"Kaikki miehet haaveilee seksistä muiden naisten kanssa"

  • Viestiketjun aloittaja Poikaystävän mielipide
  • Ensimmäinen viesti
yön simo
Se, että sinä pystyt panemaan tunteettomasti kaikkea reiällistä ja hengittävää, ei tarkoita, että olisit jotenkin kelpoinen puhumaan 50% maailman väestöstä puolesta.
Kyllä se vaan oikeuttaa. Yksikään nainen maailmassa ei voi tietää miltä miehestä tuntuu, ja miten nuori mies suhtautuu seksiin. Minä kyllä tiedän - omasta kokemuksestani. Miesten seksikäyttäytymistä on tutkittu lukuisissa testeissä ja tutkimuksissa ja se poikkeaa monistakin syistä naisen käyttäytymisestä. Eräs asia on se, että naiset eivät keskuudessaankaan sulata naista, joka on aina valmis seksiin. Miesten keskuudessa taasen panomiestä arvostetaan.
 
mies1harm.
Ääh, ongelma tämäkin. Ei mun mies vaan halua, vaikka saisi. Ei kuulemma syty naisesta jos ei ole tunteita ja koska sattuu rakastamaan minua, ei pysty seksiin toisen kanssa. Kokeiltu on. Harmi, sillä itse saisin jo pelkästä ajatuksesta kiksit. Ja sivuhuomautuksena, mies on ihan komea joten siitä ei ole kyse.
Toi on lähellä mua. Nautin kovasti tunteista.
 
"IIII"
Kyllä. Haaveilen määkin vieraasta miehestä, oon joskus pettänytkin. Jännitystä välillä elämään eikä pelkkää tylsää harmaata arkee. Kai tähän tulee joku jeesus saarnaan :D
 
mies1harm.
[QUOTE="IIII";30231647]Kyllä. Haaveilen määkin vieraasta miehestä, oon joskus pettänytkin. Jännitystä välillä elämään eikä pelkkää tylsää harmaata arkee. Kai tähän tulee joku jeesus saarnaan :D[/QUOTE]

En koskaan voisi olla naisen kanssa, joka pettää. Kyse taitaa olla siitä, kuinka korkealla moraali "huitelee". :) Kun asia X on itselle tärkeä ja selkeä, ei helposti ymmärrä, jos toinen on eri linjoilla. Samahan muuten on esim. liikunnassa: jos toiselle se on henki ja elämä niin ei oikein wörki, jos toinen ei välitä yhtään tai jopa vihaa.

Enkä kyllä voisi olla sellaisen naisen kanssa kuin Ilta-Sanomissa se rekkakuskiksi opiskeleva Mira, joka lähinnä panee satunnaisesti ja hengaa kotona. Pidän enemmän hivenen "classyista" naisista, mutten taas yleensä ylimeikatuista. Tänään näinkin bussissa ihanan naisen! Harvinaista mulla. Julia Roberts -tyylinen olemus mut pienoinen ripaus lisää rockia, luonnollisen naisellinen eli ei liikaa meikkiä, silti hienovaraisen tyylikäs. Ihana olento kerta kaikkiaan! :p
 
"vaimo"
Alkuperäinen kirjoittaja yön simo;30231610:
Sanon nyt ihan suoraan, että miehesi on melkoinen valepukki... Et silti ole yhtään tavallista hyväuskoisempi. Naisen on lähes mahdotonta ymmärtää ja hyväksyä sitä, millaisia me miehet oikeasti olemme. Tottakai me silti voimme rakastaa kumppaniamme paljonkin. Se ei vaan mitenkään estä sitä, että panemme aina ja kaikkia, jos joku vaan suostuu.
Vaikea hyväksyä? Minähän toivoisin sitä nimenomaan. Mutta kun mies ei pysty haluamaan seksiä jos ei ole tunteita mukana. Hänelle seksi ja rakkaus ovat synonyymit ja siksi odotti hyvin pitkään ekaa kertaansakin kun ei ollut löytänyt sitä oikeaa, eli minua, kun haluaa vain yhden seksikumppanin elämän aikana, ajatus toisin tekemisestä on kuulemma kuvottava. Minä olen kyllä sellainen, että en ikinä pystyisi tuollaiseen ja haaveilen ja fantasioin muista, niin kuin tässä ketjussa miesten esitetään tekevän.
 
"IIII"
En koskaan voisi olla naisen kanssa, joka pettää. Kyse taitaa olla siitä, kuinka korkealla moraali "huitelee". :) Kun asia X on itselle tärkeä ja selkeä, ei helposti ymmärrä, jos toinen on eri linjoilla. Samahan muuten on esim. liikunnassa: jos toiselle se on henki ja elämä niin ei oikein wörki, jos toinen ei välitä yhtään tai jopa vihaa.

Enkä kyllä voisi olla sellaisen naisen kanssa kuin Ilta-Sanomissa se rekkakuskiksi opiskeleva Mira, joka lähinnä panee satunnaisesti ja hengaa kotona. Pidän enemmän hivenen "classyista" naisista, mutten taas yleensä ylimeikatuista. Tänään näinkin bussissa ihanan naisen! Harvinaista mulla. Julia Roberts -tyylinen olemus mut pienoinen ripaus lisää rockia, luonnollisen naisellinen eli ei liikaa meikkiä, silti hienovaraisen tyylikäs. Ihana olento kerta kaikkiaan! :p

Nykypäivänä aika moni pettää mutta sun ei tarvi ottaa sellasta naista :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja yön simo;30231640:
Kyllä se vaan oikeuttaa. Yksikään nainen maailmassa ei voi tietää miltä miehestä tuntuu, ja miten nuori mies suhtautuu seksiin. Minä kyllä tiedän - omasta kokemuksestani. Miesten seksikäyttäytymistä on tutkittu lukuisissa testeissä ja tutkimuksissa ja se poikkeaa monistakin syistä naisen käyttäytymisestä. Eräs asia on se, että naiset eivät keskuudessaankaan sulata naista, joka on aina valmis seksiin. Miesten keskuudessa taasen panomiestä arvostetaan.
Se oikeuttaa sinut kertomaan siitä, miten sinä suhtaudut seksiin. Ei siitä, miten isäsi, naapurin Erkki tai kanssapalstailijan avomies suhtautuvat seksiin.
 
yön simo
Se oikeuttaa sinut kertomaan siitä, miten sinä suhtaudut seksiin. Ei siitä, miten isäsi, naapurin Erkki tai kanssapalstailijan avomies suhtautuvat seksiin.
Isäni, naapurin Eki ja muutkin ovat kertoneet suhtautuvansa samalla tavalla. Ja tutkimusten mukaan lähes kaikki miehet ovat aina valmiita seksiin tuntemattoman naisen kanssa. Sen takia katson oikeudekseni yleistää. Toki joillakin on miehenä eunukkeja tms.
 
iu
Mä näen joskus unia, joissa harrastan seksiä vieraiden (ja joskus tuttujenkin :D ) miesten kanssa. Lasketaanko tämä haaveiluksi? Miehestäni en tiedä, mistä haaveilee, ja hyvä niin.
 
"Mikko"
Mä en ikinä ole pettänyt enkä petä vaimoa, vaikka millainen muija ehdottaisi. ja niitä ehdotuksia on tullut. Seksi vaimoni kanssa on kaikki mitä mä haluan. ja olen erittäin miehekäs Mies.
 
Viimeksi muokattu:
mies1harm.
Alkuperäinen kirjoittaja Mörköäiti;30231867:
Muistanpa lukeneeni päinvastaisesta tutkimuksesta, ja nopealla googlaamalla löytyi pieni referaatti aiheesta, varmaan tarkemmalla googlauksella löytyisi enemmän.

Seksi: Myytti murskaksi tutkimuksessa – seksi onkin enemm
No joo, voin hyvin uskoa että naisilla erotiikka on mielessä enemmän kuin miehillä. Mutta uskon että miehet ajattelevat enemmän itse aktia, pelkistetymmin. Kyse on sävyerosta - tosin meidän kulttuurissa eroottinen ekspressiivisyys on naisilla aika vähäistä, naiset eivät ole vamppeja tai "miehen hoitajia" siinä määrin kuin (esim.) Venäjällä tai Ranskassa on aika yleinen käytäntö.

Naisten ja miesten keskimääräinen seksuaalisuus on kuitenkin kiinnostavan erilaista toiminnaltaan, täydentävällä tavalla.
 
No joo, voin hyvin uskoa että naisilla erotiikka on mielessä enemmän kuin miehillä. Mutta uskon että miehet ajattelevat enemmän itse aktia, pelkistetymmin. Kyse on sävyerosta - tosin meidän kulttuurissa eroottinen ekspressiivisyys on naisilla aika vähäistä, naiset eivät ole vamppeja tai "miehen hoitajia" siinä määrin kuin (esim.) Venäjällä tai Ranskassa on aika yleinen käytäntö.

Naisten ja miesten keskimääräinen seksuaalisuus on kuitenkin kiinnostavan erilaista toiminnaltaan, täydentävällä tavalla.
Mitä tarkoitat itse aktilla? Jota siis miehet ajattelevat enemmän.
 
mies1harm.
Alkuperäinen kirjoittaja Mörköäiti;30231953:
Mitä tarkoitat itse aktilla? Jota siis miehet ajattelevat enemmän.
Yhdyntää. Naiselle yhdyntä ei ole samanlainen asia kuin miehelle. Sen ympärillä olevat asiat ovat melkeinpä hänelle tärkeämpiä. Tuoreen tutkimuksen mukaan naiset eivät nauti seksistä yhtä paljon ilman romanttista rakkautta (miehillä asia ei keskimäärin ole yhtä tärkeä). Tästä naisen romantiikan kaipuusta on jo paljon puhuttu aiemminkin tutkijoiden ja muiden teoreetikoiden taholta, ainakin keskiajalta asti. Uskon tiettyihin klassisiin lainalaisuuksiin... Vaikkei niitä ole helppo tunnistaa.
 
Yhdyntää. Naiselle yhdyntä ei ole samanlainen asia kuin miehelle. Sen ympärillä olevat asiat ovat melkeinpä hänelle tärkeämpiä. Tuoreen tutkimuksen mukaan naiset eivät nauti seksistä yhtä paljon ilman romanttista rakkautta (miehillä asia ei keskimäärin ole yhtä tärkeä). Tästä naisen romantiikan kaipuusta on jo paljon puhuttu aiemminkin tutkijoiden ja muiden teoreetikoiden taholta, ainakin keskiajalta asti. Uskon tiettyihin klassisiin lainalaisuuksiin... Vaikkei niitä ole helppo tunnistaa.
Huom! Suuri osa naisista sen kyseisen (hömppä) tutkimuksen mukaan. Ei voi yleistää. Normaalipäiset ihmiset eivät vaivaudu vastaamaan itsikkakyselyihin. :)
 
  • Tykkää
Reactions: feger
Yhdyntää. Naiselle yhdyntä ei ole samanlainen asia kuin miehelle. Sen ympärillä olevat asiat ovat melkeinpä hänelle tärkeämpiä. Tuoreen tutkimuksen mukaan naiset eivät nauti seksistä yhtä paljon ilman romanttista rakkautta (miehillä asia ei keskimäärin ole yhtä tärkeä). Tästä naisen romantiikan kaipuusta on jo paljon puhuttu aiemminkin tutkijoiden ja muiden teoreetikoiden taholta, ainakin keskiajalta asti. Uskon tiettyihin klassisiin lainalaisuuksiin... Vaikkei niitä ole helppo tunnistaa.
Hmm, tuo on kyllä ihan liian kapea ja heteronormatiivinen käsitys aktista. Ja jo ajattelutapa, jossa "muut asiat" ovat vain "yhdynnän ympärillä" on masentavan ja kaavamaisen penetraatiokeskeinen, sanoisin jopa että siinä seksi surkastuu melkein olemattomiin :'(

ja kyse ei ole romantiikan kaipuusta, jos näkee seksin yhdyntää laajemmin - sanoisin että pikemminkin kyse on erotiikan ja seksin paremmasta ymmärryksestä ja haltuunotosta.
 
mies1harm.
Huom! Suuri osa naisista sen kyseisen (hömppä) tutkimuksen mukaan. Ei voi yleistää. Normaalipäiset ihmiset eivät vaivaudu vastaamaan itsikkakyselyihin. :)
:D

No, muihin nähden suomalaisnaiset eivät kyllä ole hirmu romanttisia ;) Historiallisista syistä. Se on harmi, jos mies pitää romantiikasta. Poikkeuksia on toki, mutta olen havaitsevinani myös hyvin "kylmiä" ja teräviä naisia juuri Suomen katukuvassa.

En tiedä miten suhtautua naiseen, jolle tunnekokemukset ja aistit eivät ole jotain tärkeää. Kenties hän on neutri. Viehättävä hän ei ainakaan ole.
 
wierr
Yhdyntää. Naiselle yhdyntä ei ole samanlainen asia kuin miehelle. Sen ympärillä olevat asiat ovat melkeinpä hänelle tärkeämpiä. Tuoreen tutkimuksen mukaan naiset eivät nauti seksistä yhtä paljon ilman romanttista rakkautta (miehillä asia ei keskimäärin ole yhtä tärkeä). Tästä naisen romantiikan kaipuusta on jo paljon puhuttu aiemminkin tutkijoiden ja muiden teoreetikoiden taholta, ainakin keskiajalta asti. Uskon tiettyihin klassisiin lainalaisuuksiin... Vaikkei niitä ole helppo tunnistaa.
Jotenkin surullista, että joku neitsytvanhapoika täällä vuodesta toiseen esiintyy naisten sielunelämän erikoisasiantuntijana. Tukenaan jokin pölyinen teoria ja iltapäivälehtien "tutkimukset"...
 

Yhteistyössä