Kainalot kirvelee, pistelee ja KUTISEE!

  • Viestiketjun aloittaja mikämullaon?
  • Ensimmäinen viesti
mikämullaon?
Mä pystyn kyllä syömään kaikkea, ei tää siitä oo. Luulen että tää tuli, kun oli noi kovat helteet. Höyläsin halpishöylällä, laitoin halpis dödöä ja kainalot oli koko ajan märkänä kun oli kuuma. Siinä se soppa sit muhiutu. :( Pikkuhiljaa laajeni, mutta onneks toi puuteri tepsii. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja mikämullaon?;24004158:
Kainalot on ollu viikon kirkkaan punaset, kutisevat ja kirvelevät. Olen kuin apina, kun raavin niitä. :( Kainaloissa kirkuvan punaiset renkaat oikein. Käytin ennen herbinan dödöä ja nyt garnierin, mikä on ainakin vahvan tuoksuista. Oliskohan siitä? Millä tän "ihottuman" saa pois? En ole ainakaan ennen ollut millekään allerginen.
Samma här, hikoilusta. Äläkä raavi niitä, savettia ja kainalopesua 2-3 kertaa pv, lähtee ajan kanssa...

Mulla ainakin toi dödö vaan pahensi asiaa joten jätin pois...
 
Viimeksi muokattu:
....
Mä käytin ensin rexonan suihkedödöä ja vaihdoin kanssa toiseen merkkiin, eli nivean vastaavaan dödöön. Kanssa aukesi kainalot ja olivat kipeät, palasin rexonaan, loppu hyvin ja kaikki hyvin. Nykyään en käytä kuin rexonaa ja iho tykkää. =)
 
"vieras"
Minä olen allerginen eräälle kosmetiikan säilöntäaineelle, jota on esim. joissakin deodoranteissa.
Allergisen reaktion voi saada myös apteekista ostetusta tuotteesta.

jätä vähäksi aikaa kaikki deodorantit pois.
 

Yhteistyössä