaan palstalla noin? En tarkoita mitenkään ikävässä mielessä kellekään, mietin vaan että onkohan kuitenkaan oikeasti noin?
 
vierailija
Mmm-m, sama. Kun kuitenkin Bojan intoili K:n keikkabussiin tulosta, laittoi broskit ja K synttärionnittelut, mut sit se yhteismateriaalin olemattomuus lässäytti koko jutun…
B:llä Käärijä-paita UMK:ssa…
Jos ne ei vain enää halunneet jakaa faneille juuri mitään väleistään? Koska eivät olleet enää missään uutuudenviehätyskuplassa itsekään?
Väkisinkin mietin myös, että missä kohtaa K on saanut tietää Bluzan ja SBJ:n sanoituksista, ja oliko siinä hänelle jotain mihä ei tiennyt / ollut tajunnut?? En siis tarkoita, että se ois etääntymisen syy missään huonossa mielessä, korkeintaan jotenkin niin, että onko siitä voinut syntyä aikalisän ottamisen vaade? Esim että B aikoo tuoda nuo jutut julki? En tarkoita, että K:lla ois mitään sitä vastaan (joo, oon lukenut kommentteja, joissa ajatellaan, että vois ollakin, itse en tosiaan usko siihen), mutta jos se silti yllätti hänet jotenkin? Hillitsi pelleilyä? En mä tiedä.
Ja siis jos K sai tietää sanat esim vasta K2:n päivänä (tai myöhemmin), niin näkemämme reaktiothan ovat ajalta ennen sitä.
Apua...
Ensinnäkään en näe kärtsää lukemassa mitään käännöksiä jokereitten kappaleista ja toisekseen vaikka lukisikin, niissä ei olisi mitään hätkähdyttävää.
 
vierailija
Täh, voikohan tuo olla totta? Että olisi niin hyvä ystävä, eikä tietäisi yhtään mistä sen biisit kertoo? Oliko tuo vahvistettu juttu, vai kirjoittiko joku vaan palstalla noin? En tarkoita mitenkään ikävässä mielessä kellekään, mietin vaan että onkohan kuitenkaan oikeasti noin?
Ja onhan K kuullut ne biisit monta kertaa jo NT:llakin, vai tarkoittiko H sanoja?
 
vierailija
Täh, voikohan tuo olla totta? Että olisi niin hyvä ystävä, eikä tietäisi yhtään mistä sen biisit kertoo? Oliko tuo vahvistettu juttu, vai kirjoittiko joku vaan palstalla noin? En tarkoita mitenkään ikävässä mielessä kellekään, mietin vaan että onkohan kuitenkaan oikeasti noin?
Oli Twitterissä ja ihan ”tunnetun” fanin kertoma juttu.
 
vierailija
Täh, voikohan tuo olla totta? Että olisi niin hyvä ystävä, eikä tietäisi yhtään mistä sen biisit kertoo? Oliko tuo vahvistettu juttu, vai kirjoittiko joku vaan palstalla noin? En tarkoita mitenkään ikävässä mielessä kellekään, mietin vaan että onkohan kuitenkaan oikeasti noin?
Tuskin Boitsukaan Kärpyn biisien käännöksiä lukee.
 

Yhteistyössä