K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ne AI-kuvat on kyllä aika kamalia ja jossain siellä olikin keskustelua siitä pitäiskö koko AI bannata siltä foorumilta. Mut muuten oikein kiinnostava paikka ja ainakin viime vuoden viisuketjussa joksut oli varsin suosittuja 😁
 
vierailija
Nuo Bn uudet seurattavat ei seuraa Damonia. Jos B on ne tavannut niin ei ole D ollut varmaan paikalla.
Tuli muuten mieleen, kun vauvalla spekuilevat et onko B Malmössä sen videon perusteella missä niillä oli jännät ilmeet. Jos B onkin ihan jossain muualla vaikka Jenkeissä ja siksi ne ilmeet? Prkl ku oon niin utelias et haluan tietää mitä tapahtuu 🤣
 
vierailija
Nuo Bn uudet seurattavat ei seuraa Damonia. Jos B on ne tavannut niin ei ole D ollut varmaan paikalla.
Tuli muuten mieleen, kun vauvalla spekuilevat et onko B Malmössä sen videon perusteella missä niillä oli jännät ilmeet. Jos B onkin ihan jossain muualla vaikka Jenkeissä ja siksi ne ilmeet? Prkl ku oon niin utelias et haluan tietää mitä tapahtuu
Sama juttu 😅
 
vierailija
Nuo Bn uudet seurattavat ei seuraa Damonia. Jos B on ne tavannut niin ei ole D ollut varmaan paikalla.
Tuli muuten mieleen, kun vauvalla spekuilevat et onko B Malmössä sen videon perusteella missä niillä oli jännät ilmeet. Jos B onkin ihan jossain muualla vaikka Jenkeissä ja siksi ne ilmeet? Prkl ku oon niin utelias et haluan tietää mitä tapahtuu
Mä yritän olla ajattelematta mitään B ja K yhteyksiä. En kestä enää pettymyksiä. On se prkle, kun joku toivo aina herää jostain pikku jutuista. Miksi B Malmössä olisi?
 
vierailija
Mä yritän olla ajattelematta mitään B ja K yhteyksiä. En kestä enää pettymyksiä. On se prkle, kun joku toivo aina herää jostain pikku jutuista. Miksi B Malmössä olisi?
Koska B on ollut tekemässä Slovenian edustuskappaletta. Suurempi syy B:llä olisi lähteä Malmöhön edustamaan kuin jonnekin Jenkkeihin pyörimään kesken levyn teon.
 
vierailija
Nuo Bn uudet seurattavat ei seuraa Damonia. Jos B on ne tavannut niin ei ole D ollut varmaan paikalla.
Tuli muuten mieleen, kun vauvalla spekuilevat et onko B Malmössä sen videon perusteella missä niillä oli jännät ilmeet. Jos B onkin ihan jossain muualla vaikka Jenkeissä ja siksi ne ilmeet? Prkl ku oon niin utelias et haluan tietää mitä tapahtuu
No olen kyllä ihan varma, ettei mee noin pian takaisin sinne on kuitenkin niin kaukana, Malmö omakin veikkaus
 
vierailija
Mä yritän olla ajattelematta mitään B ja K yhteyksiä. En kestä enää pettymyksiä. On se prkle, kun joku toivo aina herää jostain pikku jutuista. Miksi B Malmössä olisi?
Jos on niin työtehtävissä tai katsomassa viisuja. Mun aivoissa K&B shippi loppui jo syksyllä, joten en oikein osaa ajatella, että jollakin edelleen herää toive näistä kahdesta. K on parisuhteessa, mutta mua kyllä kiinnostaa ajatella, että B elää elämänsä parhaita sinkku vuosia ja treffailee maailmalla toinen toistaan mielenkiintoisempia henkilöitä. Damonin kuviot kiinnostaa myös. Toivon että B:n ja D:n polut risteää vielä, mutta he kiinnostavat mua kyllä yksinäänkin.
 

Yhteistyössä