Kakskymppiset yrittäjät 2011

en osaa tarkasti sanoa kun en ovistestejä ole tehnyt joten luotin oman kehon merkkeihin, muistaakseni noin viikko sitten, kun tuntui sitä vihlontaa ala vatsassa josta olen ennen sen tunnistanut. ihmeen aikaisin kyllä tuntui olevan, mutta kai se kierto on hieman sekaisin kun vasta lopetin pillerit. Ja saas nyt nähä tekeekö oma mieli kepposet kun sitä nii toivoo ja siten tulee näitä oireita kuin tilauksesta :)
 
Ja tiedän myös sen että oli tulos mikä tahansa testissä niin eihän se nyt vielä ole kovin luotettava kun oviksestakin on niin vähän aikaa ja kun menkoistakaan ei ole sitä varmaa tietoa milloin alkaa niin ei osaa silla tavalla ajoittaa testin tekemistä. ihmettelen vaan tuota oireilua ja sitä vaan haluais saada jotain konkreettista tietoa siihen että kuvittelenko vain vai onko nyt tapahtunut jokin ihme :D
 
Moonbride: en ole vielä testannut, ja mietin tässä jo sellaista ratkaisua että ottais syntymäpäivän ihan rauhassa ja odottelis kärsivällisesti ainakin tuon oletetun kierron ennen kuin alkaa testailemaan. :) itse olen siivousalalla ja mies opiskelee turvallisuusalaa.
 
Laretzki
Mullakin on tänään ollut kaikenlaista sellaista mikä ei ihan terveenä ollessa kuulu tuntemuksiin.
Aamulla olisi väsyttänyt vielä vaikka kuinka, kun aikasemmin oon herännyt ihan pirteenä ennen kellon soimista. Olo oli aamulla kuin krapulaisella, vaikken alkoholiin ole vapun jälkeen koskenut. Yökötti, ja valion pikarijogurttia söin varmaan puoli tuntia. Yököttää kyllä vieläkin (tuntuu että ainut koska ei yökötä on silloin jos suussa on jotain syötävää), ja ihan tärkeä jano ollut aamusta asti....huh huh|O
 
Voi toivottavasti teillä joilla lupaavalta vaikuttaa niin todella plussaisi! Pidän todellatodellatodella paljon peukkuja!! Tulisi sitäpaitsi itsellekin sellainen olo että se on todella mahdollista :) näitä ketjuja kun lukee niin rupeaa tuntumaan melko vaikealta touhulta tuo lapsen alulle saattaminen, vaikka kyllähän se voi olla myös helppoa ja onnistua nopeastikin...

Mä ymmärrän nyt niitä jotka sano että alkukierrosta on tylsää, no onneksi alkaa olla menkat jo ohi ja voi ruveta taas yrittämään... Ovista en viitsi tikuttaa, mutta jos sitä ahkerasti heiluttelisi peittoja kierron loppupuolelle asti niin ei ainakaan yrityksen puutteesta voisi syyttää :D Saisi tuo ukko vaan nuo peltohommat tehtyä, niin sitä joskus näkisi kotona muutenkin kuin nukkumassa. (eli täälläkin ollaan "toukotyöleskenä", vaikkei mies mihinkään kauemmas niitä olekaan matkustanut tekemään..)
 
Täällähän on joillain kovin lupaavia oireita, oooikein paljon plussatuulia! :flower:
Itse olen hoitoalalla, opinnot loppusuoralla. Sen suhteen ei siis hätää, töitä tulee lähes takuuvarmasti tulevaisuudessa olemaan :)

Omaa napaa sen verran, että ovis taisi tuossa ma-ti välillä tulla ja mennä, hyödyntäminen jäi ristiin menevien työvuorojen vuoksi aika olemattomaksi... Eli pipariksi taisi mennä tämä kierto |O
 
Minäkin hain siivousalan koulutukseen, mutta en ole vielä varma menenkö vaikka pääsisin.


Lauantaina loppuu terokuuri, toivottavasti täti tulee sitten pian. Edelleen kummittelee mielessä se ensimmäinen raskaustesti jonka tein, jossa oli kaksi viivaa. Mistä ne tuli? :confused: Pakko kai se on luottaa niihin negoihin, vaikka eihän vääriä positiivisia kyllä ole. Kummallista.
 
Minkäkin hoitoalalla:wave: ttty samaa oon miettiny että näitä lueskellessa alkaa näyttään ettei se lapsen alulle saatto ookkaa niin helppoo, vaikka joiltakin se onnistuukin helposti..
Kovasti mietityttää itseäkin, miksei meillä oo vielä 9kk yrittämisen jälkeen tärpänny..:headwall: oon miettinyt että jos liikaa luotan alkukiertoon, eli ennen kp 14:sta puputteluihin, josko pitäis yhtä tiheesti vetää vaan koko kierto.. kumma kun on niitä siittiöitä ollu monessa kierrossa tarjolla oviksen aikaan... vaikka toisaalta faktahan on että joka kierrossa vaan 20 prossan mahdollisuus raskauta vaikka terve pari! No jos ei tässä kierrossa tärppää niin mietin ottaisko kesän kuitenkin rennommin ja alottelis taas sit syksyllä tikuttaan ja sillai jos ei tärppiä. Kummitelee vaan mielessä tuo elokuussa vuoden yrittämisen täyteen tulo: /

Plussatuulia kaikille teille oireilijoille! :flower:

moonbride mihin kierron aikaan ja koska saitkaan ne kaksi viivaa siihen raskaustestiin??

laretzkillakin lupaavat oireet ;)
 
Huomenta!
Joku kyseli et miten äitienpäivää vietettiin ni reissaten niin että nähtiin meidän molempien vanhempien äidit ja sitten vielä miehen mummo. Muuta ei sitten ehdittykkään.

Täällä onkin joillain jo lupaavia oireita, toivottavasti olis tärpännyt =)

Mä olen lähihoitaja työpaikkaa mulla ei ole odottamassa kun työsopimus loppu kuukaus ennen ku jäin esikoisesta äitiylomalle.

Mä olen miettinyt kans tosi paljon tota rahaa kun mä oon ollu niin pitkään kotona et mun äitiyrahatkin on tosi pienet, mä mietin kyllä sitä vaihtoehtoa et jos menisin tekemään viikonloppu keikkaa ni saisin sit varmaan tuloja nostettuu sen 20% puolesvuodes ni sais sit paremmat äitiysrahat. Mut kyllähän sitä aina jotenkin pärjää, miehellä kuitenkin vakituinen työ.

Mä luulen et mulla oli ovis su-ma kun oli aika koviakin vihlaisuja ala vattassa ja pe-su tuli sitkeetä limaakin urakalla. Pupuiltiin kyllä sit hyvinä aikoina jos ovis sattu toho ni jännityksellä odottelen paria seuraavaa viikkoa.

Plussa tuulia kaikille++++
 
Tänne ei täti ole vielä tullut. Kuvotusta, masun nippailuja ja pissahätää on ollu ja tosiaan hullu nälkä jatkuvasti mut sitte ei kumminkaan ole nälkä:D Tänään piti testi hakea mut enhän mä kerenny :D kesäleskenä kun on Ni ei sitä unta yksin saakkan niin helposti tuli siihen 04 asti pyörittyä sängyssä ja herätys oli klo 11!
 
Voi itkujen itku! Mä niin luotin, että saan sähköpostiin aina viestin, ku joku tänne päivittelee! :( No enpä saanut, vasta kun tänään! Mitäs ihmettä!

No päivitellään nyt sitten mun tietoja: menkat sitten päätti alkaa tänään, 5 päivää myöhässä normaalista kierrosta, mullahan ei koskaan oo ollu mitään ongelmia kierrossa, ja nyt sitten tietty oli! Lauantaina tein jo raskaustestin, mikä tietty näytti negatiivistä.. Kyl siinä vetää mielen matalaks! Varsinkin kun kaikki oireet tuntuu raskausoireilta.. Turvonnut vatsa, jatkuva vessassakäynti, selän särky.. :D Kyllä se mieli keksii aina syyttää sitä mitä haluaa! ;)

Mulla vois siis listaan laittaa kp 1/33 ja yk on 2, eiks yk oo yrityskierros? :D
 
Onpa täällä ollu hiljasta! Kirjotteletteko muihinkin ketjuihin, arvaiskohan sitä itekkin liittyä useampaan ni ois enempi seurattavaa (vaikka kyllä mä käyn kurkkimassa noita muita juttuja muutenkin... :))

Mä opiskelen agrologiksi aikuiskoulutuksen puolella ja teen karjanhoitajana hommia siinä ohella. Rakastan lehmiä mutta työajat on sen verran hankalat, että täytyy jossain vaiheessa jotain muuta etsiä kunhan opintoja saan tarpeeksi eteenpäin, kiirettä siihen ei kuitenkaan ole. Mietin tätä kirjoittaessa että nyt mut saattaa joku tuttu jo tunnistaa, mutta jos joku kahlaa näitä pinoja niin sillä on sitten varmaan samat aatokset ja sehän ois vaan hauskaa sitten vaihtaa jonkun tutun kanssa mietteitä tästä aiheesta. Kai :)

Mulla on joku kp5 muistaakseni, saa tässä ruveta sitten tunnustelemaan niitä ovisoireita varmaan kohta jo kun ei oo mitään hajua koska se voi tulla :) Kai se ois joskus ens viikon lopulla, kun vois sitä oikeesti odotella jos oppikirjan mukaan menis. Mutta kai se voi tulla jo aiemmin tai venyä aika pitkällekin, koitin vähän etsiä tietoa tuosta mutta ei oikeen löytyny mitään haarukkaa... No talletuksia vaan parin päivän välein niin väliäkös tuolla :D
 
Sunflower11
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



TO 12.5


Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->

Moonbride.........kp65/?.......................yv2.........1.lapsi
hensq................kp39/?...........25v......yk1..........1.lapsi
sameoldsong......kp38/?......................yk?.........1.lapsi


Kp 21-30

mimmiih............kp26/22-23.....21v....................1.lapsi
Laretzki.............kp24/?............20v........yk1.........1.lapsi
Hömelö.............kp22/27-34.......23v......yk10.......1.lapsi


Kp 11->20


Sunflower11......kp20/31...........22v.......yk5........3.lapsi
neonroze...........kp19/26...........21v...yk1............1.lapsi
villabikinit............kp18/?.............24v.......yk1........4.lapsi
Kekkuvekku.........kp15/?..............23v.......yk1........1.lapsi
Tigi....................kp15/28............22v.......yk1........1.lapsi
Adalemina..........kp11/?..............23v.......yk1........3.lapsi

Kp 1-10

ttty....................kp5/33...........25v......yk2..........1.lapsi
Epa-88...............kp4/?..............22v......yk1.........1.lapsi
petrra.................kp1/33............24v......yk2.........1.lapsi

Kp??

Tnya..................kp?/28............21v......yk?.........1.lapsi


Plussanneet

 
mimmiih lupaavia oireita ;) plussaonnea! Koska aioitkaan testata...???

petrra kiva kuulla susta :) Ihmettelinkin että mihin oot kadonnut, täällä onkin ollut ahkeraa sillä välin :D Kiva että nyt oot mukana! Ihme juttu se sähköposti, ei siihen kannata näköjään luottaa.. Pahoittelut tädistä :/ Onnea nyt uuteen kiertoon!

ttty tsemppiä alkavaan oviksen bongaamiseen! :)

Moonbride ompas kyllä outo juttu toi sun parinviikon takainen r-testin kaksi viivaa??:O Oon näillä palstoilla jossain kuullu/ lukenu että jossain ilmeisestikin harvinaisissa tapauksissa raskaustesti voi tunnistaa myös oviksen, mutta silloin luulisi aika haamun ilmestyvän testiin.. Ovistestihän voi tunnistaa raskauden mutta tietojeni mukaan niin voi siis käydä toisinkin päin. Sehän vois passatakki ovikseksi koska negoja sen jälkeen ja vuoto ei ole alkanut, joten tuskin kemiallinen raskauskaan/ aikainen keskenmenoon. Tee uus raskaustesti, jos se tosiaan oli ovis niin nythän sen tulokset pitäis näkyä! Luulis vuodonkin pian alkavan jos et oo raskaana.

Villibikinit Tärppionnea! :) Hyvä jos oviksen tunnistit niin pupuilutkin helpompi ajoittaa, toivottavasti tärppäsi!!Piinallinen odottelu nyt vain edessä.. ;)

omaa napaa täällä piinallakin ootellaan kp 27 jolloin siis testipäivä:heart: Tänään olin varma että menkat kohta lorahtaa, kohtu kiristeli kunnolla ja oli epämukava olo, lisäksi huikee vatsan turvotus.. keltaista valkkariahan sieltä vaan tuli.. Olot kyllä epäilyttävästi enteilee tädin tuloa... :(:( No, eiköhän tuon luulis jo dpo14-17 näkyvän negana ja plussana. Piina siis jatkuu. Ei oikein vahvoja olo oo kumpaankaan suuntaan ajatuksissa nyt.
 
ois kyllä kiva testata niin että ukkokin on kotona, mut se nyt ei ole mahollista. Lähti lahteen keskiviikkona ja tulee vasta joskus ko joutaa heinähommista :D Mä olen ollu yksin nyt kohta kaks päivää ja olo on sellai että vois hyppii seinille ja roikkuu verhoissa :D
 
Laretzki
ttty Mä opiskelen kanssa agrologiksi, tosin nuorisopuolella ihan :)

Vielä jatkuu samantyyppiset oireet kuin mitä aiemmin, mutta jotenkin se tunne raskaudesta mikä oli hetken aikaa on kadonnut...Sunnuntaina voisi vilkaista pukahtaako testi mihinkään suuntaan..
 
Laretzki mulla ihan samat fiilikset, tunne mahdollisesti tärpistä kadonnut.. :( kurja fiilis, vaikka ihan kaikki toive ei toki mennyt ja ootan testipäivää, niin nyt tuntuu ahdistavalta r-testata koska tunnen jo tietäväni vastauksen, sen tuttuakin tutumman negan... :( Sori jos oon kauheen masentava nyt mutta tällainen on fiilis :D

Täällä näyttää kaikki olevan aikalailla samassa pinkassa ammatin valintojen suhteen :)
 

Yhteistyössä