K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kuinka paljon potentiaalisia heiloja B:lle nyt oikein on?

Damon, Sadie, Billie Jane, Rose, Sadien veli, Rosen kaverit, liikemies Nykistä, grillimies Salosta…?
Tää grillimies Salosta ehdottomasti tai viedään Bojan johonkin suomalaiseen homobaariin bilettämään ja pidetään peukut pystyssä, jotta kävisi flaksi ja että saadaan hänestä vävypoika Suomeen.
 
vierailija
No luetteleppa ne kaikki "todisteet", huomaat, että samanlaisilla perusteilla Bn vois yhdistää aika moneen muuhunkin.
Tarkemmin ajatellen B aloittaa aika helposti instaseuraamisen. Tässä kuitenkin on harvinaisen paljon porukkaa Sadien ympäriltä, joita B nyt seuraa. Ja onhan meillä se salakuva kuitenkin, se on painava todiste varsinkin jos Damon ei ollut paikalla. Koko se NYC in matka on todiste. NYC on sentään aika kaukana.
 
vierailija
Tarkemmin ajatellen B aloittaa aika helposti instaseuraamisen. Tässä kuitenkin on harvinaisen paljon porukkaa Sadien ympäriltä, joita B nyt seuraa. Ja onhan meillä se salakuva kuitenkin, se on painava todiste varsinkin jos Damon ei ollut paikalla. Koko se NYC in matka on todiste. NYC on sentään aika kaukana.
Mä kyllä uskoisin että D oli siellä.
 
vierailija
Tarkemmin ajatellen B aloittaa aika helposti instaseuraamisen. Tässä kuitenkin on harvinaisen paljon porukkaa Sadien ympäriltä, joita B nyt seuraa. Ja onhan meillä se salakuva kuitenkin, se on painava todiste varsinkin jos Damon ei ollut paikalla. Koko se NYC in matka on todiste. NYC on sentään aika kaukana.
Mua kiinnostaa tässä se että siellä keikalla näyttäisi olleen myös Finn Wolfhard mutta B ei seuraa häntä. Jos hän olisi pyrkyri kuten joku täällä kirjoittaa niin luulisi että yrittäisi lyöttäytyä siihen seuraan eikä Sadien kavereiden jotka eivät ole mitään megastaroja. Ellei sitten ollut vaan joku Finnin lookalike mutta muutakin porukkaa siellä Sadien kanssa näyttää pyörineen.
 
vierailija
Mua kiinnostaa tässä se että siellä keikalla näyttäisi olleen myös Finn Wolfhard mutta B ei seuraa häntä. Jos hän olisi pyrkyri kuten joku täällä kirjoittaa niin luulisi että yrittäisi lyöttäytyä siihen seuraan eikä Sadien kavereiden jotka eivät ole mitään megastaroja. Ellei sitten ollut vaan joku Finnin lookalike mutta muutakin porukkaa siellä Sadien kanssa näyttää pyörineen.
Jos se suhde onkin Finn:iin ja pitävät sen salassa, tässä yksi ehdokas lisää listalle
 
vierailija
Jatkuukohan shippi yhtä kiivaana, jos B julkistaa olevansa parisuhteessa jonkun kanssa? Juu ja tiedän, ettei reaalimaailmaa ja shippiä sekoiteta keskenään, mutta kai tuollainen jollain tavalla vaikuttaisi osaan shippaajista.
 
vierailija
D yleensä poistaa kun menee jonnekin. Todennäköisesti B on ollut siellä ihan Sadieta tapaamassa, mikä onkin aikamoista.
Ei D suinkaan aina postaa matkoiltaan mitään. Joskus on myös stoorissa ollut vaan joku vanha kuva josta selviää että aha se olikin kuukausi sitten Pariisissa.
Bojankaan ei päivittänyt mitään näistä henkilöistä. Alika oli ainoa josta se laittoi kuvan. Ilman sitä sadien vaklaajaa ei oltaisi nähty idrijan pitsejä samassa kuppilassa ollenkaan.

Mä itse edelleen uskon että D oli new yorkissa myös ja lensi siitä sitten lisää angelesiin. Se olisi muutenkin aika todennäköinen lentoreitti, ja nyt vielä läheiset ystävätkin olivat siellä samaan aikaan.
 

Yhteistyössä