Kakskymppiset yrittäjät 2011

Aarggh! Tällä tytöllä alkaa mennä järki tähän odotteluun. Keksin kyllä tulevaisuudessa jonkin muun ehkäisykeinon ku e-pillerit! -tai ainakaan en syö niitä 10 vuotta putkeen!! :ashamed: Vois huomenna taas testata, mutta oon ihan sata varma ettei se plussaa näytä.

Onko kukaan testannu raskaustestiliuskoja? Ostin niitä halvemman hinnan huokuttelemana. :D Mulla on kyllä aina ollu sellanen käsitys että puikot olis varmempia..? ..mutta kokeillaan nyt noitakin.

Hömelö Toivottavasti viiva vahvistuu päivän parin päästä! Ja mimmiih täällä odotellaan jo sun tuloksia.. :)

Tervetuloa Emby^!

Niin ja IHANAA LEIJONAT IHANAA!! :heart:
 
Kiitos hensq!

Hömelö, noniiiiihh!! Ja just ko manasit, että ei taida tärpätä. :) Hienoa! Toivotaan parasta!

Paljon näyttää palstoilla olevan ny plussatuulia :) Kevättä naikkosilla rinnassa?! Taino.. kesähän jo taitaa pikkuhiljaa olla..

Täällä on vatsakipuja.. Ehkä oon liikaa taas tänään puuhaillu kaikkea, tms. Sellasta inhottavaa paineen tunnetta alavattalla : / Nnooh, panadolia vaan nassuun..

*muoks* - Olipas kirjotusvirheitä.. hyi.. :)
 
Mäki oon testannu pääosin liuskoilla, ei voi valittaa koska negoja saanu oikeutetusti ja nyt tämä haamu sitten liuskalla :heart: Pari kolme päivää ootan, tuun sit kertoon uuden testin tuloksen. Mieskin näki sen haamun :D Laretzki pahoittelut negasta, mutta toivoa vielä on!! hensqullekin onnea matkaan huomiseen testiin!!
Emby niinhän mä manasin :D Saapa nähä tuleeko tuo manaus kumottua ;)
 
Sunflower11
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



KE 18.5


Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->

hensq................kp44/?...........25v......yk1..........1.lapsi
sameoldsong......kp43/?......................yk?.........1.lapsi


Kp 21-30

Laretzki.............kp29/?............20v........yk1.........1.lapsi
Hömelö.............kp27/27-34.......23v......yk10.......1.lapsi
Sunflower11......kp26/31...........22v.......yk5........3.lapsi
neonroze...........kp24/26...........22v......yk1..........1.lapsi
villabikinit...........kp24/?.............24v......yk1........4.lapsi


Kp 11->20


Kekkuvekku.........kp20/?..............23v.......yk1........1.lapsi
Tigi....................kp20/28............22v.......yk1........1.lapsi
Adalemina..........kp16/?..............23v.......yk1........3.lapsi
ttty....................kp11/33...........25v......yk2..........1.lapsi

Kp 1-10

Epa-88...............kp10/?..............22v......yk1.........1.lapsi
petrra................kp6/33............24v......yk2.........1.lapsi
Moonbride.........kp2/?.......................yv2.........1.lapsi

Kp??

Tnya..................kp?/28............21v......yk?.........1.lapsi

Mukana menossa
Huisi hippu
Emby^


Plussanneet



mimmiih
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Hömelö: Varovaiset onnittelut! Toivottavasti se plussaviiva vahvistuu uudessa testissä :)

mimmiih: Kuulumisia odotellessa ;)

***

Tänne ei kuulu oikeastaan enempää kuin mitään. Mahdolliset ja mahdottomat ovistuntemukset on hävinneet. Se on jännä miten se naisen mieli saa aikaan kaikenlaisia mukamuka-oireita siihen oikeiden oireiden rinnalle, kun niitä oikein alkaa kuulostella. :D
 
Onnea mimmiih!!! :hug: Ehdit korkata plussalistan! :)

Mulla tänään kp 45 ja aamuisen testin mukaan toukka olis moottorissa! En uskonut silmiäni. :O Ihan pakko testata vielä uudestaan joku päivä ennekö soittelee neuvolan suuntaan! Mies oli ihan onnes, mun ensireaktio oli itku.
 

Yhteistyössä