Käyttääkö oikeasti joku tällaisia???!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja kyllä:
no, päiväkodissa töissä ollessni käytin, pysyipähän jalat kerrankin parin tunnin pakkasessa oleilun jälkeen lämpöisinä
Mullakin oli päiväkodissa kunnon pakkaskengät. Ei siinä auta miettiä muodikkuutta kun on tarettava pari tuntia pihalla.
 
Mä ostin pojalle vähän samantyyppiset kengät viime talvena. Ajattelin että ois helppo sen pukea ne päälleen. Oli niin P..kat kengät ettei tosikaan. Meni parin käyttökerran jälkeen ihan lyttyyn, eikä tukenut jalkaa yhtään..
Joo ei siis nätit, muttei kovin hyvät muutenkaan.
 
Mua ihmetyttää toi nauraminen. Tai siis... Joo, ehkä sitten, jos joku käyttää tommosia jonain muina kenkinä, kuin pihalla/metässä tarpoessaan. Mä kannatan käytännöllisyyttä enemmän mitä diivailua, jos kyse on ulkoiluhommista, mut kukin tyylillään juu :) Jotkut korolliset nilkkurit vaan ois pikkasen epäkäytännölliset kun painelee pitkin mettää...
 
Noi toiset vois tommosen samanlaisen ruskean nahkatakin kanssa mennä talvella ulkoillessa.
Mulla ei ole korottomia talvikenkiä ja tää nyt sai miettimään tarviinko mä sellasia...Toisaalta mä olen ajatellu että kumisaapas+villasukka riittää mulle jos tulee sellainen hulluskohtaus, että tungen itseni talvella johonkin, mihin korot ei käy.
 

Yhteistyössä