*KAIPAATKO SEURAA/YSTÄVIÄ* pinoa tähän, laita ikäsi ja mistäpäin suomea olet

  • Viestiketjun aloittaja JonnaÄiti
  • Ensimmäinen viesti
Täällä myös yksi äiti Seinäjoen läheltä.
Ikää mulla 26v.
Lapset 5v.,3v. ja 5kk.
Kotona vain hääräilen lasten kans ja juttuseura/kirjottelu olis ihan tervetullutta.
On noi nuoruuden kaverit kaikonneet sen myötä kun olen lapsia saanut :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja raparperitaivas:
015 alueelta ollaan, tääkin on pieni paikka joten en viiti mainostaa :ashamed: Mää täytän 31 tänä vuonna, poju on 5v ja Tirppa 6kk. Kaikenlainen päiväseura olis tervetullutta.
Nostan sulle joka Mikkeliläisiä kaipailit? Eikös tää 015 oo siellä päin?
*muoks* etelä-savolaisia siis...

 
Alkuperäinen kirjoittaja xcbvxcbxcbxc:
Alkuperäinen kirjoittaja villahousu:
Kanta-hämeestä 31v. iloisella ja rennolla elämänasenteella varustettu kristitty viiden pojan äiti kaipailisi kaveriksi Jeesukseen uskovia äitejä. Jos sellaisia täältä sattuu löytymään niin yv:tå tännepäin niin päästään tutustumaan :)
Uskossa olen ka mist päin kanta-hämetta olet?
Janakkalasta olen, auto käytössä päivittäin että pääsen kyllä kulkemaan muuallekin :) Jos sulla ei oo mustaa nikkiä että pääsisit laittaa yv:tä mulle niin saapi myös meiliä laittaa osoitteeseen kososenkukko@hotmail.com (jos joku muukin uskova äiti tältä alueelta bongaa tän niin meiliä saapi laitella!)
 
moi
Alkuperäinen kirjoittaja Chala:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
LOHJALTA parikymppinen 1vuotiaan tytön äiti.
Kahvittelu, lenkkeily, kirppis-seuraa yms, vailla.
Me oltais suhteellisen lähimaastossa :) Jos sulla tummempaa nikkiä löytyy niin nakkaa vaikka yksäriä. Meiltä löytyy 1,5v ja 3kk pikkulikat.
mistäpäin olet chala?
 
Y-järvi ja länsitre huom :attn:
Olen 33v 2 lapsen äiti, lapset jo "isoja" 11v ja 5v ja työ-elämässä olen joten päiväkahvittelt jne. ei onnaa, mutta lenkkeilyseuraa olisi kiva silloin tällöin saada =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Adelade:
Alkuperäinen kirjoittaja Pirpiz:
Alkuperäinen kirjoittaja Adelade:
Jospa miekin rohkenisin telläytyä tähän pinoon...
3-kymppinen kolmen lapsen (tytöt 7v, 3v ja 7vkoa) äiti Joensuun kupeesta, vissiin jotenkin omituinen kun ei noita kavereita ole siunaantunut... Oon varsinkin isommassa porukassa hiljainen ja seurailen mielummin keskustelua sivusta kuin oon tyrkyttämässä omia mielipiteitäni.
Kiinnostuksen kohteita/harrastuksia lukeminen, kirpputorit, käsityöt ja askartelu (hurahtanut Tildailuun ;) )
Jos kahvittelun tai ulkoilun merkeissä löytyis samanhenkistä seuraa niin oispas se ihanaa. :)
Mihinkä päin Joensuusta? Sillä kyselen kun mulla on vähän samanlainen tilanne, mut en juuri pääse täältä mihinkään.. Oon eteläpuolelta ite..
Luoteeseen. ;)
Kulkeminen lähiseudulla ei oo ongelma, auto löytyy kun ois vaan kyläpaikka minne sille kulkea... :whistle:
Laitappa yksäriä jos kiinnostaapi :) profiilissa saattaapi olla myös miun sähköpostiosotepi. Muut "paikalliset voipi kans laitella postiaPI :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pirpiz:
Alkuperäinen kirjoittaja Adelade:
Alkuperäinen kirjoittaja Pirpiz:
Alkuperäinen kirjoittaja Adelade:
Jospa miekin rohkenisin telläytyä tähän pinoon...
3-kymppinen kolmen lapsen (tytöt 7v, 3v ja 7vkoa) äiti Joensuun kupeesta, vissiin jotenkin omituinen kun ei noita kavereita ole siunaantunut... Oon varsinkin isommassa porukassa hiljainen ja seurailen mielummin keskustelua sivusta kuin oon tyrkyttämässä omia mielipiteitäni.
Kiinnostuksen kohteita/harrastuksia lukeminen, kirpputorit, käsityöt ja askartelu (hurahtanut Tildailuun ;) )
Jos kahvittelun tai ulkoilun merkeissä löytyis samanhenkistä seuraa niin oispas se ihanaa. :)
Mihinkä päin Joensuusta? Sillä kyselen kun mulla on vähän samanlainen tilanne, mut en juuri pääse täältä mihinkään.. Oon eteläpuolelta ite..
Luoteeseen. ;)
Kulkeminen lähiseudulla ei oo ongelma, auto löytyy kun ois vaan kyläpaikka minne sille kulkea... :whistle:
Laitappa yksäriä jos kiinnostaapi :) profiilissa saattaapi olla myös miun sähköpostiosotepi. Muut "paikalliset voipi kans laitella postiaPI :D
Täältäpä tulleepi postia. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Alkuperäinen kirjoittaja Jessiinah:
19-vuotias 1,5v pojan äiti Turusta. Rento ja pirteä luonteeltaan.
Ystäviä ja kavereita kyllä löytyy mutta uusiin on aina mukava tutustua. Tykkään kierrellä kirppareita ja käydä rannoilla, puistoissa jne.. Lenkkeilyseuraakin olisi mukava saada niin tulisi tosiaan lenkkeiltyäkkin :D
Osaan myös kertoa joka asiaan omat mielipiteeni ja tykkään keskustella asiasta kuin asiasta. Mielestäni olen hyvä kuuntelija. Leikkikavereitakaan pojalla ei voi liikaa ollla :wave:
Missä päin Turkua asutte? :D
Vaalassa :) Entäs te?
Sää olitkin mun muistaakseni tulossa lauantaina sinne muumimaailma-tapaamiseen :D ?
 
Tännekin kelpais kaveri tai parikin... =) Oon itse 36v kahden lapsen (tyttö 9v ja poika 9kk) äiti Länsi-Vantaalta ja perheeseen kuuluu lasten lisäksi mies ja kaksi kisua. Kotona olen pojan kanssa ainakin 09/11 asti joten aikaa olis tutustua ja vaikka ruveta harrastamaan lasten kanssa jotain yhdessä.

Jos kiinnostaa niin laita yv tai sitten s-postia osoitteeseen olkkis74@luukku.com
 

Yhteistyössä