K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Onhan se D Krisiäkin teipannut yms. Itse en kyllä näe tässä mitään enempää B:nkään kanssa, yritätte vaan pakottaa häntä B:lle, koska itse toivotte sitä suhdetta, minä en usko, että nähdään D:tä missään joksuihin liittyvässä enää eiköhän hänellä jo uudet tuulet puhalla
Mitä tuo pakottaminen oikeastaan on? Siis joo, joku haluaa ne yhteen, shippaa jne. Onko se pakottaminen sama asia vain toisin sanoin vai onko se jotain muuta?
 
vierailija
Näissä mun mielestä just onkin se iso ero kun esiintyjät ovat tilanteessa jossa joko esiinnytään (lavalla tai haastattelijalle) tai sitten ollaan jossain pippaloissa. Niistä en päättelisi yhtään mitään. Mutta just nuo tollaset tilanteet joissa ollaan ihan vaan omalla porukalla on vähän haastavampia. Se koskettelu voi silloin tietenkin olla ihan vaan leikkiä ja pelleilyä, mutta siinä on aina paljon suurempi riski ylittää toisen rajat, kun tilanteeseen ei lähtökohtaisesti liity mitään showta tai esiintyjän roolia.

Oon itse tuollainen helposti syliin ja haliin änkeävä ja oon varmasti tehnyt tollasia hyvin samanlaisia juttuja kuin bojan. Tiedän että mun käytöksestä on myös luettu asioita joita en ole ajatellut siihen sisältyvän, mutta toisaalta olen myös vähän sen "maineeni" varjolla pystynyt lähestymään ihmisiä joista olen ollut kiinnostunut. Ikinä en ole kuitenkaan halunnut ylittää kenenkään rajoja! Olen ihan samaa mieltä siitä että siinä sohvaklipissä on runsaasti huumoria mukana. Kuitenkaan sellaista ei voi tehdä ihan kelle hyvänsä eikä missä tahansa tilanteessa, ja siksi minusta on huomionarvoista että noin lyhyessä ajassa heillä on jo tuollaiset välit.
No yhtä huomionarvoista on yhtä lailla se, että K ja B tapasivat Madridissa ja olivat lääppimässä toisiaan jo seuraavalla tapaamiskerralla. Että jos sen kortin nyt haluaa vetää esiin.
 
vierailija
Itse en ainakaan osaa enää K&B jälkeen ajatella noita juttuja jotka laitetaan kaikkien nähtäville minään muuna kuin ystävien välisenä pelleilynä... Mielelläni oisin kuitenkin B&D kohdalla väärässä
En mäkään K:n kohdalla osaa, taitaa olla aika vakituisesti parisuhteessa, mutta B:n kohdalla kyllä. Vaikka näytti minusta että K:llakin oli B:tä kohtaan ainakin se Jessen mainitsema man crush.
 
vierailija
No yhtä huomionarvoista on yhtä lailla se, että K ja B tapasivat Madridissa ja olivat lääppimässä toisiaan jo seuraavalla tapaamiskerralla. Että jos sen kortin nyt haluaa vetää esiin.
Siinä on se ero, että kn ja bn videot oli tehty viisufaneille ja olivat osin prää ja äänten kalastelua. Bn ja Dn video on kuvattu vapaa-ajanvietosta bäkkärillä.
 
vierailija
Siinä on se ero, että kn ja bn videot oli tehty viisufaneille ja olivat osin prää ja äänten kalastelua. Bn ja Dn video on kuvattu vapaa-ajanvietosta bäkkärillä.
Mut eikö niissäkin esiinnytä kameralle? Damon on kuitenkin paljon harrastanut tuollaista lääppimistä muiden miesten kanssa aiemmin ja selvästi nauttii sen tuomasta huomiosta somessa. Siinä bäkkärivideolla toki B on se aktiivisempi osapuoli mutta hänkin on tehnyt niitä melkeinnuoleskeluja Janin ja Juren kanssa ja D oli se joka videon laittoi instaan.
 
vierailija
Mut eikö niissäkin esiinnytä kameralle? Damon on kuitenkin paljon harrastanut tuollaista lääppimistä muiden miesten kanssa aiemmin ja selvästi nauttii sen tuomasta huomiosta somessa. Siinä bäkkärivideolla toki B on se aktiivisempi osapuoli mutta hänkin on tehnyt niitä melkeinnuoleskeluja Janin ja Juren kanssa ja D oli se joka videon laittoi instaan.
Siis onhan siinä ero jos ollaan ihan vaan hengailemassa omalla porukalla (vaikka joku käynnistäisikin kameran) kuin että ollaan tilaisuudessa jossa nimenomaan on tarkoitus tulla nähdyksi esiintyjänä, kuten prepartyissa.
 
vierailija
J:sitä kertoo ihmisenä paljon hyvää että on ollut saman naisen kanssa koko tämän ajan sisältäen viisupyöritykset sun muut, vaikka olisi varmasti naisia ja houkutuksia riittänyt.
 
vierailija
Onhan se D Krisiäkin teipannut yms. Itse en kyllä näe tässä mitään enempää B:nkään kanssa, yritätte vaan pakottaa häntä B:lle, koska itse toivotte sitä suhdetta, minä en usko, että nähdään D:tä missään joksuihin liittyvässä enää eiköhän hänellä jo uudet tuulet puhalla
Minä taas uskon että nähdään, nyt ovat vaan tilapäisesti eri mantereilla.
 
vierailija
J:sitä kertoo ihmisenä paljon hyvää että on ollut saman naisen kanssa koko tämän ajan sisältäen viisupyöritykset sun muut, vaikka olisi varmasti naisia ja houkutuksia riittänyt.
Kyllä! Ja mielestäni kertoo paljon hyvää myös kumppanista, kun K melkein suhteen alussa jo joutunut valtavaan viisupyöritykseen ja siinä ohessa tullut kaikki bojan-juoruilut jne.
 
vierailija
Aivan varmasti pian näkevät, pitäähän välillä kummankin töitäkin tehdä.
Ilman muuta näkevät. Ja varmasti ovat yhteydessä, sekä siis B ja D, mutta ne muutkin joksut ja Damon. Onhan se nyt kai aika selvää että se oli kaikille riittävän läheinen ja tuttu kun sinne bussiinkin kelpasi mukaan. Siinähän olisi ollut mukava paussi kaikille kun JC ja kuvaaja olivat hetken poissa, olisi ollut enemmän tilaa ja ylipäänsä vain omankielistä porukkaa paikalla jne.
 
vierailija
Siis onhan siinä ero jos ollaan ihan vaan hengailemassa omalla porukalla (vaikka joku käynnistäisikin kameran) kuin että ollaan tilaisuudessa jossa nimenomaan on tarkoitus tulla nähdyksi esiintyjänä, kuten prepartyissa.
No joo, mä en näe edes tuollaisia tilanteita luonnollisena kun kerran kamera on kaivettu esiin. Ihan sama kuin siinä Kultsan bäkkärillä kuvatussa kalsariketkutusvideossa B selvästi esiintyy kameralle.
 
vierailija
Siis onhan siinä ero jos ollaan ihan vaan hengailemassa omalla porukalla (vaikka joku käynnistäisikin kameran) kuin että ollaan tilaisuudessa jossa nimenomaan on tarkoitus tulla nähdyksi esiintyjänä, kuten prepartyissa.
Tiesivät kuitenkin todennäköisesti, että kuva/video tulee julkisuuteen, vaikka omalla porukalla hengailivat. Miksi siellä muuten olisi edes kuvattu.
 
vierailija
No joo, mä en näe edes tuollaisia tilanteita luonnollisena kun kerran kamera on kaivettu esiin. Ihan sama kuin siinä Kultsan bäkkärillä kuvatussa kalsariketkutusvideossa B selvästi esiintyy kameralle.
Ihmisillähän on nykyään kamera joka paikassa mukana, ihan taviksillakin, kun se on puhelimen kanssa samassa paketissa. Moni myös kuvaa paljon. Ei se tee tilannetta mitenkään erityisen epäluonnolliseksi, kun videon alkaessa olivat jo siinä sohvalla. Tosi vähän tuli oikeastaan keikkabussista materiaalia siihen nähden, että ne kamerat kaikilla on. Eihän me tiedetä vaikka olisivat joka päivä makoilleet noin.
 
vierailija
Ilman muuta näkevät. Ja varmasti ovat yhteydessä, sekä siis B ja D, mutta ne muutkin joksut ja Damon. Onhan se nyt kai aika selvää että se oli kaikille riittävän läheinen ja tuttu kun sinne bussiinkin kelpasi mukaan. Siinähän olisi ollut mukava paussi kaikille kun JC ja kuvaaja olivat hetken poissa, olisi ollut enemmän tilaa ja ylipäänsä vain omankielistä porukkaa paikalla jne.
Eivät välttämättä näe, jos ei ole mitään syytä siihen, sitten jos joksut menee Lontooseen jossain työasiassa niin varmaan
 

Yhteistyössä