Kakskymppiset yrittäjät 2012

Nemppis voimia! :hug:

Annie kiitos greippi-infosta, ehkä mä ostan sitä sit vasta enskiertoon! :D Ja jos ihan hedelmiä, kun happamasta pidän ja pyrin välttämään ylimääräistä sokeria.. Voisihan tuota tietysti mehuksi puristella itsekkin. Tietysti toivotaan ettei sitä seuraavaa kiertoa ihan heti tuliskaan plussan vuoksi :D

Mosmos ihana blogi tuo 2veen :D Itsekin joskus antanut pikkusiskon (5v) kuvata mun kännykällä, ja kyllä niistä saa arvokkaita muistoja valokuva-albumiin :heart:

Grill kuntoiluvinkkejä en osaa antaa, mutta jos tsemppejä piinailuun! :D Toivottavasti "oireet" olisivat oikeita oireita, eikä kiusottelua. :heart:


Ja kiitos kaikille tsempeistä, niitä tarvitaan! :heart: Niin siinä voi käydä, että oma jaksamisen raja ylittyy ihan huomaamatta.. Onneksi ei mitenkään vakavaa kumminkaan taida olla, vaikka lääkäri sen parin testin ja juttelun jälkeen "vakavaksi" diagnosoikin.. Kodista, itsestäni ja muusta pystynyt pitämään huolta, lopettamaan tupakan ( 11 vrk ilman tupakkaa/korvikkeita =) ) ja työtkin hoitanut mallikkaasti kun töissä olen ollut. Tosin, tuumasikin että ehkä olen liikaakin panostanut kaikkeen muuhun kuin omien murheiden käsittelyyn. Askareisiin ja työhön on helppo yrittää hautautua murheita pakoon..
 
Grill, mä kävin aikanani tosi paljon pumpissa, ennen tyttöä siis ja jokusen kerran jälkeenkin. Ihan ekalla kerralla ei välttämättä tarvi tankoon tunkea painoa ykkösiä enempää (no mulla tietty oli, ja sit en muistaakseni pariin päivään kävellytkään). Ihan näppärä koko kehon treeni siitä tulee, mut mä en saa enää siitä oikein irti, ku oon tässä pidempään jo käynyt kuntosalin puolella. Aika jännä, aiemmin mä just liputin ryhmäliikunnan puolesta ja inhosin salia. Sitten odotusaikana aloin käymään punttiksen puolella, kun masu rajoitti. Ja sinne on sydän jäänyt. Zumba ei oikein ollut mun juttu. Mä tykkäsin ja tykkään edelleen tosta BodyCombatista, siinä hiki virtaa ja voi ite aika paljon valinnoillaan vaikuttaa siihen, miten kuolleen olon tahtoo ;) Spinning on kans musta mahtava juttu, vaik en enää nykyisin käykään. Mulla on ihan syynä kustannukset, meidän salilla vaan on niin paljon edullisempi pelkkä punttikortti, että mun ei oo järkee ostaa sitä, mihin sisältyis ryhmäliikunta kans, kun aikataulullisesti ehdin ehkä kerran kuukauden aikana johonkin hikirääkkiin :D Aerobista tulee riittävästi hyötyliikunnan kautta, kun kuljen fillarilla töihin 5,5 km/suunta ja likan kanssa tulee rattaita työnnellen käveltyä. Toi BodyBalance on mun mielestä ihan hyvä tunti, mut rauhoittumiseen ennemminkin. :)
 
Naspula, tuo on hyvin tuttua, että panostaa muuhun kuin omien tuntemusten tutkiskeluun. Minullakin aikanaan läheiset ihmetteli, kun kerroin käyväni juttelemassa kerta viikkoon, kun olin lääkärin mukaan keskivaikeasti masentunut. Ihmettelivät, että miten voi olla mahdollista, kun oon kuitenkin niin mallikkaasti aina hoitanut kodin, tytön, koulut, työt yms... mutta sitä se mulla onkin, päivät työntänyt ajatukset muualle ja tehnyt "robottimaisesti", suoriutunut kaikesta, enkä oo edes halunnut pysähtyä miettimään, vaan melkeinpä pakonomaisesti tehnyt ja tehnyt ja tehnyt - kunnes on tullut ilta, on pitänyt rauhoittua, ja kaikki ajatukset on valunut mieltä mustaamaan. Tsemppiä sulle kovasti! Ylös pääsee, kun antaa itselleen luvan höllätä :)
 
  • Tykkää
Reactions: Naspula
Ensinnäkin suuren suuret onnittelut kihlautumisesta Amalia! :heart: Tulihan se sinunkin vuoro. ;)

memsie: Kiitos kommenteistasi! :) Ilmeisesti sitä pumppiakin tarttis testata. Tykkäsin kyllä tuosta spinningistäkin vaikkakin aika kuollut olen. :D Ja mun vesipullo on liian pieni!! Pitää tilata uus isompi. Mulla on kuntosalin jäsenyys ja salin jäsenet voivat sitten osallistua ryhmäliikuntoihin 2€ /kerta. Molempiin yhteinen jäsenyys olisikin sitten jo paljon kalliimpi. :) Tosiaan, ei mullakaan aika riitä käydä kovin usein, ehkä 2 kertaa kuussa, salin puolella vietän kyllä mielummin aikaa.

En vaan tiedä tarttisko tässä jo huolestua kun parin viikon ajan, aina välillä (yleensä rasituksen jälkeen tms) kun hengitän oikein syvään tuntuu kuin happi loppuis kesken... Tai no, ikävältä tuntuu kuitenkin. En oikein osaa selittää. :D Kyllä se lääkäri viime viikolla mun keuhkot kuunteli ja ne oli ihan ok, mutta silloin ei ollutkaan tälläinen olo. Vedin äsken jo testiksi miehen astmapiipusta, mutta ei sekään auttanut... : /
 
Grill kiitos paljon! :heart: Joo tosiaan, mietinkin tuota kirjoittaessa et muistaakohan kukaan kun muutama kuukausi sitten mietin et mitenhän tulee vuosipäivänä käymään ja hyvinhän siinä sit kävi :D

Niin ja sitähän mun piti kanssa kommentoida, et mä kiinnitän myöskin jatkuvasti huomiota noihin julkkisten raskausuutisiin. Jännä vaikka on kyse aivan täysin tuntemattomista ihmisistä, niin silti kyllä ne uutiset aina jossain tuntuu :|
 
Amalialle ONNITTELUT KIHLAUKSESTA!! :flower:

Annie Sehän olisikin mahtavaa, mutta ei nyt pidä liikaa ajatella ja toivoa sillon se täti tulee 100 varmasti :D

Grill Kyllä, irtautuminen oli just sitä mitä tarvitsin!! Ja tosta kuntoilu-asiasta, pumppi on ihan mahtavaa! Voin lämpimästi suositella. Itse kammosin sitä pari vuotta, kun joskus tein överi isoilla painoilla ja olin viikon rampa. Vannoin etten enää koskaan! Mutta sitten ystävän houkuttelemana lähdin ja tykästyin kovasti paljon! Suosiolla vaan pienet painot käyttöön.
 
Amalia: Kyllä minä muistin (kerrankin jotain)! ;) Vaikka en tarkkaan päivää muistanut, mutta heinäkuun sentään. :D

Nelistin: Oukei, seuraavaksi sitten varmaan pumppia testaamaan. =) Kaverini kanssa spinningin jälkeen juteltiinkin pumpista ja sanoin että täällä kerrottiin että eka kerta on se pahin ja sitten helpottaa. Kaverini vaan totesi, että kyllä sitten varmaan täytyy mennä kun hänkin on kerran ollut ja se oli ihan kamalaa. :D

Miwwi: Kyllä varmasti se sinunkin vuoro tulee! :) Meillä on tainnut kaikki kihlautumattomat, kihlautua täällä kuumeilijoiden puolella ollessaan. ;)

ON: Plaah, eilen katselin sitten noita edellisiä kiertoja ja kappas kun myös viime kierrossa oli kp20 mahan vasemmalta puolelta vihlaissut. Mutta, viime kierrossa ovis oli kp15 ja nyt EHKÄ kp13 (mutta ota siitäkin nyt selvää!) eli oon ihan sekaisin!! Ottaa oikein urakalla päähän kun meni se ovistestaus ihan persiilleen tässä kierrossa...

Joopa joo. Illalla googlettelin tätä mun hengenahdistusta (tai mitä lie) ja löysin yhden sairauden mikä sopii melkein 100% mun oireisiin: Toiminnallinen äänihuulisalpaus. Onkos kellää tietoa/kokemusta tuosta? Soitan kyllä ihan just lääkärille aikaa, mutta ihan mielenkiinnosta kysyn.
 
Amalia Jep :D jos saan kysyä, kuinka kosinta tapahtui? :)

Grill Joo saa nähä :) Mulla on ollu kans hengenahdistusta aina välillä, tuossa kuukausi sitten se oli vähän pahempi, nyt se on helpottunut, ja se helpottui heti kun sain vähän ylä kroppaan liikettä, nimittäin en oo varmaan vuoteen tai MONEEN vuoteen jumpannut tai liikkunut kunnolla..

Hei mulla olis muutamia kysymyksiä, en oo kauaa täällä ollu joten en tiedä onko näitä kyselty, mutta olis kiva tietää ikänne(vaikka se tuola listassa lukee) ja miehenne/poikaystävänne ikä, kuinka kauan olette seurustelleet, kuinka kauan olette asuneet yhdessä(yhteinen asunto,- vuokra tai oma) ja koska olette kihlautuneet tai menneet naimisiin(montako vuotta/kuukautta sitten)? :) Olisi kiva kuulla vähän enemmän. :) mä voin tässä omat tiedot sanoo: Minä 21v mies 23v, seurusteltu 5v3kk, yhdessä asuttu vuokralla 4vuotta.

Omaa: Vieläkään oo tapahtunut mitään, huomenna aamulla teen vielä tavallisen testin ja sitten ehkä digitestin. :) Olimme muuten eilen kattomassa omaa asuntoa, se oli sopivan kokoinen rivitalon pätkä, mutta pintaremonttia se kyllä vaatisi, ja tänään pitäisi soittaa toiseen paikkaan ja varata esittelyaika. :)
 
Viimeksi muokattu:
Tänään pitäs toivon mukaan tulla postin mukana pari testiä, nyt pitäs olla joko dpo 9 tai 10.. Oireita on taas vaikka muille jakaa, yks niistä on se et tulin kipeeks maanantaina ja luulen et tunsin lauantaina kiinnittymisen..

Olen 23, mies 25, naimisissa ollaan oltu 4 vuotta (26.7 tulee 4v. täyteen) ja yhdessä ollaan asuttu 4v 2kk.. Kihloihin mentiin tosi nopsaan, 1,5kk yhdessä kaiketi oltiin ku mies kosi.. Kihlauksen jälkeen esikko ilmotti tulostaan ja sit pääsettiin mennä naimisiin eikä oo kertaaka kaduttanu et edettiin tosi nopeesti..

Ainiin.. Onnea kihlautumisesta Amalia..
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Miwwi
Miwwi: Onhan näistä puhetta ollut, mut ei piiitkään aikaan eli ihan hyvä kun teit tuollaisen kyselyn niin tulee kaikkien kerrattua ja viime aikoina on tullut niin paljon uusia, että senkin puolesta kiva! :)

Minä olen siis 22v, mies on pari kuukautta nuorempi eli ihan pian myös 22v. Seurusteltu ollaan reilu 7 vuotta, yhdessa ollaan asuttu melkein 3 vuotta ja kihloissa ollaan oltu nyt sitten 4kk. Vuokralla asutaan, aluksi asuttiin n. 1½ vuotta kaupungissa kerrostalossa ja sitten muutettiin sukulaiseni omistamaan taloon minun kotikylään ja se olisi tarkoitus omaksi ostaa kunhan saadaan lainaa ja pystytään sitä takaisin maksamaan. =)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Miwwi ja Naspula
Kysymyksiin vastailen mielelläni, onhan näistä varmasti ollut puhetta joskus mutta ei varmasti kaikki listalla pidempään olleetkaan muista kaikkea :D

Eli mä oon 20, (täytän 21 joulukuussa), mies täytti juur 34.. Me on seurusteltu hippasta vajaa 3,5 vuotta, ja heti viikko seurustelun jälkeen vietin joka yön miehen luona :D ollaan seurustelun alettua oltu max 2vrk erossa yhtämittaa, mikä voisi toisia ahdistaa mut meitä ei; ei silti roikuta toisissamme iilimatoina tms :D Virallisesti muutettiin yhteen (vuokralle) puoliskavuotta siitä kun tavattiin, eli noin 3 vuotta sitten. Kihloihin mentiin tammikuussa 2010, eli joku reilu 2,5 vuotta sitten.. :)

Grill toivotaan parasta, ensinnäkin että lääkärit ottavat nyt asiakseen tutkia sun vaivan ja että se sitten olisi lopulta jotain helposti hoidettavissa olevaa! Voimia!! :hug:
 
  • Tykkää
Reactions: Miwwi
Grill paljon tsemppiä lääkäriin! Toivottavasti saat selvyyden, jotta mikä sua vaivaa! :hug:

Omaa: Nojoo, tiedän, dpo2, mutta mulla on nyt sellanen fiilis, että on tärppi käynyt!! Mielipide voi kyllä muuttua tässä vielä, ja toivonkin sen muuttuvan, sillä kovastihan se kirpaisee, kun ei toiveet käykään toteen.
Viimeyö meni yökkäillessä, päässä sellanen oksettava olo (ei siis mahassa, vaan pääsä pyörii). Pissalla käydessä alavatsaa koskee niin, että tekee vaikeeta puristella viimoset tipat pois..
Tietty tässä hiipii pelko takaraivoon, jos näin nopeesti tulee raskausoireita, jotta olis tyyppi kiinnittynyt ihan väärään paikkaan..
Ja jooooooo.. Muistakaa, että ovulaatiosta VASTA kaksi päivää! Ja minä kuvittelen nyt olevani niin raskaana! :LOL:


Ainiin ja galluppi! Minä oon 22, mies 24. Yhdessä ollaan oltu vähän reilu kaks vuotta, kihloissa vuosi. yhteen muutettiin 4kk seurustelun jälkeen ja asutaan vuokralla. etsinnässä on nyt ihan oma koti. :) Häitä suunnitellaan ensi kesälle.
 
Viimeksi muokattu:
Sunflower11
Tsemppiä lääkäriin Grill!! Toivottavasti selvyys tulee!

Nyt täällä odotellaan että hanat aukee kunnolla.
Menkkakipuja + vaaleanpunaista valkkaria tuli ja pyyhkiessä veriviirua.
*ttu.
Toisaalta jos jotain pos. etsittävä ni alkaa ainakin itsestään..
 
Galluppiin, mie täytän kuukauden päästä 22 ja mies on 21. Yhdessäoloaika on hyvin epämääräinen, koska kumpikaan ei oikeesti tarkkaan tiedä, koska se sitten siihen meni. Tapailtu ollaan kuitenkin alkuvuodesta 2011, eli 1,5 vuotta, ja jossain kohti siinä pikkuhiljaa se sitten muuttui seurusteluksi. Tietty mulla sen verran vaikea elämäntilanne, että rauhassa piti kattella, että uskaltaako tähän lähteä mukaan, vaan niinpä hän vaan lähti, ja on kyllä ihan huikeen hieno ihminen <3 Virallisesti ollaan asuttu yhteisesti vuokralla nyt huimat 2,5 viikkoa ;) Mutta tuolla meillä vanhassa asunnossahan mies on alkuvuodesta saakka ollut paria yötä lukuunottamatta kaikki.
 
Heips.. olen vähän hiljaisempi persoona täällä, mutta itsehän olen 23 (ensi kuussa täytän 24) ja ukko on 26, yhteistä taivalta on takana 7.5vuotta, tarkkaa aikaa yhdessä asumiselle ei ole, koska opiskelujen takia olemme asuneet välillä samalla ja välillä eri paikkakunnilla mutta suurin piirtein 4-5vuotta saman katon alla. Kihloihin mentiin noin 1.5vuotta sitten ja häät on tossa aika tasan vuoden päästä.

Tänään hanat aukesi aamuyöllä aika hiljaisesti, mutta päättelin kuitenkin, että kyllä se nyt on kp1/23-31 yk7
 
Kiitos vielä kaikille :) Ja se kosinta, hmm..Meillä tää asia meni hyvin omalla painollaan, ollaan puhuttu kihloihin ja naimisiin menosta jo aika pitkään ja päivämääristäkin, ja tätä vuosipäivää onkin tässä odoteltu muutama kuukausi, ollaan "kosittukin" toisiamme varmaan joku 100 kertaa, mut ei koskaan ihan tosissaan. Sormuksen kävin itse valitsemassa pari päivää ennen vuosipäivää (mies ehdotti et voisin käydä katselemassa) ja kotona sit näytin sitä varauslappua miehelle ja sanoin et jos se ihan oikeesti haluu mun kanssa naimisiin niin tässä ois tällainen lappu, tän helpommaks en vois enää asiaa sille tehdä :D Sit se varauslappu jotenkin mystisesti katosi mun laukusta, ja vuosipäivänä (ja palkkapäivänä) mies kysyi tämän ihanan sormuksen kanssa, keskellä kaupungin vilinää mun työpäivän jälkeen, et "tuutko sä NYT vihdoinkin mun vaimoks?" :D
Et joo, mitään kynttiläillallisia hienossa ravintolassa tai polvistumisia tähän ei sisältynyt, mutta en mä sellaista kaipaakaan ja tunnen tuon miehen niin hyvin etten mitään sellaista odottanutkaan. Siinä oli mulle ihan tarpeeks yllätystä et se silloin muutamaa päivää aiemmin itse ehdotti et kävisin katsomassa sormuksia, siinä vaiheessa ei oltu asiasta puhuttu pitkään aikaan ja luulin oikeasti et se oli jo unohtanut. :)

Tästä onkin hyvä jatkaa gallupiin..Ja mun mielestä on kanssa kiva kuulla muiden elämäntilanteista, vaikka onkin joskus käyty näitä läpi, kuitenkin uusia on tullut paljon. Olis kiva jos mahdollisimman moni vastais tähän :)
Eli minä 22v, mies 23v, yhdessä 5 vuotta joista kihloissa tosiaan vasta pari päivää, naimisiin parin vuoden päästä. Yhdessä ollaan asuttu 4 vuotta, joista ensimmäiset 3 vuokralla ja nyt viimeisin vuosi omassa asunnossa.

Grill hyvä et sait nopeesti lääkäriajan, tsemppiä!

Sunflower voi ei, harmi jos vuoto nyt alkaa, vaikutti jo niin lupaavalta :(

Muoks, Marpalle pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta ja Henkarille negasta!
 
Viimeksi muokattu:
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



KESKIVIIKKO 18.7.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


Hopeakissa......kp65/28-38............24v.........yk7.................1.lapsi
KyyneltenHymy..kp57/32..............23v........yk5(11)............2.lapsi
Agnes...............kp48/28..........24v............yk2................1.lapsi
Haidi89...........kp46/31-48..........23v...........yk5..................1.lapsi
Jonna_91..........kp42/28-30...........21v..........yk4..............1.lapsi
susupala..........kp37/??...............22v.........yk1..................1.lapsi
Sunflower11......kp36/24-28........23v..........yk20...............3. lapsi
miuku9............kp36/26-30...........21v.........yk31.................1.lapsi
Miramei...........kp35/33-40.............24v.........yk1(7)..............1.lapsi
Anlii...............kp35/28-30...........23v.........yk10.................1.lapsi
Miwwi..............kp33/28-35...........21v............yk1(4)............1.lapsi
murkku...........kp32/35-38............ 24............yk1..............1.lapsi

Kp 21-30


Nelistin............kp29/26...............23v...........yk5..............1.lapsi
Lindu...............kp28/28................22v.........yk5...............1.lapsi
-es-................kp24/24-30............21v.......yk15.................1.lapsi
Taru_..............kp22/40-60..............21v.........yk3................1.lapsi
thewholestory.....kp22/28-30.......24v..........yk3................1.lapsi
Grill................kp21/25-35.............22v........yk10.................1.lapsi
Henkari............kp21/26..............23v.........yk3......... .....3.lapsi

Kp 11->20


lumihiutale92.....kp19/29...............20v........yk6.................1.lapsi
nepulis.............kp19/24-31.........21v..............yk2.............1.lapsi
Ruby88...........kp18/28-30..........23v.........yk11................1.lapsi
Pamsku............kp13/17-52...........22v.........yk9..................1.lapsi
AnnisK............kp13/28-32.........23v............yk4................1.lapsi
Amalia89..........kp11/46-160........22v.........yk12.................1.lapsi

Kp 1-10


Anlii...............kp8/27-30...........23v.........yk11.................1.lapsi
memsie............kp6/27-37..........21v.........yk5.................2.lapsi
Nemppis..........kp6/??................20v.........yk1.................1.lapsi
Naspula............kp5/30-32??.........20v........yk17.............1.lapsi
Mosmos..........kp2/30-32.............22v.........yk2(3)............1.lapsi
Marpa..............kp1/25-31.............23v.........yk7...............1.lapsi

Kp??/tjot


Sachie.....................................20v...............................1.lapsi
kurasaapas.................................22v.............................2.lapsi

Mukana menossa

Pienoinen
Kiiruna
Punnabis


Hiljentyneet:

PisaraSadetta
fairytonia
minssu



Plussanneet



2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

TAMMIKUU
KaisaKaisanen
(Sachie)
nellinu
ttty


HELMIKUU
pikkumyy1
Annie24
neonroze
(Miramei)

MAALISKUU
Iippari
Jnni
(Mosmos)
(Miitt21)
ikuinenkuumeilija

HUHTIKUU
Maija-tyttö
Ain00
(Miwwi)
(Nemppis)

TOUKOKUU
Hukkapiru
Vilmaliini

KESÄKUU
JeNski91
Amore

HEINÄKUU



Plussanneiden oma ketju:
Kakskymppisistä yrittäjistä 2011 plussanneet - uusi pino


Yritys-/raskausblogeja:

odotan.
haaveissa oma pieni
Ellan Elämästä
Palapelistä puuttuu palanen



Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.

Kiitos! :flower:
 
Galluppiin Minä olen pian 23, mies on 26. Me on oltu yhdessä 2,5 vuotta. Meidän seurustelu alkoi kaukosuhteena, sillä asuttiin parin tunnin ajomatkan etäisyydellä toisistamme. Kolmen kuukauden säätämisen jälkeen me muutettiin yhteiseen vuokra-asuntoon miehen kotikaupunkiin, ja täällä ollaan ainakin toistaiseksi. Minä kosin miestä pian vuosi sitten ja naimisiin mennään kun on varaa järjestää juhlat :D Luultavasti parin vuoden sisään.
 
Tänne ei kuulu mitään uutta ei näy eikä kuulu menkkoja ja testit on negaa. No eiköhän ne menkat siitä joku päivä ilmesty..
Gallup Minä 22, mies 24. Huomenna tulee yhteiseloa 8 vuotta ja 2½ vuotta kihloissa.
-09 muutettiin yhteen vuokralle ja -10 omakotitaloon (oma). :)
 

Yhteistyössä