Kakskymppiset yrittäjät 2012

Annie kyllä minä sille puolelle jo haluaisinkin takaisin..onpa masentavaa ajatella, että olisin melko tarkalleen samoilla viikoilla sun kanssa :/ Ja tässä minä taas kuumeilen. Kyllä iskee masennus välistä! Ihanaa, että sinulla menee ilmeisen hyvin raskautesi kanssa? :heart:
 
Miramei Toivottavasti pian saat uuden plussan!:hug: Ja sehän on onneksi varmaa, että sinä sen plussan tuut saamaan, kun oot jo kerran onnistunut!:) Viime viestiin unohtu muuten kommentoida sulle, kun olit ovisplussan tainnut saada, että eikös sulla plussakierrossakin tullut kaks ovisplussaa?! Eli oiskohan sulla taas vasta nyt ovis (josta tietty tärppää)..;)

Mulla menee ihan hyvin, vaikka väsymys vielä välillä vaivaa ja nyt on jo supistelut jne ihanat loppuraskauden vaivat alkaneet, mutta alkuraskauteen verrattuna voin tosi hyvin. Ja minillä on kaikki hyvin, mikä on pääasia!:heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Miramei ja Grill
Annie sain vain yhden ovisplussan viime raskaudessa, mutta epäilen, että ovuloin kuitenkin myöhemmin. Voikohan olla, että ovuloisin kahdesti? Minun suvussa on molemmilla puolilla kaksosia. Esim kahdet kaksoset serkuissani ja isäni serkuissa kahdet myös.. Tai voi kai tää ovisplussa tarkoittaa raskauttakin kun oviksesta on jo 8 päivää? Oviskivut oli kyllä melkoiset silloin, joten uskon et ovis oli sillon sen ekan plussan aikana.
Mene ja tiedä. Sehän varmaan selviää parin viikon sisällä :D Tosiaan tää on toinen kierto, josta
tikutan ja edellisessä, missä tikutin tulin raskaaksi, joten ei ole oikein vertailupintaa pelkkään tikuttelukiertoon, josta ei raskautta..

Ihanaa, että voit hyvin ja mini voi hyvin :heart: Onko iso massu?
 
Miramei Ai, muistin sitten väärin.. Ja joo, onhan se ovisplussa joillakin merkinnyt raskaustta, ja sullahan ei tainnut edes PCOta olla, eli tuskin se ihan syyttä näyttää ovisplussaa. =) Taitaa se tikuttelu toimia sulla! ;)
Maha on nyt semmonen sopiva, eli ihanan selkeä raskausmaha, mutta sen verran pieni, että vielä sitä jaksaa kantaa eikä se vielä pahemmin muutenkaan häiritse normaalia elämistä. :) Kaikkein hauskinta on kyllä katella, kun mini innostuu potkimaan kunnolla ja maha heiluu! :D
 
Annie: Ihanaa kuulla sinustakin ja tietenkin tärkein, että kaikki on kunnossa niin sinulla kuin minilläkin! =) :heart:

Miramei: Mulla kävi myös mielessä tuo toinen ovis tai tosiaan, sitten jos kertookin sulle ihan raskausplussasta. ;)

Joo testasin sitten, mutta hukaan meni neki rahat. Negahan se. No lääkärillä kävin tuossa kolmen jälkeen, mutta ei se osannut sanoa mikä mua vaivaa (yllätys yllätys!) eli huomenna labraan ja sitten katsotaan mitä ne tulokset kertoo. Tosin, lääkäri ei löytänyt multa verenpaineesta alapainetta lainkaan (testas silleen "perinteisesti") niin anoppi vaan meinas että jos mulla onkin verenpaine niin alhaalla että siks olis huono olo... Yritän tässä nyt äitiäni kiinni, kun muistaakseni sillä on verenpainemittari (vai mikä lienee) jos tarkistaisin vielä sillä missä mennään. :)
 
Viimeksi muokattu:
Huooh, mulla vaan valituspvä..

Eka (enneku unohdan :ashamed: ) onnittelut Sunflower! :flower: :heart:

ajatukset muuten pyörii niiin oman navan puolta ettäh.. Mua pännii ihan kaikki taas! :D Ja surettaa. Ja pännii. Ja surettaa.. Jne.

Ei mitään uutta kierron suhteen, eli jatkuu vain... Hieman aamusta jomotteli, ja vihloilee jos aivastan/jännitän alavatsaa nopeasti. Jospa se täti vihdoin ja viimein suvaitsis saapua, ei tässä ihan loppuvuotta jaksa odotella :headwall:

tänään kirpparilla näin ihanan vauvapeiton (niitä oli kaksi, ilm. vanha äitiyspakkauksen), ja kipaisin hakemaan käteistä. Peitot makso kpl peräti 2euroa, mutta mulla ei ollut latin latia :D Palasin takasin, ja minun tyypillistä tuuria, molemmat viltit oli eräällä naisella kassalla, ja siinä iloisesti rupatteli että teki löydön, kun on täydellistä kangasta kestositeisiin! Ok, ihan kiva et ollaan ekologisia ja tehdään kestojuttuja ja vielä kirpparilöydöistä, mutta hitto että pänni, ja sanoinkin (vihjailin) naiselle että joku ois voinu vielä vilttinä käyttää ainakin toista.. Hymähti vain ja lähti menee. ÄRGH :kieh:

Ukkokin tossa jo tyynnytteli, "onneksi et sit oo vielä raskaana, niin varmasti ehditään löytää samanlainen peitto vauvalle, yhtä edullisesti" :D höpö se on ja yrittää aina lohduttaa (vaikka joskus vähän väärillä sanavalinnoilla).. :heart: ihan kuin yhdellä peitolla nyt olisi väliä oikeasti :D
 
Onneksi en oo ainut valittaja..

Tänään taas ollut mieli niin matalalla, kotimatkallakin sai taas kyyneliä pidätellä, vaikka mitään kovin erikoista ei tänään ole tapahtunutkaan.. Hetken aikaa mielessä kävikin, jos olisin vaikka jo raskaana ja sen takia mieliala heittelee. Toisaalta aina nyt viimeisen puolivuotta itkeskely on kyllä enemmän ennakoinut kuukautisia.. :(


Nyt on jotenkin ristiriitainen olo yrityksen aloittamisesta. Monta vuotta (viimeiset kaksi vuotta aktiivisemmin) olen yrittänyt avokille perheenlisäyksestä jutella, ja nyt kun ukko on suostuvainen alkaa itsellä tulla jarru.. Miten sitä itse jaksaisi jos tulisi raskaaksi ja enhän vain ole liikaa painostanut avokkia..

Ainiin ja ONNEA SUNFLOWER! :flower:
 
Anlii pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta :( Ja muillekin jaksamisia, ketä elämä potkii päähän!

Annie kiva kuulla sustakin, tänne saa aina tullakin kirjoittelemaan jos toisella puolella on turhan hiljaista :)

Sunflower olikin saanut testillään aika kiivasta keskustelua aikaan tuolla toisessa ketjussa :D Edelleen jos multa kysytään, niin ihan selvä pelihän tuo on, mut jään silti odottamaan mielenkiinnolla huomista testiä :)
 
Nojoo, mulla meni vähän hermo tuolla hätähousuissa, ku toine menee tollasta väittään! Oon vähä äkkipikanen, mut mielestäni sanoin ihan aiheesta :)

Juu, mulla tuli eilen ja tänään selvä nega testiin ja eilen aloitinkin sitten clomit. Kun kuitenkin ehdin alottaa clomit kp5.. :)
Pukkaa taas oiretta clomeista - päätä koskee ja posket punottaa, kuumia aaltoja..
huh.
 
Jaksuja Sun, varmaan tylsää jännitellä, kun toiset epäilee viivaa.. Minusta outoa käytöstä tuolla toisessa ketjussa, mut noh.. Itsehän tein sen kumman "viivanpaikan" viereiset läiskät viimekierrossa, ja muuttui ihan kunnon plussaksi, jos porukka tääl muistaa. Hiisi, kun viskasin menemään ne vanhat testit suutuspäissäni, ois niistä saanu edes jonkulaista kuvaa siitä että jopa tommonen laikku muuttunut kunnon plussaks... Saati sitten ihan viiva ! Peukut pystyssä viivan vahvistumisen puolesta! :)
 
  • Tykkää
Reactions: Pamsku
Joo-o, piti itsekin käydä vilkaisemassa tuota toista ketjua, mut en kyllä jaksanut montaa juttua lukea kokonaan kun samaa roskaa siellä jauhettiin uudestaan ja uudestaan. Huoh! |O Ja varmasti on nuo jutut jo tuttuja Sunflowerille sillä olet sinäkin niitä testejä jo ehtinyt melko monta tässä elämäsi aikana tekemään. :) Noh, toivotaan nyt että huominen testi kertoisi selvän totuuden niin päästäisiin epäilyistä ja muista! =)
 
Sunflower11
Joop. Tuommosta en oo ikinä näihin testeihin saanu, tai no en oo saanu yhtään mitään paitsi kerran joku roskishaamuntapainen vissiin.
Oonhan mä 2 testiä tehnyt edellisissä raskauksissa (molemmissa yhden) ja nyt yrityksen aikana varmaan valehtelematta yli 20..
 
Voi ei, munkin oli pakko käydä kurkkaamassa mistä nuo puhumanne jutut olivat peräisin ja... VOI LUOJA. :D Ei nyt siis teille, mutta luulin että mä/te täällä oltiin pahoja, me ei olla mitään ;) No tosiaan aikamoinen kulttuurishokki, kun en itse ole testaillut ovista koskaan, ja jos ei rtestissä mitään heti näy niin mennyt roskiin. Ja ilmeisesti kuningatarpaikan saa se joka on pissannut eniten ja mitä erilaisimpiin tikkuihin? :LOL:

Noh, ei sais pissiä toiseen pesään, mut tuli hyvät iltanaurut.

Nyt myös todella odottelen Sun niitä huomisia tikutuksia. Toivotaan parasta! :popcorn:
 
Sun AIVAN IHANIA UUTISIA! :heart: Minä kans uskon ihan täysillä plussaksi sun tikkusesi! Mulla pääs itkuki täällä.. <3<3 :kiss: Oon niiiin kade! :) Ja tosiaan, aamulla uus testi ja uus plussa. ;)

ON: kierto jatkuu ja jatkuu.. Huoh. Testaan viikonloppuna. Viime testi on se viikko sitte labrassa, se nega. :/
 
Onko Sun siinä eilisessä testissä vielä näkyvissä se viiva? Minusta tuommoiset värjäytymät/värikertymät kyllä "liukenee pois" melko pian, eli kuivuttuaan..? :S

Voi pska, oikee vääns mahasta lukee negauutiset.. :( Mut niinkauan kuin ei tätiä ja sitä rataa... Toivon parasta sulle!! :hug:
 
Sunflower11
On joo, tosin pilkoin v*ttuuntuneena sen ja tän päiväsen pieniks palasiks ( :LOL: ).
Ja koikeilin sitäkin kun joku sanos et jos sen "tekee uudelleen" ni värikertymän pitäs ehkä liueta pois. Ei liuennut.
Mut joo, en mä raskaana taida kuitenkaan olla :(
 
Äh. Mahtaa olla inhottava tilanne, Sunflower. Elä silti hukkaa toivoa :hug:

Nyt olis kysymys erityisesti raskaana aiemmin olleille, ja miksei muillekin jos sattuu olemaan tietoa tai kokemusta: Mulla oli alkuraskaudesta alavatsassa niitä repäisykipuja, kun kohtu kasvaa ja lihakset venyy jne. Eirityisesti sängyssä kylkeä kääntäessä, istumaan noustessa tai muuten vaan ylävartaloa "kiertäessä" alavatsassa repäisi ihan kunnolla, ja niitä repäisyjä sattui useasti päivässä. Kun se raskaus meni kesken, ne kivut loppui kuin seinään, mutta eilen taas repäisi oikein kunnolla. Itse järkeilin, että kyse voisi olla siitä, että kroppani ikään kuin "palailee normaalitilaan", eli repäisy johtuisi tuosta aiemmasta raskaudesta. Toisaalta keskenmenosta on jo kohta kaksi kuukautta, voiko sillä olla vaikutusta edelleen? Vai olisiko todennäköisempi syy uusi raskaus, vaikka teinkin pari päivää sitten negatiivisen testin? Tiivistetysti: Onko tuollainen repäisykipu tarpeeksi merkittävä oire uuden testin tekemiseen, vai ylireagoinko mä nyt ihan mitättömään juttuun? :D

...Mulla olisi kai vaan niin kova hinku testailla, ja saada edes jotain toivoa sen testin suhteen. Ja olihan mulla eilen pieni oksetusolokin ja pahoja alaselkäkipuja (jotka tosin saattoi johtua myös siitä, että vietin päivän ompelukoneen ääressä). Äh, en mä vaan pysty pitämään keskittymiskykyäni muissa asioissa päivää pidempään! :ashamed:
 

Yhteistyössä