Kakskymppiset yrittäjät 2011

Destello
Pamsku ja Amalia Ikää nyt en varmasti osaa mennä sanomaan, olisko jotain 20-21v. En ole kysellyt, koska se ihminen nyt ei mun elämääni vaikuta mitenkään. Mutta myönnetään kyllä että huutonaurua se nainen on noilla tempauksillaan aiheuttanut moneen otteeseen, tuo nyt on vain yksi siitä jäävuoren huipusta mitä hän on keksinyt :) Meitähän on moneen junaan, tämä yksi onneton on vain tainnut jäädä asemalle.

Ja Pamskulle vielä erityisen paljon thumbseja nyt, kuulostaa niin lupaavalta d :) b

ON: Kyllähän se täti tomerana sieltä kurvaili paikalle, harmittaa, mutta ei voi mitään. Täytyy ilmeisesti keksiä itselle jotain aikaavieviä harrastuksia ja muuta ajateltavaa niin jos tuo stressitasokin laskisi sitten ja parantaisi hieman mahdollisuuksia. YK:t alkaa olemaan jo sitä luokkaa että ei oikein tiedä pitäisikö sitä alkaa masentumaan vai ei. Joka tapauksessa, nojaan vieläkin siihen tilastotietoon että se tietty prosenttimäärä naisista plussaa ensimmäisen vuoden aikana. Onhan tässä vielä muutama kuukausi aikaa :)

Sunflower Siirsin sut hiljentyneisiin, tervetuloa takaisin heti kun siltä tuntuu. Sylin täydeltä hyvää onnea teille lääkäriin, ja toivottavasti saat asioita järjestykseen :)
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Toivottavasti Pamskulla olisi nyt tärpännyt! Lupaavalta ainakin kuulostaa. :)

Pahoittelut Destello menkkojen alkamisesta! :hug:

ON: tänään aamulla digillä tulos "raskaana 2-3 viikkoa", eli kyllä mut nyt voi jo plussaneisiin siirtää :)
 
Destello
äippä Onnea ja kovasti tarrasukkia pikkuiselle! :) Siirsin sut plussanneisiin. Tervetuloa kertoilemaan tännekin kuulumisia sitten myöhemmin, on aina mukava kuulla mitä kuuluu tästä pinosta plussanneille :)
 
Hitto. En kuitenkaa maltanu olla testaamatta ja digi näytti taas kerran inte gravidia (kotona siis yksi testi jäljellä ja se oli tietty digi - sanoo asiansa suoraan).
Tilasin tänää lisää testejä kotiin ja jätin tilaamatta minkään sortin digiä! :D

Mutta laskeskelin tässä, että jos se ovis ei kuitenkaa vielä oo tullu; siks ovistestitki negaa jatkuvasti...
Ja jos tämäkin kierto lähenee sitä 50 kp, niin eihän sen oviksen aika vielä oo.
Ja mitä tulee noihin haamulaisiin, niin josko ne kaikki oli susia?

Ärsyttää. Tällä hetkellä oikeastaan kaikki.
Päällimmäisenä ärsytyksenä on kaveriporukka, jonka kanssa meidän piti mennä mökille saunomaan jo jouluna. Saunaa siirrettiin jo kolmeen otteeseen, jotta kaikille sopis; tänään olis ollut sitten tää vimesin sovittu aika, kunnes yks kaveri miehineen ilmoitti, että "sori, meillä tuli muita suunnitelmia tälle päivälle"; toisesta parista ei oo kuulunu moneen päivään mitään.
Ja nyt jäljellä on mieheni paras ystävä avovaimonsa kanssa. Vaikka kyseessä on rakkaani "bestis", niin en vaan voi sietää sitä jätkää.
Ärsyttää sen olemus, sen kovaäänisyys; kesällä tunki hikiset jalkansa mun ruokalautaselle. Meidän kihlajaisissakin piti munasiltaan mennä saunomaan ja tehdä itsestään huomion keskipisteen.
Ja lisäksi tuo kaatosade ei helpota tätä oloa yhtään. Taidan miehelle sanoa, että saunomaan en lähde tuonne vesisateeseen; tarkoituksena meillä oli ottaa koirat mukaan..

Oon huomannut, että jos itselle tulee jotain tuntemuksia/ajatuksia, niin tulee pakottava tarve tulla kirjoitamaan niistä tänne. Tästä palstasta on tullut tärkeämpi kuin facebookista!!

destellolle pahoittelut tädin saapumisesta :hug: ja tsemppiä uuteen kiertoon!

äipälle isot onnittelut ja paljon vauvaliimaa mukaan! :heart:
 
Tuskaisesti oon pidätellyt viimeiset 3 ja puol tuntia että voisin testata. Ja kun sinne vessaan pääsen, niin eikös sieltä täti kurvaa punaisella autollaan pihaan!!! Eli mulle saa päivittää kp 1, yk 4... Mä niin arvasin että korkeelta tullaan ja kovaa, siksi ei ihan niin kovasti vituta kun vois.

Mutta kovasti nyt vain muille plussatuulia ja tsempit uusiin kiertoihin! Ja äipälle vielä kerran onnittelut! :heart:
 
Moikka piiiitkästä aikaa!!:)

ja toivottavasti teillä meni kaikilla joulu mukavasti, ja uusi vuosi tuo plussia tullessaan kaikille!!

luin kyllä kaikkien kommentteja, mutten yhtään taas muista mitä piti kellekin kommentoida.:D

sen kuitenkin muistan, että sunflowerille piti antaa virtuaalihalaus ja toivottaa jaksamisia!!<3

pamsku: tiedän niin ton tunteen ku ei tiedä tuleeko ovis/menkat ja sit sitä vaan odottelee jos tulee ollenkaan ja kaikki pännii!! just reissulla oli ihan samanmoinen fiilis ku ei tienny oikeestaan minkä pitusta kiertoa odottaa ja et jos ne menkat sit alkaa just ku olis jotain snorklausreissua ollu tai muuta eikä pääse tamponia vaihtaa jne... mut ei kait auta ku todeta, että kyllä se siitä helpottaa, ja lakkaat ajattelemasta tollasia ihmeen kavereita kokonaan, kenen kanssa ei hommat hoidu niinku pitäis!:) ...ja toivottavasti olis nyt ovis tuloillaan (mulla ovis teki tuloaan aika pitkään, et voi hyvinki olla!) ni pääsette vähän lieventämään stressiä vällyjen väliin!;)

äipälle onnittelut!!

grill: mäkin kyl säästäisin testejä ja testaisin mahdollisimman myöhään ni tulee sit kerrasta selväksi!:)

destello: jaksuja seuraavaan kiertoon!! kyllä tekin sen plussan vielä saatte!!

on: no, mehän saatiin sit joululahjaks plussa testiin!!<3 jouluaattoyönä hiippailin testailemaan ja vahvaakin vahvempi plussahan sieltä tuli! laskeskelin, et to olis pitäny menkkojen alkaa suurinpiirtein (ovisplussa siitä kaks viikkoa ja kaks päivää aiemmin) ni säästelin testaamista jouluaattoon. tiesin kyllä jo muutamaa päivää ennen olevani raskaana 100% varmasti ku oli niin paha olo, yök! ja tissit oli ollu sielt sivusta kipeet (ja on edelleen) jo koko loman ajan, joten ajattelin, et pakko sen on olla! testasin vielä tapanina cb digillä raskaana 3+!<3 mä en kyl tajuu et miten se voi näyttää jo 3+ ku sillon ei ollu viel oviksesta menny kolmee viikkoa?!? tosin menkoista laskettuna kyllä pitäiski viikkoja olla nyt 5+5, mut aika jännää, et se digi sen jotenki tietää?:O

nyt jännäilen et koska uskallan soittaa neuvolaan... huomenna voisin soittaa, ni jos sit menis sinne varhaisultraan ni näkis et mitä siel on matkassa ja onko matkalainen oikeessa paikassa!

koomista kyllä, mut taas tuli tärppi ku rupesin tekemään jotain toisin tässä kierrossa! olin kyl jo yhden kierron syönyt vitamore totalia (yhden terapeutin suosituksesta) ja sillon oli jotenkin tosi HEDELMÄLLINEN olo, ja nyt tässä kierrossa sanottiin avokin kanssa molemmat, että nyt se sit tärppää, ollaan varmoja siitä, ja nyt sit ekassa kierrossa missä pupuiltiin oviksen aikaan ku oli vitamoret käytössä, tärppäs! haha, tää on varmaan jotain mun omia kuvitelmia... nyt on myös sellanen olo, että kaikki menee hyvin, toisin ku edellisellä kerralla, jollonka mä tiesin jo ennen km:a et kaikki ei oo hyvin... toivotaan et mutu on oikeessa!:)

anteeksi kauhea omanapailu-vaahtoaminen, mutta on kyllä epätodellinen olo, että 10 kuukauden yritys vihdoin palkitaan!<3 että jaksakaa vaan ajatella positiivisesti ja yrittää täysillä; kyllä me kaikki se oma nyytti saadaan!
 
Täällä testattu tänään aamupissasta one stepin liuska SELVÄ nega ja puikko haaleen haamun haamu/viivanpaikka; oli mikä oli - luen kuitenkin negaksi.

Eipä juuri tähän hätään muuta; paitsi:

Pahoittelut Grillille tädin saapumisesta! :hug:

ONNEA JOHANNALLE!! ja kiitos tsempeistä!
 
Kiitos Pamsku ja pahoittelut myös sinulle negasta! : /

ON: Mulla on vuoto niiiin olematonta, että ehdin jo toivomaan että olisikin ollut kiinnitymisvuotoa, mutta ei. Testillä ei todellisuus muuttunut... Noo, mies yritti eilen lohduttaa että eihän me nyt ihan tekemällä tekien vielä sitä lasta yritetäkään. Silti ajattelin että jos viimeistään ensi viikolla hakisin sitä macaa, on siinä kuitenkin paljon kaiken näköisiä terveysvaikutteita. :)
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT


PERJANTAI 30.12.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


pikkumyy1..........kp122/??.................23v........yk1............1.lapsi
PisaraSadetta.....kp70/26-37-112......24v.........yk7.............1.lapsi
nellinu...............kp43/26-28............23v.........yk4.............2.lapsi
KaisaKaisanen....kp37/27-31...........23v.........yk6................1.lapsi

Kp 21-30


Pamsku...........kp30/28-52...........21v........yk2.................1.lapsi
Annie24..........kp28/27-28...........25v........yk8.................1.lapsi
Nemppis..........kp28/28-34...........20v........yk6.................1.lapsi
ttty...............kp27/26-36...........26v........yk9..................1.lapsi
neonroze........kp24/27................22v........yk9..................1.lapsi

Kp 11->20


Amalia89............kp20/28-160..........22v........yk6...............1.lapsi
Miramei.............kp20/33-42.............23v.........yk7.............1.lapsi
Iippari...............kp13/26-28............19v.........yk7..............1.lapsi

Kp 1-10


Anlii...............kp4/28-73...........22v.........yk5................1.lapsi
Destello..........kp3/31-32...........23v........yk8.................1.lapsi
Grill................kp2/26-35...........21v........yk4.................1.lapsi

Kp??/tjot


fairytonia......................................20v...........................1.lapsi

Mukana menossa

duulia
minssu
Kiiruna
Pienoinen


Hiljentyneet:

sameoldsong
tnya
PieniRosa
Adalemina
kukkumee
PePa
happynow
Huisi hippu
Tigi
villabikinit
pörrönen
Lindu
Emppis
-minttu-
angstilapsi
Meimitär
KyyneltenHymy
korvapuusti
Sunflower11



Plussanneet



mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku
Icy
Bubble89
Bela88
Lintsa
Princessa
Sanyo
SeInka
Poikka
Emby^
funny87
Kaarnikka
pampulainen87
Jaanel
minea_
mamiia
Mesikämmen
Vanilja 87
äippä-88
Johanna88



Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1993819-kaksikymppisista-yrittajista-2011-plussanneet/#post24118666


Muutospyynnöt listaan:

Jos huomaat, että tarvitset omalle kohdallesi listaan muutoksia
niin toivon kovasti, että päivityspyynnöt kirjoitettaisiin
punaisella ja lihavoidulla. Tällä tavoin huomaan ne paremmin kirjoitusten joukosta! :)

Kiitos! :flower:
 
Hei tulipa tässä mieleen kun tuota listaa taas päivittelin, että pitäisikö meidän tehdä uusi keskustelu vuodelle 2012? Ja kuka ottaisi sen luomisen hoitaakseen? Minä voin kyllä tehdä, mikäli joku ei aivan välttämättä sitä halua väkertää. =)
 

Yhteistyössä