Kaipaisin neuvoja, miten pääsitte alkuun?

  • Viestiketjun aloittaja Väsynyt äiti
  • Ensimmäinen viesti
Väsynyt äiti
Mulla on voimat ihan lopussa, mies on alkoholiongelmainen ja tunen sitä kohtaan vaan vihaa, silti riipun siinä, koska oon siitä nyt taloudellisesti riippuvainen, mutta muksut kärsii ja minä. Mullla on ero ollu mielessä useesti, ja kaipaisin neuvoja ja kokemuksia teiltä, miten päädyitte eroon ja miten ootte pärjänneet, entä onko teillä tukiverkkoa?
 
olin ite samanlaisessa tilanteessa,enkä voi sanoo mitään muuta sulle ku et lähde vielä ku voit!!!se voi olla vaikeeta,mutta mieti pidemmän päälle lapsias ja omaa jaxamistasi!paremmin pärjäät taloudellisestikin ku jää yksin lapsien kans,ei tarvi ainakaa murehtia et ukko juo rahat.voimia sulle!muista et se ukkos siitä alkoholismistaan tuskin paranee,lupaukset on latinaa.. :hug:
 
Väsynyt äiti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.03.2005 klo 19:13 yh-äiti kirjoitti:
olin ite samanlaisessa tilanteessa,enkä voi sanoo mitään muuta sulle ku et lähde vielä ku voit!!!se voi olla vaikeeta,mutta mieti pidemmän päälle lapsias ja omaa jaxamistasi!paremmin pärjäät taloudellisestikin ku jää yksin lapsien kans,ei tarvi ainakaa murehtia et ukko juo rahat.voimia sulle!muista et se ukkos siitä alkoholismistaan tuskin paranee,lupaukset on latinaa.. :hug:
Kiitti vastauksestasi :hug: , voitasko mahdollisesti keskustella yksityisesti, meillä olis varmasti paljon annettavaa toisillemme, kaipaisin niin kovasti tukea joltain saman kokeneelta :'( ehdotuksia, miten voitais saada yhteys?!
 
Minun mies joi 3 päivää taas putkeen. Onneksi ei kotona mutta kummiskin se vaikuttaa myös lapsiin.
Varsinkin nyt kun on taas kotona ja makaa sohvalla. Se ei teekkään seuraavina päivinä kuin syö ja makaa. Minä en jaksa enää joten laitoin jo viimeviikolla eropaperit postiin.
 
clivia
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.03.2005 klo 13:40 Väsynyt äiti kirjoitti:
Mulla on voimat ihan lopussa, mies on alkoholiongelmainen ja tunen sitä kohtaan vaan vihaa, silti riipun siinä, koska oon siitä nyt taloudellisesti riippuvainen, mutta muksut kärsii ja minä. Mullla on ero ollu mielessä useesti, ja kaipaisin neuvoja ja kokemuksia teiltä, miten päädyitte eroon ja miten ootte pärjänneet, entä onko teillä tukiverkkoa?
Mä olin samassa tilanteessa ja erosin.Jos haluat jutella asiasta niin kirjoita PIN_Virtanen@hotmail.com
 
ero
Mulla on kans kokemusta alkoholistimiehestä. Sitten hankin asunnon ja otin lapsen ja lähdin. Siinä olin tyhmä, että en ottanut puolia tavaroista, kun ajattelin, että miehellä on kestämistä tarpeeksi kun minä ja lapsi lähdetään. Niinpä jouduin elämään ensimmäisen vuoden lainahuonekaluilla, ihan romuilla, jotka ei muille enää kelvannut. Hankin osamaksulla tarpeellisia huonekaluja vähitellen. Sitten tapasin uuden miehen, joka on raitis ja pitää lapsestani. Menimme naimisiin ja nyt meillä on vauva ja omakotitalo. Mies tekee vähintään yhtä paljon kotihommia kuin minä ja hoitaa lapsia. Lapset on tasaveroisia.
Ohjeeni on siis, että miestäsi et psyty pelastamaan, pelasta siis lapsesi ja itsesi eroamalla. Tulevaisuus on parempi ja sinulla on mahdollisuus vaikka mihin.
 
kokemusta ei ole juoposta miehestä ja lapsesta yhtäaikaa mutta raskaana ollessa, mies eli ihan omissa maailmoissaa ja valitti että rahaa ei ole mutta sili oli aina itsensä känniin saanut, kuulema kaverit tarjos, en uskonu. sitten sitä henkistä valittamista että sun täytyy tehdä abortti kun ei meillä ole varaa tähän ja että se ei ole viellä valmis, ikää oli 30v että sellanen luuseri. ajattelin sitten että nyt riitti, mulla on oikeus nauttia raskaudesta ja olla onnellinen, en jaksanu kantaa syyllisyyttä, ne kun ei tunnetusti muuta asennoitumistaan edes vuosien saatossa. mutta katunu en ole, tiukkaa on rahallisesti mutta onneksi ei henkisesti.
jos uskot että olet edes henkisesti onnelisempi niin ota se ratakiseva askel. elämä pitäis olla ihanaa, ja vaan sä voit päättää omasta elämästäs. voimia!!!
 

Yhteistyössä