Käyttekö yhdessä saunassa?!

  • Viestiketjun aloittaja vai häh?
  • Ensimmäinen viesti
Meillä käydään 5v. tytön ja 2v. pojan kanssa koko konkkaronkalla, mutta sauna on aika pieni, niin yleensä menee siihen, että käytännössä vuorotellaan. Silloin minä yleensä menen tytön kanssa, koska se on nyt joku tytön päähänpinttymä että "tyttö tytön kanssa" ja "poika pojan kanssa". Saunotaan joskus myös miehen kanssa kahdestaan.

En minäkään alottaisi millään pedofiliaepäilyillä, vaan tosiaan uskoisin, että ap:n miestä joko laiskottaa tai hän kokee muuten vastenmielisenä yhteissaunat lasten kanssa. Miten hän suhtautuu muuten alastomuuteen?
 
"Vieras"
Onko miehesi suomalainen? Kysyn vain koska alastomuus ei ole normi juttu kaikissa kulttuureissa. Itse asun Englanissa. Vaikka tuttujen miehet ja vaimot lapsiaan (pienempia kunnes osaavat itse) kylvettaakin pitavat perhesaunoja outoina eivatka ilman rihman kiertamaa lahtisi mukaan, jos ollenkaan.
 
Lukekaa ne ap:n tekstit
On se kumma, että täällä äidit puolustaa täysin palkein ap:n miestä, vaikka jotain hämäräähän tuossa touhussa on. Mistä te luulette niiden pedofiilien tulevan? Kyllähän ne on just niitä "tavallisia" isiä. Ap:llakin todennäköisesti sellainen, ihanaa. Tajuaa sentään pysyä kurissa, mutta kestääkö aina? Kuka normaali isä suuttuu ja tiuskaisee, jos vaimo pyytää käyttämään pikkutytön pesulla. Mutta palstamammojen mieliäide: "se on vaan laiska". Huh huh.
 
Meitä on äiti, isä, tytöt 1v ja kohta 3v. Saunassa käydään joko:
a) koko porukka kerralla. Pienin ei kyllä sauno kovin usein vielä...
b) äiti ja kohta 3-v. Iskä on sillä aikaa 1-v:n kanssa ja käy sen jälk. yksin.
c) iskä ja kohta 3v. Äiti on sillä aikaa 1v:n kanssa ja käy sen jälkeen yksin.
d) äiti ja iskä kahdestaan kun lapset nukkuu.
e) äiti yksin ja sen jälkeen iskä yksin jolloin toinen on molempien lasten kanssa. Tämä on kyllä harvinaista.
 
040608
Käydään yleensä koko perhe yhdessä, äiti, isä, pojat 9v ja 6v sekä tyttö 4v. Tai jos mä satun olemaan töissä niin isä käy lasten kanssa. Joskus käydään miehen kanssa kahdestaan kun lapset nukkuu. Ja joskus mies käy yksin. Meillä sauna lämpiää 2-4 krt/vk, puusauna. Ja olen ajatellut että niin pitkään käydään yhdessä saunassa kun joku ei niin enää halua.
 
sfsdfgdgf
Ei käydä yhdessä saunassa, kun ei siitä tulis yhtään mitään 1-vuotiaiden kaksosten ja 3-vuotiaan kanssa. Kiipeilevät pitkin lauteita nuo pienemmät. Varmaan sitten kun ovat isompia, onnistuis paremmin. Harvoin edes lämmitetään sauna ja sillon käydään molemmat vanhemmat vuorotellen. Tuo 3 v ei edes suuremmin saunasta piittaa.

Ehkä ap:n mies häpeää itteään? Tai sit tosiaan on vaan laiska.
 
perhe I+Ä+3p+1t
Olemme aina menneet kokom sakki kaikki neljä lasta ja molempia merkkejä. Lapset kaikki nyt jo yli 30v tuleavat vielä yksin ollessaan mukaan, mutta miniöitä eivät ole kutsuneent mukaan. Meillä on oma sauna kotona ja mökilla ja kaikki mahtuvat molempiin yhtäaikaa. Myös vaimon siskot perheineen ja monet muut tutut ovat perheineen käyneet meillä saunassa ja kehuneet kovin. Mökillä ei meillä uimpukuja käytetä.
 
"Konsta"
Ei kyllä se on useammin pikkupoikien äidit jotka niin "luontavasti" (lue mielellään) käyvät pesulla lasten kanssa. Siinä sitten hyvä himoita pillu märkänä poikalapsen kiinteää kroppaa. :/ Eikä edes seisokki näy kuten miehellä vaikka klitoris jäykkänä ajatellaan kaikkea. No asioissa pysyy varmaan, mutta aika moni taitaa masturboida itseään noiden "pesusessioiden" jälkeen.

On se kumma, että täällä äidit puolustaa täysin palkein ap:n miestä, vaikka jotain hämäräähän tuossa touhussa on. Mistä te luulette niiden pedofiilien tulevan? Kyllähän ne on just niitä "tavallisia" isiä. Ap:llakin todennäköisesti sellainen, ihanaa. Tajuaa sentään pysyä kurissa, mutta kestääkö aina? Kuka normaali isä suuttuu ja tiuskaisee, jos vaimo pyytää käyttämään pikkutytön pesulla. Mutta palstamammojen mieliäide: "se on vaan laiska". Huh huh.
 
muslimiäiti
[QUOTE="Vieras";28214514]Onko miehesi suomalainen? Kysyn vain koska alastomuus ei ole normi juttu kaikissa kulttuureissa. Itse asun Englanissa. Vaikka tuttujen miehet ja vaimot lapsiaan (pienempia kunnes osaavat itse) kylvettaakin pitavat perhesaunoja outoina eivatka ilman rihman kiertamaa lahtisi mukaan, jos ollenkaan.[/QUOTE]

Tätä halusin myös kysyä. Meillä ei olla yhdessä alasti lasten kans ollenkaan, edes minä tyttöjeni. Ollaan muslimeja mutta eivät esim. hindutkaan sitä tee.
 
Rollolainen
[QUOTE="Konsta";29023107]Ei kyllä se on useammin pikkupoikien äidit jotka niin "luontavasti" (lue mielellään) käyvät pesulla lasten kanssa. Siinä sitten hyvä himoita pillu märkänä poikalapsen kiinteää kroppaa. :/ Eikä edes seisokki näy kuten miehellä vaikka klitoris jäykkänä ajatellaan kaikkea. No asioissa pysyy varmaan, mutta aika moni taitaa masturboida itseään noiden "pesusessioiden" jälkeen.[/QUOTE]

no olipas tssa aika paksua tekstiä =/
Mä kyllä olen käynyt lasteni kanssa saunassa ja mulla on tyttö ja kolme pikaa. Itte kävisin vieläkin saunassa koko perheenä, mutta sattumalta vaan pojat ei enää tahdo äidin kans saunaan.
Taidat olla pedofili jos tuommoisia ajattelet, itte olen ollut pedofilin uhri, joten sinun puheet kyllä eivät ole normaaleja
 
"Konsta"
Nyt en ymmärtänyt? Juuriahn sanoit, että pedofiileja on olemassa, niin miksi ei olisi näin että äidit tiirailee poikia?

no olipas tssa aika paksua tekstiä =/
Mä kyllä olen käynyt lasteni kanssa saunassa ja mulla on tyttö ja kolme pikaa. Itte kävisin vieläkin saunassa koko perheenä, mutta sattumalta vaan pojat ei enää tahdo äidin kans saunaan.
Taidat olla pedofili jos tuommoisia ajattelet, itte olen ollut pedofilin uhri, joten sinun puheet kyllä eivät ole normaaleja
 
Akire
[QUOTE="Sini";28212121]Kyllä se vähän oudolta kuulostaa. Tuli mieleen, että jos miehellä on pedofiilisia taipumuksia ja hän pelkää että ne pääsevät valloilleen tytön kanssa. Siksi välttelee sellaiseen tilanteeseen joutumista. Hän voisi vaikka paljastua, jos alkaisi seisomaan kesken saunomisen.

Olisin kyllä sinuna vähän huolissani tilanteesta, enkä todellakaan pakottaisi miestä olemaan tytön kanssa kahden, saati pesulle.[/QUOTE]
Tätähän tuolla aloituksella haettiin. Aika hyvä trolli.
 
Kaikki alasti saunaan
Siis kysyn tätä teiltä, joilla puoliso ja lapsia. Olen ihmetellyt kun puolisoni eli tyttäremme isä, ei koskaa ole tullut kanssamme saunaan. Tai mennyt käyttämään tyttöä pesulla. Yhden kerran ku tyttö oli vauva, hän oli saunassa, sen jälkeen häntä ei ole saanut sinne kirveelläkään. :( Ja parit kerrat on suihkuttanut tytön, pakosta, kun itse vaikka olen ollut töissä. Alkaa vähän ottaa päähänku minä joudun aina kuljettaan lasta saunassa, sitten joudun mennä uudestaan miehen kanssa, koska hän haluaa käydä kahdestaan. Kaikki hoituisi näppärämmin jos mentäin edes sitten joskus saunaan kaikki kolme. Enkä minä olisi aina vastuussa siitä. Tyttö täyttää kohta 4 v, ei kai se ole vielä niin "iso tyttö" ettei voisi isin kanssa saunaan mennä. Miten teillä hoituu nämä hommat?
joo outoo sit kun mulla on lapsia niin kyllä mä menisin niitten kanssa saunaan en mä tiiä miks sun mies ei mene saunaan ehkä se tykkää tyttö on jo iso tyttö että ei mee saunaan "ison tytön" kaa en tiiä en oikeen voi vastata paremmin..? Vähän kummallista että ei mee oman pikku tytön kaa saunaan
 

Yhteistyössä