Kakskymppiset yrittäjät 2012

KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



PERJANTAI 30.3

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


ikuinenkuumeilija..kp64/?.............22v.........yk1???.............4.lapsi
JeNski91..........kp56/26-28...........20v........yk7.................1.lapsi
Maija-tyttö.......kp46/28-32............20v..........yk8.................1.lapsi
Nemppis..........kp32/28-34...........20v........yk9................1.lapsi

Kp 21-30


Punnabis.........kp30/29...............26v........yk15...............1.lapsi
Grill................kp28/26-35............21v........yk6.................1.lapsi
SilverBride.......kp26/27.................20v...........yk1.............1.lapsi
Marpa.............kp25/31.................23v.........yk2...............1.lapsi
lumihiutale92.....kp24/??...............19v........yk3.................1.lapsi
-es-................kp23/24-30............21v.......yk11.................1.lapsi
Miwwi ............kp23/29-35..........21v........yk2.................1.lapsi
Amalia89..........kp21/46-160........22v.........yk8.................1.lapsi

Kp 11->20


Hopeakissa......kp20/28-32............23v.........yk5.................1.lapsi
Pamsku............kp11/28-52...........21v.........yk5..................1.lapsi

Kp 1-10


Anlii................kp10/26-73...........22v.........yk7.................1.lapsi
KyyneltenHymy..kp4/32..................22v........yk3(yk9).......2.lapsi
Sunflower11.....kp3/24-35..........23v........yk17...............3.lapsi
Naspula........kp1/30-32................20v........yk15.............1.lapsi
Lindu...............??/28-30..............22v.........yk1..................1.lapsi

Kp??/tjot


fairytonia......................................20v...........................1.lapsi

Mukana menossa

duulia
minssu
Kiiruna
Pienoinen


Hiljentyneet:

Emppis
-minttu-
angstilapsi
Meimitär
korvapuusti
PisaraSadetta



Plussanneet



2011
mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku
Icy
Bubble89
Bela88
Lintsa
Princessa
Sanyo
SeInka
Poikka
Emby^
funny87
Kaarnikka
pampulainen87
Jaanel
minea_
mamiia
Mesikämmen
Vanilja 87
äippä-88
Johanna88

TAMMIKUU
KaisaKaisanen
Sachie
nellinu
ttty


HELMIKUU
pikkumyy1
Annie24
neonroze
Miramei

MAALISKUU
Iippari
Jnni
Mosmos
Miitt21



Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2077508-kaksikymppisista-yrittajista-2011-plussanneet-uusi-pino/


Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.

Kiitos! :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Nyt tulee hyvin omanapainen päivitys, mutta oon pitkästä aikaa iloinen :D Kävin äsken antamassa sen loppukierron verinäytteen ja sen jälkeen soitin lääkärille, joka kertoi et mun alkukierron näytteessä kaikki oli hyvin, samoin kuin miehen näyte oli myöskin hyvä! Pitkän aikaa meni etten uskonutkaan et miehen "tavarassa" mitään vikaa ois, mut kyllä sitä kuitenkin sit alkoi miettiä et entä jos sittenkin..Mut nyt ei tarvii enää miettiä sitä, iso kivi vierähti sydämeltä :)
Lisäksi katottiin mulle aikaa sinne naistentautien polille ja ensin lääkäri oli sitä mieltä et huhtikuu on ihan täynnä et menee hyvän matkaa jo toukokuun puolelle, mut mä sain sit puhuttua itseni sinne jo huhtikuulle..! Nyt pitää vaan laskeskella et miten alotan syömään primoja kun sinne kuitenkin pitää mennä mielellään kp12. Pienestä sitä voikin ihminen piristyä, raskautua nyt en kuitenkaan voi ihan heti niin iloitaan sit edes tästä :)

Ai niin ja sen verran on pakko kommentoida muutakin et Grill sun sormus on kyllä todella kaunis!
 
Miwwi Meillä yritystä takana kesäkuusta 2010.

Amalia89 Tosi hieno juttu! :) Tuollaiset uutiset piristää aina.

En voi vieläkään uskoa tätä todeksi ja mielelläni yritänki olla mahdollisimman paljon miettimättä asiaa etten ala taas tutkimaan oireita ja pelkäämään mahdollista tulevaa verenvuotoa. Mulla siis oireina ennen plussausta pahoinvointi, alavatsan nippailut ja se ettei mitään menkkamaisia oireita ollut. Plussauksen mukana sain myös hiivatulehduksen :D ei mitään hyvää ettei jotain huonoakin!
 
Onnea Miitt! ja nyt vaan siirryt tonne plussanneiden puolelle :) Minne suunnilleen asettuu laskettu aika sulla? Mahtavaa, että plussa tuli :) Pitkä yritys palkittiin!
Ystäväpariskuntamme yritti 2,5 vuotta, kun tärppäsi luomusti.

Plussapuhureita tähän pinoon! Näyttää olevan 4 plussaa/kuukausi aika vakio! Vielä ehitte kiriä maaliskuun edelle muista kuukausista ;)
 
Tulin nyt vähän paremmalla ajalla vielä lukemaan teidän juttuja..
Onnea Miitt! :flower: Toivotaan et kaikki menee hyvin!!

Niin ja mä oon kans kattonut et jännästi joka kuukausi on neljä plussaa :D Eli tästä voi päätellä, et me ollaan kaikki plussanneiden puolella 5kk sisään, jos jatketaan samaa vauhtia!
 
Itsehän plussasin tässä porukassa tammikuussa.
Mutta se esikoisen odotus jäi sitten lyhyeen.

Menimme viimeviikon tiistaina NT-ultraan rv 12+2, siellä selvisikin että keskeytynyt keskenmeno on tullut, pieni ei ollut jaksanut kasvaa enää rv7+0 eteenpäin.
Ihan tavaton shokki oli. Ja vielä lisäksi entistä enemmän mieltä pahentaa se että olin osastolla 3 päivää. 2 päivää yritettiin lääkkeellistä tyhjennystä, joka epäonnistui ja 3 osastolla olopäivänä iltpäivällä pääsin kaavintaan... :'(
Tällaista en kyllä kenellekkään soisi tapahtuvan :(
 
Viimeksi muokattu:
Voi ei Sachie! :( Voimia! :hug: Kaverilleni kävi ensimmäisen raskauden kanssa lähes samalla tavalla, mutta toinen kerta toi sitten mulle terveen kummipojan.

es: Vähän sama fiilis mulla, testailin tuossa herätessä ihan selvän negan eli eiköhän se täti saavu parin päivän sisällä... : /
 
Sachie Voimia! Itselleni kävi viime vuoden tammikuussa melkein samalla tavalla. 12 viikon ultrassa vain selvisi että sikiö oli "kadonnut". Se on ihan hirveä olotila mikä siitä seuraa mutta aikaa myöten alkaa helpottaan ja aikaa siihen tarvitaankin. Tunteistaan kannattaa puhua, sekin jo helpottaa että saa sanoa asioita ääneen. Keskenmeno on yksi hirveimmistä asioista mitä ihmiselle voi tapahtua mutta siitä selviää ajan kanssa, kun on ystäviä ja perhe tukena :)
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



LAUANTAI 31.3

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


ikuinenkuumeilija..kp65/?.............22v.........yk1???.............4.lapsi
JeNski91..........kp57/26-28...........20v........yk7.................1.lapsi
Maija-tyttö.......kp47/28-32............20v..........yk8.................1.lapsi
Nemppis..........kp33/28-34...........20v........yk9................1.lapsi
Punnabis.........kp31/29...............26v........yk15...............1.lapsi

Kp 21-30


Grill................kp29/26-35............21v........yk6.................1.lapsi
SilverBride.......kp27/27.................20v...........yk1.............1.lapsi
Marpa.............kp26/31.................23v.........yk2...............1.lapsi
lumihiutale92.....kp25/??...............19v........yk3.................1.lapsi
-es-................kp24/24-30............21v.......yk11.................1.lapsi
Miwwi ............kp24/29-35..........21v........yk2.................1.lapsi
Amalia89..........kp22/46-160........22v.........yk8.................1.lapsi
Hopeakissa......kp21/28-32............23v.........yk5.................1.lapsi

Kp 11->20


Pamsku............kp12/28-52...........21v.........yk5..................1.lapsi
Anlii................kp11/26-73...........22v.........yk7.................1.lapsi

Kp 1-10


KyyneltenHymy..kp5/32..................22v........yk3(yk9).......2.lapsi
Sunflower11.....kp4/24-35..........23v........yk17...............3.lapsi
Naspula........kp2/30-32................20v........yk15.............1.lapsi
Lindu...............??/28-30..............22v.........yk1..................1.lapsi

Kp??/tjot


fairytonia......................................20v...........................1.lapsi

Mukana menossa

duulia
minssu
Kiiruna
Pienoinen


Hiljentyneet:

Emppis
-minttu-
angstilapsi
Meimitär
korvapuusti
PisaraSadetta



Plussanneet



2011
mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku
Icy
Bubble89
Bela88
Lintsa
Princessa
Sanyo
SeInka
Poikka
Emby^
funny87
Kaarnikka
pampulainen87
Jaanel
minea_
mamiia
Mesikämmen
Vanilja 87
äippä-88
Johanna88

TAMMIKUU
KaisaKaisanen
Sachie
nellinu
ttty


HELMIKUU
pikkumyy1
Annie24
neonroze
Miramei

MAALISKUU
Iippari
Jnni
Mosmos
Miitt21



Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2077508-kaksikymppisista-yrittajista-2011-plussanneet-uusi-pino/


Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.

Kiitos! :flower:
 
Sachie katsoinkin tuolla aiemmin muita keskusteluja vilkuillessani et teille oli käynyt näin ikävästi, pahoittelut :( Kuten itsekin sanoit niin tuollaista ei kyllä toivoisi kenellekään! Laitatko noita tietoja vähän et voidaan lisätä sut listalle, jos siis haluat?

Naspula pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta! :(
 
Tulin just kotiin Me&I -esittelystä, miehen serkulla oli. Tilasin itselleni parit housut: comfy terryknickers ja magic knickers (nää menee kuulemma raskaana ollessakin ;)), mutta voi kuinka olis ollut ihanaa ostaa jotain vauvan vaatteitakin... :( Siellä oli vaikka mitä ihanaa, kuten esim tää: froggy body. :heart:

Plaah, olen mä ennenkin ollut saman firman esittelyssä, mutta ennen ei ole tullut tälläistä fiilistä jälki käteen... : / No, tämä tästä linkityksen täyteisestä oma napaisuudesta tällä kertaa.
 
Viimeksi muokattu:
Tänään kuulin ex- bestiksen äidiltä, että ex-bestis odottaa ei-toivottua lasta ja tyttö syntyy kahden viikon päästä.
Tämä äiti kertoi näillä sanoin "lasta ei kukaan toivonut, minä en varmaan ikinä opi olemaan mummi"
Pidätin itkua varmaan minuutin ja sitten se pääsi irti. Sitten tämä "mummi" kysyi, että miksi ihmeesä vollotan.
En mitenkään pystynyt olemaan hiljaa vaan suorastaan huusin, että "etkö ymmärrä, että ihmiset, jotka yrittävät lasta monta kuukautta, monta vuotta - tekisivät mitä vain saadakseen tuollaisen vahinkolapsen, ei kannata laukoa tollaisia kommentteja ääneen."

Tämä kyllä pilasi koko iltani - koko loppuviikkoni.
 

Yhteistyössä