Ka a k k o i s s e u d u n v a u v a t :)

  • Viestiketjun aloittaja EnTahdoOllaPrinsessa
  • Ensimmäinen viesti
Mie täällä taas roikun netissä.. Kampaajalle lähdössä ja tapan vähän aikaani. :D

Mies on ollu kotosalla viime viikon ja tän viikon, niin ei oo silleen paljo tekemistä. Hän kun hoitelee lapset ja syömiset. :D Se on niinku lepoa vaan meikäläiselle.. =)


Heili
 
Poitsulla oli tänään fysioterapia. Seuraava aika toukokuussa. Itse kerkesin käydä myös tuhlailemassa. Pyhänä ois taas suunnistettava kotipuoleen.
Nyt meidän vauhtihirmu on sellaisissa touhuissa että pitää mennä.
 
nostellaas :wave:
Viikonloppu menny kotona, mies flunssassa niin ei viitsi mihinkään lähtee.

Miulla on oikea tissi tuosta sisäpuolelta kipeä :kieh: Ei punoita, eikä ole pinkeä mutta eilisillasta asti ollu tosi kosketusarka :eek: Toivottavasti ei mittään tulehdusta yritä kehittää.

Eipäs tässä muuta, äänestämässä käyty ja päikkäreille vissiin pitäs käydä kunhan kolmannen koneellisen pyykkiä saa narulle ;)

Mukavaa alkavaa viikkoa :D

Ukkis ja Eevikäinen
 
nostelen vaan :wave:

Hittolainen kun meinaa flunssa iskee :kieh: Mies on ollu kipeenä kohta viikon ja nyt onnistu sit minuunkin tartuttamaan :kieh: Yöllä oli kuumetta ja kurkku on turtana :whistle:

No eipä tässä kummempia, pitää yrittää parannella itteensä ;)

Ukkis ja Eevikäinen, josta uus kuva rohviilissa :D
 
Eikös niin, että ensi viikonloppuna ois useammat kirppistapahtumat Lappenrannan seudulla? Joutsenossa ja Saimaanharjulla ainakin? Mutta tarkemmat ajankohdat ja osoitteet..?

Ja aikaisemmat kokemukset: onko ollut hinnat kohdillaan ja entä laatu? Tietysti se ei näihin tuleviin merkkaa mitään, mutta mutta :flower:
 
en saa kirjauduttua
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.03.2007 klo 17:15 lapatuu kirjoitti:
Eikös niin, että ensi viikonloppuna ois useammat kirppistapahtumat Lappenrannan seudulla? Joutsenossa ja Saimaanharjulla ainakin? Mutta tarkemmat ajankohdat ja osoitteet..?

Ja aikaisemmat kokemukset: onko ollut hinnat kohdillaan ja entä laatu? Tietysti se ei näihin tuleviin merkkaa mitään, mutta mutta :flower:
mitä joutsenossa on?
 
Lapatuu :ashamed: on miulla vaippoja myytävänä, muutamia ostovaippoja käytettyjä ja sit noita kotikutoisia oon laittanu kans 16 kpl myyntiin. Enemmänkin tulee, jos ennätän ommella tällä viikolla. Meinaapi vaan olla vähä hässäkkä viikko. Niin ja villavaippahousuja kans laitan myyntiin muutamia.. :whistle:

Heili
 
Kirppiskarkelot
Kirppiskarkelot saimaanharjulla, koulukeskuksessa tulevana sunnuntaina, 25.3 klo. 10-14

Pikalla paljon myyjiä (liki 30), luvassa paljon hyvää tavaraa ja edullisia hintoja, ja tinkiähän aina kannattaa ;) ;)

Esittäytymässä myös yhdistyksiä: kantoliina ja kestovaippa, allergia ja astmayhdistys sekä lapsiperheiden etujärjestö.

Lisäksi myös herkullinen buffet, arpajaiset, kasvomaalausta, koiravaljakkoajelua....

Kannattaa tulla kauempaakin!

Pistäkäähän sanaa kiertämään kivasta kokoperheen tapahtumasta =)
 
Hellurei,

Ompa meijän pino hiljentynyt kummasti.

Pitäs tässä kevään korvilla jotku kahvittelut järjestää, kun ei olla aikoihin taas kahviteltu. Olikohan se viimeks silloin ystävänpäivän tienoilla. Oiskos sinne KAHVITTELUUN TULIJOITA?

Ukkis, Hellu ja mie ainakin. Mut onkos muita ja milloinka ennätettäs nähdä? Tulukee tulukee! Ois hauska nähdä uusia naamoja.

Niin. Hauskuudesta puheen ollen. Itselläni on mennyt aika sitten huolehtimiseen ja murehtimiseen. Meidän perhettä koetellaan, kun minulle tuli "epämääräinen" papakokeen tulos ja tk lääkäri ei tehnyt edes lähetettä gynen polille.. Menin yksityiselle ja siinä samalla tehtiin täystarkastus, ultrat ja sydeemit, niin miulta löytyi suurehko kasvain munasarjasta, oikealta puolen. Enempää en asiasta täällä viitsi alkaa "mainostamaan", mutta jos joku on kiinnostunut niin voipi laittaa yyveetä. P*ska homma. Ja miehän omassa mielessäni teen jo kuolemaa...Jos joku taustat tietää, niin miun aviomieshän kuoli syöpään jokunen vuosi sitten...
Ainiin ja tuolla papakokeen tuloksella ja kasvaimella ei tällä hetkellä ole yhteyttä toisiinsa, ainakaan vielä! Että jos joku miettiipi tuota hommaa..
(Enkä ees tiiä voisko liittyä, paitsi niin että toinen homma ois syöpä ja toinen etäpesäke..). No kassellaan mitä tässä tapahtuupi.

Tätä se on äidin elämä. Ikuinen huoli ja murhe. Jos ei muusta niin lapsistaan. Minua pelottaa ja mietityttää, miten meidän käy ja miten minun poikien käy.. Ja ennen kaikkea, miten minun puoliorvon esikoisen käy...


:/

Toivottavasti jollain ois iloisempia juttuja tänne meijän pinoon!


:flower: =) :flower:

Heili
 
Voi itku Heili :hug: Kylläpäs elämä nyt viskoo :/ Toivottavasti toi kasvain olis sellainen hyvänlaatuinen myooma tms. ja papakokeen tulos vaan epäpuhtaan näytteen takia mikä on. Mein äipällä on ollu muutamaan kertaan epämääräinen vastaus ja uusintatutkimuksissa sit saanu kuitenkin puhtaan paperit. Eli toivoa on aina niin kauan kunnes tuomio julistetaan =) Laita vaik yyveetä, jos/kun haluut sytänsuruja purkaa, mie jaksan kyl "kuunnella"

Miulle soppii kahvittelut ens viikolle ma-to akselilla, sit myö suunnataan viikonloppuna Lapin maisemiin. Mut mielelläni ens viikolla kaffelle änkeen ;)

Heilille vielä... kattelin noita Raitavaaran juttuja, ja sen mekon tilaan varmaan. Ilmoon siulle vielä tarkemmin esim kaffetreffeillä.

Mie oon vieläkin kurkkukipuinen :kieh: Onneks nuhaa ei ole. Miehellä on ab-kuuri kun onnistui saada poskiontelotulehduksen :eek: Muksut onneks kans terveinä.

Ny mie meen iltapalasteleen ja CSI New Yorkia kattomaan :D

Ukkis <br><br>
 
Heippa vaan kaikille!!

Minäkin voisin tänne ilmoittautua mikäli mukaan vielä mahtuu??

Olen aina silloin tällöin täällä käynyt lukemassa näitä viestejä, mutta ei ole vaan tullut kirjoiteltua... Meillä on kaksi lasta 07/04 ja 10/06. Lappeenrannassa asustellaan ja hyvin täällä viihdytään :)

Mie olen myöskin menossa tuonne viikonlopun kippistapahtumaan myymään ja tietty katselemaan meidän lapsillekin jotain jos löytäisi :)

Nessie
 
Hei taas!

Neuvolasta juuri tultiin meillä 5kk neuvola. Uudet mitat oli 8560g ja 69.7cm. =)


HEILI voin tulla moikkaamaan siua jos jostain vaan tunnistan sut :) Minkäslaisii vaatteita olet menossa myymään?? Mie myyn varmaan suurimmaksi osaksi noita meien neitin vanhoi vaatteita..

Nyt ruoan tekoon!!

Nessie
 
Nessie minä myyn yhdessä ystävättäreni kanssa juttuja, hänellä enemmän tyttöjuttuja ja minulla poika..Ja minä myyn myös kestovaippoja + villavaippahousuja. Ja mie oon semmonen lyhyt, paksu, punatukkainen, ruskeasilmäinen ja yleisilmeeltäni positiivisen näköinen ihminen. =) Niin ja miullon pömppämaha.


Heili
 
Heheh ihana kuvaus Heili siusta ittestäs :LOL: :LOL: Mie kadehdin tota siun positiivista suhtautumista omaan kroppaan ;) Osaispas ittekin ottaa noin rennosti ja oppia pitämään "löllömasusta" ja kropan muhkuroista :whistle:

Nessie teretulemast kirjoittelemaan =) Myö ollaankin livenä tavattu ;) Mein muksuthan on aikas saman ikäisiä, mein poika on syntynyt 06/04 ja tyttö 09/06.

Eipäs miulle ihmeempiä, vasen lapa meni eilen jumiin :kieh: Sattuu ilkeesti jotkin käden liikkeet mut onneks ei haittaa pahemmin nostamista yms.

Mie tässä työkoneelta kirjottelen... piti tulla vähän muistelemaan mitä työnteko on, kun anoppi ja appi on Kuuban auringossa. Piti tulla hoitelemaan firman laskut maksuun.

Kohta se äippälomakin loppuu :eek: Kesän teen vissiin töitä silleen "vasemmalla" kädellä eli muutaman päivän viikossa ja hoidan Eeviä kotona. Elokuun alusta on haettu hoitopaikkaa kummallekin, kun mie yritän päästä opiskelemaan. Toivottavasti tärppäis op-paikka niin sais uutta puhtia elämään ja pikkutytön haaveen toteutumaan ;)

Mut eipäs tässä muuta, mieki yritän ehtiä käydä kirppiksellä.

Ukkis ja Eevikäinen, päiväunilla :D
 
Moikka

ja tervetuloa Nessie =) Minäkin olen siellä kirpparilla myymässä, Heilin kaverina =) Juu ja kuten Heili sano, niin tyttöjen vaatetta taitaa multa löytyä enemmän kuin poikien :D

Kahvittelut käy milloin vaan ensi viikolla. Sopikaa jotain niin tullaan Maukan kanssa paikalle.

oho kello onkin jo 4, pitää alkaa pyykinpesuun että kerkee kuivattamaankin ennen yötä...

Hellu ja Manu sekä siskolikat pihalla pyöräilemässä
 
Heippa taas,

Heili juu mie tuun moikkaamaan jos tunnistan siut kiva oli ainakii kuvaus :)

UkonEevinäiti joo myö varmaan tunnistetaanki jo toisemme. Meillä on tosiaan aika samanikäiset lapset...onkos teillä kova uhma isommalla lapsella?? Meillä on välillä aika huimaa menoa, onneksi kaikki kohdistuu meihin vanhempiin ja pikkuveikka saa olla rauhassa (ainakii vielä..)

Hellu onkos siulla minkäikäinen tyttö??

Minäkin voisin ehkä osallistua tuohon kahvitteluun jos vaan pääsen tulemaan..tekee ihan terää aina välillä lähteä kotoa jonnekin :)

Nessie
 
Kirppiskarkelot
Nostelen tätä samalla kun lisään että kaikki myymään ja ostamaan tulevat, muistakaa kertoilla kirppiskarkeloista kaikille mahdollisille (ja mahdottomille) tuttavillenne! :attn: jotta saataisiin paljon porukkaa liikkeelle ja ostajille ja myyjille hyviä kauppoja aikaiseksi!

:wave: luvassa kiva lastentapahtuma :wave:
 

Yhteistyössä