Ka a k k o i s s e u d u n v a u v a t :)

  • Viestiketjun aloittaja EnTahdoOllaPrinsessa
  • Ensimmäinen viesti
Kirppiskarkelot
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.03.2007 klo 17:47 Heili Karjalasta kirjoitti:
Kirppiskarkelot mie oon ainakin suuna-päänä toitottanut kaikille tutuille ja tuntemattomille kirpparista!
KIITOS! :heart: sitä minäkin olen yrittänyt tehdä ja kai teen par'aikaa, koko pää pelkkänä suuna.

Mainostus on tärkeä homma että saataisiin kiva tapahtuma aikaiseksi, mainoksia on kai tulossa lehtiin ja radioonkin, itseasiassa tän päivän etelä-saimaassa oli menot-palstalla juttu-ilmoitus tapahtumasta.
:wave: toitottamisiin&näkemisiin
 
Tervetuloa Nessie.
Käytiin taas tuolla pohjois-savossa. Eilen palailtiin kotiin. Nyt sais muutaman viikon hengähtää ja sitten taas...silloin ollaankin pitempi pätkä kerrallaan.
Tänään on ulkoiltu urakalla. Millois meinasitte kahvitella? En viel kyllä lupaile mitään kun olen huono lähtemään mihinkään tuollaiseen. Mietin myös vielä tuota Saimaanharjun kirppistä, viitsiikö lähteä kahdelleen poitsun kanssa. Onko siellä millaiset parkkitilat ja mahtuuko rattaiden kanssa liikkumaan?
 
Kirppiskarkelot
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.03.2007 klo 18:47 Sanmar kirjoitti:
Tervetuloa Nessie.
Käytiin taas tuolla pohjois-savossa. Eilen palailtiin kotiin. Nyt sais muutaman viikon hengähtää ja sitten taas...silloin ollaankin pitempi pätkä kerrallaan.
Tänään on ulkoiltu urakalla. Millois meinasitte kahvitella? En viel kyllä lupaile mitään kun olen huono lähtemään mihinkään tuollaiseen. Mietin myös vielä tuota Saimaanharjun kirppistä, viitsiikö lähteä kahdelleen poitsun kanssa. Onko siellä millaiset parkkitilat ja mahtuuko rattaiden kanssa liikkumaan?
Parkkitilaa on reilusti koulun pihalla ja liikkumaan pääsee hyvin kärrienkin kanssa, kirppari järjestetään koulun isossa liikuntasalissa.
Tervetuloa (ja tuo ystäväsikin tullesssasi ;) ) !!
 
Nessie mulla on 2 tyttöä, -99 ja -01 syntyneet. Nuorin on poika, elokuussa -06 syntyny. Kovasti toivon vielä joukon jatketta ;)...mut sitte joskus... Niin ja tuu ihmeessä kahvittelemaan ja Sanmar myös =)

ja nyt nukkumaan
 
Heili kovasti jaksamista sinulle! Epätietoisuus ja odottaminen on ainakin minulle lähes ylivoimaista. Toivottavasti pääset pian hyvään hoitoon.

Huomennameinasin käydä kiepsahtamassa yhdessä kirppistapahtumassa ja sitten sunnuntaina kaksilla.
Kaiken näköistä olisi hankintalistalla, saas nähdä millaista ja minkä kuntoista tavaraa on tarjolla =)
 
kirppiskarkelot
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.03.2007 klo 21:42 Heili Karjalasta kirjoitti:
Huomenna nähhään "siskokullat"! Aika moni taitaa olla kirpparille tulossa.. :D Miekii, jos en sitten eksy matkalla..Yritän just keksiä miten sinne saimaanharjun koululle löytää..En oo siellä suunnilla kauhiasti ajellu.
Taipalsaarentieltä pitäis olla opasteet.
Ajat tänne harjun päälle saakka, (älä siis käänny vielä siitä "alhaalta", missä lukee: saimaanharju 1) harjun päällä on viitta oikealle, saimaanharju, siitä kun käännyt niin iso koulukompleksi-rakennus näkyy jo. Kirppis on uudessa osassa koulua, se on valkoinen (vanha osa on keltainen) Parkkipaikka on siinä heti oikealla, et voi eksyä!

Nähdään!
:wave:
 
edelleen sama
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.03.2007 klo 21:55 kirppiskarkelot kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.03.2007 klo 21:42 Heili Karjalasta kirjoitti:
Huomenna nähhään "siskokullat"! Aika moni taitaa olla kirpparille tulossa.. :D Miekii, jos en sitten eksy matkalla..Yritän just keksiä miten sinne saimaanharjun koululle löytää..En oo siellä suunnilla kauhiasti ajellu.
Taipalsaarentieltä pitäis olla opasteet.
Ajat tänne harjun päälle saakka, (älä siis käänny vielä siitä "alhaalta", missä lukee: saimaanharju 1) harjun päällä on viitta oikealle, saimaanharju, siitä kun käännyt niin iso koulukompleksi-rakennus näkyy jo. Kirppis on uudessa osassa koulua, se on valkoinen (vanha osa on keltainen) Parkkipaikka on siinä heti oikealla, et voi eksyä!

Nähdään!
:wave:
ai niin, myyjät pääsevät paikalle yhdeksältä (ja ostajat siis sitten kymmeneltä) Ja muistakaa kellon siirto!! ;)
 
Juu ohi on kirpparit! Hyvin kyllä kävi kauppa täytyypi sanoa. Vaikka kotiinkin jäi vielä vähän roipetta, niin silti ihan hymyilevin kasvoin sieltä pois ajelin. Paitsi jotta joku allergia on vaihteeks kevään kunniaksi mulle iskenyt ja silmät ja nenä vuotaa ja aivastuttaa koko ajan.. Mikähän lie nyt ilmassa pähkinä vaiko leppä..

Minua kävi kirppareilla moikkaamassa todella moni tuttu.

:heart: :heart: :heart: Ihana nähdä ihmisiä, vaikkapa sitten kirppareiden merkeissä. Niin ja tuntemattomiakin kävi moikkaamassa, semmosia jotka tunnistaapi Heilinä täältä netistä. :wave:


Heili
 
Otti voimille tuo kirpparointi niin kovin että oon maannu sängyssä lähestulkoon koko päivän :whistle: Kivasti meni kyllä vaatetta kaupaksi, hyvä juttu =)

Manu sai tänään ekan hampin, mies huomasi kun Manu puraisi sormesta :LOL: Toivottavasti poitsu ei tajua ruveta puremaan syödessä, siis tissiä...

Mites ne meijän kahvittelut? keretäänkö tulevalla viikolla näkemään?

Nyt täytyy irrottautua koneesta ja lähteä antamaan Manulle iltapalaa

Hellu ja Manu
 
Kahvittelijat mites ois tiistaina aamupäivällä coffeehousessa rehvit klo 10.00? Mulla meinaapi olla kalendaari aika täyteen buukattu tulevalle viikolle kun vauvalla onpi huomenna neuvola ja keskiviikkona fysioterapia ja jossain vaiheessa viikkoa ois lääkäriäkin kerittävä ite näkemään jne. Niin tiistai ois miulle nyt tällä hetkellä sopivin ajankohta. Nähtäskös silloin?

Heili
 
Eiköhän tuo tiistai käy, ainakin mulle ja Manulle. Manulla on aamulla 9 aikaan neuvola mutta kyllä myö sieltä keretään varmaan ihan hyvin kaupunkiin kympiks.

Manu heräs tänään vasta puol 8 niinkuin eilenkin. Meillähän mentiin jonkin aikaa niin että Manu heräs puol 7, samalla kun mies heräs herätykseensä. Näinköhän tuo kellojen siirto sai Manun rytmin sekasin :D toivottavasti, yksi lisä tunti unta aamulla on aina tervetullut.

Hellu ja Manu
 
Kävin eilen pari kirpparia, mutta enpä taas löytänyt mitään (kuten yleistä). Tuntuu että kamalasti tyttöjen vaatteita tarjolla, huonommin pojille. Voipi olla että parhaimmat oli mennä kun oltiin liikkeellä vasta puolilta päivin.
Eilen kävin ekaa kertaa vauvakeinussa pihalla keinuttelemassa aivan pienen hetken. Pojalla oli hauskaa.
Kahvitteluun en osaa sanoa vielä tulenko. Ois tarkoitus mennä puolilta päivin miehen kanssa kaupungille. Meillä tuo kellon siirto vaikutti niin että tänäänkin nukuttiin melkein yhdeksään. Äsken vasta puuro syötiin.
Nyt haisulille pitää mennä vaippa vaihtamaan.
 
Morot :wave:

Kaffittelusta...Mie yritän Eevin kans vääntäytyä huomenna kympiksi ;) Tää kellojen siirto vaikutti ainakin mein Ukkoon, onneks mie vein tänään hoitoon niin sai nukkua pidempään. Illalla meni vasta puol 9 jälkeen nukkumaan(siis normi ajassa mennee puol 8 jälkeen) ja nukkui sit 8 asti.Yleensä herää siinä puol 7-7 aikaan eli selvästi jäbä käy vielä talviaikaa :D No eiköhän se tästä pikkuhiljaa, ittekin käy jotenkin vielä talviaikaa.

Juu, kyllä se kesä ja siitepölyt näyttää tulevan :kieh: Nokka vuotaa välillä ihan kirkasta, ja silmissä kutisee ja kurkku täynnä "hiekkaa" :kieh: Mut pitää tosta lämmöstä ja auringonpaisteesta yrittää nauttiakin B)

Huomiseen mammat :wave:

Ukkis ja Eevi
 
Minä tuskin tulen, kun on tarkoitus mennä myöhemmin kaupungille koko porukalla. Saa nähdä nukutaanko huomennakin pitkään. Tänään noustiin vasta vähän ennen yhdeksää ja aamu sitten meni pitkäksi.
 
Kiitokset kahvitteluseuralle! Meitä olikin nyt vähän normaalia enemmän paikalla.. (kaks enempi kun yleensä). Ihan hauskaa, kun saatiin semmonenkin puheensorina aikaiseksi.

Lähempänä kesää vois niitä satamatreffejä aatella sitten.

Heili
 
Kiitokset kahvitteluista =) Kivaa kun meitä oli vähän enemmän kuin yleensä.

Myö käytii Manun kanssa vielä anttilassa kahvitteluitten jälkeen, en jaksanu rattaita kontista ottaa niin mentiin liinalla. Poitsu viihtyi niin hyvin että otti pienet puolen tunnin tirsatkin liinassa =)

Ainii, taisin tuntea Melle sut. En vaa viittin mitään sanoa kun en nyt ollu ihan sata varma :D Mut sun ja isomman poikas nimet täsmää...Tästä on jo vuosia aikaa, sun isompi poika oli silloin vauva ja olikoha meijä pienempi likka jo silloin syntyny, en muista, mut netissä myö jossai tavattii ja kävit kerran meillä kylässäkin huhtiniemessä :D

Nyt täytyy mennä että ehtii Manun päikkäreitten aikaan tekemään muutakin kuin notkumaan netissä.

Hellu ja Manu
 
Löydettiin kaupungista mitä pitikin. Oli kyllä hyvä ilma. Käytiin torilla kahvilla. Huomenna meinasin mennä katsomaan tuon uuden minimanin.
Meillä on tänään tökkinyt kiinteät, juomat maistuu hyvin. Varsinkin kylmänä. Oiskohan hampaita taas tulossa.
Onko muuten täällä Lappeenrannassa mitä askartelukauppoja? Tiimarin ja Askaretan lisäksi.
 

Yhteistyössä