Kakskymppiset yrittäjät 2011

Oioi Pamskulla jännää! :popcorn:

Destello: Siis en tosiaan luota lainkaan noihin davideihin, mutta kun niitä tuli tilattua silloin jo ennen pillereiden pois jättöä aika monta niin käytin ne nyt loppuun. Ja enää en niitä tilaa! :D

Pregchekillä testattu aamulla nega. : / Joo olis pitänyt jaksaa odottaa huomiseen mutta kun en tosiaan niihin davideihin luota niin... Plääh, no tänään ostan kaupasta uuden paketin testejä ja jos sitten ylihuomenna uudestaan testailis. :) (jos täti ei yllätä)
 
Destello
Grill Minäkin ajattelin että vois käydä hakemassa noita pregcheckin testejä parit kappaleet jossain vaiheessa ihan senkin takia, että ei ole kaapissa mitään. Davidin hukkasudet kulutin loppuun jo muutama kierto sitten, enkä uusia aio tilata minäkään. Jäi vähän huono maku suuhun niistä :/

Mitäs kuuluu loppukiertolaisille, nellinu, KaisaKaisanen, Johanna88 ja äippä-88?

Ei herranjumala. Aamulla ku heräsin nii oli nenä ihan tukossa, ei henkeä saanu kunnolla kun tuntui että räkää on pää täynnä. Nyt sitten aivastelen kaiken sen moskan pois, varmaan sata kertaa aivastanu viiden minuutin sisällä :D :D

Anlii Kiitos huomautuksesta, kävin vaihtamassa luvut oikein :)
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Destello: Multa löytyy kaapista kyllä viel yksi apteekin oma testi ja yks davidin puikko (mikä jää kyllä varmaan käyttämättä :D), mutta sen apteekin oman säästän siihen kun pitää saada varmistettua mahdollista plussaa. ;)
 
Destello
Grill Mä oon kerran elämässäni kokeillu tota apteekin omaa, en kyllä löytäny moitteen sanaa siitä. Mut halvempaa täälläpäin ostaa vaan marketista ne testit, meinaan apteekin oma maksaa meidän apteekeissa vajaa 7e muistaakseni. Mikä on mun mielestä ihan täydellinen riistohinta YHDESTÄ puikkotestistä. Halvin taisi olla Elivon testi, ja sekin oli muistaakseni jotain 4,5-6e. Marketeissa 2kpl liuskatestipaketti maksaa alle 3e.. :ashamed:
 
Täällä on eilen aamulla testiin saatu haalea, mutta selvästi erottuva toinen viiva :) Pitänee huomenna aamusta tehdä toinen testi ennenkuin uskoo todeksi.

Toivottavasti myös Pamskulla on tärppi käynyt! :)

Plussatuulia myös Grillille, Destellolle ja muille loppukiertolaisille!
 
Äipälle kovasti viivan vahvistumista toivottelen myös minä! =)

Destello: Samoissa hinnoissa pyöritään myös meillä päin ja juuri siksi tuo apteekin oma testi on varastoitu odottamaan sitä, että ensi saisin edes liuskalla sen plussan. :) Ehdin sen ostamaan jo ensimmäisessä kierrossa, mutta ennen kuin ehdin testaamaan täti saapuikin kylään.
 
Hmm tuli pulma... Lähdenkin huomenna illalla käymään kaverini luona Tampereella ja olen siellä yhden yön. Tämä sitten tarkoittaa sitä että en voi tehdä testiä torstai aamuna, niin kuin suunnittelin. Eli mielipiteitä: Teenkö testin sittenkin huomenna aamulla VAI huomenna ennen kuin lähden VAI vasta torstaina kun tulen kotiin joskus illalla? Kamalan iso ongelmaa juu, mutta olisi kiva tietää mitä mieltä olette? :D

Ja näkyykö muillakin vielä kommentin kellonaika kaksi tuntia etuajassa? Vai olenko ainoa?
 
Destello
Grill Riippuu ihan siitä tietysti, että milloin vahvimman tuloksen voi saada. Normien mukaan sitähän suositellaan tekemään aina aamusta, mutta joillakin ihmisillä se nyt on ihan yks hailee mihin aikaan päivästä testailee. Ite oon saanu ovistestiin parhaimmat tulokset illalla, mutta r-testeihin luottaisin enemmän aamulla. Sullahan on torstaina nopean laskutoimituksen jälkeen kp31 menossa, ja pisin kierto on ollut kp35. Sulla voi vielä kierrot heitellä helpostikin, joten sinuna yrittäisin malttaa odotella sinne torstaihin :)

Itselläkin tilanne sellainen että kp:t näyttää jo kovin lupaavalta, mutta pessimistinä odottelen koko ajan tätiä, vaikka oireita on viime aikoina ollut vaikka minkälaisia (mielikuvitusta, siis). Mieli tekisi testata, mutta eipä näin päiväsaikaan ole mahdollista kun saa ravata vessassa jatkuvasti. Ja niin, mulla ei ONNEKSI ole mitään testejä tuolla odottamassa käyttöä :D

Ai niin. Ei mulla ole ongelmia ton kellonajan kans, ihan hyvin se täsmää tietokoneen kelloon.

Muoks vielä.. Onko muilla ollut koskaan elohiirtä navan alapuolella, alavatsalla? On muuten ihan törkeen ärsyttävä vaiva. Tää on nyt toinen kerta kun huomaan tämmösen asian, elohiiri ei ole nahassa, vaan hieman syvemmällä. Argh.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
äipälle ja Pamskulle viivanvahvistumisia, samoin tsemppiä kaikille kenellä testaus alkaa olla ajankohtaista!

Noista paino-/laihdutusjutuista tulikin mieleeni, täällä kun nyt on kuitenkin monia ketkä on yrittänyt pitempään kun sen yhden kuukauden, eli kysymys heille: ootteko lihonu/laihtunu sen jälkeen kun ootte yrittämisen aloittaneet vai onko paino kenties pysyny samana? Mua oikein hirvittää kun nyt oon viime aikoina ajatellu et mullehan on tullut painoo lisää tässä reilun vuoden aikana joku 6-7kg :ashamed: Ihan normaalipainoinen oon vieläkin, mut silti! Ahdistaa kun on nykyään niin turvonnut olo, mutta heti kun päättää alkaa liikkumaan ja pudottaa muutaman kilon, niin sitä alkaa ajatella et kohta se tulee kaikki takas kun on raskaana..Et sen verran optimistinen sitä on tän yrittämisen suhteen, vaikka tässä asiassa ei tarviis!

Pahoittelut tästä jälleen hyvin omanapaisesta viestistä, mut toinen juttu mikä ahdistaa on mun yks kaveri..Oon ihan satavarma et ne yrittää kohta hankkia lapsen sen poikaystävän kanssa, se on jotenkin vihjaillut vähän siihen suuntaan. Voin toki olla vaan vainoharhainen, mut mulla on niin vahva tunne et siitä on nyt kyse. Ne on saanut lapsen ennekin alulle ihan vahingossa ja aborttiin silloin päätyivät, joten eiköhän se tälläkin kertaa tärppäis ihan kertalaakista. En sit tiiä miten pystyisin olemaan, niin kuin kaikki ois ok jos lapsen saavat alulle ennen meitä..:headwall:

Muoks. Mulla näkyy kanssa tuo kello olevan kaks tuntia enemmän kuin mitä oikeesti on.
 
Viimeksi muokattu:
Kiitoksii kaikille! ja onnittelut äipälle!

Mulla tuo kello on kahta tuntia edellä, mitä pitäis. Taitaa siis mennä vähän kaikilla miten sattuu. :D

Voiko olla, että noissa cb:n testeissä tulos haalenee testiajan jälkeen? Kun taas pregchekissä se on ehkä vähän vahvistunut.
No pääasia, että näin itse ne haamulaiset testiajan puitteissa, en sen jälkeen (tai siis näen kyllä edelleen haamun, mutta ehkä te ymmärrätte mitä tarkoitan). :)


Destello: mullakin ollut anoreksia tuossa vuonna 2004; harmikseni kuitenkin kiloja tullut aika roimasti lisää (sairastaessani painoin 40kg; nyt 55kg).
Kovastihan se harmittaa, mutta yritän kuitenkin ajatella, että parempi näin.
 
Ei perhana se valittaminenhan toimi sittenkin..Hyyyvin vahva toinenkin viiva ovistestiin, tai siis ihan himpun verran haaleampi (toisesta reunasta) kuin kontrolliviiva, laskentaanko sekin?? Oon joka tapauksessa ihan innoissani, mun kropassa tapahtuu sittenkin jotain, i'm alive! :D

Pamsku mulla on niisä ainakin käyny silleen et jos sen testin säilyttää pidempäänkin, niin jossain vaiheessa se kun kuivuu niin sinne tulee semmoinen todella ohut (ihan kuin tosi terävällä lyijykynällä piirretty) viiva. Mut siis noin on käyny mulle kun testit on näyttänyt ihan puhdasta negaa, eli toisin sanottuna tästä ei tainnu olla mitään apua =)
 
Sunflower11
Amalia, jos toinen reuna on edes yhtä vahva/vahvempi niin se on ovisplussa :)
Esimerkki:



Painonnoususta/laskusta yritysaikana.. Mul on tainnu tulla vaan kun oon märehtinyt ja lohtusyönyt.. mut me alotetaan miehen kans keventäminen vuoden vaihtuessa :)
 
Destello
Amalia Mulla on paino oikeastaan pysynyt samana, parin kilon heittoja on varmasti tullut kun kehoon on kertynyt nestettä ja sitten lähtenyt omia aikojaan pois. Pillerit varmaan pelasti mut, koska paino pysyi grammalleen samana vuosikausia sama miten söin, tai en syönyt ollenkaan. Ehkäpä ne pillerit sitten auttoi mut pois siitä kierteestä, en tiedä. Nyt olisi mukava pudottaa muutama kilo, ehkä siihen 52-53kg asti, mutta ei yhtään enempää. Mun kroppa on sen mallinen että menee nopeasti hyvin "huonon" näköiseksi jos alkaa menemään tuohon 50kg:n alapuolelle.

Ja tuosta kaverijutusta, mulla on hieman samantapainen tilanne.. Tosin kyseessä on miehen eksä, ja hänen uusi kihlattunsa. Eksä oli kaverilleen sanonut että on meille kateellinen, ja haluaa saada lapsen ennen meitä koska haluaa olla parempi, jotta "me oltais hälle kateellisia sitten". Ensin repesin nauruun tämän kuullessa, sen jälkeen purkautui viha-sääli-raivokohtaus siitä miten idiootti voi nainen olla. Alkaa yrittämään lasta sen takia että voi olla PAREMPI kuin eksän nykyinen, ja saada lapsi vain sen takia että eksä ja hänen nykyisensä (eli me) oltaisi kateellisia kun ei "keretty aikaisemmin". Siinäpä sitä sitten. Ei taida tyttö tajuta että lapsi ei ole koira, jonka voi laittaa keltaiseen pörssiin "annetaan" palstalle... "Annetaan hyvinsyötetty, koulutettu (osaa istua käskystä ja noutaa kaljapullon), reipas pikkuinen vuoden ikäinen lapsi pitovaikeuksien takia uuteen, ehdottoman hyvään kotiin!"

Pamsku Mulla tais alkaa tuo kierre siinä -05 jälkeen. Vaikka vuosia on kulunut näin paljon, huomaan vieläkin että psyykkiseltä tasolta on vieläkin ongelmia, vaikka painoa onkin tullut todella reippaasti takaisin. Pahimmillaan taisin painaa jotain 42kg, nykyään sitten huitelee tuolla jossain 60kg tienoilla :D Eipä haittaa sinänsä, ruumiinrakenteeltani oon aina ollut hoikka ja mulla on aina ollu hyvät lihakset (kiitos tästä edusta vaan äidille, joka päästi mut parivuotiaana jo hevosen selkään niin tämä harrastus sitten muokkasi mun kropan semmoiseks ku se nyt on), mutta nyt sairastamisen jälkeen on sitten tullut tuommoista.. ihraa, suomeks sanottuna, vyötärölle ja joka paikkaan. Mut mitäs me pienistä, meikäläinen kelpaa omalle miehelle mainiosti niin mitäpä sitä muuta murehtimaankaan :)

Sunflower Voi sua :( Mut koitahan piristyä, kohta on jo tammikuu! Sitten asiat saavat selvyyttä varmasti :hug:

ON: Mä heräsin tänään ylipirteänä jo 8.30. Mä en KOSKAAN herää noin aikaisin ilman kelloa. Enkä varsinkaan pirteänä, yleensä kelloakin torkutan vähintään tunnin ennenkuin suostun uskomaan että on pakko nousta. Avokki oli ihan O.O ku potkein sen sängystä ylös, ja se meni vessaan niin sieltä kuulu epäuskoinen ääni "pesetkö sä oikeasti jo pyykkiä ennen yheksää?!". Juu, pesen. Ei se voi olla nyt niin ihmeellistä jos yhen kerran yhtäkkiä oonki ihan totaalipirteä heti aamusta :D Avokki vain nauroi, että on tainnu mennä väärät lääkkeet heti aamusta kun on alkanut siivoamaan jo ennen yheksää ihan innoissaan :)

Jaha, tulipas taas kirjotettua puoliromaani.. Lähtis vaikka kuluttaan tätä ylipursuavaa energiaa siihen siivoamiseen, niin kerkeää ennen illan työvuoroa saada paikat kuntoon :)
 
Destello
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT


KESKIVIIKKO 28.12.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


pikkumyy1..........kp120/??.................23v........yk1............1.lapsi
PisaraSadetta.....kp68/26-37-112......24v.........yk7.............1.lapsi
nellinu...............kp41/26-28............23v.........yk4.............2.lapsi
Johanna88.........kp39/28-40............23v.........yk8.............1.lapsi
KaisaKaisanen..kp35/27-31...........23v.........yk6................1.lapsi
äippä-88.........kp34/34-36...........23v.........yk3................2.lapsi
Destello..........kp31/29-32...........23v........yk7.................1.lapsi

Kp 21-30


Grill................kp30/26-35...........21v........yk3.................1.lapsi
Pamsku...........kp28/28-52...........21v........yk2.................1.lapsi
Annie24..........kp26/27-28...........25v........yk8.................1.lapsi
Nemppis..........kp26/28-34...........20v........yk6.................1.lapsi
ttty...............kp25/26-36...........26v........yk9..................1.lapsi
neonroze........kp22/27................22v........yk9..................1.lapsi

Kp 11->20


Sunflower11.......kp19/24-35...........23v........yk13...............3.lapsi
Amalia89............kp18/28-160..........22v........yk6...............1.lapsi
Miramei.............kp18/33-42.............23v.........yk7.............1.lapsi
Iippari...............kp11/26-28............19v.........yk7..............1.lapsi

Kp 1-10


Anlii...............kp2/28-73...........22v.........yk5................1.lapsi

Kp??/tjot


fairytonia......................................20v...........................1.lapsi

Mukana menossa

duulia
minssu
Kiiruna
Pienoinen


Hiljentyneet:

sameoldsong
tnya
PieniRosa
Adalemina
kukkumee
PePa
happynow
Huisi hippu
Tigi
villabikinit
pörrönen
Lindu
Emppis
-minttu-
angstilapsi
Meimitär
KyyneltenHymy
korvapuusti



Plussanneet



mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku
Icy
Bubble89
Bela88
Lintsa
Princessa
Sanyo
SeInka
Poikka
Emby^
funny87
Kaarnikka
pampulainen87
Jaanel
minea_
mamiia
Mesikämmen
Vanilja 87



Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1993819-kaksikymppisista-yrittajista-2011-plussanneet/#post24118666


Muutospyynnöt listaan:

Jos huomaat, että tarvitset omalle kohdallesi listaan muutoksia
niin toivon kovasti, että päivityspyynnöt kirjoitettaisiin
punaisella ja lihavoidulla. Tällä tavoin huomaan ne paremmin kirjoitusten joukosta! :)

Kiitos! :flower:
 
Amalia: Ymmärrän kyllä että on aika ikävä tilanne, mutta voihan olla että olet vain ymmärtänyt vihjaukset väärin. :) Ja voi olla niinkin että hekin joutuvat lasta oikein yrittämällä yrittämään ennen kuin tärppää...

Ja Destellon "kaveri-tilanteesta": Huh huh, siinä on ämmällä pokkaa! Sehän oikein "real-life-bitch"! :LOL: Mut tosiaan, mitäpä siitä välittämään...

Sunflower: :hug:

ON: Eipä oo tätiä kuulunut. Ja säästän tuota testausta huomiseen iltaan. Totesin että eipä se tulos siitä päivässä mihinkään muutu ja sitä paitsi, jos olisinkin tänään testannut plussan, olisi varmaan aika vaikea olla ajattelematta sitä ja siinä vaiheessa kaverini alkaisi varmasti ihmettelemään. :)

Ihan kumma juttu sattui eilen illalla pupuilun aikana. Melkein heti yhdynnän alettua, minua ei nyt niinkään sattunut vaan tuntui vain todella epämukavalta. Paitsi kun mies työnsi syvälle niin silloin vähän sattui... Ja vielä yhdynnän jälkeen varmaan tunnin ajan koko alavatsaa jomotti. Mulla ei ole koskaan ollut vastaavaa ja tiedän että kuulostaa oudolta, mutta se tuntui vähän siltä kuin siellä olisi ollut jotain hieman tiellä... :confused: Anteeksi ällökertomus! :D
 
Äippä: Ihanaa, onnea! :flower: :heart:

Mulla maha tuntuu melko oudota ja olen tässä pari kertaa aivastellut niin mahassa asti tuntuu. Tietty nyt vaan "kerään" näitä oireita ja sitten taas tiputaan korkeelta ja kovaa! Ja vielä kun olen ollut ihan varma että tästä kierrosta ei tärppää kun tuli tuossa yhdessä vaiheessa vähän laiskasti pupuiltua, mutta tietty jos ovis olikin myöhemmin kuin luulin niin onhan se mahdollista... Puuh, no onneksi saan vähän muuta ajateltavaa seuraavaksi vuorokaudeksi kun lähden siellä Tampereella käymään. =)
 
Destello
Sunflower Laitetaan seuraavassa päivityksessä taustalle. Koitahan pärjätä, tsemppiä lääkärille! :)

ON: Täti taitaapi kolkutella, juilii siihen malliin että taidan tipauttaa itteni seuraavassa päivityksessä listan häntäpäähän. Myönnetään, että hieman tympäisee koska odotukset oli korkealla, mutta minkäs teet. Pitäisi vain yrittää tehdä niin miten mies sanoi, "olla ajattelematta asiaa". Ymmärtääköhän kukaan kuka tuon sanoo, että se on lähes mahdoton toteuttaa? :D
 
Grill niin onhan se aina mahdollista et tällä mun kaverillakin menee jonkin aikaa tulla raskaaksi, mut toisaalta se on kyllä sellainen hannu hanhi..Koheltaa minkä kerkeää, mut silti käy niin pirun hyvä tuuri aina kaikessa.

Ihan kamala tuo Destellon miehen ex, kuka oikeesti on noin lapsellinen!? Todella raivostuttavan oloinen tapaus :mad:

Sunflower toivottavasti saat ajatuksia vähän vietyä muualle ja tervetuloa takas heti jos siltä tuntuu :)
 
Destello: Ei oo totta millanen akka! Ikää oli hällä??
Ja toivotaan, ettei täti kurvaile paikalle! Pidän peukkuja ja varpaita pystyssä

Sunflowerille halit! Tuuhan tänne sitten kuumeilemaan kanssamme!


Mulla outoja tuntemuksia.. Tänään housuihin lorahti valkkaria reilusti. Säikähdin, että nyt ne menkat alko.. Ei kuitenkaan. Tein tänään ovistestin sitte, kun mielessä kävi; josko se olis ollu site sitä kosteutta. Testi näytti kuitenki haaleeta viivaa eli negaa. Eiks sen viivan kuitenki pitäs ovistestissä olla väriltään yhtä tumma kuin kontrolliviivakin? No sitä tää mun testi ei ollu...hyvin haalee viivanen.
Masua nipistelee; alhaalta SEKÄ navasta, hieman oikealta puolelta. Lämmötkin on koholla.
Toivon niin sydämestäni, että ne kolme haamulaista vahvistuis. Odotan kuitenki vielä muutaman päivän, jotta mahdollinen hcg olis noussu riittävästi.
 
Destello
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT


TORSTAI 29.12.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


pikkumyy1..........kp121/??.................23v........yk1............1.lapsi
PisaraSadetta.....kp69/26-37-112......24v.........yk7.............1.lapsi
nellinu...............kp42/26-28............23v.........yk4.............2.lapsi
Johanna88.........kp40/28-40............23v.........yk8.............1.lapsi
KaisaKaisanen..kp36/27-31...........23v.........yk6................1.lapsi
Grill................kp31/26-35...........21v........yk3.................1.lapsi

Kp 21-30


Pamsku...........kp29/28-52...........21v........yk2.................1.lapsi
Annie24..........kp27/27-28...........25v........yk8.................1.lapsi
Nemppis..........kp27/28-34...........20v........yk6.................1.lapsi
ttty...............kp26/26-36...........26v........yk9..................1.lapsi
neonroze........kp23/27................22v........yk9..................1.lapsi

Kp 11->20


Amalia89............kp19/28-160..........22v........yk6...............1.lapsi
Miramei.............kp19/33-42.............23v.........yk7.............1.lapsi
Iippari...............kp12/26-28............19v.........yk7..............1.lapsi

Kp 1-10


Anlii...............kp3/28-73...........22v.........yk5................1.lapsi
Destello..........kp2/31-32...........23v........yk8.................1.lapsi

Kp??/tjot


fairytonia......................................20v...........................1.lapsi

Mukana menossa

duulia
minssu
Kiiruna
Pienoinen


Hiljentyneet:

sameoldsong
tnya
PieniRosa
Adalemina
kukkumee
PePa
happynow
Huisi hippu
Tigi
villabikinit
pörrönen
Lindu
Emppis
-minttu-
angstilapsi
Meimitär
KyyneltenHymy
korvapuusti
Sunflower11



Plussanneet



mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku
Icy
Bubble89
Bela88
Lintsa
Princessa
Sanyo
SeInka
Poikka
Emby^
funny87
Kaarnikka
pampulainen87
Jaanel
minea_
mamiia
Mesikämmen
Vanilja 87
äippä-88



Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1993819-kaksikymppisista-yrittajista-2011-plussanneet/#post24118666


Muutospyynnöt listaan:

Jos huomaat, että tarvitset omalle kohdallesi listaan muutoksia
niin toivon kovasti, että päivityspyynnöt kirjoitettaisiin
punaisella ja lihavoidulla. Tällä tavoin huomaan ne paremmin kirjoitusten joukosta! :)

Kiitos! :flower:
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Yhteistyössä