*KAIPAATKO SEURAA/YSTÄVIÄ* pinoa tähän, laita ikäsi ja mistäpäin suomea olet

  • Viestiketjun aloittaja JonnaÄiti
  • Ensimmäinen viesti
Tatu
Alkuperäinen kirjoittaja seuraneiti:
Äippä 32v Helsingistä, lenkkikaveria ja muuta hengenheimolaista elokuviin, syömään, kirpparille ja shoppaileen! Kaikki muu käy paitsi armoton biletys, toki joskus voi käydä rauhallisemmin bailaamassa tai siiderillä mutta vierastan runsaita määriä alkoholia! Pojalle 2 v myös leikkikavereita olis kiva saada!
Laita mailisi niin tässä ois seuraa sulla ja mulla kanssa tyttö 2v
 
teikkari
Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:
28v, eskarin aloittavan tytön äiti Nummelasta. Olen edelleen suht uusi paikkakunnalla ja siksi kaverit olisi tervetulleita.
Tykkään shoppailla, kiertää kirppareita jne jne. Kaikki käy :D
Moi olen ihan viereisestä kunnasta.Käyn usein nummelassa.Olen myös nuoren tytön isä.Laita sähköpostiosoite niin voidaan kirjoitella ja käydä kahvilla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:
28v, eskarin aloittavan tytön äiti Nummelasta. Olen edelleen suht uusi paikkakunnalla ja siksi kaverit olisi tervetulleita.
Tykkään shoppailla, kiertää kirppareita jne jne. Kaikki käy :D
Moi asun sua aika lähellä,jos haluat vaikka tutustua ja käydä kirpparilla ym.Mulla kanssa 2v tyttö :)
 
Eli olen siis Pohjois-Savosta, 19 vuotias ja 1½ vuotiaan äiti.
Kaipailen tietty aina jotain seuraa, koska minulla ei hirveästi ole kavereita. : )
Vähän samanikäisestä kaveria kaipailisin, mutta kyllä vanhemmat käy. En osaa tehä kovin vaikuttavaa ilmotusta :D :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:
28v, eskarin aloittavan tytön äiti Nummelasta. Olen edelleen suht uusi paikkakunnalla ja siksi kaverit olisi tervetulleita.
Tykkään shoppailla, kiertää kirppareita jne jne. Kaikki käy :D
Terve täällä ois seuraa sulle,jos kiinnostaa vaikka kirpparille tai minne vaan mennä.
 
Eija
Etsin ystäviä Etelä-Pohjanmaan lähistöltä/ Pirkanmaalta. Olen 40+ äiti, mutta sielu on nuorekas.
Olen yksinäinen ja kaipaisin seuraa, pidän retkeilystä mm.
En ole vielä "mustana", mutta voin vielä "mustua"...
 
Kotkasta :)
täällä venäläinen-suomalainen 25v. äiti (13v. asun suomessa), toinen tyttö tulossa maanantaina, olen naimisissa.
Etsin suomalaisia kavereita (esim. puistoon), suomalaisia, koska ei ole täällä semmosia mulla, ja pelkän että suomen kieli huonenee kun ei puhu sitä :confused:
Olen ystävällinen, kuunteleva, kunnioitan toisia ihmisia, etsin sammanlaisia ihmisia, ei juoruilevia akkoja, eikä selän puukottajia (koska näitä on jo ollut elämässä tarpeeksi) :wave:
 

Yhteistyössä