Kaikkien äitien pitäisi lukea kirja: ROKOTUKSET!

  • Viestiketjun aloittaja "Lukija"
  • Ensimmäinen viesti
"Tiina"
[QUOTE="Lukija";28094537]Kirjoittaja: Viera Scheibner

Todella kattava ja perusteellinen teos rokotusten vaaraalisuudesta ja tehottomuudesta.

Ymmärtäisitte, miksi me jotkut emme halua rokotuttaa lapsiamme emmekä itseämme. Vasta tämän kirjan lukemisen jälkeen, voitte antaa vastalauseita, joita tuskin tulee enään![/QUOTE]

En lue. Ehkä joku, jonka lapsi taistelee tälläkin hetkellä hengestään tuhkarokon kourissa,lukee kurjan ja on onnellinen, että jätti turhat rokotteet ottamatta. Pitääkin muistaa käydä otattamassa Havrixin toinen osa ja jatkaa matkustelua.
 
A.Vogel
[QUOTE="Tiina";28097881]En lue. Ehkä joku, jonka lapsi taistelee tälläkin hetkellä hengestään tuhkarokon kourissa,lukee kurjan ja on onnellinen, että jätti turhat rokotteet ottamatta. Pitääkin muistaa käydä otattamassa Havrixin toinen osa ja jatkaa matkustelua.[/QUOTE]

Ihan vapaasti. Matkalle tänään lähdetään muttei tulis mieleenkään ottaa jotain GSK:n myrkkypiikkiä....
 
"vieras"
http://medicalmisdiagnosisresearch.wordpress.com/2010/08/27/shaken-baby-syndrome-or-adverse-vaccine-reaction/

Etsin parempia lähteitä heti kun saan piilarit silmiini.

Tuskin kukaan meistä ns. rokotevastaisista vastustaa rokotteita pelkästään vastustamisen ilosta. Itse peräänkuulutan turvallisempia rokotteita, avointa tidotusta haitoista, FDA:n puolueettomuutta (tällä hetkellä se ei sitä ole) ja sitä kautta lobbauksen ja korruption vähentämistä lääke- ja rokoteasioissa. Yhdenkään lapsen tai nuoren ei pidä kuolla tai vammautua.
 
Sumuisten saarten lahetti
Alkuperaiselle kirjoittajalle todellakin suosittelisin
Dr Ben Goldacre:n Bad Science kirjaa.

K.o kirja opettaa ajattelemaan kriittisesti seka lukemaan AITOJA laaketieteellisia tuloksia (kirja on helppotajuisesti kirjoitettu - elika ihan tavallinen pulliainenkin pystyy kirjan lukemaan) ennenkuin rupeat luottamaan ns laaketieteellisiin julkaisuihin, joita ovat kirjoittaneen ihmiset kenella ei ole ollenkaan tieteellista koulutusta tai jotka ovat laaketieteelliset/vitamiini yhtiot julkaisseet/sponsoroineet (niillahan ei ole yhtaan intressia julkaista yltiopositiivisia "uutisia", eihan...).
 
"vieras"
Minä tahtoisin jonkun rokotemyönteisen linkittävän tähän sellaisia rokotetutkimuksia, jotka on tehty pitkällä aikavälillä ilman minkäänlaista myötävaikutusta (lue: rahoitusta) lääkefirmoilta ja jossa on todettu, että rokotteet ovat täysin turvallisia (myös niin, että niitä annetaan useampi yhtäaikaa pienille vauvoille) ja ettei niistä ole haittaa lapsen kasvaessa. Tätä olen kysynyt usein rokotekeskusteluissa, mutta vielä en ole saanut vastausta.

Niin kauan kuin kukaan ei kyseenalaista, ei tule muutoksia. Ei tarvitse olla hullu tai tyhmä, että haluaa lapsilleen parasta. Miksi ei saisi vaatia turvallisia rokotteita, kun kuitenkin kyse on pienistä vauvoista, joiden elimistöön rokote laitetaan? Vai käydäänkö tätä keskustelua ikuisesti puolesta-vastaan, alentuvasti puoleen jos toiseenkin syytellen, pureutumatta siihen tosiasiaan että rokotteista voisi olla hyötyä jos ne olisivat oikeasti turvallisia ja tehokkaita.
 
  • Tykkää
Reactions: Rockwood
"Äitykkä"
Arvasin että suurinosa alkaa väittelemään ilman että viitsi kirjaa edes lainata tai ostaa, saatikka lukea.

Olen lähes varma, että mieli muuttuu tai ainakin pistää tosissaan ajattelemaan rokotteiden tehoa ja turvallisuutta.

On se ihme että ihmiset eivät herää ajattelemaan vaikka Suomessakin on tullut esille vakavia kroonisia sairauksia ihan pienille lapsillekin.

Kirjassa kerrotaan että esim, astma, allergiat, ms-tauti, epilepsia, diabetes, leukemia, aivovauriot ja syövät ym. ovat rokotusten aiheuttamia. Lisäksi rokotteet eivät suojaa taudeilta vaan aiheuttaa niitä ja jos rokotettu sairastuu siihen tautiin, johon on saanut rokotteen, tauti on hänelle vaarallisempi.

Lukekaa tuo kirja niin tiedätte enemmän!
 
[QUOTE="Äitykkä";28102267]
Kirjassa kerrotaan että esim, astma, allergiat, ms-tauti, epilepsia, diabetes, leukemia, aivovauriot ja syövät ym. ovat rokotusten aiheuttamia. Lisäksi rokotteet eivät suojaa taudeilta vaan aiheuttaa niitä ja jos rokotettu sairastuu siihen tautiin, johon on saanut rokotteen, tauti on hänelle vaarallisempi.
![/QUOTE]
Pakko lukea.

Saa varmaan nauraa ihan kippurassa :D
 
"Entinen Ksantippa S."
[QUOTE="vieras";28098474]Minä tahtoisin jonkun rokotemyönteisen linkittävän tähän sellaisia rokotetutkimuksia, jotka on tehty pitkällä aikavälillä ilman minkäänlaista myötävaikutusta (lue: rahoitusta) lääkefirmoilta ja jossa on todettu, että rokotteet ovat täysin turvallisia (myös niin, että niitä annetaan useampi yhtäaikaa pienille vauvoille) ja ettei niistä ole haittaa lapsen kasvaessa. Tätä olen kysynyt usein rokotekeskusteluissa, mutta vielä en ole saanut vastausta.

Niin kauan kuin kukaan ei kyseenalaista, ei tule muutoksia. Ei tarvitse olla hullu tai tyhmä, että haluaa lapsilleen parasta. Miksi ei saisi vaatia turvallisia rokotteita, kun kuitenkin kyse on pienistä vauvoista, joiden elimistöön rokote laitetaan? Vai käydäänkö tätä keskustelua ikuisesti puolesta-vastaan, alentuvasti puoleen jos toiseenkin syytellen, pureutumatta siihen tosiasiaan että rokotteista voisi olla hyötyä jos ne olisivat oikeasti turvallisia ja tehokkaita.[/QUOTE]

Ikinä ei voi olla sataprosenttisen varma rokotteen turvallisuudesta. Kysymys onkin siitä, mikä on se toinen vaihtoehto. Sataprosenttisen turvallinen tuhkarokko? Pitkällä aikavälillä täysin turvalliseksi todettu jäykkäkouristus, myös yhtä aikaa rotaviruksen kanssa sairastettuna?
 
"vieras"
Minä en ole rokottanut lapsiani. En ole viherpiipertäjä vaan ihan tavallinen äiti. Tärkeimmät rokotukset otan luultavasti kun lapset kasvavat ja lapsen oma puolustuskyky parane. Ihan pienillä uskon, että rokotuksesta on enemmän haittaa kun hyötyä varsinkin kun ottaa myös huomioon aika pienen riskin sairastua näihin vakaviin tauteihin.

Sikainfluenssa sairastettiin ja selvittiin ihan hyvin.

Lapseni eivät myöskään ole syöneet yhtään antibioottia elämänsä aikana. Ei ole tarvinnut, kaikista sairauksista ollaan selvitty ilman ja tilannetta vain seuraamalla.
 
"minski"
Edellisen kanssa samaa mieltä. 6 lasta eikä antibiootteja ole tarvittu, kuin kahden ekan lapsen kanssa ja heidät on rokotettu, kunnes tajusimme itse alkaa lukemaan rokotteista ja niiden vaaroista. Siihen loppui rokottaminen. Heille ei jatkettu enään rokotuksia ja 4 pienempää eivät ole saaneet yhtään rokotusta. Saavat päättää sitten isona itse haluavatko ottaa myrkkypiikkejä vai ei.

2 rokotettua saivat heti piikeistä oireita, toinen jopa pysyviä haittoja. Kannattaa todella alkaa lukemaan itse, jos lapsi oireilee esim. korvakierteellä tai muulla vaivalla. Syynä on yleensä aina rokotukset. Olemme lukeneet monta vuotta rokotuksista, joten tiedot eivät ole miitään huuhaata. :)
 
[QUOTE="vieras";28103041]Minä en ole rokottanut lapsiani. En ole viherpiipertäjä vaan ihan tavallinen äiti. Tärkeimmät rokotukset otan luultavasti kun lapset kasvavat ja lapsen oma puolustuskyky parane. Ihan pienillä uskon, että rokotuksesta on enemmän haittaa kun hyötyä varsinkin kun ottaa myös huomioon aika pienen riskin sairastua näihin vakaviin tauteihin.

Sikainfluenssa sairastettiin ja selvittiin ihan hyvin.

Lapseni eivät myöskään ole syöneet yhtään antibioottia elämänsä aikana. Ei ole tarvinnut, kaikista sairauksista ollaan selvitty ilman ja tilannetta vain seuraamalla.[/QUOTE]

Niin no, mulla on neljä rokotettua lasta, antibioottia on tarvinnut vain kaksi. Molemmat korvatulehduksiin, no, tuskin olivat (en toki väitä olevani varma) rokotusten seurausta. Esikoisella oli pehmeä suulakihalkio, jonka johdosta korvien tuuletus ei toiminut, aiheutti pari liimakorvaa ja yhden tulehduksen. Leikkausken jälkeen poika ei juuri ole nuhakuumetta kummempaa sairastellut. Toinen korvatulehduspotilas taasen kärsi vaivasta todennäköisimmin nielu- ja kitarisojen takia. No, toki joku voi väittää, että ne kasvoivat ylisuuriksi rokotteiden vuoksi, uskon, kun näen faktatietoja.
 
[QUOTE="Äitykkä";28102267]Arvasin että suurinosa alkaa väittelemään ilman että viitsi kirjaa edes lainata tai ostaa, saatikka lukea.

Olen lähes varma, että mieli muuttuu tai ainakin pistää tosissaan ajattelemaan rokotteiden tehoa ja turvallisuutta.

On se ihme että ihmiset eivät herää ajattelemaan vaikka Suomessakin on tullut esille vakavia kroonisia sairauksia ihan pienille lapsillekin.

Kirjassa kerrotaan että esim, astma, allergiat, ms-tauti, epilepsia, diabetes, leukemia, aivovauriot ja syövät ym. ovat rokotusten aiheuttamia. Lisäksi rokotteet eivät suojaa taudeilta vaan aiheuttaa niitä ja jos rokotettu sairastuu siihen tautiin, johon on saanut rokotteen, tauti on hänelle vaarallisempi.

Lukekaa tuo kirja niin tiedätte enemmän![/QUOTE]


Pystyykö joku ihan oikeasti aukottomasti todistamaan vakavien kroonisten vaivojen aiheutuneen juurikin rokotuksista? vaiko voisiko syy olla jossain muuaallakin?

Minut, sisarukseni, mieheni, lapseni, tuttavani.... on rokotettua. Aika vähän noita mainitsemiasi sairauksia tuttavapiirissä esiintyy, no joo, pari ykköstyypin diabetesta, vaan se nyt johtuu ihan muusta kuin rokotuksista.

Ja jos rokotteet eivät muka suojaa lainkaan niiltä taudeilta, joita vastaan ne on kehitetty, niin miten selität sen, että me rokotetut emme sairastu niihin? Toisin kuin väitit. Nuorimmat rokotettiin vesirokkoa vastaan, isommat ovat taudin sairastaneet, ja molemmilla se oli todella hirveä, vesikelloja joka puolella, melkein kroppa täynnä. Eipä ole pojat sairastuneet, vaikka ovatkin altistuineet, useammankin kerran!

Eikä pelkästään ne taudit, jälkitaudit ovan monesti vielä kamalampia, nimimerkillä aivokalvintulehduksen kokenut, sain sikotaudin jälkitautina, sitä vastaan ei oltu silloin rokotettu. Olis voinut käydä huonomminkin...kaikki eivät nimittäin selviä siitäkään hengissä.

Äh, nyt väsyttää, ja pieni flunssanpoikanen kiusaa (joo, johtuu varmaan kaikista saamistani rokotuksista :D ) eikä ajatus kulje tarpeeksi selkeästi, eli riitti mun osalta.
 
"huoh"
[QUOTE="Susu";28095231]Sairastan mieluummin itse tai anna lapseni sairastaa sikan mieluummin kun että otetaan rokotuksista johtuva invaliditeetti koko loppuelämäksi. Sika kun ei ole missään määrin normi flunssaa vaarallisempi perusterveellä ihmisellä. Että näin.[/QUOTE]

Lue enemmän niin luulet vähemmän - nimenomaan niitä luotettavia lehtiä. Aika kun vei niitä perusterveitä, jopa lapsia. Meillä muut paitsi mies sen sairasti, kun ehti saada rokotteen, mulla olis ollu 3vrk myöhemmin. Ja jopa nykytiedolla otettais ne 3v takaiset rokotteet, vaikka valitettavia oli toki nuo narkolepsiatapaulset. Uskon yhä että rokottamatta jättäminen olisi aiheuttanut useammalle pahempia seurauksia. Eli oli Se pienempi paha. Oli kyllä varsin h%%vetillinen tauti, vaikka pahemitta ongelmitta selvittiin kiitos lääkkeiden. Mutta 2,5 viikkoa meni sairastellessa, onneksi odottamani vauva selvis vauriotta. Ja sai muuten tänä vuonnako rokotteen, kuten viime vuonna. Tosin tänä vuonna ei Havrixia. Mutta me ollaanki teidän mielestä niin lääke teollisuuden pauloissa, kun mies on erikoistunut
 
"huoh"
Känny teki tenän - lääkäri siis, myös väitellyt, eikä kyllä kaikkea tutkimustietoakaan purematta niele. Joten luotan kyllä hänen asiantuntemukseen ja sen perusteella meillä toimitaan. Jokainen tekee toki omat valintansa...
 

Yhteistyössä