Kaikkien äitien pitäisi lukea kirja: ROKOTUKSET!

  • Viestiketjun aloittaja "Lukija"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Haluaisin kysyä teiltä, ketkä ette rokotuta itseänne tai lapsianne: Käyttekö kuitenkin niissä maissa, missä näitä tauteja esiintyy? Puhun siis taudeista, joihin saa suojan rokotteista.

Olette todella itsekkäitä. Muut kyllä rokotuttaa itsensä sekä lapsensa ja näin ollen suojelee myös TEITÄ taudeilta. Oletteko yleensäkkin sellaisia "vain MINÄ itse"- ihmisiä?
 
[QUOTE="Lukija";28094537]Kirjoittaja: Viera Scheibner

Todella kattava ja perusteellinen teos rokotusten vaaraalisuudesta ja tehottomuudesta.

Ymmärtäisitte, miksi me jotkut emme halua rokotuttaa lapsiamme emmekä itseämme. Vasta tämän kirjan lukemisen jälkeen, voitte antaa vastalauseita, joita tuskin tulee enään![/QUOTE]

Miksi pitäisi ymmärtää? Minulle riittää se että rokotan itseni ja lapseni suojaten heidät vaarallisita sairauksilta.
 
"vieras"
[QUOTE="Susu";28095170]Nyt suollat kyllä ihan totaali-pas...a. Otetaan nyt ihan vaikka sikainfluenssa-rokotus. Kuinkas kävikään?? Ohhoh-ei ne asiantuntijat sit oikeen tiennytkään asioista. Luojan kiitos en rokotuttanut lapsiani enkä itseäni mokomaa "flunssaa" vastaan. et järjen käyttö sallittu. Kolmoisrokotteen olen itse lapselleni antanut, muut on saanut sairastaa ihan normaalisti. Terveempää muksua saa hakea. Ihmiset myöskin syö niin helvetisti muutenkin lääkkeitä mm. antibiootteja ja sit ihmetellää et kauheita korvatulehduskierteitä omil muksuil.... Sekin vaiva nimittäin paranee suurimmaksi osaksi itsekseen, mutta kun aikuisil on kiire töihin eikä anneta mahdollisuutta hankkia luonnollisella tavalla vastustuskykyä. Et tuu vaan mulle sanomaan.[/QUOTE]

Sikainfluenssa = mokoma flunssa? Oletko itse kyseistä tautia sairastanut? Veikkaampa ettet ole. Järjen käyttö sallittu!
 
kylläkyllä
[QUOTE="Susu";28095170]Nyt suollat kyllä ihan totaali-pas...a. Otetaan nyt ihan vaikka sikainfluenssa-rokotus. Kuinkas kävikään?? Ohhoh-ei ne asiantuntijat sit oikeen tiennytkään asioista. Luojan kiitos en rokotuttanut lapsiani enkä itseäni mokomaa "flunssaa" vastaan. et järjen käyttö sallittu. Kolmoisrokotteen olen itse lapselleni antanut, muut on saanut sairastaa ihan normaalisti. Terveempää muksua saa hakea. Ihmiset myöskin syö niin helvetisti muutenkin lääkkeitä mm. antibiootteja ja sit ihmetellää et kauheita korvatulehduskierteitä omil muksuil.... Sekin vaiva nimittäin paranee suurimmaksi osaksi itsekseen, mutta kun aikuisil on kiire töihin eikä anneta mahdollisuutta hankkia luonnollisella tavalla vastustuskykyä. Et tuu vaan mulle sanomaan.[/QUOTE]

Puhut jossain määrin asiaa, mutta ap:n vinkkaama "tohtori" puhuu täyttä paskaa.
 
"Susu"
[QUOTE="vieras";28095178]Haluaisin kysyä teiltä, ketkä ette rokotuta itseänne tai lapsianne: Käyttekö kuitenkin niissä maissa, missä näitä tauteja esiintyy? Puhun siis taudeista, joihin saa suojan rokotteista.

Olette todella itsekkäitä. Muut kyllä rokotuttaa itsensä sekä lapsensa ja näin ollen suojelee myös TEITÄ taudeilta. Oletteko yleensäkkin sellaisia "vain MINÄ itse"- ihmisiä?[/QUOTE]

Rokotutan lapseni niillä rokotuksilla mitkä PITÄÄ olla maahanpääsyn takeeksi. Toki myös itseni.
 
"Susu"
[QUOTE="vieras";28095187]Sikainfluenssa = mokoma flunssa? Oletko itse kyseistä tautia sairastanut? Veikkaampa ettet ole. Järjen käyttö sallittu![/QUOTE]

Sairastan mieluummin itse tai anna lapseni sairastaa sikan mieluummin kun että otetaan rokotuksista johtuva invaliditeetti koko loppuelämäksi. Sika kun ei ole missään määrin normi flunssaa vaarallisempi perusterveellä ihmisellä. Että näin.
 
Meillä sairastettiin se mokoma flunssa eli sikainfluenssa. Ei rokotettu, itse tauti ei ollut peruslentsua pahempi, eikä edes koko perheeseen tarttunut. Eli olen tyytyväinen, ettei rokotteita otettu :)

Mutta joo...mitä aloitukseen tulee, niin kaikkien kannattais lukea mun kirjoittama kirja: FOLIOHATUT. Sisältää taitteluohjeet ja tarvikkeet kahden aikuisen tai kolmen lapsen foliolätsien valmistamiseen. Niitä ilman ette pärjää. Ne suojaa paitsi avaruuskohinalta, aurinkotuulilta ja taustasäteilyltä, myös kirotuilta transrasvoilta, einessaastalta jota jotkut ruuaksi kehtaavat kutsua, aspartaamin tuhoilta, Petri Nygårdin korvat ja aivot pilaavalta vaikutukselta, päiväkotien ylisuurilta ryhmiltä, liian pieneltä kotihoidontuelta, kätilöiltä ja neuvolan tädeiltä jotka ei tiiä mitään, ja rokotteiden haittavaikutuksilta.
Maksaa vain 99 egee ja saa tilata yksärillä suoraan meitsiltä.
 
"pede"
no nää on vähän kaksipiippuisia nää jutut. toisille ne rokotteet (tai lääkkeet jne.) sopii, ja toisille ei. sitähän ei voi ennustaa. Varmasti uskon että suomen rokotusohjelmassa olevat rokotteet ovat täysin turvallisia valtaosalle väestöstä, ja siksi olenkin omat lapseni mukisematta rokottanut, ja tulen rokottamaan :)
 
"Susu"
Meillä sairastettiin se mokoma flunssa eli sikainfluenssa. Ei rokotettu, itse tauti ei ollut peruslentsua pahempi, eikä edes koko perheeseen tarttunut. Eli olen tyytyväinen, ettei rokotteita otettu :)

Mutta joo...mitä aloitukseen tulee, niin kaikkien kannattais lukea mun kirjoittama kirja: FOLIOHATUT. Sisältää taitteluohjeet ja tarvikkeet kahden aikuisen tai kolmen lapsen foliolätsien valmistamiseen. Niitä ilman ette pärjää. Ne suojaa paitsi avaruuskohinalta, aurinkotuulilta ja taustasäteilyltä, myös kirotuilta transrasvoilta, einessaastalta jota jotkut ruuaksi kehtaavat kutsua, aspartaamin tuhoilta, Petri Nygårdin korvat ja aivot pilaavalta vaikutukselta, päiväkotien ylisuurilta ryhmiltä, liian pieneltä kotihoidontuelta, kätilöiltä ja neuvolan tädeiltä jotka ei tiiä mitään, ja rokotteiden haittavaikutuksilta.
Maksaa vain 99 egee ja saa tilata yksärillä suoraan meitsiltä.
Buahhahhaaaa :D Toi oli hyvä :D
 
"Susu"
Alkuperäinen kirjoittaja Tír na nÓg;28095241:
Eiks tää mee jo vähän samaan kastiin kuin että suotta sitä käsiä pestään? Vastustuskyky kasvaa kun vähän sairastelee ja ne jotka luonto korjaa poijes oli sitten niin heikkoa tekoa että ihan sama. * paiserutto
Tässäpä elävä esimerkki aivopestystä oman järjen kadottaneesta. Hohhoijaa...
 
Meillä sairastettiin se mokoma flunssa eli sikainfluenssa. Ei rokotettu, itse tauti ei ollut peruslentsua pahempi, eikä edes koko perheeseen tarttunut. Eli olen tyytyväinen, ettei rokotteita otettu :)

Mutta joo...mitä aloitukseen tulee, niin kaikkien kannattais lukea mun kirjoittama kirja: FOLIOHATUT. Sisältää taitteluohjeet ja tarvikkeet kahden aikuisen tai kolmen lapsen foliolätsien valmistamiseen. Niitä ilman ette pärjää. Ne suojaa paitsi avaruuskohinalta, aurinkotuulilta ja taustasäteilyltä, myös kirotuilta transrasvoilta, einessaastalta jota jotkut ruuaksi kehtaavat kutsua, aspartaamin tuhoilta, Petri Nygårdin korvat ja aivot pilaavalta vaikutukselta, päiväkotien ylisuurilta ryhmiltä, liian pieneltä kotihoidontuelta, kätilöiltä ja neuvolan tädeiltä jotka ei tiiä mitään, ja rokotteiden haittavaikutuksilta.
Maksaa vain 99 egee ja saa tilata yksärillä suoraan meitsiltä.
Jaahas pitäisikö tilata??:LOL:
 
"Minttu"
Alkuperäinen kirjoittaja Tapiontytär;28094778:
Tuberkuloosi-rokote oli vielä muutamia vuosia sitten aina synnärillä vauvalle annetta va Calmette-rokote, josta on minullakin elinikäinen arpi pakarassa.

Rokote poistettiin koska todettiin sen haittojen olevan suurempi kuin hyötyjen. Tai näin ainakin minulle synnärillä asia kuvailtiin kun kysyin..

Ja jos wikipediaa nyt voi lainkaan luotettavana lähteenä pitää, niin sieltä löytyy ainakin Calmetesta tällainenkin tieto: Vuoden 2002 elokuussa Suomessa käytetyn heikon bakteerikannan rokotevalmiste hyllytettiin valmistusmaassa laatua ja valmistusprosessia koskevien epäilyjen vuoksi. Valmistaja päätti nopeasti kokonaan lopettaa rokotteen valmistuksen.

Sitä piikiteltiin vauvoihimme vuosikymmenet, autuaan tietämättöminä ja tyytyväisinä.

Mulla on mennyt maku koko lääketeollisuuteen. Rokotteiden sivuoireet kun on olleet osittain tosi (tosi) pahoja ja nyt viimeisimpänä epäillään lapsen saaneen elinikäisen sairauden ihan tavan antibioottikuureista..
No varmasti itsekin tiedät, että wikipedia ei ole luotettava tietolähde. Lapsiin pistettiin vuosikymmenet oikein toimivaa ja hyvin siedettyä rokotetta. Sitten tämän rokotteen valmistus loppui ja siirtyi toiselle firmalle. Uusi rokote aiheutti enemmän haittoja ja siksi lopetettiin.
 
"Seesami"
[QUOTE="Minttu";28095444]No varmasti itsekin tiedät, että wikipedia ei ole luotettava tietolähde. Lapsiin pistettiin vuosikymmenet oikein toimivaa ja hyvin siedettyä rokotetta. Sitten tämän rokotteen valmistus loppui ja siirtyi toiselle firmalle. Uusi rokote aiheutti enemmän haittoja ja siksi lopetettiin.[/QUOTE]

Ei nämä uusavuttomat edes tiedä että Wikiin voi kuka vaan kirjoittaa mitä vaan, joten faktatietoa sieltä on turha hakea.. Voivoi.
 
Tuleva th
On mahdollista. Vanhemmat saavat kyllä päättää lastensa rokotuksista.

Eikä kyllä Tuberkuloosi ole rokotusohjelmassa.
Jep. Aikaisemminhan tuo oli, mutta enää taidetaan antaa vain riskiryhmille (muistaakseni mm. maahanmuuttajille, jos en nyt ihan väärin muista mitä just vähän aika sitten koulussa puhuttiin).


Mutta, jokainen toki saa päättää itse mitä tekee... Kunhan on punninut kaikkia vaihtoehtoja ja oikeasti ottanut asioista selvää.
 
"vieras"
Calmette eli BCG poistettiin ohjelmasta, koska HAITTOJA oli enemmän kuin HYÖTYÄ eli useampi sai vakavan haitan kuin (laskennallisesti) säästyi tubilta.

Ja shaken baby syndrome on kyllä havaittu rokotteisiin kuolleilla vauvoilla tai tässä pitäisi tietysti sanoa, että oireet ovat olleet samat. Eräs isä istui syyttömä vankilassa vuosia lapsensa ravistelusta (johon lapsen väitettiin kuolleen) mutta lopulta vapautui kun selvisi että rokote oli aiheuttanut tämän. No, kirjoittaisin lisää mutta vauva heräsi.

Jokainen valitsee oman polkunsa ja tekee päätöksen myös omien lastensa osalta.
 
[QUOTE="vieras";28097406]
Ja shaken baby syndrome on kyllä havaittu rokotteisiin kuolleilla vauvoilla tai tässä pitäisi tietysti sanoa, että oireet ovat olleet samat. Eräs isä istui syyttömä vankilassa vuosia lapsensa ravistelusta (johon lapsen väitettiin kuolleen) mutta lopulta vapautui kun selvisi että rokote oli aiheuttanut tämän.[/QUOTE]

Tähän olisi kiva saada joku lähde :)
p.s Verkkomedia ei ole lähde :)
 
Mulla on tuo kirja, mut en oo saanu aikaseksi lukea sitä. :p

Ei passaa mennä sokeasti luottamaan viranomaisiin ja lääketieteeseen (raha se puhuu sieläki) mutta ei myöskään yksittäiseen vastapuolen edustajaankaan. Just oikeaa tietoa tuskin kukaan pystyy sanomaan...
 
A.Vogel
[QUOTE="vieras";28094607]Mulla ei ole lapsia, mutta olen kyllä miettinyt että ovatkohan nämä kaikki uudet rokoteyhdistelmät varmasti turvallisia ja riittävästi tutkittuja.

Sen sijaan pidän järjettömänä sitä, että vauvalle ei anneta mitään rokotuksia! Tiedän tapauksen, jonka lasta ei ole rokotettu ilmeisesti yhtään mitään tautia vastaan tai ainakin äitinsä on hyvin rokotusvastainen.

Onko se mahdollista, että Suomessa vauvaa ei rokoteta tuberkuloosia ym. vastaan? Jos äiti ei halua, niin ei rokoteta edes perusrokotuksia?[/QUOTE]

Olet kyllä aika paljon ajasta jäljessä. Tubirokote lopetettiin jo 2006, koska aiheutti monta kuolemaa ja satoja muita vakavia haittoja.
 

Yhteistyössä