Kävin ottamassa permanentin tänään.

Ja nyt hiukset haisee tosi pahalle. Samalle siis mille se permanenttiainekin mikä oli aivan kummallisen pahan hajuista. Pesin nyt illalla tukan ja edelleen haisee. Edellisestä permanentista on aikaa 12 vuotta ja kyllä muistaisin hajun, jos silloin olisi haissut. Onko muilla kokemusta?
 
pevg
Siis kyllähän se kuontalo alkuun haisee pahalle, mulla ainakin on aikoinaan joka kerta haissut. Ja sanottiin, että pestä saa vasta seuraavana päivänä (vai oliko se toisena päivänä permanentin laitosta?), jotta kiharat pysyvät.
 
Siis kyllähän se kuontalo alkuun haisee pahalle, mulla ainakin on aikoinaan joka kerta haissut. Ja sanottiin, että pestä saa vasta seuraavana päivänä (vai oliko se toisena päivänä permanentin laitosta?), jotta kiharat pysyvät.
Ei mulle mitään ohjetta annettu ja vaikka olisi annettukin niin haju oli niin kamala, että pakko oli pestä. Onneksi nyt ei haise kun silloin vain, kun hiuskiehkura sattuu tuohon nenän eteen.
 
mitä ihme permanettihajua
Ja nyt hiukset haisee tosi pahalle. Samalle siis mille se permanenttiainekin mikä oli aivan kummallisen pahan hajuista. Pesin nyt illalla tukan ja edelleen haisee. Edellisestä permanentista on aikaa 12 vuotta ja kyllä muistaisin hajun, jos silloin olisi haissut. Onko muilla kokemusta?
Mulla haisee vieläkin vaikka yli kuukausi on permanentista ja pesty on jo monta kertaa. Menen kyllä valittamaan kampaamoon. Haju tulee aina kun on kosteutta ilmassa ja kun pesen hoiuksia tai hikoilen.

Kampaaja ei kyllä nyt osannut jotain !! Hajun neutralointia. Yök !!

Tietääköhän kampaajat ylipäätään mitään esim. tuotekehittelystä tai asiakastyytyväisyydestä ??
 
"Joku"
Ja nyt hiukset haisee tosi pahalle. Samalle siis mille se permanenttiainekin mikä oli aivan kummallisen pahan hajuista. Pesin nyt illalla tukan ja edelleen haisee. Edellisestä permanentista on aikaa 12 vuotta ja kyllä muistaisin hajun, jos silloin olisi haissut. Onko muilla kokemusta?
80-luvulla kampaamot haisi ulko-ovelle saakka permisaineelle ja sisälle kampaamoon mennessä haju oli suorastaan tyrmäävä. Kammosin.
 

Yhteistyössä