Kakskymppiset yrittäjät 2011

Mesikämmen onnea uuteen kiertoon ja tärppionnea :)

ttty :hug: ja kyllä tässä itse kukin tuntee ittesä taas idiootiksi.. Miten taas olinkin niin varma kaikista raskausoireista. Kyllä sitä pystyy itellee kaikenlaisia oireita kehittämään jos vaan tahtoo. On kyllä aina niin paska fiilis negan jälkeen, kunnes ovulaatiota kohden innostuu ja alkaa ajattelemaan jo uutta tärppiä. Nyt olenkin päättäny et tää mun tuhruttelu saa luvan olla menkat eli tänään siis kp7/? ja yk2. Saapi päivittää listaan.
 
Höh, mä jo ajattelin,e ttä kun olen pari päivää poissa, niin tänne on ilmestynyt edes yksi plussa :(. No toivottavasti pian, ainakin KyyneltenHymyllä tosi jännät paikat.

Itselle ei mitään erikoista, koitiuduttiin reissusta ja oli todella ihan matka. Raskautta en ole ehtinyt edes miettiä.

Mulla on raskautumista ajatelleen lihotus eikä laihdutus menossa. Koetan saada bmi:n sinne 19 ja ehkä vähän ylikin, viimeksi toimi heti. Nyt itse asiassa voisikin käydä matkan herkuttelujen jälkeen vaa'alla :). Raskauden aikana tuli viimeksi n. 10kg, jotka lähtivät nopeasti korkojen kera. Tällä kertaa (jos nyt siis tärppää ja meille se ihana pikkukakkonen saadaan) pelkään, että esikoisen takia en ehdi enkä pysty huolehtimaan omista syömisistäni senkään vertaa kuin ekalla kerralla ja imetys kuihduttaa ihan olemattomiinn.

Mä kanssa Destellona muuttaisin jonnekin muualle, siis toiseen kaupunkiin. Kuulostaa kamalalta paikalta asua :(.
 
Destello
KyyneltenHymy Oi että, tsemppiä sinne siis maanantaita ajatellen! :)

Ja Mesikämmenelle myös tsemppiä uuteen kiertoon, koittakaa nyt lätkiä niitä plussia kehiin ku me muut näemmä jurrataan tuola negojen ihmeellisessä (v-mäisessä) maailmassa :)

Emppis Tervetuloa! :wave:

ON: Ei mitään tuntemuksia, ainakaan en oo kerenny paljoa noteeraamaan ku on tosiaan tuota paskaa kaatunu niskaan ehkä vähä enemmän ku pari kiloa. Joskus on vihlonu vasemmalta puolelta, mut uskon että kipu heijastuu selästä kun selkävaivainen kerran olen (ja selkäkivut on mulla tosi herkkiä nousemaan stressitason noususta).

Kajo voi kohtalaisen hyvin, se oli mulla viime yön töissä mukana, ja makoili koko vuoron ajan autossa tien vieressä ja lepäili. Väsynyt se on, ja pakkojuottaa pitää kun ei itse juo paljoa, mutta yöllä työkaveri kiikutti sille muutaman täyslihapihvin niin ne maistui kyllä todella hyvin. Tänään ei sitten olekaan ruokaan koskenut, pitänee keitellä muksulle riisiä ja kanaa ja hulauttaa vähän eilisistä paistetuista kanoista paistorasvaa sekaan, niin luulis kelpaavan. Tänään pitää antaa kipupiikki vielä, ja otan sen vielä täks yöks töihin mukaan seurantaan. Luojan kiitos työnantaja on itsekin suuri koiraystävä, ja ymmärtää tilanteen hyvin ja ehdotti itse että ottaisin koiran grillin viereen autoon työpäivän ajaks, että nään joka hetki mitä sille kuuluu, kun yksinkään ei kotiin voi jättää (parvoa epäilin, sitä on tampereella ja oulussa liikkeellä).

Mut vähä paremmalla mielellä nyt, kun työpaikan porukka on niin uskomattoman avuliasta ja vilpitöntä että sitä oikein itsekin miettii mistä näitä ihania ihmisiä oikein tupsahtelee välillä kun apua tarvitsee kipeimmin? En tiedä, mutta helpotus on suuri.

Tsemiä nyt kaikille, ja plussatuulia niille joilla on jännäpäivät kohta käsillä :) Tosin itelläki taitaa olla jännäpäivä tossa 4.8, ohhoh. Nytkö jo?
 
Emppis
funny87: Jos kierto on keskimäärin 32pv niin ovis on n. kp18 kohdilla :) Onnea yritykseen!

destello: en ihan kaikkia kerennyt lukea mutta huonoa tuuria sulla kyllä ollut..jaksamista :hug: kyllä kaikki vielä iloksi muuttuu ja jos oikein ymmärsin sielläkin jännät päivät menossa? toivotaan että plussaa tulee :)

Kaikille jännillä päivillä oleville plussatuulia ja kaikille uuttakiertoa aloitteleville kovasti onnea matkaan!;)
Täällä kun lueskelee kaikkien kuumeilua niin alkaa se itselläkin nousta oikein huippuunsa vaikka yrittääkin rauhassa pysyä ja tulee jos on tullakseen meiningillä mennä ilman ressiä (näinköhän onnistuu) :D mutta mutta..nyt eletään myös täällä jänniä päiviä eli menkat pitäisi alkaa viim. tiistaina..olin tuntevanani oviksen kp16, siittä laskettuna menkat pitäisi alkaa jo huomenna..jännäillään ja testaillaan tiistaina jos tätiä ei kuulu :)
 
Hitsi, täällä onkin jo kp 30 menossa, eikä menkkaoireita näkyvissä! :) toissapäivänä oli kipuilua yöllä ja aamulla kun heräsin olin varma että nyt alkaa, mutta ei. nyt ei ole tullut normaalia kuivaa kautta ennen tätiä, vaan housut märkänä mennään kokoajan :D

viime kierto oli normaalia lyhyempi, olisiko nyt vaan sit venähtänyt.. mutta jos tästä kierrosta olisi napannut olisi kyllä hauskoja 'oireita' esim kahtena päivänä järkyttävä elohiiri silmässä parin tunnin ajan, suunpielet aukes, rinnat on vieläkin kipeät ja turvonneet, lisäksi yli-iloinen olo ja mahanippailut :)

toiveet pitkästä aikaa korkealla, toivottavasti ei taas tarvitse pudota kovaa :s

plussatuulia paljon kaikille! :)
 
Hokastiin et meil oli varkaita käyny reissun aikana :mad: Mun harava on pöllitty! :kieh:

Just selailin kalenteria, munasarjojen tietämil oli kovaa kipua 18päivä, oiskohan myöhänen ovis ollu?! Tekis miel jo tuhlata huomen testi, siin oli kai herkkyys 25 tai jotain. Mistäs sai tilailla niit testejä et ne tulis sit parin päivänpääst jo laatikkoon? :D Ai minäkö hätänen :LOL:
 
Sunflower11
Tervetuloa uusille..

Ostin huomista varten testin et josko se olis sitten se nega.. jos ei niin sitten en tiedä mitä täs tehdään, soittelenko neuvolaan sitten maanantaina vai mitenkä. Mut mietitään sitä huomenna. Toivottavasti olis kaikki tullut ulos mitä siellä on ja pääsis uuteen kiertoon. En oikeen usko siihen että vuotojen jälkeen sinne ois mitään elinkelpoista jäänyt, vaikka kakkosen alkuodotuksessa vuodinkin verta runsaasti.. : /
 
icy
Nega täälläkin, joten olen varmaan uudessa kierrossa jo. Ei olisi ensimmäinen kerta nimittäin kun hyppää yhden kierron yli. Plääh, jos mulla nyt ois sattunut vaikka se ovis olemaan eilen, niin joskus kolmen viikon päästä varmaan testaillaan uudestaan. Lääkäriin nyt eniveis jossain vaiheessa menen käymään kun on vaan sellainen vapaapäivä että ehtii. Lueskelen teidän juttuja paremmalla ajalla, nyt pakko mennä koisimaan!
 
Täälähän on jo monella jännät päivät käsillä, plussa onnea!:) ja pahoittelut negan tehneille. Oon itse yrittänyt siirtää ajatukset muualle siksi täälläkin vähemmän käynyt, kp 50 tuntuu vaan niin kaukaiselta kärsimättömälle:D
 
Heitän nyt kopsattuna oman tekstin toisesta ketjusta! Testasin siis plussa-nega-plussa-negan!?

Mä oon ihan sekasin! Tein aamulla davidin testin ja voi jeesus! En tiä oonko nukkunu vai mitä Otan purkkiin pissiä ja dippasin siel, sitten aloin kahtoa et väriä alko tuleen ja eka tuli hormooni viiva, mut se lähti pois ja siirty tavan viiva paikalle. Otin testin mukaan ja menin kellon kanssa oikeen sänkyyn kahtomaan ja 5min kohalla oli kaks viivaa testissä, herätin miehen ja käskin käydä vessassa ja pyyhkiä rähmät pois silmistä, mulla ois näytettävää. Mies tulee vessasta ja testissä on vaan tavanviiva jäljellä! Nyt en tiä oliko unta, ei musta koska valvoin testin teon jälkeen ainaki tunnin! Pitäsköhän laittaa palautetta oikeen firmalle tuosta testistä!?

Sunflower miltä testi näytti?
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT


[ISUNNUNTAI 31.7. [/I]

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


Adalemina..........kp55/36..............23v.......yk2........3.lapsi
Bubble89............kp45/27-45.........22v...................1.lapsi
icy......................kp39/28-35...........21v......yk?.........1.lapsi
villabikinit...........kp38/27-33............24v......yk2........4.lapsi
Kyyneltenhymy....kp32/30-33......22v......yk3.............2.lapsi
Destello..............kp31/28-34............23v......yk2........1.lapsi
angstilapsi..........kp31/29-31..........20v.......yk16........1.lapsi

Kp 21-30


Emppis...............kp30/28-32..........24v.......yk?..........1.lapsi
ttty....................kp29/27-32...........25v......yk4..........1.lapsi
SeInka...............kp25/??..............27v..........yk1.........2.lapsi
neonroze............kp21/27..............22v.........yk4.........1.lapsi
Anlii...................kp21/30-55..........22v........yk1..........1.lapsi


Kp 11->20


Annie24.............kp14/28............24v...........yk3.........1.lapsi
pörrönen............kp12/22...............22v........yk4.........1.lapsi
duulia.................kp11/29-30................................1.lapsi

Kp 1-10


Mesikämmen:.....kp9/30-50.......20v.......yk3.........1.lapsi
funny87..............kp9/30-45........24v......yk1.........2.lapsi
Bela88...............kp9/28...............23v.......yk3.........2.lapsi
PisaraSadetta.....kp9/60-112........24v........yk4........1.lapsi
toukka90............kp8/??................21v......yk2.........2.lapsi
kukkumee..........kp7/28..............20v.......yk2..........1.lapsi
Sunflower11......kp7/26-33...............22v........yk8......3. lapsi
Princessa...........kp6/28-30..........24v........yk2........2.lapsi
Iippari................kp4/26-28.............19v..........yk2........1.lapsi

Kp??/tjot


Emby^...............25v.....................1.lapsi
PePa..................25v.....................3.lapsi
Moonbride...................................1.lapsi


Mukana menossa

Huisi hippu
Tigi


Hiljentyneet:

sameoldsong
tnya
PieniRosa



Plussanneet



mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku
PisaraSadetta


Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1993819-kaksikymppisista-yrittajista-2011-plussanneet/#post24118666


Muutospyynnöt listaan:

Jos huomaat, että tarvitset omalle kohdallesi listaan muutoksia
niin toivon kovasti, että päivityspyynnöt kirjoitettaisiin
punaisella ja lihavoidulla. Tällä tavoin huomaan ne paremmin kirjoitusten joukosta! :)

Kiitos! :flower:
 
Kyyneltenhymy:O Onpa outoa! Teehän äkkii uus testi! Kyllä tuosta voi todellakin antaa palautetta.

funny87 Voi, tiedän tunteen! Mulla on kauan odotettu ovis juuri menossa, mutta eipä olla ehditty hyödyntään sitä yhtään, niin pitääkin odottaa seuraavaa, joka onkin tyyliin kuukauden päästä...:headwall: Itse koitan aina keskittyä muihin asioihin, ja kun juon sitä greippilitkua ennen ovista, niin tuntuu, että edes jotakin hyödyllistä tulee tehtyä.

Sunflower joko testasit?
 
KyyneltenHymy: nyt äkkiä apteekkiin ja ostat jonkun toisen testin!

Angstilapsella kanssa tosi hyvän kuuloinen tilanne, testiä kehiin!

Hitsit kun itsekin pääsisin jo testaamaan...mutta ei, odotan ihan varmasti ainakin keskiviikkoon, torstaihin jos suinkin pystyn.
 
Noniin, mulle saa sitten päivittää tälle päivälle kp1/27-28 (huom myös noi kiertopvät, kun tosta pidemmäksi jäi vaan eka kierto pillereiden lopetuksen jälkeen niin laitetaan mieluummin noin) ja yk5... epätoivosta hommaa tää :(

Esim. raskauskeijusta tulee testit nopsaan, mäkin tilasin just 10 että saa testata aina ku huvittaa, kestän paremmin negoja kun sitä että mietin onko plussa, eikö oo, onko... :D

Noista painoasioista ootte keskustellu, mäkin tässä ajattelin että kun kesälomat on ohi niin siirryn takas vähän tolkullisempaan ruokavalioon ja koitan pudottaa muutaman kilon (oon n 5kg ylipainonen). Josko sitä pakottais miehen sitte lopettamaan tupakoinnin ja senkin vähentämään tota kaljanjuontia niin sitten ois "kaikki" yritetty... Liikuttua mulla tulee kyllä töissä ja heppojen kanssa, mutta jos jotain vähän reippaampaa vielä yrittäis lisätä siihen.
 
Laitoin palautetta siit testistä! :kieh: Ihme touhua, kirjotin palautteen loppuun "kuuluuko testin antaa kaksi positiivista ja kaksi negatiivista vastausta 15min sisällä" :LOL:
En juokse apteekkiin, vaan laitoin tilauksen raskauskeijuihin :) Sielt oottelen sormet syyhyten pakettia :p

Pissattaa vielkin koko ajan! Yleensä käyn vessassa 5x päiväs, nyt käyn tunnissa sen 5x :D

Mut nyt kahtoo mun ukkoja :) Mies laittaakin tiskejä koneeseen, emäntä vaan koneella istuu :whistle:
 
Mä käyn tääl vaan kattoos et onks kellään kivoja uutisia :) toivottavasti pian jollaki tärppää nii itellekki tulis taas positiivine olo :D

ON: Ärsyttää tällä hetkellä elämän tilanne nii prkl vieköön että päätäki särkee joka päivä..
Voi kun mäkin näkisin ukon tiskikonetta täyttämäs, toive täyttyy varmaa vasta syksyllä kun viljat on puituna ja siilossa.. Mulla on niin tylsää lomailla ilman miestä, harmi ku en saanu tänä kesänä töitä mistään. Hyvä jos yöllä miehen näkee :kieh:
Ratsastuskaan ei onnistu taaperon kaa eli pakko vain olla kotona. Mä vaan lihon lisää kun ei pääse lenkillekkään, ei oikeen nappaa yöllä lähteä lenkille ja pelkkä kävely tuon lapsen kans ei paljoa kuluta.

Tulee semmonen olo et haluanko sittekkään toista mut ei kai tää arki siitä muutu. Jos nyt täs kierros tulis raskaaksi nii vauva syntyis viel semmosee aikaa et mies kerkeis olla apuna.. anoppi varmaan tyrkyttäis apua tai ei varmaa ees kysyis vaan tulis vaan ja mä en tykkää. Miehen vanhemmat asuu aivan liian lähellä eikä kunnioita yhtää mun kasvatus tapaa. esim. miehen isän mielestä lapsen pitää antaa tehdä mitä vaan ettei vaan tuu paha mieli, arg. Oon vähän kypsä, oon jo harkinnu et muutan pois mahd. kauas miehen vanhemmista. Onneks kohta loma loppuu ja ei kerkeä ajatella miehen vanhempia. Helpompaa oli noitte miehe vanhempien kans ennen lasta, sillo ajattelin että ne on mukavia. Nyt tuntuu et niitten mielestä on oikeus sekaantua kaikkeen ja valittaa kaikesta mahdollisesta, en ihmettele vaikka en koskaan pysty rentoutumaan kotona kun ei tääl pysty tehdä mitään ilman arvostelua selän takana tai naaman edes.

Anteeks avautuminen, tuli nii pitkälti ettei varmaa kukaan ees jaksa lukea :D
 
nyt on pakko tulla kyselemään ja avautumaan ovulaatiosta ja limoista jos joku nyt osaisi vastailla :)
eli olin tuntevinani oviksen 16.7 eli tasan 2 viikkoa sitten, tunnen sen aina selvästi pistelynä ja viiltelynä, enkä ikinä saa limoista selvää. kuitenkin ehkä n. 3 päivää oletun oviksen jälkeen vessassa huomasin poikkeavan runsasta ja limaista vuotoa, samanlaista kuin kostuessa (anteeksi ylitarkka selitys :D) sitä kesti kuitenkin sen kaksi päivää. tuosta vähän eteenpäin kävi niin että yskäistessä luulin kusseeni housuun mutta sinne holahtikin vain valkovuotoa. että nyt olen vähän ihmeissään että mitä nää meinaa ja onko oviskin ollut vasta myöhemmin :eek: anteeksi jos joku luki eikä pitänyt näkemästään :D
 
Pahoittelut negoista ja tädeistä! :hug: Ja plussatuulia jännäilijöille!


Täällä meni viikonloppu festareilla, nyt on väsy ja paikat kipeänä. Vauva-asiat ei onneksi ole pyörineet kovin paljoa mielessä kun on saanut katsella hyviä bändejä ja muuta meininkiä. Huomenna miehellä alkaa työt ja olen taas päivät yksin kotona, saa nähdä kuinka sitä sitten miettii kaikkea. Yritän nyt keskittyä kaikkeen muuhun kuin vauvoihin. :)
 
heibodei :)

kertooka mulle ku mun menkkakierto on vähän epämääränen nyt viimeaikoina 28-34 ja tein ovistestin joka näytti haamua.. ja nyt ihan sellanen outo tunne koko ajan. koko ajan siis vähän niinku märkänä ja tulee valkovuotoa. voiko mulla tulla nyt jo ovulaatio?? :eek:
 
Funny On sulla varmasti ovulaatio tulossa. Mulla on kierto 28pv, ja ohjeen mukaisesti testasin kp11 ekan kerran ja ihan selvä haamu. Ovislimat tuli jo joskus ke. Vahvin viiva tuli kuitenkin eilen, mutta tänään testaan vielä, onko se vahvistunut eilisestä. Eli ovuloin joskus tässä alkuviikosta, vaikka haamu tuli jo to. Sulla on varmaan sit loppuviikosta ovis.

Sunflower
:hug:

Angstilapsi Minäkin luulin tietäväni, milloin mulla on ovis, mutta nyt testasin ekaa kertaa, eikä se testien mukaan vielä oo ollut, vaikka oisin tuntemusten perusteella niin päätellyt. Eli sullakin se on ihan hyvin voinu olla myöhemmin.

Princessa Kyllä täällä saa avautua!:D Kuulostaa kyllä ärsyttävältä! Häiritseekö ne vanhemmat myös sun miestä? Jos häiritsee, niin sitten se voisi mainita tuosta. Itse ainakin sanoisin omille vanhemmilleni, jos ne puuttuisivat liikaa meidän elämään.

ttty Pahoittelut!:(

Villabikinit tsemppiä uuteen kiertoon!
 

Yhteistyössä